JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220405/0011102802-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II i III z podziałem na 2 zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DOMANIÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934851</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Domaniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-216</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 301 77 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">71 301 78 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminadomaniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gminadomaniow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II i III z podziałem na 2 zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d13ed8b2-b50a-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00111028</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00001343/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II i II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/5482/wiadomosc/623080/zw27172022 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej t.ciecierski@gminadomaniow.pl.<br/>2. Ofertę Wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP. Formularz wypełnia się na stronie:<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia podając dane dotyczące postępowania: Identyfikator<br/>postępowania, numer ogłoszenia lub nr referencyjny, który jest dostępny na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>przez mail wynosi 20 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Gmina Domaniów – informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216<br/>Domaniów, reprezentowany przez Wójta Gminy Domaniów;<br/>• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur<br/>udzielania zamówień publicznych decyduje Urząd Gminy jako Administrator danych;<br/>• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można<br/>kontaktować się poprzez adres email: iod.lege.olawa@gmail.com;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia<br/>wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp<br/>oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą<br/>zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej;<br/>• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:<br/>- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;<br/>- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125<br/>ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i<br/>wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;<br/>- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z<br/>uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem<br/>zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych<br/>osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji<br/>międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych<br/>osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał<br/>podpisania umowy powierzenia danych osobowych.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie;<br/>4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO;<br/>5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których<br/>mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby,<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZW.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa<br/>sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II i III” kompletnej dokumentacji<br/>projektowej oraz robót budowlanych z niej wynikających. Zadanie 1. Rozbudowa sieci kanalizacji<br/>sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II (zadanie swym zakresem obejmuje tereny<br/>opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako etap 2),<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-<br/>Użytkowym autorstwa biura WOD-KAN PROJEKT Wojciech Wartalski. Projektowanie,<br/>kierowanie robotami i nadzór, ul. Wiejska 48, 55-200 Oława, stanowiącym załącznik nr 6 do<br/>SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Program Funkcjonalno-Użytkowy sporządzony został dla kompletnego zamierzenia<br/>Zamawiającego. Należy go wykorzystać odpowiednio do będącego przedmiotem zamówienia –<br/>etapu 2 (zadanie 1).<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a) opracowanie dokumentacji projektowej,<br/>b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o<br/>niewniesieniu sprzeciwu w zakresie zgłoszenia robót budowlanych objętych dokumentacją<br/>projektową,<br/>c) wykonanie robót budowlanych wynikających z opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji<br/>projektowej,<br/>d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia<br/>sprzeciwu wobec zawiadomienia o zakończeniu budowy, wydanego przez Powiatowego<br/>Inspektora Nadzoru Budowlanego w Oławie.<br/>4. W ramach opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne<br/>materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, decyzje<br/>administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu<br/>robót.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez uprawnionego projektanta nadzoru<br/>autorskiego nad sporządzonym projektem budowlanym podczas realizacji zadania objętego ww.<br/>dokumentacją<br/>6. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie<br/>były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i<br/>instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze<br/>sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym:<br/>e) wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają<br/>sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie<br/>dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,<br/>f) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,<br/>g) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie<br/>korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane.<br/>7. Trasa przewodów kanalizacyjnych powinna być zaprojektowana w liniach rozgraniczających<br/>drogi z uwzględnieniem jej przekroju, po analizie dostępu terenu i prawa własności (tereny<br/>dostępne i o uregulowanym stanie prawnym). W przypadku konieczności zaprojektowania<br/>przebiegu trasy przewodu kanalizacyjnego przez nieruchomości prywatne będące własnością<br/>podmiotu lub znajdujące się w jego władaniu na podstawie tytułu prawnego, Wykonawca<br/>zobowiązuje się do uzyskania wstępnej, pisemnej zgody właściciela lub tego podmiotu na wejście<br/>w teren i realizację inwestycji. Oryginał zgody należy dołączyć do dokumentacji projektowej.<br/>8. Po zakończeniu robót w pasie drogi, Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu<br/>nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót.<br/>9. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze<br/>umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7<br/>uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7.1 (zadanie nr 1). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">620 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla obydwu Zadań:<br/>Najniższa cena (cena – 100 %) przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. <br/> Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: C = (Cmin/Cn) x 100<br/>gdzie:<br/>Cmin– cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– cena ofertowa brutto - ocenianej oferty<br/>100 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium<br/>2.	Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.<br/>3.	Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.<br/>Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa<br/>sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap II i III” kompletnej dokumentacji<br/>projektowej oraz robót budowlanych z niej wynikających. Zadanie 2. Rozbudowa sieci kanalizacji<br/>sanitarnej dla miejscowości Domaniów - etap III (zadanie swym zakresem obejmuje tereny<br/>opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jako etap 3).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-<br/>Użytkowym autorstwa biura WOD-KAN PROJEKT Wojciech Wartalski. Projektowanie,<br/>kierowanie robotami i nadzór, ul. Wiejska 48, 55-200 Oława, stanowiącym załącznik nr 6 do<br/>SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Program Funkcjonalno-Użytkowy sporządzony został dla kompletnego zamierzenia<br/>Zamawiającego. Należy go wykorzystać odpowiednio do będącego przedmiotem zamówienia –<br/>etapu 3 (zadanie 2).<br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a) opracowanie dokumentacji projektowej,<br/>b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o<br/>niewniesieniu sprzeciwu w zakresie zgłoszenia robót budowlanych objętych dokumentacją<br/>projektową,<br/>c) wykonanie robót budowlanych wynikających z opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji<br/>projektowej,<br/>d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia<br/>sprzeciwu wobec zawiadomienia o zakończeniu budowy, wydanego przez Powiatowego<br/>Inspektora Nadzoru Budowlanego w Oławie.