JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220504/0014391301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ ŚCIEŻKI ROWEROWEJ ZE WSCHOWY DO LGINIA – II POSTĘPOWANIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050787</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">65/540-86-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wschowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminawschowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ ŚCIEŻKI ROWEROWEJ ZE WSCHOWY DO LGINIA – II POSTĘPOWANIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9013376a-cb85-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00143913</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00014970/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Budowa ścieżki rowerowej ze Wschowy do Lginia - II postepowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na platformazakupowa.pl , tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)<br/>komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania<br/>przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywana jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę<br/>przekazania (wpływu) oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie<br/>przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego. Zamawiający będzie<br/>przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>3.Zalecenia.<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>1) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>2) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>3) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>4) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa.<br/>Adres i dane kontaktowe administratora danych:<br/>Urząd Miasta i Gminy Wschowa, Rynek 1, 67-400 Wschowa,<br/>tel: 65 540 86 00, e-mail: boi@wschowa.pl.<br/>b) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można<br/>się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób:kontakt@rodo-leszno.com.pl; tel.: 508<br/>8754 565 lub pisemnie na adres naszej siedziby.<br/>2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Opracowanie<br/>dokumentacji projektowo – kosztorysowej ścieżki rowerowej ze Wschowy do Lginia” - II postępowanie, znak sprawy; RZP.271.17.2022. Podstawa<br/>prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, Kodeks cywilny oraz art. 6 ust. 1 lit. c)<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE.<br/>3. Odbiorcami danych osobowych mogą być inni wykonawcy biorący udział w postępowaniu. Dane osobowe mogą być przekazane<br/>podmiotom i osobom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z<br/>którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Zarchiwizowane dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami<br/>archiwalnymi, tj. m.in. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>5. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania)<br/>swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z<br/>obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych.<br/>6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.<br/>8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej &#34;rozporządzeniem<br/>2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie. Pozostała część w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania<br/>przepisów RODO o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie: a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) na podstawie art.16 RODO do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników); 3) na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego);4)W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.5) Udostępnianie, o którym mowa w ust. 1 i 2, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 rozporządzenia 2016/679,<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia<br/>zasady jawności, o których mowa w ust.3 i art.18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi decyzjami, wszystkimi uzgodnieniami i opiniami wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach niezbędnych do uzyskania pozwolenia, o którym mowa wyżej, opracowanie materiałów wymaganych ustawą – Prawo<br/>zamówień publicznych, niezbędnych do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych i późniejszą realizację inwestycji.<br/>b) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową w okresie<br/>rękojmi i gwarancji na te roboty.<br/>2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej z ciągami pieszo-rowerowymi ze Wschowy do Lginia, w obszarze określonym na mapie stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ (dokumentacja pomocnicza) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymi realizację inwestycji, wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlane (Dz.U.2021 poz.2351 t.j.), w tym: 1) wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przywołaną wyżej ustawą i aktami wykonawczymi do niej, w tym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020r. poz.1609);<br/>-Projekty należy sporządzić w 5 egzemplarzach, każdy w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym w plikach do odczytu np. PDF.<br/>2)opracowanie kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu ofertowego ślepego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym<br/>Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458).<br/>-Kosztorysy należy sporządzić w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym w plikach do odczytu - PDF i ATH.