JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220406/0011197801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255312</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Graniczna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrowa Górnicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@dg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dabb557f-b19b-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00111978</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000965/35/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola nr 39 (w tym przebudowa drogi dojazdowej do szkoły , budowa parkingu , drogi pożarowej)- ETAP I </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do<br/>elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:<br/>https://dg.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I sekcja 1 SWZ.<br/>2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach<br/>merytorycznych przetargu jest Pani Kamila Mucha Główny Specjalista WIR . <br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>Platformie.Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia,wycofania oferty oraz<br/>składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowych środków<br/>dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przy ich<br/>użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.<br/>Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność<br/>transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp<br/>do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań<br/>do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2) Wymagania techniczne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:•<br/>Internet Explorer 8,Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31•<br/>Mozilla Firefox 26•Opera 18b) Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa<br/>przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax • włączona obsługa JavaScript• zalecana<br/>szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane<br/>środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyc) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows<br/>Vista: InternetExplorer 8, Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11•<br/>dla Windows8: Internet Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane są rozwiązania<br/>dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni<br/>Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby<br/>Rozliczeniowej S.A.• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>(dawniej:UnizetoTechnologies SA.)• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy<br/>SafeTechnologies S.A.3) Dopuszczalne formaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windowsbmp,<br/>application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/xgzip,<br/>multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,application/pdf, image/pict,<br/>image/png,application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf,application/x-rtf, text/richtext,<br/>image/tiff,image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,application/x-excel, application/vnd.msexcel,<br/>application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml,application/x-zip-compressed,<br/>application/zip,application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-mswma,<br/>application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,application/xacad,<br/>application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg,application/xautocad,<br/>image/vnd.dwg, drawing/dwg.4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danychCzas<br/>zapisywanyjest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty,zawiadomień,<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń oraz<br/>innychinformacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonanie danej czynności<br/>przezWykonawcę na Platformie. 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>Platformywynosi 150 MB.Kontynuacja zapisów w Rozdziale VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w<br/>Dąbrowie Górniczej, przy ul. Granicznej 21, tel.: (32) 295 67 00, e-mail: um@dg.pl; 2) Administrator<br/>wyznaczył w Urzędzie Miejskim Inspektora Ochrony Danych: Panią Mirosławę Danecką - Pełnomocnik<br/>ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektor Ochrony Danych, z którą może się Pani/Pan<br/>skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:a) pod<br/>adresem poczty elektronicznej iodo@dg.pl, b) pisemnie na adres siedziby Administratora, c)<br/>telefonicznie pod nr tel.(32) 295 68 25.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj.<br/>Dz.Uz2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym<br/>przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów<br/>zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; ) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− w przypadku, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-<br/>3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.