<br/>4. W ramach opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne<br/>materiały wyjściowe, uzyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, decyzje<br/>administracyjne, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do zakończenia całego zakresu<br/>robót.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez uprawnionego projektanta nadzoru<br/>autorskiego nad sporządzonym projektem budowlanym podczas realizacji zadania objętego ww.<br/>dokumentacją<br/>6. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie<br/>były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i<br/>instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze<br/>sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym:<br/>e) wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają<br/>sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie<br/>dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,<br/>f) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,<br/>g) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie<br/>korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane.<br/>7. Trasa przewodów kanalizacyjnych powinna być zaprojektowana w liniach rozgraniczających<br/>drogi z uwzględnieniem jej przekroju, po analizie dostępu terenu i prawa własności (tereny<br/>dostępne i o uregulowanym stanie prawnym). W przypadku konieczności zaprojektowania<br/>przebiegu trasy przewodu kanalizacyjnego przez nieruchomości prywatne będące własnością<br/>podmiotu lub znajdujące się w jego władaniu na podstawie tytułu prawnego, Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wstępnej, pisemnej zgody właściciela lub tego podmiotu na wejście<br/>w teren i realizację inwestycji. Oryginał zgody należy dołączyć do dokumentacji projektowej.<br/>8. Po zakończeniu robót w pasie drogi, Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu<br/>nawierzchni pasa drogowego do stanu przed rozpoczęciem wykonywania robót.<br/>9. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze<br/>umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7<br/>uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7.2 (zadanie nr 2). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">620 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla obydwu Zadań:<br/>Najniższa cena (cena – 100 %) przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. <br/> Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: C = (Cmin/Cn) x 100<br/>gdzie:<br/>Cmin– cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– cena ofertowa brutto - ocenianej oferty<br/>100 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium<br/>2.	Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.<br/>3.	Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.<br/>Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający wyznacza warunek szczegółowy dla wszystkich zadań. Zamawiający uzna<br/>warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.2.4.1 należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji<br/>sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto.<br/>Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs<br/>przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) tabela A, z dnia<br/>opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie<br/>kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html.<br/>W przypadku składania oferty na dwa zadania, wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał<br/>się jedną robotą spełniającą warunek jak wyżej.<br/>1.2.4.2 dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:<br/>a) projektantem, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>b) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/>UWAGA!<br/>Ilekroć w SWZ jest mowa o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń, należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz<br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiadające<br/>im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),<br/>których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Postawiony warunek udziału w postępowaniu nie jest związany z tym, na ile części zamówienia<br/>Wykonawca złoży ofertę.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony:<br/>- w pkt 1.2.4. - jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie, albo jeżeli<br/>Wykonawcy spełnią go łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający<br/>może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych<br/>zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2.4.1 i<br/>1.2.4.2 powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>4.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunków<br/>określonych w pkt 1.2.4.1 i 1.2.4.2. powyżej, może go spełnić samodzielnie, albo łącznie<br/>z Wykonawcą/Wykonawcami.<br/>4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>4.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt 1.2.3. i 1.2.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>4.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3.1,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania.<br/>3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w pkt 3.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy<br/>wykluczenia z postępowania.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 6-7 stosuje się<br/>odpowiednio.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane<br/>i stosowane materiały równoważne do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia spełniają<br/>wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>2. W przypadku, gdy są to materiały budowlane inne niż w przedmiocie zamówienia,<br/>Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym winien wskazać równoważne<br/>produkty, a także normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji<br/>technicznych oraz winien dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu<br/>spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: Krajową<br/>Deklarację Właściwości Użytkowych, Krajową Ocenę Techniczną, Deklarację Właściwości<br/>Użytkowych, Atest higieniczny, Aprobatę techniczna, deklarację zgodności, certyfikat zgodności,<br/>Dokumentację Techniczno-Ruchowa, kartę techniczna doboru urządzenia.<br/>3. Zamawiający informuje, że nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia w<br/>wyznaczonym terminie przedmiotowych środki dowodowych, jeżeli Wykonawca nie złoży ich<br/>wraz z ofertą. Oferta, do której nie zostały dołączone wymagane dokumenty, podlega<br/>odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 2 lit. c) uPzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA SKŁADA SIĘ Z:<br/>1. Formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. Kalkulacji cenowej sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ;<br/>3. Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (załącznik nr 2 do SWZ);<br/>4. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 24 SWZ, udowadniające, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>6. (jeżeli dotyczy) Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (Załącznik nr 9 do SWZ) w przypadku oferty składanej wspólnie;<br/>7. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z pkt 7 rozdziału<br/>XI SWZ.<br/>8. (jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku –<br/>szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani<br/>są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako Pełnomocnik.<br/>Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.<br/>zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ, a w<br/>przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego,<br/>określa rozdział VII pkt 5 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Jako odrębny załącznik nr 7.1 – 7.2 do SWZ Zamawiający zamieścił wzór umowy, który<br/>określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wypełnia się na stronie: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia<br/>na 60 miesięcy licząc od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego<br/>robót. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 14 wzoru umowy.<br/>2. Zamawiający określa w rozdziale XIX SWZ na usługi lub roboty budowlane wymagania<br/>związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez<br/>Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974<br/>r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 1320).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com