<br/>3)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) związanych z realizacją<br/>zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym(Dz.U.<br/>2021 poz. 2458).<br/>-Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy sporządzić w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym w plikach do odczytu np. PDF.<br/>4)uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę,<br/>5)opracowanie mapy do celów projektowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i Kartograficznego<br/>(Dz.U.2020, poz.1429).<br/>3.Projekt budowlany powinien zakładać wykonanie inwestycji w 3 etapach, tak aby można było przeprowadzić budowę<br/>jednego etapu, dwóch lub całości zadania, przy czym wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę, obejmować ma całość inwestycji.<br/>4.Zamawiający oczekuje następującego podziału etapów inwestycji:<br/>I etap Wschowa: Nowa wieś,<br/>II etap: Nowa wieś-Hetmanice,<br/>III etap: Hetmanice-Lgiń (do granicy danej miejscowości).<br/>5. Forma elektroniczna i papierowa dokumentacji projektowej muszą być jednakowe – należy załączyć stosowne<br/>oświadczenie przy przekazaniu kompletu dokumentacji. W przypadku gdy forma elektroniczna i papierowa nie będą jednakowe, będzie to podstawą dla Zamawiającego do odmowy podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego, do czasu usunięcia rozbieżności.<br/>6. Zamawiający dysponuje dokumentacją studialną: Budowa ścieżki rowerowej Wschowa – Lgiń w oparciu o przebieg drogi wojewódzkiej nr 305 (listopad 2021) oraz opinią - pisma z Zarządu Dróg Wojewódzkich z Zielonej Góry z 23.11.2021r. (Załącznik nr 9 do SWZ-dokumentacja pomocnicza).<br/>7. Zamawiający wymaga, aby w pasie ścieżki rowerowej zostały wyznaczone elementy małej architektury. Poza obszarem zabudowanym ścieżka rowerowa oraz ciąg pieszo-rowerowy w obszarze zabudowanym powinny mieć wyznaczone strefy odpoczynku wyposażone w ławkę, kosz na śmieci i stojak rowerowy. Na całej długości trasy posadowić dwie samoobsługowe stacje naprawy roweru.<br/>8.Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:<br/>- branży drogowej.<br/>9.Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego winna spełniać wymagania określone w ustawie- Prawo budowlane (Dz.U.2021, poz.2351 t.j.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020r. poz.1609);<br/>10. Projekty techniczne należy wykonać dla każdego z Etapów (3 etapy) i sporządzić przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie.<br/>11. Przedmiary robót powinny stanowić opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania oraz podstaw do ustalania<br/>jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót i obliczeń ich ilości na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>12. Kosztorysy inwestorskie należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458).<br/>13. Dokumentacja winna być sporządzona z zastosowaniem powszechnie dostępnego oprogramowania komputerowego niezbędnego do wykonania projektu.<br/>14. Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania harmonogramu rzeczowego w interwałach miesięcznych (maksymalnie) z podziałem na odcinki, który będzie uwzględniał terminy pozyskiwania poszczególnych dokumentów w trakcie procesu przedinwestycyjnego, w tym m. in. pozyskanie map do celów projektowych, wystąpienie do gestorów sieci i uzyskanie<br/>niezbędnych uzgodnień opinii (jeżeli będą wymagane), uzgodnienia z zarządcami dróg, składanie wniosków o uzyskanie pozwoleń, opracowanie projektów budowlanych, wykonawczych itp. (...)<br/>15. Informacje dodatkowe:<br/>Trasa Wschowa - Lgiń ma odległość ok. 8,5km wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 305. W okresie wiosenno – letnim trasa jest częściej uczęszczana w porównaniu z okresem jesienno – zimowym, z uwagi na charakter turystyczny miejscowości Lgiń (jeziora, lasy, sezonowa baza noclegowa).<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji wszystkich przyjętych w projekcie rozwiązań w zakresie technologii wykonania i przyjętych rozwiązań materiałowych. Wykonawca ma zatem obowiązek konsultowania przyjętych rozwiązań projektowych z Zamawiającym.<br/>16. Dodatkowe wymagania:<br/>1)Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość umowy brutto.<br/>2)Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia<br/>wymaganych składek na dowolnym etapie obowiązywania umowy.<br/>17. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, wg Załącznika nr 8 do SWZ.<br/>18. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp.<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Pozostała część w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">220 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny<br/>ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>1.1.Cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg<br/>następującego wzoru: Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>Pc– oznacza punkty w kryterium „ Cena ofertowa brutto”<br/>Cn– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb– oznacza cenę brutto badanej oferty<br/>1.2.Doświadczenie projektanta (Pd) – waga kryterium 40 pkt.<br/>1.2.1.Zamawiający będzie premiował oferty (przyznawał punkty) za dodatkowe doświadczenie projektanta wskazanego na<br/>potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 4 lit. b), który będzie<br/>uczestniczyć w realizacji zamówienia. Dodatkowo punktowane będzie doświadczenie projektanta ponad wymagania minimalne<br/>określone w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 4 lit. b).