− na podstawie art.<br/>16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) - kontynuacja w sekcji poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.<br/>6ust.1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane<br/>zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio<br/>pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3. Skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16RODO,nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. 4. W postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.5.,,Polityka praw i wolności” obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej<br/>zakłada prawo do:dostępu do treści swoich danych i ich poprawienia, sprostowania,usunięcia,<br/>ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.Wycofanie zgody<br/>nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.Pani/Pana prawa mogą<br/>zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator<br/>danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.WIR.271.4.20.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 (w tym: przebudowa drogi dojazdowej do szkoły, budowa parkingu przyszkolnego, drogi pożarowej, przebudowa pasażu pieszego)<br/> Zakres szczegółowy to:<br/>-demontaż i budowa nowej kanalizacji deszczowej na terenie ZSS, żłobka i pasażu, <br/>-przebudowa wewnętrznej kanalizacji deszczowej segmentu A ZSS,<br/>-demontaż i budowa nowego oświetlenia ulicznego<br/>-przebudowa kabli śn i nn,<br/>-przebudowa sieci gazowej,<br/>-demontaż i budowa nowego ogrodzenia terenu ZSS i Przedszkola Nr 39,<br/>-przebudowa ulic i parkingów,<br/>-zagospodarowanie terenu, w tym mała architektura, zieleń<br/>-wykonanie stałej organizacji ruchu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">360 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.1.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp /zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.<br/>1.2.	Zakres robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz dokumentacją projektową. <br/>1.3.	Warunki świadczenia przyszłej roboty będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego.<br/>1.4.	Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwzględnieniem poniższych zasad <br/>i czynników cenotwórczych:<br/>1. Ceny jednostkowe dla powtarzających się podobnych robót budowlanych będą przyjęte zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę na zamówienie podstawowe.<br/>2. Podobne powtarzające się roboty budowlane, dla których brak jest cen jednostkowych w ofercie na zamówienie podstawowe, będą wyliczone w kosztorysie metodą szczegółową stosując KNR, KNNR i kalkulacja własne z uzgodnionymi z Zamawiającym wielkościami nakładów rzeczowych.<br/>1)	Stawka robocizny kosztorysowej (R-g) oraz wielkości narzutów: Kosztów pośrednich (Kp), Zysku (Zysku) i Kosztów zakupu (Kz) przyjęte ofercie złożonej dla robót budowlanych na zamówienie podstawowe podlegać będą poniższym modyfikacją:<br/>1) Jeżeli na dzień sporządzania oferty na zamówienie podobne wydawnictwo Sekocenbud (Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu budowlanego) poda niższą średnią stawkę robocizny kosztorysowej w skali kraju od przyjętej w ofercie na zamówienie podstawowe, wówczas wykonawca zobligowany jest do przyjęcia średnich stawek, dla każdego rodzaju robót, podanych w Sekocenbudzie .<br/>1) Jeżeli na dzień sporządzania oferty na zamówienie podobne wydawnictwo Sekocenbud (Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu budowlanego) poda niższe średnie wielkości wskaźników narzutów Kp, Zysku lub Kz od przyjętych w ofercie na zamówienie podstawowe wówczas wykonawca zobligowany jest do przyjęcia średnich wskaźników podanych w Sekocenbudzie<br/> 2.4 Narzuty będą liczone wg formuł:<br/> Kp : % od R-g + S<br/> Zysk : % od R-g + S + Kp<br/> Kz : % od M<br/> 2.5 Ceny materiałów będą przyjmowane wg średnich cen bez Kosztów zakupu z aktualnego na dzień opracowania kosztorysu wydawnictwa Sekocenbud. Do cen materiałów będzie doliczany narzut Kz. W przypadku braku cen w Sekocenbudzie cena zostanie przyjęta na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców, ze stron internetowych, z ofert handlowych. Do tak przyjętych cen nie będą doliczane żadne narzuty.<br/> 2.6 Ceny sprzętu będą przyjmowane wg średnich cen najmu z aktualnego na dzień opracowania wydawnictwa Sekocenbud. Do cen sprzętu przyjętych z wydawnictwa Sekocenbud będzie naliczany narzut Kp i Zysku. W przypadku braku cen sprzętu w Sekocenbudzie cena zostanie przyjęta na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen najmu dostawców, ze stron internetowych, z ofert handlowych. Do tak przyjętych cen nie będą doliczane żadne narzuty.