JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220407/0011387301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000153940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Połczyńska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-518</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943409100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">943409196</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zbm@zbm.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zbm.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont/przebudowa 6 lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86345b2d-b0da-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00113873</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00004074/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont sześciu lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego w Koszalinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty<br/>oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą<br/>ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego<br/>Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z<br/>zakładki „Postępowania” na miniPortalu.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl.<br/>8. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email<br/>zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl.<br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie, ul. Połczyńska24, 75-815<br/>Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny:<br/>94 34 09 100;<br/>• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres e-mail: iod@zbm.koszalin.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pan/Pani:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−ina podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−ina podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP.261.5.1.2022.AA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont/przebudowa dwóch lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie na lokale samodzielne w<br/>budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 23,<br/>Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych<br/>lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm,<br/>w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu:<br/>kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja<br/>gazowa, oraz instalacja ogrzewcza<br/>Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca<br/>załączniki do SWZ<br/>Dla części nr 1 są to:<br/>1) Projekt umowy,<br/>2) PB przebudowy lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie<br/>3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie<br/>4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu<br/>przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie<br/>5) Opinia kominiarska<br/>6)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 23/3 i 3A w Koszalinie.<br/>Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z<br/>nimi zgodnie z ustawą o odpadach.<br/>Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.<br/>Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresie<br/>realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.<br/>Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest<br/>równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października<br/>2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)<br/>Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:<br/>1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego<br/>w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu<br/>dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:<br/>• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne<br/>do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę<br/>zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy<br/>powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),<br/>• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za<br/>pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za<br/>pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,<br/>• dowody odprowadzenia składek ZUS.<br/>W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie<br/>każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego<br/>umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu<br/>zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w<br/>wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby<br/>oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i<br/>nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji<br/>przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu<br/>wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane<br/>osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.<br/>W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania<br/>równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis<br/>rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie<br/>przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji<br/>technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę oferty brutto<br/>oraz spełni warunki zawarte w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres A/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie<br/>na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25<br/>Zakres dokumentacji obejmuje rozwiązania techniczne w szczególności:<br/>konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz zmiany w układzie komunikacyjnym,<br/>dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,<br/>projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja<br/>elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja ogrzewcza.<br/>Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:<br/>1) Projekt umowy dla zakresu A i B<br/>ZAKRES A<br/>2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie<br/>3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie<br/>4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego<br/>25/4 i 4A Koszalinie<br/>5) Opinia kominiarska<br/>6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/4 i 4A w Koszalinie<br/>7) Warunki przyłączenia do sieci gazowej<br/>2. Zakres B/ Remont/przebudowa lokali mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie<br/>na lokale samodzielne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Koszalinie, przy ul. Wyspiańskiego 25,<br/>Zakres dokumentacji obejmuje w szczególności: konstrukcyjny sposób wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych oraz<br/>zmiany w układzie komunikacyjnym, dostosowanie wydzielonych lokali do przepisów prawa i norm, w tym dotyczących<br/>pomieszczeń higieniczno-sanitarnych projekt niezbędnych instalacji wewnętrznych w mieszkaniu: kanalizacja sanitarna,<br/>zimna i ciepła woda użytkowa, instalacja elektryczna, wentylacja nawiewno-wywiewna, instalacja gazowa, oraz instalacja<br/>ogrzewcza Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:<br/>2) dokumentacja budowlana lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie<br/>3) Ekspertyza Techniczna lokalu mieszkalnego przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie<br/>4) Kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną, dla lokalu przy Wyspiańskiego 25/5 i<br/>5A Koszalinie<br/>5) Opinia kominiarska<br/>6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla lokalu przy ul. Wyspiańskiego 25/5 i 5A w Koszalinie<br/>Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z<br/>nimi zgodnie z ustawą o odpadach.<br/>3. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.<br/>4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób - dla części 1 oraz 4 osób dla części 2 wykonujących czynności w zakresie<br/>realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.<br/>poz. 1320). W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób, o których mowa powyżej.<br/>5. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę<br/>jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10<br/>października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)<br/>6. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:<br/>1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego<br/>w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu<br/>dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:<br/>• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne<br/>do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę<br/>zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy<br/>powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),<br/>• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za<br/>pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za<br/>pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,<br/>• dowody odprowadzenia składek ZUS. 7. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie<br/>każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.<br/>8. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego<br/>umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu<br/>zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w<br/>wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby<br/>oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i<br/>nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji<br/>przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu<br/>wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane<br/>osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.<br/>10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się<br/>rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz<br/>z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć<br/>w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów<br/>referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę oferty brutto<br/>oraz spełni warunki zawarte w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale XV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż<br/>- dla części nr 1: 100 000,00 zł,<br/>- dla części nr 2: 100 000,00 zł.<br/>Uwaga:<br/>1) Za spełnienie warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności<br/>gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.