<br/>1.2.2.Punkty przyznawane w ramach Kryterium „doświadczenie projektanta” będą przyznawane na podstawie deklaracji Wykonawcy<br/>określonej w formularzu oferty, w części dot. doświadczenia projektanta – kryterium oceny ofert. W części tego formularza należy<br/>wykazać doświadczenie projektanta wykraczające poza minimum wskazane w Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 4 lit. b). Uwaga: Wykonawca<br/>w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa Rozdziale V pkt. 2 ppkt. 4 lit. b) nie będzie mógł<br/>posłużyć się doświadczeniem wykazanym w celu uzyskania punktów w kryterium „ Doświadczenie projektanta”). Punkty będą<br/>przyznawane wg. zasady zasady opisanej w pkt. 1.2.3.<br/>1.2.3.Ilość punktów za „doświadczenie projektanta” zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>- Opracowanie 1 dokumentacji projektowej ponad wymagane minimum Pd= 10 pkt.<br/>- Opracowanie 2 dokumentacji projektowych ponad wymagane minimum Pd Pd=20 pkt.<br/>- Opracowanie 3 dokumentacji projektowych ponad wymagane minimum Pd =30 pkt.<br/>- Opracowanie 4 i więcej dokumentacji projektowych ponad wymagane minimum Pd=40 pkt.<br/>1.2.4.UWAGA: − W sytuacji gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wykaże doświadczenia projektanta w sporządzeniu<br/>dokumentacji projektowej, Zamawiający przyjmie, że osoba wskazana przez Wykonawcę pełniącą funkcję projektanta w branży<br/>drogowej sporządziła dwie dokumentacje projektowe, wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>1.2.5.Informacje wskazane w formularzu oferty nie są składanego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, a tym samym nie stosuje się tu art. 274 ust. 1 i art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>1.2.6.Nie dopuszczalnym jest, aby doświadczenie projektanta wskazane przez Wykonawcę w celu uzyskania dodatkowych punktów<br/>dublowały się z doświadczeniem wskazanymi przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.2.7.Osoba wskazana jako projektant w formularzu oferty musi być również wskazana do pełnienia tej funkcji w wykazie osób<br/>składanych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V SWZ w ust.2 pkt 4) lit.b.<br/>1.2.8.W przypadku, gdyby na skutek czynności weryfikacyjnych podejmowanych m.in. w zakresie procedury składania<br/>podmiotowych środków dowodowych z art. 274 ust. 1 lub ich złożenia, poprawienia lub uzupełninia z art. 128 ust. 1, doszło do<br/>zmiany osoby projektanta w wykazie osób w stosunku do osoby wskazanej w formularzu oferty, Wykonawca musi wykazać, że<br/>wykazana nowa osoba posiada co najmniej doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta na takim poziomie, które umożliwi (...).<br/>Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,<br/>wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta (Pb)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:<br/>a) wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w<br/>postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>- co najmniej 2 (dwie) usługi (prace wykonane i odebrane) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.<br/>polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/rozbudowy ścieżki/drogi rowerowej lub<br/>ciągu pieszo-rowerowego, drogi lub ciągu pieszo-jezdnego;<br/>UWAGA! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, to wykazane doświadczenie na potwierdzenie powyższego warunku winno dotyczyć usług, w których<br/>wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę usług zrealizowanych w ramach szerszego zakresu zamówienia<br/>obejmującego inne elementy projektowe, jak również w ramach zamówienia na roboty budowlane w formule „zaprojektuj -<br/>zbuduj”.<br/>b)dysponuje co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:<br/>- posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351, ze zm.)- zgodne z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia<br/>2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>(Dz.U.2019, poz.831) w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z uwzględnieniem art.104 ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021r., poz. 2351, ze zm.), lub odpowiadające im uprawnienia wydane w<br/>innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)-<br/>stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz<br/>innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020r. , poz.220).<br/>- która w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie była projektantem, co najmniej dwóch dokumentacji projektowych<br/>(usługa wykonana i odebrana) w zakresie:<br/>-usług polegających na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/rozbudowy ścieżki/drogi<br/>rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego, drogi lub ciągu pieszo-jezdnego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający, tj.:<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem<br/>wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych<br/>umożliwiających dostęp do tych dokumentów.<br/>15. Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w Rozdziale 7 ust. 7 pkt 2) lit.a) SWZ:<br/>a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:<br/>- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury– wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>ich złożeniem.<br/>2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.<br/>16 pkt. 1) lit. a) powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i<br/>4, art. 109 ust 1 pkt 1, 2 lit a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie<br/>osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy.<br/>Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów<br/>wymienionych w ust. 16 pkt.1) lit. a) powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień<br/>złożenia, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga<br/>Zamawiający, tj.:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5<br/>ust. 2 pkt 4) SWZ:<br/>a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>b) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania<br/>ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – ww tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (Załącznik nr<br/>7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty, które należy złożyć:<br/>1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2.Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału<br/>(oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu<br/>wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby),<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4) Oświadczenie dot. rodzajów usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Uwaga! Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakcentowanego przez obie Strony. W<br/>szczególności Zamawiający dopuszcza:<br/>1) zmiana terminów wykonania Umowy:<br/>1.1.z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe<br/>dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>1.2.ze względu na konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania<br/>Przedmiotu Umowy;<br/>1.3.wynikająca z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do<br/>uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności pisemne wstrzymanie prac Wykonawcy przez Zamawiającego;<br/>1.4.wynikająca z działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do<br/>organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:<br/>a)w wyniku przekroczenia zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych<br/>okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>b)odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę;<br/>c)wynikająca z konieczności koordynacji prac projektowych wykonywanych w ramach niniejszej umowy z pracami lub innymi<br/>czynnościami prowadzonymi przez inne podmioty lub skutkującymi koniecznością wprowadzenia zmian do przyjętych przez<br/>Wykonawcę rozwiązań projektowych;<br/>d)wynikająca z konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań projektowych z uwagi na uzgodnienia z podmiotami, o<br/>których mowa w lit. c) – o czas niezbędny dla wprowadzenia odmiennych rozwiązań projektowych lub o czas przekroczenia<br/>typowych w danych okolicznościach terminów dokonania uzgodnień;<br/>1.5.wystąpienia siły wyższej to znaczy niezależnego od stron Umowy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było<br/>niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej<br/>staranności;<br/>1.6.wynikająca ze szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do projektowania;<br/>1.7.w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie<br/>Przedmiotu Umowy,<br/>1.8.w przypadku, gdy okoliczności związane z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia<br/>epidemicznego spowodowały niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie;<br/>1.9.kolizja z planowanymi lub równolegle realizowanymi przez inne podmioty pracami projektowymi lub planistycznymi;<br/>1.10.zmiany harmonogramu rzeczowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i<br/>udokumentowanych w formie pisemnej, a mających wpływ na harmonogram.<br/>1.11.przedłużenia się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej,<br/>wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty,<br/>1.12.z braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i<br/>zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca<br/>zobowiązany jest do poinformowania o wpływie w/w okoliczności na termin wykonania zamówienia wraz z dołączeniem<br/>stosownych dokumentów na ich potwierdzenie). Zmiana terminu realizacji umowy o ilość dni, w których wykonywanie<br/>umowy nie było możliwe lub było utrudnione z powodu w/w okoliczności<br/>1.13.W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu<br/>przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych okoliczności lub czas niezbędny do (...)<br/>Pozostałe warunki zmian zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) 9UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku.<br/>5. W przypadku wykorzystania formatu XAdeS zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywania plikow z danymi oraz plików w formacie XAdES.<br/>6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia zmian, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkości pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wniosek należy złożyć, zgodnie z zapisami niniejszego Rozdziału SWZ, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa za pomocą<br/>formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>9. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust.13, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>10. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.<br/>12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w sekcji „Komunikaty”.<br/>13. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej.<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– ogłoszona w dniu 15 kwietnia 2022 r. w Dzienniku Ustaw pod poz. 835. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się: (...) Pozostała część zapisów w Rozdział VI. Podstawy wykluczenia z postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com