<br/>1. Wykonawca przystąpi do wykonania robót podobnych wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji prac objętych protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie B. Budowa toalety publicznej przy ul. 3 Maja w ramach zadania: Budowa i montaż toalet publicznych na terenie Dąbrowy Górniczej<br/>Zakres szczegółowy to:<br/>-budowa modułowej toalety publicznej,<br/>-budowa przyłącza wod.-kan.,<br/>-budowa przyłącza elektrycznego,<br/>-odtworzenie nawierzchni dróg i chodników </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215500-2 - Toalety publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1.1.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp /zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.<br/>1.2.	Zakres robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz dokumentacją projektową. <br/>1.3.	Warunki świadczenia przyszłej roboty będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego.<br/>1.4.	Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwzględnieniem poniższych zasad <br/>i czynników cenotwórczych:<br/>1. Ceny jednostkowe dla powtarzających się podobnych robót budowlanych będą przyjęte zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi przez Wykonawcę na zamówienie podstawowe.<br/>2. Podobne powtarzające się roboty budowlane, dla których brak jest cen jednostkowych w ofercie na zamówienie podstawowe, będą wyliczone w kosztorysie metodą szczegółową stosując KNR, KNNR i kalkulacja własne z uzgodnionymi z Zamawiającym wielkościami nakładów rzeczowych.<br/>1)	Stawka robocizny kosztorysowej (R-g) oraz wielkości narzutów: Kosztów pośrednich (Kp), Zysku (Zysku) i Kosztów zakupu (Kz) przyjęte ofercie złożonej dla robót budowlanych na zamówienie podstawowe podlegać będą poniższym modyfikacją:<br/>1) Jeżeli na dzień sporządzania oferty na zamówienie podobne wydawnictwo Sekocenbud (Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu budowlanego) poda niższą średnią stawkę robocizny kosztorysowej w skali kraju od przyjętej w ofercie na zamówienie podstawowe, wówczas wykonawca zobligowany jest do przyjęcia średnich stawek, dla każdego rodzaju robót, podanych w Sekocenbudzie .<br/>1) Jeżeli na dzień sporządzania oferty na zamówienie podobne wydawnictwo Sekocenbud (Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz cenach pracy sprzętu budowlanego) poda niższe średnie wielkości wskaźników narzutów Kp, Zysku lub Kz od przyjętych w ofercie na zamówienie podstawowe wówczas wykonawca zobligowany jest do przyjęcia średnich wskaźników podanych w Sekocenbudzie<br/> 2.4 Narzuty będą liczone wg formuł:<br/> Kp : % od R-g + S<br/> Zysk : % od R-g + S + Kp<br/> Kz : % od M<br/> 2.5 Ceny materiałów będą przyjmowane wg średnich cen bez Kosztów zakupu z aktualnego na dzień opracowania kosztorysu wydawnictwa Sekocenbud. Do cen materiałów będzie doliczany narzut Kz. W przypadku braku cen w Sekocenbudzie cena zostanie przyjęta na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców, ze stron internetowych, z ofert handlowych. Do tak przyjętych cen nie będą doliczane żadne narzuty.<br/> 2.6 Ceny sprzętu będą przyjmowane wg średnich cen najmu z aktualnego na dzień opracowania wydawnictwa Sekocenbud. Do cen sprzętu przyjętych z wydawnictwa Sekocenbud będzie naliczany narzut Kp i Zysku. W przypadku braku cen sprzętu w Sekocenbudzie cena zostanie przyjęta na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen najmu dostawców, ze stron internetowych, z ofert handlowych. Do tak przyjętych cen nie będą doliczane żadne narzuty.<br/>1. Wykonawca przystąpi do wykonania robót podobnych wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji prac objętych protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: <br/>Zadanie A- 8 000 000,00 zł,<br/>Zadanie B- 400 000,00 zł<br/>lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczono ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>4.1.	Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie:<br/>min. jedną robotę budowlaną polegającą na :<br/><br/>Zadanie A<br/>- min. 4 roboty budowlane o wartości 7 500 000,00 zł brutto każda obejmujące swoim zakresem m.in. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, w tym co najmniej 1 obejmująca budowę kanalizacji deszczowej i oświetlenia i montaż małej architektury.<br/><br/>Zadanie B<br/>- min. 1 robota budowlana polegająca na budowie toalety publicznej wraz z budową przyłączy energetycznego i wod.-kan. o wartości brutto co najmniej 250 000,00 zł każda.<br/><br/>4.2	skieruje do wykonania zamówienia:<br/>Zadanie A<br/><br/>a)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm) <br/>b)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm) <br/>c)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm) .<br/><br/>Zadanie B<br/>a)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm)<br/>b)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm) <br/>c)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm) .