<br/>2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca<br/>przedstawi dowód zawarcia ubezpieczenia na łączna kwotę stanowiącą sumę wartości dla wszystkich części, na które<br/>składa ofertę np. składając ofertę na część nr 1 i część nr 2 – suma ubezpieczenia nie powinna być niższa niż 200 000,00 zł.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, potencjał finansowy konsorcjantów może być badany<br/>łącznie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>dla części nr 1 i / lub części nr 2<br/>1) Należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 podobne roboty budowlane o podobnym<br/>zakresie, obejmującym prace budowlane, elektryczne i sanitarne w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub<br/>użyteczności publicznej i załączy dowody określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>Uwaga:<br/>1) roboty budowlane muszą być wykonane w ramach oddzielnych umów;<br/>2) za wykonanie roboty budowlanej Zamawiający uzna doprowadzenie do wystawienia przez inwestora protokołu odbioru<br/>końcowego lub innego równoważnego dokumentu, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>3) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami to wykaz, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt. 2.4 (wykaz robót budowlanych) winien zawierać roboty, w<br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>2) Dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami dotyczącymi urządzeń, instalacji i sieci energetycznych<br/>wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną E i D; uprawnieniami dotyczącymi<br/>eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych E i D.<br/>3) Dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez<br/>ograniczeń;<br/>4) Dysponuje kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;<br/>Uwaga:<br/>1) wyżej wymieniona osoba/osoby winna/winny posiadać uprawnienia budowlane zgodne<br/>z art. 12-16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszona we<br/>właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi,<br/>o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa;2) przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa budowlanego albo odpowiadające im<br/>inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję<br/>techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub<br/>samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne<br/>funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne<br/>i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną<br/>funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej<br/>oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,<br/>z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.);<br/>5) dysponuje co najmniej 2 osobami – dla części 1 oraz 4 osobami – dla części 2 - pracownikami zatrudnionymi na<br/>podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać roboty budowlane, elektryczne i sanitarne<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania oferty na obie części, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie<br/>dysponował 6 pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać roboty budowlane,<br/>elektryczne i sanitarne. 3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie, do realizacji którego te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 2.4, winno potwierdzać, że stosunek łączący<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w<br/>szczególności:<br/>6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>6.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy<br/>przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informację z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>Uwaga:<br/>W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp,<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania<br/>braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w Rozdziale XII, winien<br/>dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokument ten winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem odpowiednio<br/>przez Wykonawcę składającego ofertę, podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 13 ust 4 rozporządzeniu Ministra Rozwoju<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego<br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty/dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Dokumenty lub oświadczenia o<br/>których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, sporządza się w języku<br/>polskim, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów o których<br/>mowa w § 13 ust 1 ww. Rozporządzenia pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych i bez płatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia<br/>tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale VI<br/>niniejszej SWZ;<br/>2. Wykaz robót budowlanych (Załącznik Nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>3. Wykaz osób (Załącznik Nr 6) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> do oferty należy dołączyć:<br/>1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub<br/>informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt 8.1. - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka<br/>zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także<br/>umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji<br/>spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;<br/>3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ, jeżeli wykonawca korzysta z zasobów<br/>podmiotu trzeciego;<br/>6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>jeżeli wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego;<br/>7. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej, na podstawie załączonych do SWZ przedmiarów<br/>robót, stanowią integralną część oferty. Niezłożenie lub sporządzenie kosztorysów niezgodnie z wymaganiami niniejszej<br/>SWZ (np. złożenie kosztorysu uproszczonego lub sporządzonego z pominięciem poszczególnych pozycji kosztorysowych)<br/>będzie podstawą do odrzucenia oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.<br/>8. Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp, jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.<br/>97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej<br/>zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.<br/>9. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego muszą być złożone w oryginale.<br/>10. Dokumenty wymienione w pkt. 8.5. i 8.6. muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu, który udostępnia zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości :<br/>- dla części nr 1 – 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)<br/>- dla części nr 2 – 4.200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w<br/>zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 34 1020 2791 0000 7102 0099 9714 w Banku PKO BP S.A. I<br/>OC/Koszalin, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DP.261.5.1.2022.AA na „ Remont/przebudowę 6 lokali<br/>mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 23 i 25 w Koszalinie – część nr ……”<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.<br/>97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej<br/>zgodnie z wymogami określonymi w SWZ.<br/>4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione<br/>prawidłowo.<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy<br/>Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie<br/>przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>7. Zwrot oraz zatrzymanie wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa<br/>(sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub<br/>notariusz w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -<br/>Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192,2320), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> na następujących warunkach:<br/>1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy:<br/>a) na skutek działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu<br/>Umowy, których Strony nie były w stanie przewidzieć w dniu zawarcia Umowy i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają<br/>wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,<br/>uniemożliwiających prowadzenie robót<br/>b) na skutek ujawnienia się w trakcie wykonywania Przedmiotu Umowy, wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji<br/>technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie.<br/>2) zmiany Kierownika budowy wskazanego przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy.<br/>2. Podstawą dokonania zmian wskazanych w ust. 4 i 6 lit. b) jest protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających zmianę terminu.<br/>3. W przypadku wniosku Wykonawcy, o dokonanie zmiany Kierownika budowy, Wykonawca przedstawi dokumenty<br/>potwierdzające kwalifikacje wskazanej osoby, pozwalające na stwierdzenie spełnienia przez nią wymagań określonych<br/>przepisami prawa budowlanego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie podlega dofinansowaniu w oparciu o zawarte umowy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego - Departament Funduszy Mieszkaniowych a Miastem Koszalin – o udzielenie finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat na<br/>zasadach określonych w:<br/>A) ustawie z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń (Dz. U. z 2020r. poz.<br/>508, z późn. zm. ),<br/>B) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 marca 2021r w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych,<br/>ogrzewalni, tymczasowych pomieszczeń, komunalnej infrastruktury technicznej lub infrastruktury społecznej (Dz. U. poz. 595),<br/>C) rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 roku w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz<br/>lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat ( Dz. U. poz. 457)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com