<br/>d)	min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220 z późn. zm).<br/><br/>Uwagi do pkt.4.2: <br/>1. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.<br/>2.	Zamawiający może wykazać spełnienie warunków dysponowania kierownikiem robót w zadaniu A i B poprzez dysponowanie tą samą osobą do realizacji obydwu zadań (o ile złoży oferty na obydwa zadania). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganego powyżej przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który <br/>w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału <br/>w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/><br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót, w których <br/> wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>Zadanie A - 90 000,00 zł,<br/>Zadanie B - 5 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1.1. Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:<br/>1.1.1. Wystąpienie siły wyższej rozumianej, jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.<br/>1.1.2. Wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia opadów deszczu lub śniegu o nasileniu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dni, wystąpienie bardzo wysokich lub niskich temperatur, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, uniemożliwiających pracę na budowie w pełnym zakresie godzin Wówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o czas równy ilości dni, w których warunki atmosferyczne uniemożliwiały prowadzenie prac zgodnie z technologią.<br/>1.1.3. Zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp), skutkujących niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas potrzebny na usunięcie powstałych utrudnień.<br/>1.1.4. Zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnych zabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia.<br/>1.1.5. Protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest.<br/>1.1.6. Konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych do robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót.<br/>1.1.7. Pojawienia się na terenie budowy zewnętrznego inwestora prowadzącego roboty budowlane kolidujące, utrudniające bądź uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych objętych zawartą umową. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na dokonanie uzgodnień, realizację zadań przez zewnętrznego inwestora, podpisanie porozumień umożliwiających realizację przedmiotu umowy.<br/>1.1.8.	Opóźnień w przyłączeniu do sieci zewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy.<br/>1.1.9. Opóźnień w uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznie niezbędny do uzyskania w/w dokumentów.<br/>Pełen katalog zmian do umowy na zad. A oraz katalog zmian do umowy na zad. B zawarty w par. 12 projektu umowy na zad. A i zad. B. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-21 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługizamówieńpublicznych dostępnej pod adresem https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Uszczegółowienie sekcji 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:<br/>W ramach przedmiotowego kryterium, na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, dotyczącej okresu gwarancji jakości, dla robót budowlanych, urządzeń i małej architektury liczonej od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót, Zamawiający będzie przyznawał punkty za każdy kolejny rok przedłużenia okresu gwarancji powyżej 3 lat. Wykonawca może otrzymać następującą ilość punków: <br/>- za 4 rok gwarancji (otrzyma 10 pkt.)<br/>- za 5 rok gwarancji (otrzyma 20 pkt.)<br/>- za 6 rok gwarancji (otrzyma 30 pkt.)<br/>- za 7 rok gwarancji (otrzyma 40 pkt.)<br/>Wykonawca winien zadeklarować okres gwarancji w pełnych latach. Brak deklaracji okresu gwarancji lub deklaracja okresu krótszego niż 3 lata skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku deklaracji okresu gwarancji dłuższego niż 7 lat, do umowy zostanie przyjęta wartość zgodna z deklaracją, zaś do potrzeb oceny oferty Zamawiający przyjmie okres 7 lat. <br/><br/>2. Uszczegółowienie sekcji 4.2.10. (okres realizacji zamówienia):<br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>Zadanie A.<br/>- rozpoczęcie: od daty podpisania umowy<br/>- zakończenie: 360 dni od dnia zawarcia umowy <br/>- termin zakończenia obowiązywania umowy określa się na: dzień przekazania obiektu użytkownikowi, lecz nie dłużej niż 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót<br/><br/>Zadanie B.<br/>- rozpoczęcie: od daty podpisania umowy<br/>- zakończenie: 70 dni od dnia zawarcia umowy <br/>- termin zakończenia obowiązywania Umowy określa się na: dzień przekazania obiektu użytkownikowi, lecz nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com